Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinReaksjoner på Healing

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Har samme effekten på mennesker. Er helt sikkert tilfeldig at du jobber i helsevesenet :mozilla_innocent: Men så tror jeg på evnen til å heale også, og virker som jeg er veldig god til det. Strømmer helt vanvittig med energi gjennom kroppen, fra ryggsøylen og ut i armene, når jeg healer. Drev seinest på fredag og healet tre venninner, det ristet ganske kraftig i armene etterhvert. Men jeg blir ikke sliten, utenom musklene som spenner seg under ristingen, men det går fort over. Og jeg blir veldig sulten, og litt trøtt etterpå :mozilla_tongue:
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Frokost skrev:Har samme effekten på mennesker. Er helt sikkert tilfeldig at du jobber i helsevesenet :mozilla_innocent: Men så tror jeg på evnen til å heale også, og virker som jeg er veldig god til det. Strømmer helt vanvittig med energi gjennom kroppen, fra ryggsøylen og ut i armene, når jeg healer. Drev seinest på fredag og healet tre venninner, det ristet ganske kraftig i armene etterhvert. Men jeg blir ikke sliten, utenom musklene som spenner seg under ristingen, men det går fort over. Og jeg blir veldig sulten, og litt trøtt etterpå :mozilla_tongue:
Det er jo healing vi snakker om :)
Vi har alle grunnenergier vi formidler og jo bedre og renere vi formidler
dem jo mer healer de andre.
Trygghet f.eks som vi nevnte her, den er jo utrolig healende i seg selv,
og når vi kobler oss på den universelle tryggheten kan den gjøre underverk
med en syk og redd person. Vi hjelper personens psyke og kropp til å tørre
åpne opp og slippe de fortettede energiene de holder på.

Jeg opplever det sånn at når en rister, eller får andre sterke kroppslige
symptomer selv mens en healer er det forde en formidler en høyere
frekvens enn det kroppen er vant til å strømme, dette gir seg om en
jobber med det mye forde kroppen blir justert til å formidle frekvensen.
Da vil en slippe dette og bare merke energiflyten og også klare å skille
på typen energi som formidles.
Antall ord: 249
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chaneth
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 27 Jul 2007 13:05
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunndalsøra

Innlegg av chaneth »

Hei! Det er mange reaksjoner på healing.Jeg også kjenner stikkinger å at fingrene flyr, men jeg får også vondt i armene. Etterpå blir jeg veeeldig trøtt. Ved fjernhealing drar jeg til meg plagene til folk.Hadde bare lyst til å skrive et innlegg her :mozilla_ :mozilla_oops:

Hilsen chaneth
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JaDa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Jul 2007 13:25
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nedre Eiker

Innlegg av JaDa »

Hei
Jeg får masse hvite prikker inni hendene og litt oppå hendene pluss at det stikker og kiler på en måte inni hendene. Får også smerter i hendene noen ganger, men kan ikke si at jeg har fått vondt i kroppen min på samme sted som "klienten" har. Er det også no som er ulikt fra healer til healer? :?:
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
piara
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 08 Jan 2006 18:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: helgeland

Innlegg av piara »

heisann jada :mozilla_laughing:

jeg har lært på de reiki kursene jeg gikk at når man får hvite prikker mens man gir healing
betyr det at du blir veiledet..
har også opplevd det når jeg å en veninne var å gikk tur i skogen at vi stoppet opp begge to å fikk en følelse av at vi måtte snu..da hadde vi begge varme hender me masse hvite prikker på :)
så vi snudde da men hvorfor vi ikke fikk gå lengre vet jeg ikke..
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Frikadilla

Innlegg av Frikadilla »

Ikke meningen å snu tråden her men....
Hvordan reagerer vanligvis den som motar healing?
Var med en nær bekjent av meg første gang han var hos healer å han endte opp i krampegråt. Er dette vanlig eller? Dette er en person som aldri under noen omstendighet viser følelser. Ble rett å slett litt skremt :mozilla_oops:
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bondpie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 69
Startet: 29 Mar 2007 23:49
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Bondpie »

For 2-3 år siden ble bikkja mi allergisk mot det meste. Hun mistet en del av pelsen og klødde voldsomt. Veterinæren ble besøkt og blodprøver tatt, men det var lite hjelp å få. Enten måtte hunden ut av huset og bo i hundegård resten av livet, eller den måtte avlives. Like uaktuelt begge deler. På denne tiden fikk jeg en skikkelig kink i ryggen, og med to sjuklinger kontaktet jeg en landskjent healer. Han helbredet oss begge pr telefon. Mens jeg satt med telefonrøret ble jeg veldig varm på høyre side av pannen, ellers kjente jeg ikke noe mer. Men vi ble friske begge to. Pelsen vokste ut igjen på hunden, men veterinæren nektet å tro at healing var årsaken til helbredelsen. Han hadde ingen forklaring, og ville ikke snakke mer om saken..he,he...
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 203
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

Re: Reaksjoner på Healing

Innlegg av marikken »

klabadaba skrev:Hvilke reaksjoner kan en få når en Healer folk og holder handa over det "syke" stedet på klienten? Har hørt om prikking og stikking er en normal reaksjon. På meg begynner fingrene mine å skjelve og får ryktninger. Flere som får slik reaksjon?
Ja jeg får en enorm stikking i hendene mine....
Antall ord: 58
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JaDa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Jul 2007 13:25
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nedre Eiker

Innlegg av JaDa »

piara skrev:heisann jada :mozilla_laughing:

jeg har lært på de reiki kursene jeg gikk at når man får hvite prikker mens man gir healing
betyr det at du blir veiledet..
har også opplevd det når jeg å en veninne var å gikk tur i skogen at vi stoppet opp begge to å fikk en følelse av at vi måtte snu..da hadde vi begge varme hender me masse hvite prikker på :)
så vi snudde da men hvorfor vi ikke fikk gå lengre vet jeg ikke..
Å så spennende da, hvem veileder da? er det hjelperne?
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bjørnekvinnen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 61
Startet: 08 Aug 2007 15:50
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av bjørnekvinnen »

Frikadilla gråt er en helt naturlig reaksjon på healing. Å gråte er healing i seg selv. Men alle er vi forskjellige man trenger ikke gråte selv om man aksepterer healing. Men det er en helt vanlig reaksjon.
Antall ord: 39
bjørnekvinnen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Frikadilla

Innlegg av Frikadilla »

bjørnekvinnen skrev:Frikadilla gråt er en helt naturlig reaksjon på healing. Å gråte er healing i seg selv. Men alle er vi forskjellige man trenger ikke gråte selv om man aksepterer healing. Men det er en helt vanlig reaksjon.
Ok. Vi snakket om det etterpå. Han sa det kom veltende å han kunne ikke holde tilbake. Spesielt når hun behandlet et sted i nærheten av magen. Healeren sa at hun "rotet i fortiden". Var utrolig intenst å sitte å se på.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Snartpappa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 03 Sep 2007 02:18
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Snartpappa »

Når jeg blir healet kan jeg oppfatte det som ubehagelig.
Svetter som bare det i håndflatene, kjenner energi rase gjennom kroppen, kjennes ut som det snører seg sammen mellom øynene mine, bena er iskalde.
Det varierer litt ettersom hva som blir healet. tar det alltid generelt og fokuserer sjeldent på en spesiell ting som fks en tå.

Når man får hjelp til å heale vet de som sender energien hva som trengs.

Etter sessionen er ferdig føler jeg meg skjelven, kvalm, nervøs, tung i kroppen, men samtidig klarere i hodet.


Etter en dag eller to føles det knallbra ut:-)

Men det tar på for jeg har mye å rydde opp i. bla muligens kontakt med klebeånder over lengre tid som har tappet mye energi og manipulert min energi.
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links