Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisTeori ang stemmer i hus

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Thyrin skrev:I 2 av tilfellene ser jeg ikke bort ifra det (gammle hus)... Men det første huset jeg opplevde det i var det på sommer'n og det var en VARM sommer.... Hører det forsåvidt hjemme på sommerstid og......
Men er åpen for andre forklaringer og! :mozilla_smile:
Kanskje du kan fortelle meg hvorfor lyspærene mine går hele tiden, men bare på bestemte steder i huset men ikke der det er mest sannsynlig pga vibrasjoner?
Har tilogmed spurt elektriker, men svaret jeg fikk da var at han ikke hadde peiling og at det var sånn hjemme hos han og.....
du er på eit paranormalt forum. du vet det? sitter du å venter på at eg skal si dere er hjemsøkt? hehe....

nå hadde vi eit slikt hus vi også før. som eg vet var hjemsøkt av en grådig mann. han slo av alt han syns var unødvendig.

det kan også ha med ubalanse i strømen i huset.. en jord feil i gamle hus som ikke er orntlig jord feil beskytta skaper en aldri såliten overbelastning på spesielle steder i huset som får pærer til å ryke.

når eg hadde datan min koblet til disse stedene i det huset kunne eg ikke ta på kabinette pågrunn av overspenningen som ble skapet. siden det hadde inget sted å gå eller slå ut en sikring siden det ikke var stort nokk skapte det en lett elektrisk overføring heller. kunne ta på selve data sjermen også å få en lett støt (på glasset).
Antall ord: 265
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Paranormalt?!? Å nei hva har jeg rota meg borti?! :mozilla_laughing:

I første omgang så støtter jeg meg til at det en ubalanse, og lar vær å plassere data'n i gangen. Er statisk nok i meg selv. :mozilla_smile:

Grunnen til at jeg idet hele tatt starta denne tråden var for å se om flere kankje hadde samme fenomen (telefonskravlinga) som kanskje kunne forklares på samme vis, men har inntrykk av at langt de fleste er uinterissert i å prøve å forklare ting mere jordnært.
Kan jo ikke risikere at huset dems plutselig ikke er hjemsøkt allikevel! :mozilla_tongue:
Jeg vet at paranormale ting skjer, men ønsker å se om det kan finnes "normale" årsaker først.... Så kjedelig er jeg! :mozilla_laughing:
Antall ord: 123
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Thyrin skrev:Paranormalt?!? Å nei hva har jeg rota meg borti?! :mozilla_laughing:

I første omgang så støtter jeg meg til at det en ubalanse, og lar vær å plassere data'n i gangen. Er statisk nok i meg selv. :mozilla_smile:

Grunnen til at jeg idet hele tatt starta denne tråden var for å se om flere kankje hadde samme fenomen (telefonskravlinga) som kanskje kunne forklares på samme vis, men har inntrykk av at langt de fleste er uinterissert i å prøve å forklare ting mere jordnært.
Kan jo ikke risikere at huset dems plutselig ikke er hjemsøkt allikevel! :mozilla_tongue:
Jeg vet at paranormale ting skjer, men ønsker å se om det kan finnes "normale" årsaker først.... Så kjedelig er jeg! :mozilla_laughing:
eg vet ;) er lik selv. hvorfor trur du eg har kommet mer flere "normale" årsaker før eg nemte paranormalt ;)
Antall ord: 145
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links