Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinny spiritist kirke i oslo.....

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
løøøp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 11 Feb 2005 11:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

ny spiritist kirke i oslo.....

Innlegg av løøøp »

Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aicha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 15 Jul 2006 21:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Marker

=)

Innlegg av aicha »

Det må jeg si=)

Har allerede meldt meg på det medium kurset, så dette kommer til og bli spennende :mozilla_smile:
Noen andre her inne som kanskje kommer til og melde seg på?
Ta en titt på linken over, og se på kurs...
Antall ord: 43
Tror- til det motsatte er bevist =)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Re: =)

Innlegg av Viking-gutt »

aicha skrev:Det må jeg si=)

Har allerede meldt meg på det medium kurset, så dette kommer til og bli spennende :mozilla_smile:
Noen andre her inne som kanskje kommer til og melde seg på?
Ta en titt på linken over, og se på kurs...
Skal nok følge med litt på den siden ja..... :mozilla_smile:
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petroosha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 13 Des 2006 17:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vest Agder

Innlegg av Petroosha »

Så bra!
Vet ikke om det blir populært eller ikke, men.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 163
Startet: 07 Sep 2004 12:25
19
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

Kjempebra side, synes jeg. Håper dette er noe som kan komme seg opp
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 467
Startet: 18 Okt 2006 23:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

.....

Innlegg av green eyes »

Dette höres utrolig spennende ut!!tror jeg skal melde meg på til hösten...
Antall ord: 15
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hm...........
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

dette skal jeg jammen meg følge med på.. håper de klarer å komme seg opp, og at det ikke endte som den forrige kirken gjorde...
Antall ord: 26
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Ikke dårlig å si at de skal utdanne de beste mediumene i Norge. Får håpe de får rett....
Antall ord: 21
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av mason »

Octopuzzy skrev:Ikke dårlig å si at de skal utdanne de beste mediumene i Norge. Får håpe de får rett....
De fleste som underviser i dette, mener at de er de flinkeste til dette. Og det er et problem.
Det som jeg tror er viktig er å bruke lærere med forskjellig vinkling, og forskjellige erfaringer slik at det blir vokst frem et miljø der man ikke er bastant i at den som sa det og det.. har den eneste sannheten. I dette området her, er det mange som sluker rått det sin egen mentor har fortalt. At dette er den riktige sannheten, og den sanne lære.

Jeg er av den oppfatning, at den beste skolen eller undervisnings stedet er det som gjør at hver enkelt vil finne den del i seg selv som gjør at man utvikler seg i det åndelige. Ser altfor mange som jobber i sirkler o.l som setter seg noen hakk over andre, og setter seg selv i den posisjon at de påstår alle andre ikke gjør det riktig. Er man slik nedlatende overfor andre, er det nok ikke de gode energiene man har god kontakt med....

Men jeg ser at det i denne kirken vil være erfarne medium som har tatt initiativ, og spesielt lederen der syntes jeg personlig er en mann med et reflektert syn. Jeg ønsker denne kirken lykke til, og håper virkelig at vi får en samlende spiritist kirke, og at de forskjellige medium legger fra seg sin egen driv kraft for å fremheve sin egen lære. Håper dette bidrar til å skape enhet og ikke splittelse.
Antall ord: 279
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Vi har alle våre personlige erfaringer.

Jeg ønsker dem også lykke til, men synes lista legges høyt med de uttalelsene. Du er aldre bedre enn din beste elev/student.
Antall ord: 31
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av mason »

Octopuzzy skrev:Vi har alle våre personlige erfaringer.

Jeg ønsker dem også lykke til, men synes lista legges høyt med de uttalelsene. Du er aldre bedre enn din beste elev/student.
Kommer litt ann på hvilke elever man har. Er ikke lett å lage gull av gråstein heter det, og det vil vel være slik at det er veldig tilfeldig hvor man vil ta skole eller kurs innen dette feltet. Man har liksom ikke mulighet til å se på utdanning.no og lignende. Derfor er det som regel slik at man går dit jungeltelegrafen har sagt at det beste stedet er. Men hva har man å sammenligne seg med? noen tar kurs forskjellige steder, og dermed har referanser, men det er nok ikke gjeldende for de fleste. Ser jo bare på dette forumet her, utrolig mye forskjellige meninger om Olav moldestad f.eks noen mener han er dyktig, noen mener han er svindler, noen mener han er uvitende osv. allikevel er det jo flere skoler som bruker han som kurs leder etc. hvem tar feil? ganske umulig å ha et objektiv syn på det. Utifra en slik tanke syntes jeg det er fint å ha en slik målsetting, om å bli den beste skolen i Norge. Høy målsetting, Ja, men kjemper man mot det så er man godt igang ihvertfall, og så kan vi andre se resultater i ettertid.
Antall ord: 231
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Free

:mozilla_laughing:

Innlegg av Slettet_Free »

2500kr?
Her
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produk ... 488&rom=MP
Får du like bra resultat, hvis ikke bedre.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Re: :mozilla_laughing:

Innlegg av mason »

Free skrev:2500kr?
Her
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produk ... 488&rom=MP
Får du like bra resultat, hvis ikke bedre.
Noen betaler 40 000 i året for bedrifts økonomi studie, men alle bøkene kan kjøpes for under 3000,- og pugge selv. Ved å gå på skole betaler man for personlig veiledning og støtte i arbeidet. De fleste får best resultat slik.

Ser fra linken din at det du mener er at alt er skuespill, og man kan påvirke andre ved å bruke riktige metoder. Det er nok sant det, man kan kopier og forfalske vitnemål og få jobb som daglig leder også, men også på dette området vil man bli avslørt. I dette miljøet er det mennesker som jobber, og det vi vet da, er at det alltid we nioen vil ta snarveier, uansett hva de jobber med eller hvor de kommer fra. Det er menneskene sitt dilemma. Men ikke ta alle under en kam....
Antall ord: 164
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Free

Re: :mozilla_laughing:

Innlegg av Slettet_Free »

mason skrev: Noen betaler 40 000 i året for bedrifts økonomi studie, men alle bøkene kan kjøpes for under 3000,- og pugge selv. Ved å gå på skole betaler man for personlig veiledning og støtte i arbeidet. De fleste får best resultat slik.
Akkurat, men går du bedrifts økonomi studie så har du i isåfall et papir på at du kan stoffet.
Og trur det er flere som har lykkes innom Økonomi studie :)
mason skrev:Ser fra linken din at det du mener er at alt er skuespill, og man kan påvirke andre ved å bruke riktige metoder. Det er nok sant det, man kan kopier og forfalske vitnemål og få jobb som daglig leder også, men også på dette området vil man bli avslørt. I dette miljøet er det mennesker som jobber, og det vi vet da, er at det alltid we nioen vil ta snarveier, uansett hva de jobber med eller hvor de kommer fra. Det er menneskene sitt dilemma. Men ikke ta alle under en kam....
Det er få som blir avslørt, for de setter seg aldri i den posisjonen som deres "Evner" faktisk blir testet. Og de som blir testet holder aldri mål :)

Syntes det er morsomt at du nevner daglig leder og vitnemål, for dette er jo, En form for vitenskap. Som feks de lære måtene som gir best resultat gjennom testing og forsøk, Hvilken bøker som inneholder best informasjon osv.

Men denne "Spirituelle kirken" er jo alt annet en vitenskap.
http://www.youtube.com/watch?v=NrJsAEvQFCI
Antall ord: 269

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links