Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterTIDEN ER INNE!!! IKKE LA FRYKTEN VINNE..

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Riegrot skrev:Jeg skjønner ikke en gang engelsk, men skjønner en del andre ting. Skjønner den høyere bevisthet, men klarer ikke å leve den. Er det noe som kommer etter intens anstrengelser over flere år, eller er det mer smittsomt. Folk vil jo helst ha det kasta på seg uten å måtte anstrenge seg så mye.
Ikke ha frykt for døden sies det, men man må jo ha en overbevisning om at noe vakkert venter etter døden for å klare å kvitte seg med den frykten.
Hehe....må si meg enig i en del her.

Skal dere ha med alle så skriv på norsk, mange som detter av etter
overskriften ellers.

Hva er en høyere bevissthet egentlig? Det å vite at det finnes noe mer, og at
en bør gjøre det en kan for å komme videre i sin utvikling og i mer samklang med
sin sjel? Noe særligmner tror jeg ikke det forventes av oss.

Hvorfor gå rundt å øve på å ikke frykte døden, når en kan velge å fokusere på å elske livet?
Antall ord: 179
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

=D> Veldig fint sagt, kaja43!!
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Jepp sier meg helt enig :mozilla_smile:
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Ja du har rett! Ting er faktisk iferd med å endres. Man oppdager hvordan man vil leve livet. Til å begynne med akter jeg å endre på 2 ting. Jobb og bosted, etter det tror jeg ting kommer lettere med dette å "våkne opp" :D
Antall ord: 41
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Dragon no Hana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 14 Des 2006 17:44
17

Innlegg av Dragon no Hana »

Meh...gadd ikke å lese alt som alle har skrevet (late meg xX) ..dette er vel først og fremst til Pia.. men det er vel til alle som leser det også ^^ Punyaa .^.(<-kylling som ser opp)

Mennesker skal ikke vite fremtiden sin, de skal heller ikke frykte den. De kan planlegge den, men kan ikke bestemme hvordan den blir. 3. verdenskrig kommer fordi vi venter på den, slutt og vent. Stol heller på fred, hvis det blir enda en verdenskrig får vi tenke på det da, stol litt på menneskene. De tar valg og tenker, de blir også vanskeligere og styre.

Hvordan kan vi være sikre på at romvesener vil hjelpe oss? Kanskje de vil ta kontroll over oss. Det er sånn mennesker er, de frykter det ukjente og stoler ikke på det. allikevel er vi de skapningene som er mest nysgjerrige. Hvis aliens er smarte, lar de oss leve og dø selv, og holder seg skjult for oss. Hvorfor skal vi bry oss om verdensrommet når det er her vi lever?

Jeg nekter å tro at noen vil skade moderjord, selv om de kanskje ikke prøver å beskytte den. Moder jord kjemper sin kamp, og vi kjemper våres. Naturens krefter er noe vi ikke kan stå imot, det er derfor de er der. Forskere kan ikke en gang bekrefte om djevelen eksisterer eller ikke, men stjerner er noe alle vet hva er.

Hvorfor skal vi tenke på krig når det allerede er mennesker som strever for livet? Har vi det ikke greit nok som det er? Skal vi ikke ta hensyn til hva andre mener å tenker?

Spørsmålet er ikke hva er der ute i rommet, men hva kan vi gjøre for at vi skal leve(?).
Hvis alle gjør sitt beste for at dem selv skal ha det godt, så kanskje vi vil finne ut hva som gjør det vanskelig. Sånn kan vi også hjelpe andre.

Det finnes ikke ondskap, det er bare noe en person kan se i andre for å ha noe å kjempe for. For er det ikke gudenes religioner som har skapt krig? Er det ikke de som er viktige for religioner o.l. som har blitt maktgale og da brukt de troende som krigere?

Stol på andre, selv om de lyver. Hjelp de du kan hjelpe, selv om de har slått deg. Gled de du kan glede. Om så en satanist tar en katalog om kirken bare for å kaste den når de kommer hjem, kan det glede noen. Kanskje det også vil inspirere den personen til å lese det som et menneske har å si.

Hvis noen tar selvmord, kan du da si at det ikke var skjebnen til den personen? Dreper ikke vi dyr sånn at det ikke skal bli for mange av dem? Hvem skal da passe på at det ikke blir for mange av menneskene?

Naturen passer på det. Tro på det du vil, men hør andre.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Haha^^ jeg har liksom to personligheter jeg..(fin måte å forklare det på..) håper dere tilgir meg hvis jeg har skrivet noe dere er heeeeelt uenige i... Jeg er jo faktisk bare 13..-__- (kanskje jeg skal begynne å oppføre meg som en trettenåring..) Takk til de som orket å lese alt sammen ^w^
Antall ord: 550

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

TrappedSoul skrev:Lurer egentlig på hvor mange sånne "jordens undergang prediksjoner" som faktisk ikke ble oppfylt jeg... Kan selvsagt hende du er inne på noe, men har dem noen gang hatt rett før, folk som predikerer slikt?
det blir ikke noe jordens undergang, det som skjer på jorden er at den er på vei til et høyere energi frekvens( 5 dimensjon, vi er på 3 no på vei til 4), og på vei dit så vil alle de som ikke klarer de høye energiene forlate jorden, men de som ikke klarer reisen vil få sjansen senere med flere inkarnasjoner på andre 3 tetthets grad verdener. så det er ingenting og frykte uansett, det er ingen som dør , vi bare forlater kroppen som er våres fysiske selv :)

vi har sugd ut nok blod fra våres moder jords kropp, og hun har fått nok bomber på kroppen sin, hun har fått nok av de mørke energiene her på jorden, sannheten vil komme frem til slutt om hvem som har makta her på jorden som har lurt oss trill rundt, regjeringene, who,wto, bankene, våpenindustrien, religion og media. jeg gleder meg til den nye verdenen. men vi må fortsette og lev livene våre og ikke bekymre oss.

dont worry be happy :) hehe
Antall ord: 221
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg har ikke lest hele tråden her, men jeg regner med at det dreier seg om rensingen igjen. Overskriften i seg selv er ganske fryktinngytende, synes jeg. Litt ironisk at en ikke skal frykte, men likevel så serveres det noe som folk automatisk vil oppleve som fryktelig...
Jeg har en sannhet; ingen vet hva morgendagen bringer for ingenting er statisk og alle ser det de vil se.
Jeg har en til; alle skal dø en dag..men ingen vet når.

De færreste gidder å tenke på det. Så nyt livet og la verden gå sin gang. Det vil helst gå godt.
Antall ord: 103
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ripstah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 89
Startet: 07 Mar 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Under himmelen

Innlegg av ripstah »

Bruk hodet, lev sammen og dø alene. Vi alle vet at det finnes onde makter og folk som bruker det. Vi alle vet at folk gjemmer bort sannheten, men hva folk gjemmer er opp til oss selv å finne ut. Og da kommer det inn i bildet (lev sammen) Vi er ETT.
Antall ord: 51
"they call me rip for a reason"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !