Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHva er orbs?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

unbreakable
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 29
Startet: 21 Jan 2007 18:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moelv

Hva er orbs?

Innlegg av unbreakable »

:?
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Off Topic =;

Uansett, orbs er lyskuler eller energikuler som mange påstår de har tatt bilde av. De fleste bilder eller nesten alle er falske, dvs. Støv på linsa, lerflektering av lys osv..

mer vet jeg ikke.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
unbreakable
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 29
Startet: 21 Jan 2007 18:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moelv

Innlegg av unbreakable »

ehe okei.. men det var på 1 et bilde jeg fant sånne ting.. men ikke på de andre :S hadde det vært støv på linsa hadde det kommet på alle bildene men det er på 1 :mozilla_undecided:
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
^Idril^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 577
Startet: 27 Apr 2005 14:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sørlandet

Innlegg av ^Idril^ »

unbreakable skrev:ehe okei.. men det var på 1 et bilde jeg fant sånne ting.. men ikke på de andre :S hadde det vært støv på linsa hadde det kommet på alle bildene men det er på 1 :mozilla_undecided:
eeeh... wrong answer!

For det om det kommer støv på et bilde, betyr det ikke det at det er der på alle...
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 313
Startet: 18 Jul 2006 19:53
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 01 Aug 2007 02:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

..

Innlegg av TT »

hei jeg e i familie med n som tokk et bilde av en orbeog når han somte inn ko det fram et ansikt!!! men jeg kan ikke vise det for andre kan tjenepengr på det
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

orber har ingen ting med det paranormale å gjøre.

orber er hovedsakelig støv, røyk eller vann som blir reflektert av en eller annen lyskilde (blits f.eks). elelr det kan være skitt på linsa eller et insegt. disse orbene er orber man ikke ser før etter bildet er tatt. (man kan selvfølgelig se både det ene og det andre, men det er ikke en ting man normalt legger merke til rett før bildet blir tatt).

mens orber, baller av energi, som man kan se før bildet blir tatt har naturlige forklaringer (=sumpgass, kulelyn, +++mer).

altså orber har INGENTING med det paranormale å gjøre.. det er ihvertfall min mening..
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Professor

Innlegg av Professor »

livingdeaddoll skrev:orber har ingen ting med det paranormale å gjøre.

orber er hovedsakelig støv, røyk eller vann som blir reflektert av en eller annen lyskilde (blits f.eks). elelr det kan være skitt på linsa eller et insegt. disse orbene er orber man ikke ser før etter bildet er tatt. (man kan selvfølgelig se både det ene og det andre, men det er ikke en ting man normalt legger merke til rett før bildet blir tatt).

mens orber, baller av energi, som man kan se før bildet blir tatt har naturlige forklaringer (=sumpgass, kulelyn, +++mer).

altså orber har INGENTING med det paranormale å gjøre.. det er ihvertfall min mening..
du sa det! im in loved!
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links