Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinEr det en healer der ute som kan kanalisere til meg?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Nexuspolaris
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 23 Mai 2005 22:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fosen

Er det en healer der ute som kan kanalisere til meg?

Innlegg av Nexuspolaris »

Er du healer? Jeg blir sprø av meg selv...angst og depresjon...er det noen som kan sende meg litt "good spirit"...?
Antall ord: 22
Esse non Videri - Å være men ikke synes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av mason »

Noen ganger er det ikke nok med en healing. Har du overnevnte problemer kan det være lurt å ta en tur til psykologen først, for å bekrefte eller avkrefte noen problemstillinger. Hvis du er interessert i å ta kontakt med en healer, er det jo opp til deg, du har markedsplassen som er øverst på siden. Der finner du en healer hvis det er det du ønsker.
Antall ord: 66
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Re: Er det en healer der ute som kan kanalisere til meg?

Innlegg av mason »

Nexuspolaris skrev:Er du healer? Jeg blir sprø av meg selv...angst og depresjon...er det noen som kan sende meg litt "good spirit"...?
Hvorfor benytter du deg ikke av den healeren du som du fortalte at du brukte (28 august 2006) Du hadde da noen andre problemer som du ville bli healet for. Er det et samsvar mellom disse meldingene, eller syntes du det er tøft å ha noe å snakke om?

en annen viktig ting å vite, er at å få og gi healing, er ikke en gøyal greie. Det kreves hardt arbeid av healeren, og det kreves av mottageren at den er åpen for slikt. Vi har alle mennesker en fri vilje, og skal vi ta imot healing må vi akseptere at den finnes og at du tillater deg selv å motta den.
Antall ord: 133
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Det er vel ikke lenge før paranormal blr en gratis healing plass også.
Folk spør jo støtt om de kan bli spådd òg.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: Er det en healer der ute som kan kanalisere til meg?

Innlegg av Xirque Z'dataan »

Nexuspolaris skrev:Er du healer? Jeg blir sprø av meg selv...angst og depresjon...er det noen som kan sende meg litt "good spirit"...?
vel.. tar 500kr jobben :mozilla_money:
Antall ord: 28
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trafik

Innlegg av trafik »

hei
kansje svaret kommer for sent men jeg prøver like vell.det jeg synes er et bedre valg en psykologer ,er en behandlings metode som heter NLP,
jeg har en sønn som fikk hjelp med depresjoner .en kone som ble kvitt mauer fobi.og og kona til en arbeids kolega ble kvit depresjoner etter 1t behandlig.
du har sikert hørt om tankefeldtsterapi .for tankefeldtsterapi er en liten del av NLP utdanelsen.
her er link som du kan lese mye mer om hva det går ut på

http://www.praxiz.no/index1.htm

her er en forkaring på hva nlp står for

nlp er forkortelse for Nevro Lingvistisk Psykologi eller Nevro Lingvistisk Programmering

N står for Nevro, som igjen betyr at våre opplevelser som blir behandlet, filtrerte og bearbeidet i vårt nerve system (hjernen) kommer inn via våre sanser:

Visuelt - det vi ser
Auditivt - det vi høre
Kinestetisk - det vi føler
Olfaktorisk - det vi lukter
Gustatorisk - det vi smaker
Audi digital - vår indre dialog og det vi opplever som struktur, rett eller feil

L står for Lingvistisk, som er den språklige og uttrykksmessige delen av måten vi oppfatter verden på. Vi har et indre språk, et vi kommuniserer ut og et filtreringssystem for det vi tar imot. Alle våre opplevelser blir kodet, ordnet og behandlet via sansene våre for å gi mening, og de representeres i vårt sinn gjennom:

Bilder
Lyder
Kroppsfornemmelser
Lukt
Smak
Ord og deres sammensetning

P står for Psykologi eller Programmering, er den måte vi ubevisst eller bevisst bruker våre opplevelser på - det som er bearbeidet, ordnet og behandlet i vårt nervesystem via sansene og språket - for å kommunisere med oss selv og andre for at oppnå de resultater, vi ønsker.

NLP er psykologiske og pedagogiske verktøyer, som setter deg i stand til å finne og bruke de ressurser, som du og andre er i besittelse av, men ikke er bevisst.
De fleste av vår ressurser og strategier er ubevisste. NLP er et verktøy til forandring, personlig utvikling, kommunikasjon og innsikt i menneskets subjektive sinnsprosesser.

NLP gir mulighet for å forstå og utvide vår egen måte å tenke på, og dermed å oppleve omverden på.
Gjennom NLP kan du lære å forstå deg selv og andre mennesker mye bedre. Du kan lære å utvide ditt sanseapparat og få mulighet til å oppleve situasjoner fra flere forskjellige synsvinkler og det blir mye lettere å nå dine mål.

:D :D :D
Antall ord: 420

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: Er det en healer der ute som kan kanalisere til meg?

Innlegg av Globeline »

Nexuspolaris skrev:Er du healer? Jeg blir sprø av meg selv...angst og depresjon...er det noen som kan sende meg litt "good spirit"...?
Hvis du har angst og depresjoner trenger du nok noe annet enn en tilfeldig healier som kanskje, kanskje ikke sender det h*n lover - og som kanskje, kanskje ikke kan det h*n gjør. Det er også slik at når du spør på en slik måte kan du forvente at mange av de som sier ja ikke har særlig erfaring, og øver seg. Det er ikke så bra,

Du trenger noe annet. Noen å prate med kanskje?
Jeg vet ikke, skal ikke spille psykolog her. Men jeg tenker at du ikke bør gjøre dette, i hvert fall ikke her. Skal du ha healing for slike ting bør det være en du går til i person. Selv om jeg ikke tror healing er det rette, Fordi jeg tror kognitivt arbeid er mye viktigere.
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Jeg MÅ bare minne om :
Utdrag fra Regelverket : [url]https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?p=72848#72848[/url] hvor ADMIN skrev:Ingen skal leke doktor her inne
Diagnoser gjøres av lege, ikke av ufaglærte som ønsker å bruke påståtte evner til andres beste. Dette kan gi svært alvorlige følger - Husk dette! Tenk deg om to ganger før noe skrives på sidene. Ikke opptre som psykolog eller doktor her inne på forumet, og du skal ikke beskrive helseproblemer til andre medlemmer eller liknende, ikke på PM og ikke på forumet.
Jeg føler denne tråden kansje begynner å nærme seg noe som gjør at vi må minne om denne regelen .



Asbjørn
Co Admin
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Heldigvis finnes det også healere med psykologiutdanning.
Og de gir en adskillig mer effektiv og balansert behandling, enn rene psykologer ;)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

Kanskje deppresjonen og allt det der går over, er det virkelig nødvendig med healing?
psykolog høres bra ut, prøv det du før du får tak i en healer...
Antall ord: 34
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

Jeg er ikke healer, men skal da sende deg litt GOOD THINKING læll...
høres ut som om du trenger det ;)
Antall ord: 22
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Søster
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 21 Apr 2007 00:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal

Innlegg av Søster »

:mozilla_cool:

Jeg kan :mozilla_innocent:
Antall ord: 4
"søster"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links