Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHar jeg "varme" hender ?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
ape
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 180
Startet: 07 Jan 2007 16:38
17

Har jeg "varme" hender ?

Innlegg av ape »

Jeg er healer , sagt det før , og mange sier jeg er veldig varm i hendene.
Legen min sier jeg har godt blodomløp, og jeg fryser nesten aldri når jeg er ute med lite
klær på eller inne i et kaldt rom .
Kan dette være varme hender ?
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Om du kjenner at hendene dine er varme da er de jo det.

Du sier stadig at du ER en healer, så klart du er.
Det er vi alle, og de fleste av oss går ikke å fryser
på hendene heller. :mozilla_wink:
Antall ord: 43
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 582
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

hvordan blir man kvalifisert som healer ?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

Jeg har vært i kontakt med en healer med kalde hender. Altså, hendene hans var skikkelig grøssekalde, og det gikk kaldt igjennom hele meg når han tok på meg. Så den fysiske temperaturen har kanskje ikke så mye å si..?
Antall ord: 42
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Healing energi er energi vi ikke kan måle med vanlige instrumenter.
Alikevel vet vi at den finnes, fordi det er ting som skjer.
Har selv "varme hender" - er somregel alltid varm på hendene, også når det er bikkjekaldt ute og jeg er uten votter ( noe jeg sjelden bruker - bortsett fra hvis jeg sykler... og da er det hansker).

Energien som går i en healers hender kan ha forskjellig frekvens, og derved påvirke folk forskjellig.
Iskalde hender for healing - kan ha sammenheng med både lavere og høyere frekvens enn det vi er "vant med".
Det er vanlig at den som mottar healing føler enten varme eller kulde - det er healingenergien som påvirker nervene våre og gir den følelsen, selv om vi med termometer ikke alltid merker den store forskjellen.

Alle mennesker har healingevner, rett og slett fordi alle mennesker ( jeg kjenner iallfall ;-) ) har sjel.
Og det er sjelen som formidler denne healingenergien.
Derfor kan vi og se Hjelpere og Guider også sende healing - gjerne i forbindelse at de gfaktisk assisterer et menneske som driver med healing.

Så driver du med healing ; be dine Hjelpere være med og assistere / og gjerne og lede deg. Da skal du følge de impulser du får om hvor du skal heale / sende healingpkraft.
Ps; Ta hensyn til "private områder" - la eventuelt "klienten" bruke sine hender og send igjennom de. Dere skjønner hva kjeg mener. ;-)

Lykke til med healingen !

mvh Asbjørn
Antall ord: 250

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
crazyshit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 14 Feb 2007 20:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fredrikstad

Re: Har jeg "varme" hender ?

Innlegg av crazyshit »

Maza skrev:Jeg er healer , sagt det før , og mange sier jeg er veldig varm i hendene.
Legen min sier jeg har godt blodomløp, og jeg fryser nesten aldri når jeg er ute med lite
klær på eller inne i et kaldt rom .
Kan dette være varme hender ?
du er varmblods. er sånn jeg også.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ape
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 180
Startet: 07 Jan 2007 16:38
17

Re: Har jeg "varme" hender ?

Innlegg av ape »

crazyshit skrev:
Maza skrev:Jeg er healer , sagt det før , og mange sier jeg er veldig varm i hendene.
Legen min sier jeg har godt blodomløp, og jeg fryser nesten aldri når jeg er ute med lite
klær på eller inne i et kaldt rom .
Kan dette være varme hender ?
du er varmblods. er sånn jeg også.
Da vet jeg det ! :D:D
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av mason »

[.
Ps; Ta hensyn til "private områder" - la eventuelt "klienten" bruke sine hender og send igjennom de. Dere skjønner hva kjeg mener. ;-)

Dette problemet løses ved at ved healing trenger man ikke legge sine hender direkte på kroppen, holder man en avstand på ca 10 cm, berører man ikke kroppen til klienten. Healing kraften vil også finne sin egen vei, derfor er det mulig å gi f.eks skulderhealing som vil nå frem til en evt skadet ankel. Men det beste er selvfølgelig direkte kontakt med kroppen.

Jeg er ikke overbevist om at man kan måle varme hender med det å faktisk ha varme fysiske hender. En healer med sterk kraft får utrolig varme av de, men når man ikke bruker kraften skal de heller ikke være varme. Så de som har naturlig varme hender skal nok ikke nødvendigvis tro at de har healingkraft. Uansett så bør man initieres med healingkraften, enten ved at man er født med den, fått den i gave (slik trollmenn og indianer doktorer gjorde det ved å gi gaven til den som ble utvalgt) eller ved å få initiering ved kurs o,l . Jeg har nevnt det flere ganger, men allikevel en gang til. Man vil bruke sin egen energi og sin livskraft hvis man ikke kanaliserer energien. Det er derfor man ikke skal be alle om å prøve å heale.
Antall ord: 233
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links