UFO, Kornsirkler & fenomenTeknologi fra UFO`er kan redde verden

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2006 09:44
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Teknologi fra UFO`er kan redde verden

Innlegg av manitou »

Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Re: Teknologi fra UFO`er kan redde verden

Innlegg av Krull - sluttet »

manitou skrev:Fant denne på Dabladet.no

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/02/493782.html
At vi kunne ha bruk for utenomjordisk hjelp tror jeg så gjerne.

Vi mennesker har vist hele tiden at vi ikke greier å ta vare på jorden vår.

Vi har forurenset, kriget ,utryddet dyrearter og hogd ned regnskogen over en lav sko i lengre tider nå.

Vi er nærmest i et skred av ødeleggelse, som ikke lar seg stoppe.

Løsninger som å avgiftsbellegge bilbruk i små land, opp i skyene har jeg ikke tro på.

Det blir som å fylle igjen en stor grøft med te skje i den ene enden, mens det står en monster stor gravemaskin og graver ut i den andre enden.

Det samme gjelder Norsk industri. Den blir så hardt presset på utslippskrav, og kraftpriser, at det blir nesten umulig å drive noe i Norge snart.

I mange andre land, slipper de ut for fulle mugger, til lave kraftpriser.

Ikke rart at det går som det går.

Har hørt at en stor prosent av tømmeret fra regnskogene går til å lage pene møbler til Japanerne.

Hvis dette er sant, så hjelper det lite at jeg betaler skjorta og litt til, for å ha en bil i drift.

En bil, som jeg er helt avhengig av på grunn av det elendige utbygde kollektiv nettet vi har i Norge.

Det er vel bare de største byene i Norge, som har noenlunde brukbart kollektiv nett.
Antall ord: 249

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
20
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

(Dagbladet.no:) En tidligere kanadisk forsvarsminister, Paul Hellyer (83), krever at myndigheter verden over legger fram og bruker utenomjordisk teknologi, som de skal ha skaffet seg etter flere angivelige UFO-krasj, i kampen mot klimaendringene, melder Ottawa Citizen

- Jeg vil gjerne se hvilken teknologi de kan være i besittelse av som kan bøte på opphøret av fossilt brensel i løpet av en generasjon...som kan være en måte å redde vår planet på, sier Paul Hellyer til avisa.

Utenomjordiske fartøy må ha reist lange avstander for å nå jorda, og må derfor ha vært utstyrt med avanserte systemer og eksepsjonelle typer drivstoff, hevder den tidligere forsvarsministeren.

- Så UFO
Hellyer, som sjokkerte sine landsmenn i september 2005 ved å fortelle at han har sett en UFO, mener denne type utenomjordisk teknologi kan tilby menneskeheten alternativer til fossilt brennstoff.

Som eksempel på utenomjordisk kontakt, trekker han fram hendelsen i Roswell i New Mexico i 1947, som har blitt en slags helligdom for UFO-troende.

Eks-minister
- Vi må overtale myndighetene verden over til å legge på bordet det de vet. Noen av oss mistenker at de vet en hel del, og det kan være nok til å redde hele planeten dersom vi bruker det raskt nok, sier Hellyer.

Paul Hellyer ble forsvarsminister i tidligere statsminister Lester Pearsons regjering i 1963.
Kjempebra! All honnør til denne eks-forsvarsministeren! =D>
...Og til Dagbladet som gjør sitt for å lette på sløret.
Antall ord: 243

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Men hvorfor står det en U i landingsfeltet :D
Antall ord: 9
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
20
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

skeptikeren skrev:Men hvorfor står det en U i landingsfeltet :D
Godt spørsmål....
Når UFOen har landet blir den jo etterhvert en IFO :mozilla_laughing:
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Ja, eller en spaceshuttle (romferge)

Om det finnes skapninger i rommet med farkoster, så heter de sikkert ikke ufo :D
Antall ord: 19
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
trafik

Innlegg av trafik »

hei det finnes personer i norge som har hat kontakt med universet i mange år ,stått fram på radio holdt foredrag skrevet bøker.
som en av dem mest kjente her i landet Karen Sofie Thorstensen.

her er hennes bøker

Forbindelsen med det indre og ytre univers

Karen-Sofie Thorstensen
Bok 2 Alfa Centaury Forbindelsen
I boken forteller forfatteren om sine kontakter med intelligenser fra andre og høyere dimensjoner, og tar leseren med på en reise utenfor tid og rom. Boken spinner varsomt sammen trådene i menneskets spirituelle søken etter svar. På ærlig og lettfattelig vis skriver hun til leserens hjerte, og hevder at vi med intellektet alene ikke finner de eksistensielle svar på livsgåten. I boken er det lagt inn koder som er knyttet til universets kjærlighetsenergi, noe som har vist seg å ha en healende effekt på leseren. Boken er ladet med positivitet og optimisme for mennesket og fremtiden.

her er alle hennes bøker

1) Alfa Centauri Forbindelsen (utsolgt)
2) Forbindelsen med det Indre og Ytre Univers"
3) Kjærlighetens Budbringere
4) Kontakt med andre virkeligheter.

:D :D :D
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Aug 2005 01:25
19
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

En tidligere kanadisk forsvarsminister, Paul Hellyer (83), krever at myndigheter verden over legger fram og bruker utenomjordisk teknologi, som de skal ha skaffet seg etter flere angivelige UFO-krasj, i kampen mot klimaendringene, melder Ottawa Citizen

Teknologi til å lage farkoster som krasjer ofte har vi her på jorden klart å frembringe utmerket godt på egenhånd, uten hjelp fra utenomjordiske....
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
18
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Det viktigste er bare at de ikke forurenser først. Det er der romvesnene kommer inn, hvordan lage farkoster som krasjer og ikke forurenser.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Det er tydelig at dere bruker langt mer tid på å lese om overnaturlige fenomener enn å sette dere inn i dagens og fremtidens teknologi.

Vi har allerede teknologien som muliggjør å drive en bil på vann eller strøm. Problemet ligger ikke i manglende teknologi, snarere manglende vilje og det faktum at en slik radikal forandring (avskaffelse av fossilt brennstoff) vil ta mange lange år. Bare tenk på hvor mange biler og fartøy forøvrig som går på en eller annen form for bensin eller diesel. Det er en del.

Uansett tviler jeg på at et fartøy fra fremmede planeter hadde bragt med seg et grensesprengende drivstoff. Jeg kan se for meg at de antakelig ville benyttet seg av et ormehull eller noe i likhet med solseilene (som er under utvikling). Sistnevnte muliggjør tilnærmet uendelig aksellerasjon i vakuum ved hjelp av stjerner.

Jeg vil anbefale verkene til Arthur C. Clarke som en god pekepinn på hvordan teknologien kan utvikle seg framover. Uansett er det interessant lesing.
Antall ord: 170
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

http://www.hidden-truth.net/nor/index.html

se den som heter "The Disclosure Project"

samme tingen bare at her er det snakk om 400 vitner, alt fra Lockyear martin til CIA, FBI, NASA og andre "etater" .... bør ses..

Søk etter HAARP på google video: tesla telknologiens missbruk... militært prosjekt... tror det er noe Amerikanerne bruker mye penger på.. de antennene bruker like mye støm som hele USA frobruk på 1 år!!
Antall ord: 76
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

keke skrev:http://www.hidden-truth.net/nor/index.html

se den som heter "The Disclosure Project"

samme tingen bare at her er det snakk om 400 vitner, alt fra Lockyear martin til CIA, FBI, NASA og andre "etater" .... bør ses..

Søk etter HAARP på google video: tesla telknologiens missbruk... militært prosjekt... tror det er noe Amerikanerne bruker mye penger på.. de antennene bruker like mye støm som hele USA frobruk på 1 år!!
Disclosure Project har vært diskutert her tidligere.

Vi har sett at de fleste av de vitnene de har på sidene sine er andre og tredjehåndsvitner. Noen er førstehåndsvitner, og en del av disse igjen er forklart på naturlig vis.

Tesla fortalte at han hadde et militært strålevåpen, hvis jeg husker rett. USA har prestert mange kriger etter dette uten å vise tegn til å ha noe slikt våpen. Kanskje på tide å la Teslas supervåpen ligge i fred i glemmeboken nå?
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Ja, og ikke minst russerne, som under den kalde krigen påstod å ha et våpen som kunne kontrollere tanker (!).
Antall ord: 20
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

vel, du tror det BA... Jeg ber deg om å sjekke ut hva du finner ut om HAARP. det er mange dokumentarer om dette temaet.
dessuten tenkte jeg at det kunne være av intresse for mange... så ikke komenter så negativt om noe du vet svært lite om...

sjekk ut dette først da:

http://video.google.com/videosearch?q=haarp

http://www.google.no/search?sourceid=na ... conspiracy

http://en.wikipedia.org/wiki/High_Frequ ... ch_Program

og jeg vil tør påstå at russerne hadde rett.. TV og Media forøvrig er jo fine verktøy å ha for å kontrollere folkemassene...
Antall ord: 104
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

keke skrev:vel, du tror det BA... Jeg ber deg om å sjekke ut hva du finner ut om HAARP. det er mange dokumentarer om dette temaet.
dessuten tenkte jeg at det kunne være av intresse for mange... så ikke komenter så negativt om noe du vet svært lite om...

sjekk ut dette først da:

http://video.google.com/videosearch?q=haarp

http://www.google.no/search?sourceid=na ... conspiracy

http://en.wikipedia.org/wiki/High_Frequ ... ch_Program

og jeg vil tør påstå at russerne hadde rett.. TV og Media forøvrig er jo fine verktøy å ha for å kontrollere folkemassene...
Det jeg skrev er ikke noe jeg tror, men noe vi vet.

HAARP er et amerikansk forskningsprosjekt. De undersøker ionosfæren for å forsøke å forstå dens betydning og virkemåte bedre.

Konspirasjonsteoriene mener jeg er uinteressante etter forrige innlegg. Der viste jeg at Teslas våpen sannsynligvis kan skrives i glemmeboken. Dessverre kan jeg ikke se Google-videoen herfra.
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links