Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisMegiddo I: The March to Armageddon

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Megiddo I: The March to Armageddon

Innlegg av misty-gutt »

Denne filmen vil nok mange, og ja, særlig kristne finne intressant.

Hvor beveger den globale verden seg? Ja det synes jeg kommer godt frem i denne filmen.

Et sted i filmen kommer det fran at faderen til den nåværende president Bush i 1991, den 11 september, altså eksakt 10 år før den kjente 9/11 hendelsen, proklamerte den nye verdensorden (Nev World Order) Det strides jo hvem som sto bak den hendelsen. Jeg tror ikke at det var muslimer nei.

Nasjonalstatene slik vi kjenner dem idag arbeies det for skal vekk. Verden skal deles inn i ti regioner med en leder for hver region. Disse kommer til å velge en leder, som ikke er en av de ti. Det er han vi kristne kaller antikrist, og bibelen kaller ham for dyret.

1 Det vil bli en felles verdensregjering. 2 En felles verdensreligion. 3 En felles verdensøkonomi.

1-2-3 = 6

3 ganger 6 -666- Under den siste leders regjeringstid vil innførselen av dyrets merke komme, da ingen kan kjøpe eller selge utenom de som har hans merke. Bibelen advarer på det sterkeste å ta imot dette hans merke, og jeg vil si; med GOD grunn.

Filmen omhandler et vidt spekter, profetier, politikk, okkultisme, ateisme...Den begynner som tegnefilm men går over i dokumentar, filmsnutter, intervjuer...

Her er den: http://video.google.com/videoplay?docid ... 8223046399
Antall ord: 231
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 498
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Nei nei nei.

Her er avsløringene rundt dyrets tall.

For det første har vi sex , det kan lett forveksles med tallet sex.
Så har vi en etterlevning av det babylonske tallsystemet, nemlig tidsregning. Altså vår bekymring og stressing i en materalistisk hverdag.
Det siste tallet representerer alt ikkeåndelig, det som hører til de 6 første dagene av skapelsen.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Den nye verdensorden vil selvsagt få inflytelse, ja makt over hele jorden, ingen kommer utenom.

Bibelen sier bla dette om den nært forestående tid.

"Og nå vet dere hvadsom holder igjen? så han først skal åpenbares i sin tid.

For lovløshetens hemmelighet er alt virksom, bare at den som nu holder igjen, ryddes av veien;

og da skal den lovløse åpenbares, han som den Herre Jesus skal fortære med sin munns ånde og gjøre til intet ved åpenbarelsen av sitt komme."

En ny video her som burde få noen og enhver til å våkne. Angivelig kan denne planen til verdenspolitikerne og andre storfolk høres bra ut, men virkeligheten er en helt annen.

Kristnes plikt er å si ifra. Men hvem vil la seg advare, så en kan unfly dette som er på vei til å overta verdensherredømmet, på en altoppslukende måte.

Her røpes ting som mainstream media ikke forteller deg og meg, ja oss vanlige mennesker.

http://video.google.com/videoplay?docid ... orld+order
Antall ord: 173
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 165
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Tanke-kontroll - Nev World Order- Okkultisme - Hypnose - Satanisme - etc...

Se og lær: http://video.google.com/videoplay?docid ... 6941996867

Og ikke minst, ta lærdom.
Antall ord: 26
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

NWO Troubling Signs: The New World Order is Here

http://video.google.com/videoplay?docid ... orld+order
Antall ord: 17
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

I denne videoen kan man bl.a se en flygende gjenstand komme fra en av World Trade bygningene i en voldsom fart (UFO) ? Ja, hva vet jeg, det er filmet fra et fly som er i nærheten. Ellers i denne korte videoen, litt over 7 minutt, sees mange okkulte symboler.

Se selv: http://video.google.com/videoplay?docid ... orld+order
Antall ord: 61
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Free

Innlegg av Slettet_Free »

Alle De videoene er latterlige. Hvis du leter lenge nok selvfølgelig vill du finne folk som holder hendene likt.
Bush, Saddam, Osama, Blair, ja til og med Prinsesse Martha er med I min hemmelige kult.
Kalt "Thumbs up" Kulten.
Store mediafigurer vill selvfølgelig ha likheter.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Free skrev:Alle De videoene er latterlige. Hvis du leter lenge nok selvfølgelig vill du finne folk som holder hendene likt.
Bush, Saddam, Osama, Blair, ja til og med Prinsesse Martha er med I min hemmelige kult.
Kalt "Thumbs up" Kulten.
Store mediafigurer vill selvfølgelig ha likheter.
Da vil vel heller ikke denne overbevise deg om det som er på gang: http://video.google.com/videoplay?docid ... 2926262623

Det er mange som etter å ha undersøkt litt om saken, og som i utgangspunktet har vært skeptisk, ja mer enn skeptisk, men som har måttet snu, grunnet alle beviser og ting som ikke henger på greip. F.eks byggning nr. 7 som ikke ble truffet av noen fly men likevel raste sammen noen timer etter de andre..etc...

Men det kommer jo litt an på ens vilje og da. :mozilla_wink:
Antall ord: 144
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MikkelRev
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 631
Startet: 02 Jul 2006 00:59
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av MikkelRev »

Det er allerede en tråd oppe om New World Order / Illuminati:
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=8653
NWO handler om orden, kontroll, hjernevask, overvåkning og frihetsberøvelse, noe som allerede er mye av, men som blir stadig mer av.
Antall ord: 45
<^~--rutangis--~^>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

MikkelRev skrev:Det er allerede en tråd oppe om New World Order / Illuminati:
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=8653
NWO handler om orden, kontroll, hjernevask, overvåkning og frihetsberøvelse, noe som allerede er mye av, men som blir stadig mer av.
Ja, sorry, kunne vel ha postet innleggene i den tråden, men kom vel ikke på at den tråden alt var her. Men det får nå stå sin prøve.

Ja, dette blir det bare mere av og det blir da et verdensomspennende rike, delt inn i regioner og land, men med en global fellesregjering, som har den lovgivende makten.

Israel blir litt spesiell, det tror jeg vil bli lagt inn under den Europeiske regionen, men det kommer av at det er omgitt av muslimske stater og slik sett ikke passer inn i den naturlig geografiske plasering. Selv om landet ligger der det ligger.
Antall ord: 153
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

frykter noen her inne NWO ??
Tror dere at dette sansynligvis blir å skje? NWO styrer alt?.... hehe ikke skal de undervurderes, men bare Kureres med litt kjærlighet.. fordi det er alt dette dreier seg om.. pappa Bush fikk for lite kjærlighet i sin barndom... så ble han President etter å ha vært CIA kjef.. og en "mektig" marionette for Romvesner som ser ut som meg og deg, men hadde litt trøbbel med å styre sin egen skaperkraft.. vel, alle kan vel gjøre feil...
Tenk positivt om de der oppe på toppen av EGO-materiell fjellet.. de kommer snart ned.. gi de en klem og vi får fred og harmoni... pluss en Hel del Festing og dansing... ellernoe i den duren...
Antall ord: 123
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MikkelRev
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 631
Startet: 02 Jul 2006 00:59
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av MikkelRev »

keke skrev:frykter noen her inne NWO ??
Tror dere at dette sansynligvis blir å skje? NWO styrer alt?
Nei, ja, ja.
Antall ord: 20
<^~--rutangis--~^>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kjasp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 117
Startet: 25 Nov 2006 13:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Elverum
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kjasp »

1-2-3 er ikke 6 men -4!
Antall ord: 8
Søstra mi er DOMONSTRET!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links