Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisVil rense vekk dårlig energi etter Bush-besøk

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Vil rense vekk dårlig energi etter Bush-besøk

Innlegg av misty-gutt »

Antall ord: 6
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

– Derfor vil vi brenne røkelse og sette ut blomster og vann i det området der George Bush har beveget seg, bare for å få vekk den dårlige energien.

Artig :D
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Hehe :D
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Kraftige demonstrasjoner mot Bush.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156803

Men denne må sees. Her lyger Gorge W Bush så det renner av ham.

Jeg tviler ikke lengre et sek på at 9/11 var en inside job, og den direkte grunnen var for å skape en anledning til å gå til krig i Irak. Men også for å lage lover i USA som strammer grepet om friheten på mange områder.

Norge er også berørt, ta dette med strengere kontroller pga "terroristfaren"

Så på tv-nyhetene for litt siden en gammel dame, hun var visst i 80-årene, eller noe deromkring, som skulle reise med fly for å komme til sykehuset for behandling. Vel hun hadde ikke bilde av seg i legitimasjonspapiret og fikk dermed ikke reise med flyet. Syyyke verden, hun kunne jo være "TERRORIST" må vite. :roll:

Så hva skal en si, jo den nye verdensordenen (New World Order) fester grepet mer og mer, og om man har øynene åpne så ser man lett tegnene på det.

Noen som fortsatt tror at noen skarve muslimer stod bak 9/11 ? Vel all tvil eller rester av tvil burde forsvinne som dugg for solen etter å ha sett denne. Legg SÆRLIG merke til det Bush sier i de sekvensene han er med i, den på den skolen og der han får spørsmålet fra et barn om hva hans reaksjon var da han fikk "nyheten" om flykræsjet i Nev York.

Slikt ser og hører man ikke på CNN, IKKE merkelig nok kan jeg vel si nå.

Her: http://video.google.com/videoplay?docid ... 2926262623
Antall ord: 269
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Ja dæven det ville jeg også gjort ja, om han var i min nærhet..
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Bush er vel det mennesket i verden som får mest healing av alle, skulle en tro?
Antall ord: 17
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Hecate skrev:Bush er vel det mennesket i verden som får mest healing av alle, skulle en tro?
Mulig det itte funker.. for han får like mye BAD energy he he :D
Antall ord: 33
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

snuppedilla skrev:
Hecate skrev:Bush er vel det mennesket i verden som får mest healing av alle, skulle en tro?
Mulig det itte funker.. for han får like mye BAD energy he he :D
Ja, nettopp. Han trenger sinnsykt mye healing for å i det hele tatt kunne trenge igjennom alle forbannelsene som slenges etter ham...
Skal han lære å snu det andre kinnet til, så må han vises hvordan det gjøres. Her praktiseres jo bare øye for øye....slikt blir det aldri fred av. Det blir en ond sirkel av dette, vettu. Det han sender ut, får han tilbake. Og så gir han igjen med samme mynt, så får de som sendte dritten til Bush det tilbake til seg o.s.v. Og sånn har vi det gående. Vi må kutte de psykiske lenkene og gi den mannen masse kjærlighet.
:D
Antall ord: 147
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Hecate skrev:
snuppedilla skrev:
Hecate skrev:Bush er vel det mennesket i verden som får mest healing av alle, skulle en tro?
Mulig det itte funker.. for han får like mye BAD energy he he :D
Ja, nettopp. Han trenger sinnsykt mye healing for å i det hele tatt kunne trenge igjennom alle forbannelsene som slenges etter ham...
Skal han lære å snu det andre kinnet til, så må han vises hvordan det gjøres. Her praktiseres jo bare øye for øye....slikt blir det aldri fred av. Det blir en ond sirkel av dette, vettu. Det han sender ut, får han tilbake. Og så gir han igjen med samme mynt, så får de som sendte dritten til Bush det tilbake til seg o.s.v. Og sånn har vi det gående. Vi må kutte de psykiske lenkene og gi den mannen masse kjærlighet.
:D
I´m all over luuuve energy... kjøra på :mozilla_tongue:
Antall ord: 158
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

snuppedilla skrev:
Hecate skrev:Bush er vel det mennesket i verden som får mest healing av alle, skulle en tro?
Mulig det itte funker.. for han får like mye BAD energy he he :D
Sorry å måtte skuffe ja, det funker nok ikke, slik mange håper og tror, da disse energier folk setter sin lit til og tror er god, kommer fra feil kilde.
Antall ord: 66
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

"Skull and Bones er mer hemmelig enn noe lands hemmelige tjenester. De har hatt en enkelt lekkasje på 170 år. Disse menneskene er de aller mektigste i hele verden, og det har denne sektens medlemmer alltid vært. Hegelianismen er uovertruffen, fordi alle andre filosofier og politiske retninger bare er et spill i det hegelianistiske laboratorium.Høyre og venstre er irrelevant. Republikanere eller demokrater er irrelevant. The Order styrer dem begge. Bush og Kerry er begge medlemmer, og faktisk i nær slekt med hverandre.

The Order/Skull and Bones var, er og vil være direkte involvert i følgende enheter og institusjoner i USA, og hele tiden kun være lojal mot sine egne sektbrødre og deres fascistiske mål; CIA, Pentagon, Det Hvite Hus, Senatet, Kongressen, FBI, IRS, NSA, State Department, CIA-sjefer, Presidenter, Forsvarsministre, Bankkarteller, Oljeselskaper osv.De var med fra begynnelsen av og bestemte struktur og oppsetning på følgende; Utdanningsmodeller, læremetoder, medisin, forsvaret, sikkerhetstjenesten(CIA ble startet av en Wall Street Advokat), historie ( Skulls startet American History Association), de eier alt av massemedia og så videre og så videre.

Det søkes å innføres fascistiske strukturer i hele USA, under dekket av Patriot Act. Lover endres hele tiden. I staten Oregon lyktes de nesten å innføre en lov om at straffen for å demonstrere eller brenne flagg skulle være livstid i fengsel pga terrorisme"

Hele artikkelen: http://www.universitas.no/?side=forum&innlegg=447
Antall ord: 243
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

misty-gutt skrev:
snuppedilla skrev:
Hecate skrev:Bush er vel det mennesket i verden som får mest healing av alle, skulle en tro?
Mulig det itte funker.. for han får like mye BAD energy he he :D
Sorry å måtte skuffe ja, det funker nok ikke, slik mange håper og tror, da disse energier folk setter sin lit til og tror er god, kommer fra feil kilde.
Ok, så det du sier her at min bønn for Bush ikke er bra nok fordi jeg ikke er kristen og tror på "feil kilde"? Da er liksom den kjærligheten jeg sender rett fra mitt hjerte, fra djevelen selv?
Det er slik jeg vil oppfatter det, men nå blir jeg jo ikke provosert eller sint av at noen sier det, fordi jeg anser det ikke som noen krenkelse eller spotting av "min helligdom", fordi jeg ber til Gud. Og dersom det bare finnes én Gud, så må tilfeldigvis mottakeren være ment å være den samme. Eller er Guds ører stengt for meg, fordi jeg av en eller annen grunn ikke er god nok, fordi jeg ikke vil være medskyldig i at Jesus måtte dø for mine synder? Jeg bare lurer...
Antall ord: 204
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Det er stor forvirring ute å går for tiden nå det gjelder det åndelige, Hecate.

Selv Satan skaper seg om til en lysets engel kun i det henseende å forføre mennesker, ja det kjæreste av alt Guds skaperverk.

Det finnes mengder av rettnninger innen det åndelige, men budskapet er enkelt.

En vei, en Frelser, ja en Gud.

Men har man funnet en rettning som passer en så forstår jeg at det er vanskelig å gi slipp på den for den kan sikkert funke bra nok den og koster en personlig ikke så mye.

Det å ta opp sitt kors og gå mot strømmen, se det er noe annet, det koster. Så da velger heller folk sine egne religioner og mange likesinnede har en jo også med seg på ferden mot død og grav.

Menneskene har fått èn Frelser, det er likt for alle. Så da får en: Take it or live it.

Ve meg om jeg kommer med en søt løgn og sier noe annet bare for at det hadde vært lettere og ingen ville være sinna på meg.
Antall ord: 187
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Nå ble jeg forvirret her??

Mener du at en må være kristen for å få komme inn i de Guddommelige energiene?

For mener du det da er min Gud snillere enn din :mozilla_wink:
Min Gud godtar alle og lurer ingen, alle som kjenner den rene kjærlighetsenergien
fylle en tar ikke feil, og gjør de det, ja da er det ok.
Antall ord: 63
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

kaja43 skrev:Nå ble jeg forvirret her??
Da blir du vel enda mer forvirret over dette som Jesus sier her i Matt 13:12 For den som har, ham skal gis, og han skal ha overflod; men den som ikke har, fra ham skal endog tas det han har.

Må innrømme at hårene på hodet mitt reiste seg første gangen jeg hørte dette, ja før jeg forstod betydningen av det han sier der.

Snill? Ja, er også snill, også mot dyr, men det kan aldri føre til frelse.
Antall ord: 94
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links