Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHealing med pendel

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
A.M
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 62
Startet: 10 Okt 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Healing med pendel

Innlegg av A.M »

For en stund siden leste jeg at indianerene brukte pendel til å heale. Jeg har selv brukt et smykke til å balansere energisentrene, og dette har fungert veldig bra.
Kjøpte meg nettopp en bergkrystall som jeg bærer med meg hele tiden. Her om dagen hadde jeg utrolig vondt under foten, var nesten sånn at jeg ikke klarte å gå, så jeg holdt pendelen over og smerten forsvant nesten med en gang.
Jeg har også hatt problemer med det ene kneet, det gikk nesten ikke an å strekke ut foten uten at det knakk, da jeg brukte pendelen på det, gikk det også over.
Under øynene har jeg hatt elveblest, og det har jeg slitt med i nesten en måned på grunn av noen piller, i dag har jeg brukt pendelen to ganger på de områdene det gjelder, og reaksjonen vises nesten ikke lenger.
Jeg vet ikke om det bare er min egen tankekraft som gjør at plagene har blitt borte, men jeg syns det er litt rart at det forsvinner med pendelen, mens det tar veldig lang tid dersom jeg bare skulle brukt hendene.
Når jeg bruker pendelen beveger den seg som om den gjør negativ energi om til positiv energi. Er all smerte et resultat av negativ energi?
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sorgenfri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 05 Feb 2007 18:06
17

Pendel

Innlegg av sorgenfri »

Jeg går til en healer. Han bruker pendel kun til å lokalisere blokkeringer. Får ordne å på blokkeringene bruker han hendene.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Judith

negativ energi

Innlegg av Judith »

Negativ energi vil skape noe negativt. Og negative tanker, spesielt over lengere tid, vil til slutt "slå seg på kroppen" . Det er min erfaring.

ene sønn min er healer , og han bruker pendel, i hvertfall til å lokalisere og finne ut "hvor hunden ligger begravd".

jeg tror pendelen konsentrerer energien sånn at healing virker raskere. Virker som å heale med pendel er din"greie".

:)
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Det meste må testes ut tenker jeg,hadde så forbanna vondt i leddene.Det virket dessverre ikke på meg enda pendelen min er flott og ny med en engel på kjedet..
Kanskje trodde jeg ikke hardt nok,konsentrerte meg for dårlig eller for mye:
Ok,det ligger nok ikke for meg.Sånn er det bare,da er det over på neste "prosjekt". :mozilla_cool:
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
A.M
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 62
Startet: 10 Okt 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av A.M »

Takk for svar!
Her om dagen hadde jeg utrolig vondt i hodet, så da brukte jeg hendene i stedet for pendel. Hadde i grunn bare hendene over øynene for at det skulle bli mørkere, og da ble det til slutt varmere og det ble et voldsomt trykk, men det hjalp. Etterpå føltes det som jeg svevde, men av en eller an rar grunn begynte jeg å grine! Jeg greier ikke å kontrollere hendene, kan bare bruke de når det er virkelig vondt en plass på kroppen, men kanskje en gang langt inni framtiden.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Shadine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 26 Jun 2006 13:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Innlegg av Shadine »

Så flott at det kom noe om pendelbruk her, det har jeg lengtet etter.
Jeg bruker pendel hvis jeg føler for det, noen ganger er det en lett måte å få klienten til å åpne seg på. Det blir lettere for dem å ta i mot, når de "ser" hvor energiene hoper seg opp, og de vil gjerne fortelle mer da, som en dame som var innom meg her om dagen sa:
Tenk at pendelen din viste om babyen i magen min (jeg hadde ingen ide om at hun var gravid og hun hadde ikke planer om å fortelle det til meg heller da hun bare var 6 uker på vei...)

Jeg bruker også pendelen mest til diagnoser, men også til Chakra balansering, og som et healer redskap på de som helst ikke vil bli tatt på.
Antall ord: 136
Den eneste reisen verd å ta, er den inn i seg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
A.M
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 62
Startet: 10 Okt 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av A.M »

Shadine skrev:Så flott at det kom noe om pendelbruk her, det har jeg lengtet etter.
Jeg bruker pendel hvis jeg føler for det, noen ganger er det en lett måte å få klienten til å åpne seg på. Det blir lettere for dem å ta i mot, når de "ser" hvor energiene hoper seg opp, og de vil gjerne fortelle mer da, som en dame som var innom meg her om dagen sa:
Tenk at pendelen din viste om babyen i magen min (jeg hadde ingen ide om at hun var gravid og hun hadde ikke planer om å fortelle det til meg heller da hun bare var 6 uker på vei...)

Jeg bruker også pendelen mest til diagnoser, men også til Chakra balansering, og som et healer redskap på de som helst ikke vil bli tatt på.
Så pendelen leder energien, på samme måte som hendene?
Kan jeg få spørre om hva som er de vanligste reaksjonene folk som blir healet får?
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !