Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynHvilken farge har din aura?

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

mashuu

Hvilken farge har din aura?

Innlegg av mashuu »

Her er en test fra tickle om hvordan farge auraen din har.

Jeg fikk gull.
We don't need a psychic to tell us that you're giving off a Gold vibe. You couldn't ask for a better color — a glistening gold aura is as good as it gets. A lively blend of yellow and orange, gold people are happy, playful, energetic, sensitive, and generous. Always up for adventure, you'd give a friend in need the shirt off your back. You're spiritual, too — all those halos in old paintings aren't colored gold by coincidence. Almost childlike in the carefree, joyful way you live your life, you're popular and outgoing with your large circle of friends. Chances are you're so full of light and energy that you sometimes find it hard to sit still and chill out. Instead, you're constantly looking for excitement, no matter how risky or impulsive the occasion. Happy-go-lucky and always laughing, you truly are as good as gold.

Så hva med dere? Jeg vil gjerne lese beskrivelsen dere fikk :)
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
mashuu

Innlegg av mashuu »

Haha Kanskje en idé å skrive inn adressen :P

http://web.tickle.com/tests/standard/aura.jsp?test=aura
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Root: under-active (-31%)
Sacral: under-active (-6%)
Navel: open (38%)
Heart: open (50%)
Throat: open (50%)
Third Eye: over-active (75%)
Crown: over-active (69%)

Bilde

Bilde
LYS GUL
Denne fargen forteller om livsglede og solskinnshumør.

GUL
Forteller om intelligens og mental styrke. Sterk mental helse.
Fargen forteller om kjærlighet og godhet, medfølelse, optimisme.
Mørke nyanser påviser mistenksomhet og gjerrighet.
Med for sterk gulbrun farge forteller den om viljekontroll og egoisme.

RØD.
Er fargen på vitalitet og fysisk helse, livskraft, ambisjoner og seksuell kraft.
Rød betegner aktiv og dynamisk energi som skaper utfordringer.
"Røde mennesker" viser følelser, kraft og vilje, men også sinne og aggresjoner, muligens høyt blodtrykk eller angst.
Lidenskap og drifter er viktige og sterke røde energier.
Mørke eller dunkle nyanser kan påvise en pasjonert og voldsom natur.

ROSA.
Viser universell kjærlighet og uselvisk tankegang, kjærlighet og blyghet.

fått noen til å tyda bilde berre for meg... (han kjenner meg ikke)

spennende detaljer om en som er igjennom en åndelig utvikling.
Det gul gyldene lyset forteller om mye visdom som ligger å venter på å komme sterkere frem og med stor sikkerhet noe du har med deg fra tideligere liv på jorden.
Du har et følsomt halschakra som forteller om at skuffelser kan går dypt inn på deg.
Det er lyst og fint men kan bli sterkere så du følger hjertet og står sterkere i deg selv.
Solar (magechakra) Viser et behov for å finne trygghet og styrke slik at det er trykt å gå videre mot ditt indre livsmål
hara forteller om tideligere litt avisende følelser som har kommet opp i fortiden kan være foreldere og eller vennskap som har sviktet litt i en fase av livet og en lengsel etter dypere enhet og kjærlighet til deg selv og dem du er glad i.
Rotchakra viser at du har arbeidet med din trygghet for å føle deg mere selvstendig i livet å det å få være deg selv
Du har et lys under føttene som viser muligheter til å formidle visdom fra den smerte eller og andre erfaringer du har opplevet på jorden som kan støtte andre til å finne sitt indre lys og bli en lysende stjerne ,
MVH
Rafael

i følge testen:

We don't need a psychic to tell us that you're giving off a Violet vibe. An amethyst-colored aura is the trademark of compassionate, empathetic people with arms big enough to hug the whole planet. If you had your way, you'd be teaching the world to sing in perfect harmony (and maybe even buying them a Coke) or heading to a third-world country with the Peace Corps. Spiritual and caring, you're a true music lover and probably committed to at least two or three causes. Your heart is so tender that it bleeds when you hear about any pain and suffering. That's why you're always working toward change, whether it's improving your workplace or rallying for global peace. You've got your sights set on lofty goals and, because you're such a dreamer, you might occasionally overlook the details when you're on one of your missions. But you're sophisticated and worldly enough to know how to dig in and make a difference where it counts. Strong-willed and kindhearted, people with a Violet aura are the world's activists.

Bilde
Sist redigert av Dj_Devil på 12 Apr 2007 12:26, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 574
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

We don't need a psychic to tell us that you're giving off a Emerald vibe. Your bright, refreshing, grass-green aura tells us that you're a relaxed person with a laid-back attitude. Into living a healthy lifestyle — from eating right to trying yoga and aromatherapy — you're down-to-earth and always easy-going. You bring calm and peace with you wherever you go. A bit of a flower child, you're as unpretentious and open-minded as they come. Everyone is invited to your party. Chances are you have quite the green thumb, too, as well as a knack for healing people — both emotionally and physically. Sensitive and compassionate, you're as reliable as the earth and as natural as herbal tea and organic vegetables.

Jau-jau...

"Natural as herbal tea"... Hihi!!
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 467
Startet: 18 Okt 2006 23:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

....

Innlegg av green eyes »

We don't need a psychic to tell us that you're giving off a Crimson vibe. Your ruby-red aura reveals your passionate, sensual nature — you're all about earthly pleasure. Whether you're getting a great massage or having a sumptuous dinner, you delight in experiences that fully engage your senses. (Crimson is, after all, the color of roses, wine, and velvet.) That's why it's the material things that really float your boat. If you can taste it, touch it, smell it, or see it right here, right now, you're all over it. After all, you're firmly rooted in reality, preferring to live in the present rather than the future. And you probably have a quick temper, too — most folks with red auras do. But you cool down quickly, turning your outspoken energy and stamina to projects with fast, concrete results. A hot-blooded go-getter like you is always in favor of instant gratification.
Antall ord: 161
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Little_monster
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 83
Startet: 25 Jun 2006 13:57
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: et sted

Re: ....

Innlegg av Little_monster »

jeg fikk også gull
Antall ord: 4
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

Jeg også...
Antall ord: 2
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ripstah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 89
Startet: 07 Mar 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Under himmelen

Innlegg av ripstah »

We don't need a psychic to tell us that you're giving off a Violet vibe. An amethyst-colored aura is the trademark of compassionate, empathetic people with arms big enough to hug the whole planet. If you had your way, you'd be teaching the world to sing in perfect harmony (and maybe even buying them a Coke) or heading to a third-world country with the Peace Corps. Spiritual and caring, you're a true music lover and probably committed to at least two or three causes. Your heart is so tender that it bleeds when you hear about any pain and suffering. That's why you're always working toward change, whether it's improving your workplace or rallying for global peace. You've got your sights set on lofty goals and, because you're such a dreamer, you might occasionally overlook the details when you're on one of your missions. But you're sophisticated and worldly enough to know how to dig in and make a difference where it counts. Strong-willed and kindhearted, people with a Violet aura are the world's activists.
Antall ord: 190
"they call me rip for a reason"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

We don't need a psychic to tell us that you're giving off a Crystal vibe. That shimmering, iridescent aura reveals your sensitive, introspective nature. A soft-spoken romantic at heart, you like to think of life as a fairy tale — complete with a happily ever after ending. But when you occasionally misplace your rose-colored glasses, your idealism can take a pounding. That's when you retreat inward, spending meditative time by yourself to restore your sometimes-too-fragile outlook on the world. Because of your delicate sensibilities, you prefer people and activities that don't challenge your ways and views. But once you find a kindred spirit, you're fiercely loyal — friends 'till the end. Quiet and gentle, you're a thoughtful soul with a shining light around you.

Jeg er skikkelig "fragile" altså...
Antall ord: 137
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Har tatt to aurabilder de siste årene som har vært ganske så like, det siste for et par måneder siden. Stort sett blått, indigo, fiolett +hvitt.

På denne testen fikk jeg grønn, samme som Lilja.
Vet ikke helt med grønne fingre da, jeg klarer ikke holde liv i en kaktus en gang.
Men, at ting skal være naturlig... både mat og alt man måtte smøre på seg av såper, godlukt og stæsj, det er veldig viktig :)
Antall ord: 87
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Når jeg ser på min aura
jeg kan skimte min aura
av og til
så er det mye blått og fiolett
renhetsfarg
jeg elsker alt det blåe
se min farge den er blå som havet
alt hva jeg eier er blått som det
det er fordi en sjømann er min vei
Følelser
dype følelser
dråper i et kosmisk hav
Blått er min farge
Min Aura LEVER
lever din Aura?Hva er din vanlige farge?
Antall ord: 83
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

We don't need a psychic to tell us that you're giving off a Emerald vibe. Your bright, refreshing, grass-green aura tells us that you're a relaxed person with a laid-back attitude. Into living a healthy lifestyle — from eating right to trying yoga and aromatherapy — you're down-to-earth and always easy-going. You bring calm and peace with you wherever you go. A bit of a flower child, you're as unpretentious and open-minded as they come. Everyone is invited to your party. Chances are you have quite the green thumb, too, as well as a knack for healing people — both emotionally and physically. Sensitive and compassionate, you're as reliable as the earth and as natural as herbal tea and organic vegetables.

Hmm.. Dette fikk jeg men jeg klarer liksom ikke å ta det til meg.. Gud hvor kjedelig jeg er ass. Hadde heller vært noe å fått sjekka det opp skikkelig, kanskje det hadde vært noe å tatt til seg :mozilla_undecided:
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Dj_Devil skrev:Root: under-active (-31%)
Sacral: under-active (-6%)
Navel: open (38%)
Heart: open (50%)
Throat: open (50%)
Third Eye: over-active (75%)
Crown: over-active (69%)

Bilde

Bilde
LYS GUL
Denne fargen forteller om livsglede og solskinnshumør.

GUL
Forteller om intelligens og mental styrke. Sterk mental helse.
Fargen forteller om kjærlighet og godhet, medfølelse, optimisme.
Mørke nyanser påviser mistenksomhet og gjerrighet.
Med for sterk gulbrun farge forteller den om viljekontroll og egoisme.

RØD.
Er fargen på vitalitet og fysisk helse, livskraft, ambisjoner og seksuell kraft.
Rød betegner aktiv og dynamisk energi som skaper utfordringer.
"Røde mennesker" viser følelser, kraft og vilje, men også sinne og aggresjoner, muligens høyt blodtrykk eller angst.
Lidenskap og drifter er viktige og sterke røde energier.
Mørke eller dunkle nyanser kan påvise en pasjonert og voldsom natur.

ROSA.
Viser universell kjærlighet og uselvisk tankegang, kjærlighet og blyghet.

fått noen til å tyda bilde berre for meg... (han kjenner meg ikke)

spennende detaljer om en som er igjennom en åndelig utvikling.
Det gul gyldene lyset forteller om mye visdom som ligger å venter på å komme sterkere frem og med stor sikkerhet noe du har med deg fra tideligere liv på jorden.
Du har et følsomt halschakra som forteller om at skuffelser kan går dypt inn på deg.
Det er lyst og fint men kan bli sterkere så du følger hjertet og står sterkere i deg selv.
Solar (magechakra) Viser et behov for å finne trygghet og styrke slik at det er trykt å gå videre mot ditt indre livsmål
hara forteller om tideligere litt avisende følelser som har kommet opp i fortiden kan være foreldere og eller vennskap som har sviktet litt i en fase av livet og en lengsel etter dypere enhet og kjærlighet til deg selv og dem du er glad i.
Rotchakra viser at du har arbeidet med din trygghet for å føle deg mere selvstendig i livet å det å få være deg selv
Du har et lys under føttene som viser muligheter til å formidle visdom fra den smerte eller og andre erfaringer du har opplevet på jorden som kan støtte andre til å finne sitt indre lys og bli en lysende stjerne ,
MVH
Rafael

i følge testen:
Dj, er dette liksom et bilde av deg?
I så tilfellet, åssen gikk det seg til liksom? Er det dyrt?
Antall ord: 407

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Er det noen steder i norge man kan ta bildet av sin aura?
Antall ord: 13
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

på alternativmessa :D
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links