Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynHvilken farge har din aura?

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Diffusa skrev:Kanskje det er så dyrt at en er flau over å si prisen? Kremt..:mozilla_innocent:
eg husker ikke hva eg betalte.
eg sier at det varierer fra vær messe fordi at det varierer på hvem som gjør det. det er ikke en person i norge som gjør det liksom. så di tar jo forkjelige priser.
Viking-gutt skrev:Takk for linkene dine Dj_Devil.
versegod :)
Antall ord: 68
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

We don't need a psychic to tell us that you're giving off a Gold vibe. You couldn't ask for a better color — a glistening gold aura is as good as it gets. A lively blend of yellow and orange, gold people are happy, playful, energetic, sensitive, and generous. Always up for adventure, you'd give a friend in need the shirt off your back. You're spiritual, too — all those halos in old paintings aren't colored gold by coincidence. Almost childlike in the carefree, joyful way you live your life, you're popular and outgoing with your large circle of friends. Chances are you're so full of light and energy that you sometimes find it hard to sit still and chill out. Instead, you're constantly looking for excitement, no matter how risky or impulsive the occasion. Happy-go-lucky and always laughing, you truly are as good as gold.



Nu vel........
Antall ord: 157
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Julianne

Re: Hvilken farge har din aura?

Innlegg av Julianne »

jeg kan faktisk se min egen og andres aura, så jeg trenger ingen test :)
Jeg er mest grønn og litt blå her og der.

Kort sagt, jeg er blir gal uten natur, er flink til å få folk til å kommunisere, er veldig emosjonell og føler lett empati, har varme hender, og er generelt veldig søt og snill.. hihihi
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links