Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinMin mor trenger healinghjelp!

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Taurus

Min mor trenger healinghjelp!

Innlegg av Taurus »

Etter mange år med tildels vonde opplevelser,klarte min mor endelig å komme seg vekk fra forholdet med min far,desverre ble ikke det et fredelig opphør.Vold og trusler ble en del av hverdagen hennes ettersom det nærmet seg skilsmisse.Å avslutte dette forholdet ble ikke akseptert på noen måte av min far,som tydde til voldelige virkemidler og trusler.En klar beskjed,min tolkning; om at hvis ikke han skulle ha henne,skulle ingen andre det heller.
Heldigvis kom hun seg vekk,flyttet langt fra stedet og startet et nytt liv.En ny mann kom inn i bildet hennes,som ble min og min brors stefar.En person vi alle ble veldig glad i.Tror min mor aldri har vært så lykkelig som da hun giftet seg.Han ble en farsfigur for oss.
Men det gikk ikke mange årene før vi fikk beskjed om at han fikk en aggressiv svulst i hjernen,som sakte og pinfullt ødela livet hans.Hans død ble veldig vond å akseptere,spesielt for min mor.I noen år var hun så dypt nede at vi fryktet for hennes liv,hun hadde mistet livsgnisten og savnet etter sin mann var enorm.
Snart 4 år tilbake klarte hun omsider å komme seg opp igjen,og traff en annen hyggelig kar.Nå har de bodd sammen i snart 3 år, og det er bare lykke og velstand.Min mor utrykte ofte hvor lykkelig hun var med sin samboer og deres forhold til begge parters unger fra tidligere ekteskap.Vi har det godt...
Så kom bomben...Under en handletur forrige uke kollapset min mor i butikken,i all hast ble hun fraktet til sykehus.Etter noen undersøkelser og røntgenbilder,ble det konstatert 3 svulster i hjernen,på 3 forskjellige steder.Disse kunne fjernes,litt usikkerhetsmoment ved den tredje da den sitter dypt.Eksperter skal sjekke den.Men det som skremmer oss mest,er at disse svulstene ser mest ut som såkalte dattersvulster,noe som kan bety at en fjerde svulst sitter i kroppen et sted.Dette er antagelser,men imorgen,13.04, skal det tas bilder.På spørsmål til legen om dette var nederlagsdom,ble han et øyeblikk stille mens han tenkte seg om.Med et alvorlig ansiktsuttrykk kom det fram "sannsynligvis" fra hans lepper!
Jorden revnet under meg,ordene ga gjenklang dypt inne i mitt hode,blikket kastet seg mot mor, som satt helt apatisk.Sjokkert,urørlig,blikkfast.Til slutt så hun på oss,tårene rant ut,gråtende spurte hun om hvorfor hun aldri skal være lykkelig.
Jeg kunne ikke tro det,nå skulle vi gjennom det samme helvete som vi hadde opplevd noen år tilbake.Minnene strømmet på,vonde minner.Synet av min stefar liggende i sengen,kortpustet,sløvt blikk,oksygentilførsel,komøs tilstand.Men nå var det min mor som lå der.Det synet ble for mye for meg,tårene presset på,klarte ikke snakke.Klarte ikke tenke,ikke bevege meg,puste...Så dukker ordet sannsynlig opp igjen.Ikke sikkert,man kan ta feil.Tolke bildene feil.Trekke for tidlige slutninger.Som han sa,eksperter skal se på det.Alt er mulig.
Derfor ber jeg dere alle her inne om hjelp,alle dere som kan fjernheale,om å sende deres helbredende tanker/energi til min mor.Hun forjener å ha et lykkelig liv,hun fortjener å ha det godt.Hun fortjener å se sine barnebarn vokse opp når de en dag skulle komme,hun fortjener virkelig å være lykkelig.Det er så vondt å se henne der hun innvendig gnager på det samme spørsmålet,hvorfor meg...?Det er så vondt å vite at hun tenker at mest av alt vil hun ha mange år sammen med de hun er mest glad i på denne jord.Hun er for ung,53 år.Hjelp henne,hjelp meg,min bror,alle hos henne.Få ondskapen som ødelegger henne innvendig, til å bli mer vennligere.Få det ondartede til å bli godartede.Hjelp oss til å få dette til å gå bra.Hun betyr alt for meg,ofrer mitt liv for at hun skal ha det bra.Hun har i årenes løp virkelig stilt opp og hjulpet meg,ordnet opp,stått på...Nå er det min tur,nå skal hun hjelpes.Og jeg ber ydmykt om deres hjelp.Tenk på Tove i Lillehammer.

Søket fortsetter i dagene framover,alt som finnes av helaere,håndspåleggere,vil bli kontaktet,priser spiller ingen rolle.Koster det skjorta av meg, bryr jeg meg ikke.Setter meg gjerne i milliongjeld,det bryr meg ikke.Min mors liv er mer verdifullt enn penger.

Har dere noen tips,andre forslag,setter jeg umåtelig stor pris på det.Bare jeg kan hjelpe min mor.

På forhånd
tusen takk alle sammen
Antall ord: 799

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Så flott at du velger å kjempe i en vanskelig situasjon.

Det er alltid håp, leger tar feil, og negative situasjoner kan snus
til det postivive. Det at du står i styrken og positiviteten er også en
hjelp. Det "smitter" :)

Det aller viktigste i sånne situasjoner er å finne livsviljen, finne troen
og styrken på at en skal leve lenge. Da kan en kjempe.

Ett råd om dere skal orientere dere i jungelen av alternative
behandlere er at de dyreste ikke alltid er de beste. Stopp opp og kjenn
etter hvem og hva som føles rikgtig.

Lykke til i kampen, dette klarer dere.

Kan sende henne healing i kveld, det å få tilført energi kan ha god effekt
for å gi mot og styrke til å kjempe.
Antall ord: 128
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Føler virkelig med deg/dere!
Forferdelig vannskelig situasjon, blir så uendeløig trist inni meg over at noen mennesker må behøve å oppleve slikt. Kan ikke fatte hvorfor verden er så vond noen ganger. Håper inderlig at dere kan få hjelp!
Kan desverre ikke hjelpe annet enn å sende gode tanker, men håper inderlig det er noen andre der ute om kan hjelpe!

Gode tanker fra Christina
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Jeg sender healing i dag og masse lys og kjærlighet. Håper det går riktig bra med dere og at dere klarer å takle ha som enn vil skje med kjærlighet og åpenhet.
Vi krysser fingrene for deg og moren din.
Antall ord: 43
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 03 Aug 2006 12:59
17

Innlegg av Tjohei »

Kjemp alt dere kan, men prøv å behold humøret oppe samtidig. Det gode humøret hjalp min far utrolig mye. Jeg tenker på dere og ønsker dere alt godt! Hils mammaen din og si at hun må stå på
Antall ord: 40
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Fint at du engasjerer deg! skal hjelpe så godt som jeg kan, og jeg skal si fra til mine venner...
Antall ord: 20
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Re: Min mor trenger healinghjelp!

Innlegg av First Day »

Taurus skrev:Etter mange år med tildels vonde opplevelser,klarte min mor endelig å komme seg vekk fra forholdet med min far,desverre ble ikke det et fredelig opphør.Vold og trusler ble en del av hverdagen hennes ettersom det nærmet seg skilsmisse.Å avslutte dette forholdet ble ikke akseptert på noen måte av min far,som tydde til voldelige virkemidler og trusler.En klar beskjed,min tolkning; om at hvis ikke han skulle ha henne,skulle ingen andre det heller.
Heldigvis kom hun seg vekk,flyttet langt fra stedet og startet et nytt liv.En ny mann kom inn i bildet hennes,som ble min og min brors stefar.En person vi alle ble veldig glad i.Tror min mor aldri har vært så lykkelig som da hun giftet seg.Han ble en farsfigur for oss.
Men det gikk ikke mange årene før vi fikk beskjed om at han fikk en aggressiv svulst i hjernen,som sakte og pinfullt ødela livet hans.Hans død ble veldig vond å akseptere,spesielt for min mor.I noen år var hun så dypt nede at vi fryktet for hennes liv,hun hadde mistet livsgnisten og savnet etter sin mann var enorm.
Snart 4 år tilbake klarte hun omsider å komme seg opp igjen,og traff en annen hyggelig kar.Nå har de bodd sammen i snart 3 år, og det er bare lykke og velstand.Min mor utrykte ofte hvor lykkelig hun var med sin samboer og deres forhold til begge parters unger fra tidligere ekteskap.Vi har det godt...
Så kom bomben...Under en handletur forrige uke kollapset min mor i butikken,i all hast ble hun fraktet til sykehus.Etter noen undersøkelser og røntgenbilder,ble det konstatert 3 svulster i hjernen,på 3 forskjellige steder.Disse kunne fjernes,litt usikkerhetsmoment ved den tredje da den sitter dypt.Eksperter skal sjekke den.Men det som skremmer oss mest,er at disse svulstene ser mest ut som såkalte dattersvulster,noe som kan bety at en fjerde svulst sitter i kroppen et sted.Dette er antagelser,men imorgen,13.04, skal det tas bilder.På spørsmål til legen om dette var nederlagsdom,ble han et øyeblikk stille mens han tenkte seg om.Med et alvorlig ansiktsuttrykk kom det fram "sannsynligvis" fra hans lepper!
Jorden revnet under meg,ordene ga gjenklang dypt inne i mitt hode,blikket kastet seg mot mor, som satt helt apatisk.Sjokkert,urørlig,blikkfast.Til slutt så hun på oss,tårene rant ut,gråtende spurte hun om hvorfor hun aldri skal være lykkelig.
Jeg kunne ikke tro det,nå skulle vi gjennom det samme helvete som vi hadde opplevd noen år tilbake.Minnene strømmet på,vonde minner.Synet av min stefar liggende i sengen,kortpustet,sløvt blikk,oksygentilførsel,komøs tilstand.Men nå var det min mor som lå der.Det synet ble for mye for meg,tårene presset på,klarte ikke snakke.Klarte ikke tenke,ikke bevege meg,puste...Så dukker ordet sannsynlig opp igjen.Ikke sikkert,man kan ta feil.Tolke bildene feil.Trekke for tidlige slutninger.Som han sa,eksperter skal se på det.Alt er mulig.
Derfor ber jeg dere alle her inne om hjelp,alle dere som kan fjernheale,om å sende deres helbredende tanker/energi til min mor.Hun forjener å ha et lykkelig liv,hun fortjener å ha det godt.Hun fortjener å se sine barnebarn vokse opp når de en dag skulle komme,hun fortjener virkelig å være lykkelig.Det er så vondt å se henne der hun innvendig gnager på det samme spørsmålet,hvorfor meg...?Det er så vondt å vite at hun tenker at mest av alt vil hun ha mange år sammen med de hun er mest glad i på denne jord.Hun er for ung,53 år.Hjelp henne,hjelp meg,min bror,alle hos henne.Få ondskapen som ødelegger henne innvendig, til å bli mer vennligere.Få det ondartede til å bli godartede.Hjelp oss til å få dette til å gå bra.Hun betyr alt for meg,ofrer mitt liv for at hun skal ha det bra.Hun har i årenes løp virkelig stilt opp og hjulpet meg,ordnet opp,stått på...Nå er det min tur,nå skal hun hjelpes.Og jeg ber ydmykt om deres hjelp.Tenk på Tove i Lillehammer.

Søket fortsetter i dagene framover,alt som finnes av helaere,håndspåleggere,vil bli kontaktet,priser spiller ingen rolle.Koster det skjorta av meg, bryr jeg meg ikke.Setter meg gjerne i milliongjeld,det bryr meg ikke.Min mors liv er mer verdifullt enn penger.

Har dere noen tips,andre forslag,setter jeg umåtelig stor pris på det.Bare jeg kan hjelpe min mor.

På forhånd
tusen takk alle sammen
Hej
Jag, vill också bidra med det jag kan.
Är Tove på sjukhuset ikväll eller är hon hemma ?
Antall ord: 820
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Så fryktelig, føler virkelig med dere! Skal tenke mange lyse tanker.......

Men rådet mitt er at i tillegg til healing og slikt, burde du søke hjelp i legestanden utenfor Norge. Tyskland og Dannmark bla. har mindre skrupler i å prøve nye metoder innen kreftforskningen ofte med velykkede resultat. Norge gir sine syke litt for fort opp....Har hørt mye bra om ett sykehus i England, men klarer virkelig ikke å huske hva det heter....men let etter info om dem på internet, skal se om jeg finner det ut jeg å.
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Re: Min mor trenger healinghjelp!

Innlegg av First Day »

Taurus skrev:Etter mange år med tildels vonde opplevelser,klarte min mor endelig å komme seg vekk fra forholdet med min far,desverre ble ikke det et fredelig opphør.Vold og trusler ble en del av hverdagen hennes ettersom det nærmet seg skilsmisse.Å avslutte dette forholdet ble ikke akseptert på noen måte av min far,som tydde til voldelige virkemidler og trusler.En klar beskjed,min tolkning; om at hvis ikke han skulle ha henne,skulle ingen andre det heller.
Heldigvis kom hun seg vekk,flyttet langt fra stedet og startet et nytt liv.En ny mann kom inn i bildet hennes,som ble min og min brors stefar.En person vi alle ble veldig glad i.Tror min mor aldri har vært så lykkelig som da hun giftet seg.Han ble en farsfigur for oss.
Men det gikk ikke mange årene før vi fikk beskjed om at han fikk en aggressiv svulst i hjernen,som sakte og pinfullt ødela livet hans.Hans død ble veldig vond å akseptere,spesielt for min mor.I noen år var hun så dypt nede at vi fryktet for hennes liv,hun hadde mistet livsgnisten og savnet etter sin mann var enorm.
Snart 4 år tilbake klarte hun omsider å komme seg opp igjen,og traff en annen hyggelig kar.Nå har de bodd sammen i snart 3 år, og det er bare lykke og velstand.Min mor utrykte ofte hvor lykkelig hun var med sin samboer og deres forhold til begge parters unger fra tidligere ekteskap.Vi har det godt...
Så kom bomben...Under en handletur forrige uke kollapset min mor i butikken,i all hast ble hun fraktet til sykehus.Etter noen undersøkelser og røntgenbilder,ble det konstatert 3 svulster i hjernen,på 3 forskjellige steder.Disse kunne fjernes,litt usikkerhetsmoment ved den tredje da den sitter dypt.Eksperter skal sjekke den.Men det som skremmer oss mest,er at disse svulstene ser mest ut som såkalte dattersvulster,noe som kan bety at en fjerde svulst sitter i kroppen et sted.Dette er antagelser,men imorgen,13.04, skal det tas bilder.På spørsmål til legen om dette var nederlagsdom,ble han et øyeblikk stille mens han tenkte seg om.Med et alvorlig ansiktsuttrykk kom det fram "sannsynligvis" fra hans lepper!
Jorden revnet under meg,ordene ga gjenklang dypt inne i mitt hode,blikket kastet seg mot mor, som satt helt apatisk.Sjokkert,urørlig,blikkfast.Til slutt så hun på oss,tårene rant ut,gråtende spurte hun om hvorfor hun aldri skal være lykkelig.
Jeg kunne ikke tro det,nå skulle vi gjennom det samme helvete som vi hadde opplevd noen år tilbake.Minnene strømmet på,vonde minner.Synet av min stefar liggende i sengen,kortpustet,sløvt blikk,oksygentilførsel,komøs tilstand.Men nå var det min mor som lå der.Det synet ble for mye for meg,tårene presset på,klarte ikke snakke.Klarte ikke tenke,ikke bevege meg,puste...Så dukker ordet sannsynlig opp igjen.Ikke sikkert,man kan ta feil.Tolke bildene feil.Trekke for tidlige slutninger.Som han sa,eksperter skal se på det.Alt er mulig.
Derfor ber jeg dere alle her inne om hjelp,alle dere som kan fjernheale,om å sende deres helbredende tanker/energi til min mor.Hun forjener å ha et lykkelig liv,hun fortjener å ha det godt.Hun fortjener å se sine barnebarn vokse opp når de en dag skulle komme,hun fortjener virkelig å være lykkelig.Det er så vondt å se henne der hun innvendig gnager på det samme spørsmålet,hvorfor meg...?Det er så vondt å vite at hun tenker at mest av alt vil hun ha mange år sammen med de hun er mest glad i på denne jord.Hun er for ung,53 år.Hjelp henne,hjelp meg,min bror,alle hos henne.Få ondskapen som ødelegger henne innvendig, til å bli mer vennligere.Få det ondartede til å bli godartede.Hjelp oss til å få dette til å gå bra.Hun betyr alt for meg,ofrer mitt liv for at hun skal ha det bra.Hun har i årenes løp virkelig stilt opp og hjulpet meg,ordnet opp,stått på...Nå er det min tur,nå skal hun hjelpes.Og jeg ber ydmykt om deres hjelp.Tenk på Tove i Lillehammer.

Søket fortsetter i dagene framover,alt som finnes av helaere,håndspåleggere,vil bli kontaktet,priser spiller ingen rolle.Koster det skjorta av meg, bryr jeg meg ikke.Setter meg gjerne i milliongjeld,det bryr meg ikke.Min mors liv er mer verdifullt enn penger.

Har dere noen tips,andre forslag,setter jeg umåtelig stor pris på det.Bare jeg kan hjelpe min mor.

På forhånd
tusen takk alle sammen
Haj Taurus
Hade velat konversera med dig innan jag påbörjar healingen.
Men....jag börjar sända 23.15 ikväll 13/4
Hoppas att Tove ligger till sängs.

Eftersom tumören sitter i hjärnan och som du vet, ett mycket känsligt område.
Det kan hända att hon kommer att känna ett tryck över huvudet.
Det är dock inget farligt (och det var det jag skulle vilja att du berättade)
Kommer att försöka lösa upp tumören och föra bort den.

Vet ej om jag kommer att nå fram. Men jag hoppas.
Kommer att använda all min kraft tillsammans med VI:H.
Antall ord: 917
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Taurus

Min mor og hennes kamp

Innlegg av Taurus »

Igår kom en særdeles velkommen beskjed,Ct av kroppen som skulle finne en fjerde svulst,modersvulsten,var resultatløs!!! Ingen andre fremmeddeler ble funnet.Og på samme dagen ringte ekspertene til hennes lege,de stusset litt over de 3 svulstene hun hadde i hodet.Bildene var ikke av det beste kvalitet,men de ga uttrykk for at dette ikke trengte å være så alvorlig som først antatt.Men det kunne de ikke si noe sikkert om før de hadde fått undersøkt henne bedre,dvs med en enda bedre og sterkere ct-maskin som finnes på Ullevål.Tirsdag legges hun inn der,og da skal spesialistene hjelpe henne.
Dette er helt fantastisk,med tanke på det som ble sagt Onsdag.

Bare denne beskjeden løftet opp motet til oss alle,en tung stein ble fjernet fra brystet mitt.Min mor har fått mer livsgnist, men ber oss andre om å være forsiktig optimiste da tirsdagens undersøkelse avgjør mye.Men til da er stillingen 1-0 til min mor!!!

Den ene overlegen var selv så jublende glad da resultatet kom,at hun ga min mor en hard,men dog varm klem.Hun var helt klar på at dette var en enormt skritt i riktig retning,men likevel,noe var det som vokste i hodet.Men risikoen for at dette var ondartet sank drastisk etter Ct-undersøkelsen.Vi er glade,men er forberedt på at mer ondskap kan lure i bakgrunnen.

Uansett er dette helt fantastisk,takker alle som har engasjert seg for henne og bidratt til denne oppmuntrende beskjeden.Kampen fortsetter,men vi har ihvertfall overtaket!
Nå er min mor hjemme på perm fra sykehuset til Mandag,og jeg har gitt henne streng beskjed om å ta det rolig og slappe av hjemme,i sofaen,godstolen,senga eller hva det måtte være.
Håper dere vil bli med videre og fortsette kampen mot det onde.

Takk alle sammen.
Antall ord: 328

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Re: Min mor og hennes kamp

Innlegg av First Day »

Taurus skrev:Igår kom en særdeles velkommen beskjed,Ct av kroppen som skulle finne en fjerde svulst,modersvulsten,var resultatløs!!! Ingen andre fremmeddeler ble funnet.Og på samme dagen ringte ekspertene til hennes lege,de stusset litt over de 3 svulstene hun hadde i hodet.Bildene var ikke av det beste kvalitet,men de ga uttrykk for at dette ikke trengte å være så alvorlig som først antatt.Men det kunne de ikke si noe sikkert om før de hadde fått undersøkt henne bedre,dvs med en enda bedre og sterkere ct-maskin som finnes på Ullevål.Tirsdag legges hun inn der,og da skal spesialistene hjelpe henne.
Dette er helt fantastisk,med tanke på det som ble sagt Onsdag.

Bare denne beskjeden løftet opp motet til oss alle,en tung stein ble fjernet fra brystet mitt.Min mor har fått mer livsgnist, men ber oss andre om å være forsiktig optimiste da tirsdagens undersøkelse avgjør mye.Men til da er stillingen 1-0 til min mor!!!


Den ene overlegen var selv så jublende glad da resultatet kom,at hun ga min mor en hard,men dog varm klem.Hun var helt klar på at dette var en enormt skritt i riktig retning,men likevel,noe var det som vokste i hodet.Men risikoen for at dette var ondartet sank drastisk etter Ct-undersøkelsen.Vi er glade,men er forberedt på at mer ondskap kan lure i bakgrunnen.

Uansett er dette helt fantastisk,takker alle som har engasjert seg for henne og bidratt til denne oppmuntrende beskjeden.Kampen fortsetter,men vi har ihvertfall overtaket!
Nå er min mor hjemme på perm fra sykehuset til Mandag,og jeg har gitt henne streng beskjed om å ta det rolig og slappe av hjemme,i sofaen,godstolen,senga eller hva det måtte være.
Håper dere vil bli med videre og fortsette kampen mot det onde.

Takk alle sammen.
Vilka bra besked du lämnar.
Har varit orolig må jag säga.
Healingen har ju inletts och det skulle inte förvåna mig om man på Tisdag upptäcker
att det finns "ingenting kvar".
Har upplevt det tidigare när jag hjälpt att ta bort stenar från gallan.
Den första röntgen visade flera stora stenar.
Här inleddes healingen.
Och när den andra röntgen gjordes var samtliga stenar borta. Läkarna var helt
förundrade och visste inte vad dom skulle säga. :)
Antall ord: 421
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Taurus

Re: Min mor og hennes kamp

Innlegg av Taurus »

Dimension skrev:
Taurus skrev:Igår kom en særdeles velkommen beskjed,Ct av kroppen som skulle finne en fjerde svulst,modersvulsten,var resultatløs!!! Ingen andre fremmeddeler ble funnet.Og på samme dagen ringte ekspertene til hennes lege,de stusset litt over de 3 svulstene hun hadde i hodet.Bildene var ikke av det beste kvalitet,men de ga uttrykk for at dette ikke trengte å være så alvorlig som først antatt.Men det kunne de ikke si noe sikkert om før de hadde fått undersøkt henne bedre,dvs med en enda bedre og sterkere ct-maskin som finnes på Ullevål.Tirsdag legges hun inn der,og da skal spesialistene hjelpe henne.
Dette er helt fantastisk,med tanke på det som ble sagt Onsdag.

Bare denne beskjeden løftet opp motet til oss alle,en tung stein ble fjernet fra brystet mitt.Min mor har fått mer livsgnist, men ber oss andre om å være forsiktig optimiste da tirsdagens undersøkelse avgjør mye.Men til da er stillingen 1-0 til min mor!!!


Den ene overlegen var selv så jublende glad da resultatet kom,at hun ga min mor en hard,men dog varm klem.Hun var helt klar på at dette var en enormt skritt i riktig retning,men likevel,noe var det som vokste i hodet.Men risikoen for at dette var ondartet sank drastisk etter Ct-undersøkelsen.Vi er glade,men er forberedt på at mer ondskap kan lure i bakgrunnen.

Uansett er dette helt fantastisk,takker alle som har engasjert seg for henne og bidratt til denne oppmuntrende beskjeden.Kampen fortsetter,men vi har ihvertfall overtaket!
Nå er min mor hjemme på perm fra sykehuset til Mandag,og jeg har gitt henne streng beskjed om å ta det rolig og slappe av hjemme,i sofaen,godstolen,senga eller hva det måtte være.
Håper dere vil bli med videre og fortsette kampen mot det onde.

Takk alle sammen.
Vilka bra besked du lämnar.
Har varit orolig må jag säga.
Healingen har ju inletts och det skulle inte förvåna mig om man på Tisdag upptäcker
att det finns "ingenting kvar".
Har upplevt det tidigare när jag hjälpt att ta bort stenar från gallan.
Den första röntgen visade flera stora stenar.
Här inleddes healingen.
Och när den andra röntgen gjordes var samtliga stenar borta. Läkarna var helt
förundrade och visste inte vad dom skulle säga. :)

Ja, jeg er mer optimist nå enn for par dager siden,denne beskjeden var svært velkommen.Utfra de dystre spådommene vi fikk,var dette noe helt annet enn legene nærmest ventet.Men de ble selv kjempeglade for dette,helt klart.Nå gjenstår Tirsdag,er veldig nervøs for den dagen.Som mor sier,det kan gå begge veier,selv om det har blitt en positiv oppsving.Vi har det i bakhodet at det kan gå galt,tross alt.Men vi lever i håpet.Vet at det ikke er alltid at hverken medisin eller healing kan hjelpe til,men jeg vet og at det virker!Som vi nå har sett...
Takker deg hjerteligst for at du vil bistå med dine evner,godt å vite at det finnes mennesker der ute som vil hjelpe andre ukjente.Slike mennesker blir mer og mer sjelden vare :( Hvordan gjør du det?
Må være morsomt med gallehistorien,ser for meg blikket til legene etter siste bildet :) Hvordan forholder legene seg til healing?
Antall ord: 595

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

både jeg og samboeren min sender healing, omtanke, lys og kjerlighet til mammaen din. dette skal gå bra!!!!!!!!!!!!!!
Antall ord: 19
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Taurus

Innlegg av Taurus »

murmel skrev:både jeg og samboeren min sender healing, omtanke, lys og kjerlighet til mammaen din. dette skal gå bra!!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk kjære dere.
Det gjør meg veldig glad.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Re: Min mor og hennes kamp

Innlegg av First Day »

Taurus skrev:
Dimension skrev:
Taurus skrev:Igår kom en særdeles velkommen beskjed,Ct av kroppen som skulle finne en fjerde svulst,modersvulsten,var resultatløs!!! Ingen andre fremmeddeler ble funnet.Og på samme dagen ringte ekspertene til hennes lege,de stusset litt over de 3 svulstene hun hadde i hodet.Bildene var ikke av det beste kvalitet,men de ga uttrykk for at dette ikke trengte å være så alvorlig som først antatt.Men det kunne de ikke si noe sikkert om før de hadde fått undersøkt henne bedre,dvs med en enda bedre og sterkere ct-maskin som finnes på Ullevål.Tirsdag legges hun inn der,og da skal spesialistene hjelpe henne.
Dette er helt fantastisk,med tanke på det som ble sagt Onsdag.

Bare denne beskjeden løftet opp motet til oss alle,en tung stein ble fjernet fra brystet mitt.Min mor har fått mer livsgnist, men ber oss andre om å være forsiktig optimiste da tirsdagens undersøkelse avgjør mye.Men til da er stillingen 1-0 til min mor!!!


Den ene overlegen var selv så jublende glad da resultatet kom,at hun ga min mor en hard,men dog varm klem.Hun var helt klar på at dette var en enormt skritt i riktig retning,men likevel,noe var det som vokste i hodet.Men risikoen for at dette var ondartet sank drastisk etter Ct-undersøkelsen.Vi er glade,men er forberedt på at mer ondskap kan lure i bakgrunnen.

Uansett er dette helt fantastisk,takker alle som har engasjert seg for henne og bidratt til denne oppmuntrende beskjeden.Kampen fortsetter,men vi har ihvertfall overtaket!
Nå er min mor hjemme på perm fra sykehuset til Mandag,og jeg har gitt henne streng beskjed om å ta det rolig og slappe av hjemme,i sofaen,godstolen,senga eller hva det måtte være.
Håper dere vil bli med videre og fortsette kampen mot det onde.

Takk alle sammen.
Vilka bra besked du lämnar.
Har varit orolig må jag säga.
Healingen har ju inletts och det skulle inte förvåna mig om man på Tisdag upptäcker
att det finns "ingenting kvar".
Har upplevt det tidigare när jag hjälpt att ta bort stenar från gallan.
Den första röntgen visade flera stora stenar.
Här inleddes healingen.
Och när den andra röntgen gjordes var samtliga stenar borta. Läkarna var helt
förundrade och visste inte vad dom skulle säga. :)

Ja, jeg er mer optimist nå enn for par dager siden,denne beskjeden var svært velkommen.Utfra de dystre spådommene vi fikk,var dette noe helt annet enn legene nærmest ventet.Men de ble selv kjempeglade for dette,helt klart.Nå gjenstår Tirsdag,er veldig nervøs for den dagen.Som mor sier,det kan gå begge veier,selv om det har blitt en positiv oppsving.Vi har det i bakhodet at det kan gå galt,tross alt.Men vi lever i håpet.Vet at det ikke er alltid at hverken medisin eller healing kan hjelpe til,men jeg vet og at det virker!Som vi nå har sett...
Takker deg hjerteligst for at du vil bistå med dine evner,godt å vite at det finnes mennesker der ute som vil hjelpe andre ukjente.Slike mennesker blir mer og mer sjelden vare :( Hvordan gjør du det?
Må være morsomt med gallehistorien,ser for meg blikket til legene etter siste bildet :) Hvordan forholder legene seg til healing?
Det är med läkare som med oss andra.
Uppträder läkare i grupp vill man inte veta av det.
Träffar du däremot en läkare ensam, så är man inte främmande för tanken.
Du, frågar hur jag går tillväga när jag utför healing.
Du, kan gå in på alla mina inlägg och läsa, där får du en uppfattning om mina
erfarenheter och personlighet.
Vill inte gå in i detalj men jag står i förbindelse med någon som vill hjälpa.
Antall ord: 695
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links