Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinWater

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Water

Innlegg av First Day »

Finns det någon här som har erfarenhet att rena vatten (water) med healing.
Antall ord: 15
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Mulig dette er en side for deg... www.hado.net
Antall ord: 10
Bilde

For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Viking-gutt skrev:Mulig dette er en side for deg... www.hado.net
https://www.hado.net/watercrystals/index.php

Noen av disse bildene er konsentrert hydroksylsyre, mens noen er vannstoffhydroksyd.

Noen er tatt av vann som fryser i glass, mens andre er tatt av frosset dihydrogenmonoksid-damp. Så lenge man endrer mange forskjellige parametre når man tar bilder, så kan det også bli vanskelig å vite hvilke faktorer som spiller inn.

Det som er sikkert er at det ikke er musikk eller bønn som gjør forskjellen på disse bildene. :)

Ellers er det mange som tøyser med vannet. Grander-teknologien, homøopati og oksygenrikt vann. :)
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

BA skrev:
Viking-gutt skrev:Mulig dette er en side for deg... www.hado.net
https://www.hado.net/watercrystals/index.php

Noen av disse bildene er konsentrert hydroksylsyre, mens noen er vannstoffhydroksyd.

Noen er tatt av vann som fryser i glass, mens andre er tatt av frosset dihydrogenmonoksid-damp. Så lenge man endrer mange forskjellige parametre når man tar bilder, så kan det også bli vanskelig å vite hvilke faktorer som spiller inn.

Det som er sikkert er at det ikke er musikk eller bønn som gjør forskjellen på disse bildene. :)

Ellers er det mange som tøyser med vannet. Grander-teknologien, homøopati og oksygenrikt vann. :)
Tack, för att du finns BA
Om livet bestod av en balansvåg skulle troligen jag och du befinna oss på skilda platser.
Du berör ett ämne som för mig betyder "här finns nyckeln". Den finns här och för att
inte göra inlägget allt för långt vill jag säga följande.

"allt påverkas av vibrationer (i det här fallet musik). Musik påverkar även vårt
känslosvall som i sin tur påverkar vår yttre omgivning. Med yttre omgivning menar jag
andra dimensioner och i det dynamiska fältet även således andra faktorer som är
länkade till vätskors förmåga att leda, avkänna och påverka den fraktala delningens
utformning för kommande harmonisk tillväxt (ordning)".

Om du istället skulle välja att lyssna på musik som har en slumpmässigt vald tonsättning.
Då skulle du tappa din koncentrationsförmåga och i dimensionernas värld skulle strängar
och membraner så småningom leda till kaos. Det är möjligt att det skulle kunna fungera
i ett annat solsystem med andra villkor, men inte i vårt och framför allt inte på tellus.

Det finns många studier som är bevisade med olika inlärning under musik. Om du tänker
efter har du inte själv lätt för att minnas refränger eller speciella musikstycken. Det är
vid dessa tillfällen du får en harmoni som är anpassad just för din personlighet.
Samtidigt som du tillför något till universum så mottager du ny energi. Om du å andra
sidan ej kände harmoni skulle du endast tillföra en ringa del. (samspel 12- D)

När det gäller vetenskapliga undersökningar för växters förmåga att uppta vibrationer
har musiken påvisat positiva resultat. Utan vattentillförsel skulle växten snart dö. Det
är således vattnet som bär på den förmågan. Du kan spela vilken musik du vill för en
växt som enbart består av jord och planta. Utan vatten händer inget. Detsamma
gäller för människan som består av 90% vätska.

Här får du något annat att fundera på
När jag gör djup meditiation med musikinslag som för mig är harmonisk renas min kropp
och jag får beviset när jag tömmer urinblåsan. Det är alldeles kristallklart och det
oberoende av vad jag intagit före meditiationen.
Efter många års lärande kan jag även med min tankekraft styra reningen till speciella
målområden på min egen kropp. :mozilla_wink:
Antall ord: 569
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

När du intar signaler och framförallt vibrationer från vår omgivning.
Om du lyssnar på ett musikstycke som tilltalar dig.
"Det är inte hjärnan i sig som säger till dig att det låter bra.
Det är "energin" i din vätska som börjar vibrera och via känselkroppar
i nervsystemet ger detta srimulans till din hjärna. Därefter säger du
öppet eller inför dig själv O gud vad bra".

Detsamma gäller om någon säger dig ord som du längtat efter
ex. jag älskar dig.
Eller om någon helt oförhappat ger dig beröm.
Allt berör och orsakar vibrationer.

Mångfald i Dna ger egna personligheter med speciella förmågor att
uppta stimulans.
I den mänskliga klockan vandrar Rna efter Dna spiralen och då och
då inträffar det oförutsägbara.
Detsamma gäller i M-teorin där vibrationer håller igång själva mekanismen
och då och då inträffar oförutsägbara ting som leder till en icke förväntad
fraktal delning. : :mozilla_kiss: VI:H
Antall ord: 189
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Dimension skrev:Tack, för att du finns BA
Om livet bestod av en balansvåg skulle troligen jag och du befinna oss på skilda platser.
Du berör ett ämne som för mig betyder "här finns nyckeln". Den finns här och för att
inte göra inlägget allt för långt vill jag säga följande.

"allt påverkas av vibrationer (i det här fallet musik). Musik påverkar även vårt
känslosvall som i sin tur påverkar vår yttre omgivning. Med yttre omgivning menar jag
andra dimensioner och i det dynamiska fältet även således andra faktorer som är
länkade till vätskors förmåga att leda, avkänna och påverka den fraktala delningens
utformning för kommande harmonisk tillväxt (ordning)".

Om du istället skulle välja att lyssna på musik som har en slumpmässigt vald tonsättning.
Då skulle du tappa din koncentrationsförmåga och i dimensionernas värld skulle strängar
och membraner så småningom leda till kaos. Det är möjligt att det skulle kunna fungera
i ett annat solsystem med andra villkor, men inte i vårt och framför allt inte på tellus.

Det finns många studier som är bevisade med olika inlärning under musik. Om du tänker
efter har du inte själv lätt för att minnas refränger eller speciella musikstycken. Det är
vid dessa tillfällen du får en harmoni som är anpassad just för din personlighet.
Samtidigt som du tillför något till universum så mottager du ny energi. Om du å andra
sidan ej kände harmoni skulle du endast tillföra en ringa del. (samspel 12- D)

När det gäller vetenskapliga undersökningar för växters förmåga att uppta vibrationer
har musiken påvisat positiva resultat. Utan vattentillförsel skulle växten snart dö. Det
är således vattnet som bär på den förmågan. Du kan spela vilken musik du vill för en
växt som enbart består av jord och planta. Utan vatten händer inget. Detsamma
gäller för människan som består av 90% vätska.

Här får du något annat att fundera på
När jag gör djup meditiation med musikinslag som för mig är harmonisk renas min kropp
och jag får beviset när jag tömmer urinblåsan. Det är alldeles kristallklart och det
oberoende av vad jag intagit före meditiationen.
Efter många års lärande kan jag även med min tankekraft styra reningen till speciella
målområden på min egen kropp. :mozilla_wink:
Vibrasjoner påvirker alt, og musikk er lydbølger, altså vibrasjoner. Musikk man liker gir andre stemninger enn musikk man ikke liker. Opera vil nok virke annerledes på deg enn på meg, og det samme gjør nok black metal. Disse bildene av vann på www.hado.net er ikke annet enn juks. Det har jeg vist gang på gang her på forumet. Vannet påvirkes også av musikk, men denne påvirkningen opphører umiddelbart når musikken opphører. Påvirkningen er også temperaturavhengig, og vannmolekylene påvirkes ikke separat når vannet er frosset til is.

Både tilfeldige toner og rytmer og musikk jeg ikke liker fører til at jeg vil miste min konsentrasjonsevene. For meg vil nemlig musikk jeg ikke liker virke som støy, og kan gi inntrykk av at lydene og rytmene er tilfeldige, til tross for at de ikke er det.

Kan du henvise til den beste studien som beviser innlæring med musikk? Jeg forstår ikke hva du mener her, men kanskje jeg gjør det når jeg får se beviset fra studien.

Meg bekjent har det ikke blitt påvist positive resultat ved å spille musikk for planter. At plantene trenger vann er en helt annen sak, og har ingenting med musikken å gjøre.

Fargen på din urin avhenger av hvor lenge det er siden du sist var på do. Kroppen skiller ut en fast mengde avfallsstoffer, blant annet salter som farger urinen gul.

Hvis meditasjon fører til at du slutter å skille ut avfallsstoffene, bør du snarest slutte med denne meditasjonen.
Antall ord: 727

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

BA skrev:
Dimension skrev:Tack, för att du finns BA
Om livet bestod av en balansvåg skulle troligen jag och du befinna oss på skilda platser.
Du berör ett ämne som för mig betyder "här finns nyckeln". Den finns här och för att
inte göra inlägget allt för långt vill jag säga följande.

"allt påverkas av vibrationer (i det här fallet musik). Musik påverkar även vårt
känslosvall som i sin tur påverkar vår yttre omgivning. Med yttre omgivning menar jag
andra dimensioner och i det dynamiska fältet även således andra faktorer som är
länkade till vätskors förmåga att leda, avkänna och påverka den fraktala delningens
utformning för kommande harmonisk tillväxt (ordning)".

Om du istället skulle välja att lyssna på musik som har en slumpmässigt vald tonsättning.
Då skulle du tappa din koncentrationsförmåga och i dimensionernas värld skulle strängar
och membraner så småningom leda till kaos. Det är möjligt att det skulle kunna fungera
i ett annat solsystem med andra villkor, men inte i vårt och framför allt inte på tellus.

Det finns många studier som är bevisade med olika inlärning under musik. Om du tänker
efter har du inte själv lätt för att minnas refränger eller speciella musikstycken. Det är
vid dessa tillfällen du får en harmoni som är anpassad just för din personlighet.
Samtidigt som du tillför något till universum så mottager du ny energi. Om du å andra
sidan ej kände harmoni skulle du endast tillföra en ringa del. (samspel 12- D)

När det gäller vetenskapliga undersökningar för växters förmåga att uppta vibrationer
har musiken påvisat positiva resultat. Utan vattentillförsel skulle växten snart dö. Det
är således vattnet som bär på den förmågan. Du kan spela vilken musik du vill för en
växt som enbart består av jord och planta. Utan vatten händer inget. Detsamma
gäller för människan som består av 90% vätska.

Här får du något annat att fundera på
När jag gör djup meditiation med musikinslag som för mig är harmonisk renas min kropp
och jag får beviset när jag tömmer urinblåsan. Det är alldeles kristallklart och det
oberoende av vad jag intagit före meditiationen.
Efter många års lärande kan jag även med min tankekraft styra reningen till speciella
målområden på min egen kropp. :mozilla_wink:
Vibrasjoner påvirker alt, og musikk er lydbølger, altså vibrasjoner. Musikk man liker gir andre stemninger enn musikk man ikke liker. Opera vil nok virke annerledes på deg enn på meg, og det samme gjør nok black metal. Disse bildene av vann på www.hado.net er ikke annet enn juks. Det har jeg vist gang på gang her på forumet. Vannet påvirkes også av musikk, men denne påvirkningen opphører umiddelbart når musikken opphører. Påvirkningen er også temperaturavhengig, og vannmolekylene påvirkes ikke separat når vannet er frosset til is.

Både tilfeldige toner og rytmer og musikk jeg ikke liker fører til at jeg vil miste min konsentrasjonsevene. For meg vil nemlig musikk jeg ikke liker virke som støy, og kan gi inntrykk av at lydene og rytmene er tilfeldige, til tross for at de ikke er det.

Kan du henvise til den beste studien som beviser innlæring med musikk? Jeg forstår ikke hva du mener her, men kanskje jeg gjør det når jeg får se beviset fra studien.

Meg bekjent har det ikke blitt påvist positive resultat ved å spille musikk for planter. At plantene trenger vann er en helt annen sak, og har ingenting med musikken å gjøre.

Fargen på din urin avhenger av hvor lenge det er siden du sist var på do. Kroppen skiller ut en fast mengde avfallsstoffer, blant annet salter som farger urinen gul.

Hvis meditasjon fører til at du slutter å skille ut avfallsstoffene, bør du snarest slutte med denne meditasjonen.
Man måste även inberäkna det dynamiska fältet som även finns i vatten.
Det kan du endast beräkna genom att förstå M-teorin och sambandet,
komplexiliteten i förhållande till organisatorisk samspel i alla leden.
"gemensam strävan till delning"
1+1=2 och där siffran 0 motsvarar inget eller kaos. Alltså skulle man kunna
säga att siffran 0 är själva tidsaxeln och på ömse sidor finns 1 / 999......

Om du studerar fiskstim som gör årliga vandringar. Man har en gemensam
samlingsplats och inväntar den speciella händelse som ger "startskottet".
Det samma gäller vågrörelsens beteende i havet.
Det samma gäller sampel, den genetiska klockan i vår DNA spiral.
Påverkan på det dynamiska fältet på den ena halvan av tellus påverkar även
den andra sidan.
Fraktalers oändling delning där någonting oförutsägbart inträffar och förändrar
bilden.

Allt detta vet vi, men vi förstår ännu inte varför.

Det är ingen slump att Dinos blev skapta före oss och att allt utvecklas i takt med
att tiden går.

Du skriver att jög bör sluta med meditiation.
Du vill inte kännas vid att det finns andra krafter som samverkar med oss.
Om jag påstår att jag med tankekraft även kan rensa mina flimmerhår och lungor.
Tycker du då fortfarande att jag skall sluta meditera. :)
Antall ord: 976
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Dimension skrev:
BA skrev:
Dimension skrev:Tack, för att du finns BA
Om livet bestod av en balansvåg skulle troligen jag och du befinna oss på skilda platser.
Du berör ett ämne som för mig betyder "här finns nyckeln". Den finns här och för att
inte göra inlägget allt för långt vill jag säga följande.

"allt påverkas av vibrationer (i det här fallet musik). Musik påverkar även vårt
känslosvall som i sin tur påverkar vår yttre omgivning. Med yttre omgivning menar jag
andra dimensioner och i det dynamiska fältet även således andra faktorer som är
länkade till vätskors förmåga att leda, avkänna och påverka den fraktala delningens
utformning för kommande harmonisk tillväxt (ordning)".

Om du istället skulle välja att lyssna på musik som har en slumpmässigt vald tonsättning.
Då skulle du tappa din koncentrationsförmåga och i dimensionernas värld skulle strängar
och membraner så småningom leda till kaos. Det är möjligt att det skulle kunna fungera
i ett annat solsystem med andra villkor, men inte i vårt och framför allt inte på tellus.

Det finns många studier som är bevisade med olika inlärning under musik. Om du tänker
efter har du inte själv lätt för att minnas refränger eller speciella musikstycken. Det är
vid dessa tillfällen du får en harmoni som är anpassad just för din personlighet.
Samtidigt som du tillför något till universum så mottager du ny energi. Om du å andra
sidan ej kände harmoni skulle du endast tillföra en ringa del. (samspel 12- D)

När det gäller vetenskapliga undersökningar för växters förmåga att uppta vibrationer
har musiken påvisat positiva resultat. Utan vattentillförsel skulle växten snart dö. Det
är således vattnet som bär på den förmågan. Du kan spela vilken musik du vill för en
växt som enbart består av jord och planta. Utan vatten händer inget. Detsamma
gäller för människan som består av 90% vätska.

Här får du något annat att fundera på
När jag gör djup meditiation med musikinslag som för mig är harmonisk renas min kropp
och jag får beviset när jag tömmer urinblåsan. Det är alldeles kristallklart och det
oberoende av vad jag intagit före meditiationen.
Efter många års lärande kan jag även med min tankekraft styra reningen till speciella
målområden på min egen kropp. :mozilla_wink:
Vibrasjoner påvirker alt, og musikk er lydbølger, altså vibrasjoner. Musikk man liker gir andre stemninger enn musikk man ikke liker. Opera vil nok virke annerledes på deg enn på meg, og det samme gjør nok black metal. Disse bildene av vann på www.hado.net er ikke annet enn juks. Det har jeg vist gang på gang her på forumet. Vannet påvirkes også av musikk, men denne påvirkningen opphører umiddelbart når musikken opphører. Påvirkningen er også temperaturavhengig, og vannmolekylene påvirkes ikke separat når vannet er frosset til is.

Både tilfeldige toner og rytmer og musikk jeg ikke liker fører til at jeg vil miste min konsentrasjonsevene. For meg vil nemlig musikk jeg ikke liker virke som støy, og kan gi inntrykk av at lydene og rytmene er tilfeldige, til tross for at de ikke er det.

Kan du henvise til den beste studien som beviser innlæring med musikk? Jeg forstår ikke hva du mener her, men kanskje jeg gjør det når jeg får se beviset fra studien.

Meg bekjent har det ikke blitt påvist positive resultat ved å spille musikk for planter. At plantene trenger vann er en helt annen sak, og har ingenting med musikken å gjøre.

Fargen på din urin avhenger av hvor lenge det er siden du sist var på do. Kroppen skiller ut en fast mengde avfallsstoffer, blant annet salter som farger urinen gul.

Hvis meditasjon fører til at du slutter å skille ut avfallsstoffene, bør du snarest slutte med denne meditasjonen.
Man måste även inberäkna det dynamiska fältet som även finns i vatten.
Det kan du endast beräkna genom att förstå M-teorin och sambandet,
komplexiliteten i förhållande till organisatorisk samspel i alla leden.
"gemensam strävan till delning"
1+1=2 och där siffran 0 motsvarar inget eller kaos. Alltså skulle man kunna
säga att siffran 0 är själva tidsaxeln och på ömse sidor finns 1 / 999......
Omsätt detta sedan till en supernovas explosion och bildandet av ett svart hål.
Portalen/hålet skulle i detta fallet då motsvara tidsaxeln alltså talet 0.

Om du studerar fiskstim som gör årliga vandringar. Man har en gemensam
samlingsplats och inväntar den speciella händelse som ger "startskottet".
Det samma gäller vågrörelsens beteende i havet.
Det samma gäller sampel, den genetiska klockan i vår DNA spiral.
Påverkan på det dynamiska fältet på den ena halvan av tellus påverkar även
den andra sidan.
Fraktalers oändling delning där någonting oförutsägbart inträffar och förändrar
bilden.

Allt detta vet vi, men vi förstår ännu inte varför.
Det blir ännu svårare att beräkna eftersom det dynamiska fältet inte är helt
konstant. Om vi för enkelheten säger att fältet motsvarar "pi" vilket i och för sig kan
anses vara en stabilisator med en viss flexibilitet. (därav oändligt många decimaler)
Den lilla differens som finns räcker för att ge uppkomst av variationer i vår värld.
Och andra sidan utan det dynamiska fältet skulle vi inte ha en kontrollerbar
funktions mekanism. Till detta skall även kopplas andra livsformer som var för sig
har en uppgift att fylla. Precis som jag och du.

Det är ingen slump att Dinos blev skapta före oss och att allt utvecklas i takt med
att tiden går.

Du skriver att jög bör sluta med meditiation.
Du vill inte kännas vid att det finns andra krafter som samverkar med oss.
Om jag påstår att jag med tankekraft även kan rensa mina flimmerhår och lungor.
Tycker du då fortfarande att jag skall sluta meditera. :)
Antall ord: 1114
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Dimension skrev:Man måste även inberäkna det dynamiska fältet som även finns i vatten.
Det kan du endast beräkna genom att förstå M-teorin och sambandet,
komplexiliteten i förhållande till organisatorisk samspel i alla leden.
"gemensam strävan till delning"
1+1=2 och där siffran 0 motsvarar inget eller kaos. Alltså skulle man kunna
säga att siffran 0 är själva tidsaxeln och på ömse sidor finns 1 / 999......

Om du studerar fiskstim som gör årliga vandringar. Man har en gemensam
samlingsplats och inväntar den speciella händelse som ger "startskottet".
Det samma gäller vågrörelsens beteende i havet.
Det samma gäller sampel, den genetiska klockan i vår DNA spiral.
Påverkan på det dynamiska fältet på den ena halvan av tellus påverkar även
den andra sidan.
Fraktalers oändling delning där någonting oförutsägbart inträffar och förändrar
bilden.

Allt detta vet vi, men vi förstår ännu inte varför.

Det är ingen slump att Dinos blev skapta före oss och att allt utvecklas i takt med
att tiden går.

Du skriver att jög bör sluta med meditiation.
Du vill inte kännas vid att det finns andra krafter som samverkar med oss.
Om jag påstår att jag med tankekraft även kan rensa mina flimmerhår och lungor.
Tycker du då fortfarande att jag skall sluta meditera. :)
Hva som gir fisken startsignalet til å reise for å gyte er jeg ikke sikker på, men det kan kanskje ha noe med temperaturer å gjøre? På samme måte som man mener temperatur kan ha noe med når fuglene forflytter seg nordover?

Jeg lurer fortsatt på dette med innlæring og musikk. Siden det finnes så mange studier som beviser dette, burde det ikke være så vanskelig å linke til den beste som finnes på nett?

Og så kan du kanskje forklare hvorfor og hvordan M-teorien gjør vannet annerledes. Og hva forskjellen på 1/999 og 0 har å gjøre med saken.

Du må gjerne fortsette med meditasjon, men jeg skriver at hvis meditasjonen får viktige organer til å slutte å virke så bør du slutte med det. Alternativt kan du finne andre meditasjonsformer som ikke skader kroppen din.

Vi kan alle rense flimmerhår og lunger ved å hoste, så det betyr egentlig ikke så mye. :)
Antall ord: 407

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

det er så genialt at BA sitter her og kan påvise at Masaru Emoto har lurt hele verden og seg selv med flere års forsking og at kuer, griser, katter, gjærbakst, korn og SINTEF lar seg føre bak lyset av Johan Grander, på grunn av en blogger et eller annet sted som underbygger BA`s fantasier.

Hvorfor ikke fortelle verden at verden er bedratt istedet for å sitte her på paranormal med dine sannheter.
Antall ord: 76
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

BA skrev
Hva som gir fisken startsignalet til å reise for å gyte er jeg ikke sikker på, men det kan kanskje ha noe med temperaturer å gjøre? På samme måte som man mener temperatur kan ha noe med når fuglene forflytter seg nordover?
Svar: Tror du verkligen det. Fiskar som har äldre dna än människan. Tror du inte de
har utvecklats mer än att det är temp-som är gällande.
Tror du också att en gravid kvinna som känner att hon behöver ett visst näringsämne
kan härledas till temperatu. ?
Tror du även att en mor som ser sitt barn bli överkörd av en bil kan gå fram till bilen
och med hjälp av temperatur lyfta bilen och rädda sitt barn. ?


BA skrev
Jeg lurer fortsatt på dette med innlæring og musikk. Siden det finnes så mange studier som beviser dette, burde det ikke være så vanskelig å linke til den beste som finnes på nett?
Svar: En bra studie, gjordes i austria el. i germany i slutet på 80-talet. Den sträckte sig
över en termin för skolbarn. Kan dock ej hitta den på nettet.
Här kommer en annan istället.
http://segate.sunet.se/cgi-bin/wa?A2=in ... &H=1&P=203
Om du vill kan du få 10-linkar till inom området.

BA skrev
Og så kan du kanskje forklare hvorfor og hvordan M-teorien gjør vannet annerledes. Og hva forskjellen på 1/999 og 0 har å gjøre med saken.
Svar: Du tar ju endast upp kemiska kända ämnen som förklaring i vattnet. Livet består
av så mycket mer och även vattnet. Strängarna eller membranerna finns även i vattnet
vilket reagerar på olika akviviteter i omgivningen. Vätskan som finns i dess närområde
fortplantar också kraften. Tid kommer och går även i din kropp där känslan är start-
skottet vilket ger upphov till ett förändrat beteende hos dig. ex nedstämdhet, harmoni,
njutning, klarsynt eller en Aha-impuls. Parallellt med detta ger reaktionen också upphov
till startskottet för andra livsformer i din kropp. Det kan ibland ge upphov till en oväntad
delning eller ett avstannande av aktiviteter. Därav kan du även upprätta tidsaxlar
vilket betcknas med 0 och dåtid och nutid (1/999). Alltsamman sker i parallella världar
inuti din kropp där ett samspel är ett måste för att funktionen skall bli maximal. Ibland
har vi otur och startskottet leder till en allvarlig sjukdom. Omsätt sedan denna tanke
till din omgivning och titta på samspelet mellan människor och i sin tur dess yttre
omgivning. Då och då inträffar oförutsedda händelser som i sin tur leder in dig på en
bana du aldrig tidigare tänkt på. "en upptäckt är gjord". Varje gång du gör det passerar
också din tanke tidsaxeln där tiden för upptäckten blir 1.
"Vi är alla bärare miljoner av liv och dina handlingar har större betydelse än du tror"

BA skrev
Du må gjerne fortsette med meditasjon, men jeg skriver at hvis meditasjonen får viktige organer til å slutte å virke så bør du slutte med det. Alternativt kan du finne andre meditasjonsformer som ikke skader kroppen din.
Svar: mina organ är i tipp-topp trim. Jag är väl lyckligt lottad som får hjälp på traven.

BA skrev
Vi kan alle rense flimmerhår og lunger ved å hoste, så det betyr egentlig ikke så mye
Svar: sa BA .
Det är bra att du finns. Och jag menar det verkligen. Det är tillsammans
med dig diskussioner uppstår. :mozilla_wink:
[/b]
Antall ord: 630
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Lunatic skrev:det er så genialt at BA sitter her og kan påvise at Masaru Emoto har lurt hele verden og seg selv med flere års forsking og at kuer, griser, katter, gjærbakst, korn og SINTEF lar seg føre bak lyset av Johan Grander, på grunn av en blogger et eller annet sted som underbygger BA`s fantasier.

Hvorfor ikke fortelle verden at verden er bedratt istedet for å sitte her på paranormal med dine sannheter.
Hvis du ser på bildne til Emoto, så ser du lett at de er tatt under forskjellige vilkår. Musikken eller bønnene er ikke de eneste.

BildeBilde
Et av disse bildene er flytende vann frosset i glass, det andre er frosset vanndamp. Det er tilstanden til vannet ved nedfrysning som utgjør hele forskjellen her, ikke hvilken musikk som spilles når det fryser.

Det er ikke hele verden som er lurt av ham. Det er nok bare noen få fjols, som har sett på dette, og likevel unngått å se feilene i hans såkalte forskning.

Jeg sitter ikke med noen sannhet, jeg bare påpeker at andre bløffmakere heller ikke sitter med sannheten, til tross for at de påstår det selv.

Kan du si meg resultatet av Sjøvolds test av Grander-teknologien for SINTEF?, Kan du lenke til noen uttalelser fra kuer, griser, katter, gjærbakst, korn og SINTEF, som viser at de støtter Granderteknologien? Eller kan du vise andre forskningsrapporter som støtter den? F.eks. fra Universitetet for Miljø- og Biovitenskap (UMB) i Ås?
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

Rapportnr STF66 F03021 i arkivet hos sintef, ellers så har jeg den liggende, men det er vel å anse som forfalskning av fakta, om jeg viser deg den.

men siden alle andre enn deg er fjols, så kan jo du kanskje forklare verden hvorfor vannet forandrer viskositet med 17% ved å plassere den på en granderplate, eller i nærheten av en flaske inneholdende granders informasjonsvann, som ikke må forveksles med blåvannet men er det samme som innholdet i "unitene"

nå snakker ikke jeg med dyr, men du kan kanskje forklare hvorfor avlingene øker med inntil 40 % og f.eks poteåkere unngår tørråte der de er behandlet med grandervann, samt det faktum at energiforbruket på vannoppvarming senkes med inntil 20 %. men det er vel atter bare fjols som tror fordi de blir så suggerert i hodet av å vite at de har en slik "unit" at de derfor varmer seg selv på tankene, og dusjer i kaldtvann for å få kjøla seg ned.

så beundrer jeg din holdning og latterliggjøring av vannforskere over hele verden som du anser som fjols fordi de tror på masaru emoto.

kan du i samme vending forklare hva som er med "tesla coilene" som mange fjols benytter, eller Ewa Nilemark sin prosessor, eller for den saks skyld må du gjerne fortelle sannheten om Benvenistes forskning på vann.

end videre er du vel klar for å nagle viktor scahuberger sine teorier en gang for alle, siden du er så vel bevandret i dette humbuget som skjer.
Antall ord: 252
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Dimension skrev:BA skrev
Hva som gir fisken startsignalet til å reise for å gyte er jeg ikke sikker på, men det kan kanskje ha noe med temperaturer å gjøre? På samme måte som man mener temperatur kan ha noe med når fuglene forflytter seg nordover?
Svar: Tror du verkligen det. Fiskar som har äldre dna än människan. Tror du inte de
har utvecklats mer än att det är temp-som är gällande.
Tror du också att en gravid kvinna som känner att hon behöver ett visst näringsämne
kan härledas till temperatu. ?
Tror du även att en mor som ser sitt barn bli överkörd av en bil kan gå fram till bilen
och med hjälp av temperatur lyfta bilen och rädda sitt barn. ?
Jeg tror ingenting. Jeg luftet en annen mulighet som gjaldt fisk, og det kan ikke umiddelbart trekkes sammenligning til totalt andre situasjoner med andre slags skapninger. Fisk er bedre egnet enn mennesker til å leve under vann, mennesker er bedre egnet til å leve over vann. Hvem som er eldst spiller ingen rolle så lenge vi har utviklet oss forskjellig.

Likevel synes jeg ikke tanken om at vanntemperaturen, som påvirker fisk mye, også påvirker vandringene deres. Vannføring i elvene har også betydning, men å peke på ett startsignal, det vil jeg ikke. Der mangler jeg for mye kunnskap om fisken.

BA skrev
Jeg lurer fortsatt på dette med innlæring og musikk. Siden det finnes så mange studier som beviser dette, burde det ikke være så vanskelig å linke til den beste som finnes på nett?
Svar: En bra studie, gjordes i austria el. i germany i slutet på 80-talet. Den sträckte sig
över en termin för skolbarn. Kan dock ej hitta den på nettet.
Här kommer en annan istället.
http://segate.sunet.se/cgi-bin/wa?A2=in ... &H=1&P=203
Om du vill kan du få 10-linkar till inom området.
Nå har jeg ikke sett på undersøkelsen eller om jeg kan se noen feil ved den, men jeg ser umiddelbart at den ikke er relevant til vår diskusjon, slik den gjengis i denne linken.

Den peker ikke på forskjell i innlæring om man spiller Mozart eller Slayer. Jeg vil ikke utelukke at man ser forskjell på disse, fordi Slayer er vanskeligere å forstå, men en undersøkelse som skiller mellom enkel barnepop og Mozart vil kanskje vise at det ikke er noen forskjell. Det har ikke med vannet å gjøre, men med musikkforståelse og gleden ved gjentagelser og kjente mønstre.
BA skrev
Og så kan du kanskje forklare hvorfor og hvordan M-teorien gjør vannet annerledes. Og hva forskjellen på 1/999 og 0 har å gjøre med saken.
Svar: Du tar ju endast upp kemiska kända ämnen som förklaring i vattnet. Livet består
av så mycket mer och även vattnet. Strängarna eller membranerna finns även i vattnet
vilket reagerar på olika akviviteter i omgivningen. Vätskan som finns i dess närområde
fortplantar också kraften. Tid kommer och går även i din kropp där känslan är start-
skottet vilket ger upphov till ett förändrat beteende hos dig. ex nedstämdhet, harmoni,
njutning, klarsynt eller en Aha-impuls. Parallellt med detta ger reaktionen också upphov
till startskottet för andra livsformer i din kropp. Det kan ibland ge upphov till en oväntad
delning eller ett avstannande av aktiviteter. Därav kan du även upprätta tidsaxlar
vilket betcknas med 0 och dåtid och nutid (1/999). Alltsamman sker i parallella världar
inuti din kropp där ett samspel är ett måste för att funktionen skall bli maximal. Ibland
har vi otur och startskottet leder till en allvarlig sjukdom. Omsätt sedan denna tanke
till din omgivning och titta på samspelet mellan människor och i sin tur dess yttre
omgivning. Då och då inträffar oförutsedda händelser som i sin tur leder in dig på en
bana du aldrig tidigare tänkt på. "en upptäckt är gjord". Varje gång du gör det passerar
också din tanke tidsaxeln där tiden för upptäckten blir 1.
"Vi är alla bärare miljoner av liv och dina handlingar har större betydelse än du tror"
M-teorien og strengteorien har jeg ikke forstått helt, derfor stiller jeg sikkert mange dumme spørsmål her, men hvorfor har disse strengene eller membranene annerledes funksjon i vann enn i andre molekyler?

Hvilken kraft forplanter seg i vannet?

Mitt humør er påvirket av mine omgivelser og min hjernes elektromagnetiske impulser. Og hvis du må blande inn paralalle verdener for å forklare 0 kontra 1/999, så kan du slutte. Det orker jeg ikke gå inn på nå.
BA skrev
Du må gjerne fortsette med meditasjon, men jeg skriver at hvis meditasjonen får viktige organer til å slutte å virke så bør du slutte med det. Alternativt kan du finne andre meditasjonsformer som ikke skader kroppen din.
Svar: mina organ är i tipp-topp trim. Jag är väl lyckligt lottad som får hjälp på traven.
Hvis kroppen din fungerer bra, så skiller du også ut avfallstoffer mens du mediterer også. Hvis du driker mye vann, blir konsentrasjonen av avfallsstoffer liten, og urinen blir klarere enn om du drikker lite vann. Hvis du drikker lite og likevel har lite avfallsstoffer, så tyder det på at du skiller ut lite avfallsstoffer, og at disse bygger seg opp i kroppen din.
BA skrev
Vi kan alle rense flimmerhår og lunger ved å hoste, så det betyr egentlig ikke så mye
Svar: sa BA .
Det är bra att du finns. Och jag menar det verkligen. Det är tillsammans
med dig diskussioner uppstår. :mozilla_wink:
[/b]
Det er godt vi alle finnes. Vi har hvert vårt bidrag alle sammen, og verden hadde vært fattigere uten oss. :)
Antall ord: 1002

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Lunatic skrev:Rapportnr STF66 F03021 i arkivet hos sintef, ellers så har jeg den liggende, men det er vel å anse som forfalskning av fakta, om jeg viser deg den.

men siden alle andre enn deg er fjols, så kan jo du kanskje forklare verden hvorfor vannet forandrer viskositet med 17% ved å plassere den på en granderplate, eller i nærheten av en flaske inneholdende granders informasjonsvann, som ikke må forveksles med blåvannet men er det samme som innholdet i "unitene"

nå snakker ikke jeg med dyr, men du kan kanskje forklare hvorfor avlingene øker med inntil 40 % og f.eks poteåkere unngår tørråte der de er behandlet med grandervann, samt det faktum at energiforbruket på vannoppvarming senkes med inntil 20 %. men det er vel atter bare fjols som tror fordi de blir så suggerert i hodet av å vite at de har en slik "unit" at de derfor varmer seg selv på tankene, og dusjer i kaldtvann for å få kjøla seg ned.

så beundrer jeg din holdning og latterliggjøring av vannforskere over hele verden som du anser som fjols fordi de tror på masaru emoto.

kan du i samme vending forklare hva som er med "tesla coilene" som mange fjols benytter, eller Ewa Nilemark sin prosessor, eller for den saks skyld må du gjerne fortelle sannheten om Benvenistes forskning på vann.

end videre er du vel klar for å nagle viktor scahuberger sine teorier en gang for alle, siden du er så vel bevandret i dette humbuget som skjer.
For det første. Alle andre er ikke fjols. Kun et fåtall av verdens mennesker har sett disse bildene, og kun et fåtall av disse igjen unngår å gjennomskue teknikken.

Dermed er det kun noen ytterst få som jeg kaller fjols i denne forbindelse.

Hvis du sender meg rapporten på PM så er det ingenting som skulle være forfalskning ved det om du ikke endrer på den. Rapporten er unntatt offentlighet, uten at jeg vet hvorfor, og derfor foreslår jeg at du sender den på PM.

Så serverer du påstander om Grandervannet, men jeg ba om enten uttalelser fra de nevnte eller rapporter fra seriøs forskning. F.eks. UMB, som visstnok skal være samarbeidspartner med aquaviva.

Kan du med det samme også vise til god forskning som viser 17% tynnere eller tykkere vann?
Antall ord: 394

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links