Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinWater

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

all den informasjonen du forsøker å latterliggjøre ligger tilgjengelig på nettet, og universitetsprofessorer er kanskje unødige fjols i din verden, men i så fall har ikke min rapport så mye mere å tillegge, så jeg sparer meg å scanne den og den blir ikke mere sann fra meg enn fra andre, så om du virkelig ønsker å vite noe om dette så finner du ut av det..
det finnes mengder med mennesker som har lagt sin ære i l å knekke sannheten om grandermysteriet og latterliggjøre ham, og større og viktigere personer enn deg har forsøkt seg på dette, og endt opp som talsmenn for grander, så lykke til.

husk at sinnet er som en fallskjerm, og virker best om den er åpen..
Antall ord: 124
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Lunatic skrev:all den informasjonen du forsøker å latterliggjøre ligger tilgjengelig på nettet, og universitetsprofessorer er kanskje unødige fjols i din verden, men i så fall har ikke min rapport så mye mere å tillegge, så jeg sparer meg å scanne den og den blir ikke mere sann fra meg enn fra andre, så om du virkelig ønsker å vite noe om dette så finner du ut av det..
det finnes mengder med mennesker som har lagt sin ære i l å knekke sannheten om grandermysteriet og latterliggjøre ham, og større og viktigere personer enn deg har forsøkt seg på dette, og endt opp som talsmenn for grander, så lykke til.

husk at sinnet er som en fallskjerm, og virker best om den er åpen..
Du som påstår å besitte så mye materiale kan vel linke til disse da, siden du påstår de ligger åpent på nett. Da er heller ikke scanning nødvendig. Hvis du ikke kan linke til akkurat denne rapporten, kan du kanskje scanne så mye at jeg ser konklusjonen?

Eller lyver du om dine kilder? Er det bare en bløff at du sitter med SINTEF-rapporten? Kan du ikke vise til forskning som tyder på endret viskositet på vannet etter Grander-metoden, kan du ikke vise til bedret avling heller kanskje?

I call your bluff. Vis kortene dine nå.

Noen universitetsprofessorer er nok latterlige fjols i min verden. F.eks. evt. professorer ved Hamilton University kan godt være latterlige fjols. Doktorer ved samme universitet synes jeg også er latterlige.
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Jeg testet Grandervannet selv med to potetplanter.. uhøytidelig eksperiment... men resultatet talte for seg selv.... det var en stor forskjell.. sprøtt å se...

Jeg ville ikke stått for godt fast på et ståsted.. når det gjelder vannets egenskap.. vi er på de spede trinn i den forskningen og kunnskapen og mer vil åpnebare seg.. som er i retning at vannet har evne til å ta til seg egenskaper og ha en slags intelligens.. tenk deg hva det har å si.. når så mye består av vann :)
Antall ord: 90
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 28 Jan 2007 01:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vest

Innlegg av ragerod »

Lunatic skrev:Rapportnr STF66 F03021 i arkivet hos sintef, ellers så har jeg den liggende, men det er vel å anse som forfalskning av fakta, om jeg viser deg den.

men siden alle andre enn deg er fjols, så kan jo du kanskje forklare verden hvorfor vannet forandrer viskositet med 17% ved å plassere den på en granderplate, eller i nærheten av en flaske inneholdende granders informasjonsvann, som ikke må forveksles med blåvannet men er det samme som innholdet i "unitene"
Viss du sitter med rapporten, så kjenner du eller er AM. AM er oppdragsgiveren til Sintef for denne rapporten. Når en rapport er fortrolig er det oppdragsgiveren som ikke vil ha den ut i det offentlige rom av forskjellige årsaker. Når det kommer til selve rapporten kan du godt legge den ut, så alle får gjøre opp sin mening.
Antall ord: 144
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

snuppedilla skrev:Jeg testet Grandervannet selv med to potetplanter.. uhøytidelig eksperiment... men resultatet talte for seg selv.... det var en stor forskjell.. sprøtt å se...

Jeg ville ikke stått for godt fast på et ståsted.. når det gjelder vannets egenskap.. vi er på de spede trinn i den forskningen og kunnskapen og mer vil åpnebare seg.. som er i retning at vannet har evne til å ta til seg egenskaper og ha en slags intelligens.. tenk deg hva det har å si.. når så mye består av vann :)
Det hørtes da ut til å være en veldig uhøytidelig test ja. :)

Med to planter har du ikke så mye grunnlag for å si hverken det ene eller det andre. Det er så mange ting som kan spille inn, at dette sier egentlig ingenting annet enn at hverken vanlig vann eller Grandervann drepte planten. :)
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Jeg fant dette på nettet om grandervann - forskning...

http://grandervann.tripod.com/id29.html

http://www.grander-technologie.com/en/w ... /index.php

vet ikke om det var det dere lette etter?
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

wicced skrev:Jeg fant dette på nettet om grandervann - forskning...

http://grandervann.tripod.com/id29.html

http://www.grander-technologie.com/en/w ... /index.php

vet ikke om det var det dere lette etter?
Nei, det var ikke dette. Vi ønsker å se SINTEF-rapporten og noe fra samarbeidet mellom aquaviva og Universitetet for Miljø- og Biovitenskap.

Det du fant fram var Granders egne reklamesider. Deres kilder er lite spesifisert og vanskelig å kontrollere.

Se imidlertid her, om mye pseudovitenskap om vann. http://www.chem1.com/CQ/wonkywater.html
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Har søkt mer på internett, og jeg kan ikke finne noe som helst om forskning på grandervann som ikke kommer fra en eller annen side som selger det.
Er det ikke litt rart at den rapporten er "restricted"?
På de fleste sidene står det ingenting om det i det hele tatt.
hm.
Dersom det virkelig funket skulle man jo tro at det ville stått om det overalt...
Jeg syns også det var rart at det ikke stod noen plasser om hvordan dette vannet bare eventuelt er juks og fanteri.
Jeg fant denne artikkelen

http://www.aquamedia.at/templates/index.cfm?id=15662

(På slutten står det at han som har skrevet den har blitt saksøkt...)
Altså er det nok derfor det står lite om det... (?)
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Finnes det noen som helst form for innholdsdeklarasjon på informasjonsvannet? Det er jo litt spesielt at dette virker på van der waalskreftene i det "vanlige vannet"....
Jeg er i utgangspunktet åpen for at vann er mer enn "bare vann", men jeg synes det er litt ekkelt når de skriver at produksjonen er en "forretningshemmelighet". Skulle likt å ha sett hva Sjøvold fant ut, ja.....
Antall ord: 65
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

wicced skrev:Har søkt mer på internett, og jeg kan ikke finne noe som helst om forskning på grandervann som ikke kommer fra en eller annen side som selger det.
Er det ikke litt rart at den rapporten er "restricted"?
På de fleste sidene står det ingenting om det i det hele tatt.
hm.
Dersom det virkelig funket skulle man jo tro at det ville stått om det overalt...
Jeg syns også det var rart at det ikke stod noen plasser om hvordan dette vannet bare eventuelt er juks og fanteri.
Jeg fant denne artikkelen

http://www.aquamedia.at/templates/index.cfm?id=15662

(På slutten står det at han som har skrevet den har blitt saksøkt...)
Altså er det nok derfor det står lite om det... (?)
Du kan lese noe her, men jeg aner ikke hvor seriøst det er: http://blog.tjomlid.com/?p=85
Antall ord: 153
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Livet är fantastiskt
Det finns livsformer (myror) på fidji öarna som lever av Xl.
Det finns livsformer som lever i en yttre miljö av 160gr C.
Det finns livsformer som lever av metangas.
Det finns livsformer som lever två liv men i olika kroppar (larv-fjäril).
Det finns livsformer som har en inbyggd förmåga (uppgift) att bygga
en kopia av kopian. (bin)

Sen finns det livsformer som för vårt öga lever utan kroppar.
Vi kan inte heller se deras inre men vi märker vad man gör.

I oss alla finns det massor av andra livsformer anpassade till
funktionella samarbeten för att kunna fungera.

I ett fraktalt system med den givna önskan.
"att expandera" :mozilla_smile:
Sist redigert av First Day på 21 Apr 2007 09:48, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 123
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

beklager å si dette, men jo mere dere blar i seriøse sider, jo mere bevis vil dere få for at dette er noe som holder vann.
At grander benytter tester av vannet på sine salgssider er jo uhørt, da de der burde fått ett innspill fra BA og dr. Eder selvsagt, slik alle andre som selger noe gjør, altså kritikerne først og så selge.

vi har alle sett Ringnes og Bon Aqua sine reklamer, med at de selger halvliters plastflasker som er bestående av tappevann, sterilt vann og en liten del kildevann og at det er tilsatt kullsyre som hindrer proteininopptaket i kroppen, samt at vannet har blitt eksponert i stor grad for sollys. Og at Bon Aqua har så dårlig tappesystem at det smaker syntetisk av vannet etter tapping av de syntetiske smakstilsettningene.

den av dere som kan henvise til en slik side skal få komme hit å lese rapporten fra SINTEF, og inntil videre så får dere bare forholde dere til Coca Cola light og ha en aldeles flott kveld.
Antall ord: 178
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Lunatic skrev:beklager å si dette, men jo mere dere blar i seriøse sider, jo mere bevis vil dere få for at dette er noe som holder vann.
At grander benytter tester av vannet på sine salgssider er jo uhørt, da de der burde fått ett innspill fra BA og dr. Eder selvsagt, slik alle andre som selger noe gjør, altså kritikerne først og så selge.

vi har alle sett Ringnes og Bon Aqua sine reklamer, med at de selger halvliters plastflasker som er bestående av tappevann, sterilt vann og en liten del kildevann og at det er tilsatt kullsyre som hindrer proteininopptaket i kroppen, samt at vannet har blitt eksponert i stor grad for sollys. Og at Bon Aqua har så dårlig tappesystem at det smaker syntetisk av vannet etter tapping av de syntetiske smakstilsettningene.

den av dere som kan henvise til en slik side skal få komme hit å lese rapporten fra SINTEF, og inntil videre så får dere bare forholde dere til Coca Cola light og ha en aldeles flott kveld.
Hej
Det finns beståndsdelar/innehåll som vi inte förstår och inte heller har tekniska
kunskaper för att mäta.
Detsamma gäller ju också utanför vattnet.

Var tid har sin förklaring. :mozilla_smile:
Antall ord: 220
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 28 Jan 2007 01:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vest

Innlegg av ragerod »

Lunatic skrev:beklager å si dette, men jo mere dere blar i seriøse sider, jo mere bevis vil dere få for at dette er noe som holder vann.
At grander benytter tester av vannet på sine salgssider er jo uhørt, da de der burde fått ett innspill fra BA og dr. Eder selvsagt, slik alle andre som selger noe gjør, altså kritikerne først og så selge.

vi har alle sett Ringnes og Bon Aqua sine reklamer, med at de selger halvliters plastflasker som er bestående av tappevann, sterilt vann og en liten del kildevann og at det er tilsatt kullsyre som hindrer proteininopptaket i kroppen, samt at vannet har blitt eksponert i stor grad for sollys. Og at Bon Aqua har så dårlig tappesystem at det smaker syntetisk av vannet etter tapping av de syntetiske smakstilsettningene.

den av dere som kan henvise til en slik side skal få komme hit å lese rapporten fra SINTEF, og inntil videre så får dere bare forholde dere til Coca Cola light og ha en aldeles flott kveld.
Slik seriøsitet må en jo berre klappe for =D> .

At du ikke vil legge ut rapporten fra Sintef skjønner eg godt. Di fann ikke noe grunnlag for konklusjon basert på "grande-teknologien", det har ingen andre forskermiljø gjort heller. Så det en da sitter att med er humbug og svindel av godtroende fjols som kaster bort penger på bøker og grande-staver.

Og di som promoterer dette spiser sin del av kaken.
Antall ord: 254
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Dimension skrev:Livet är fantastiskt
Det finns livsformer (myror) på fidji öarna som lever av lösningsmedel.
Det finns livsformer som lever i en yttre miljö av 160gr C.
Det finns livsformer som lever av metangas.
Det finns livsformer som lever två liv men i olika kroppar (larv-fjäril).
Det finns livsformer som har en inbyggd förmåga (uppgift) att bygga
en kopia av kopian. (bin)

Sen finns det livsformer som för vårt öga lever utan kroppar.
Vi kan inte heller se deras inre men vi märker vad man gör.

I oss alla finns det massor av andra livsformer anpassade till
funktionella samarbeten för att kunna fungera.

I ett fraktalt system med den givna önskan.
"att expandera" :mozilla_smile:
Det finnes mennesker også på Fiji, som ikke kan overleve uten å drikke så å si ufortynnet løsemiddel. :) Kan du gi litt mer informasjon om maurene?

Hvilke livsformer tenker du på, som lever tilsynelatende uten kropper?

Hva har dette med diskusjonen om overnaturlig vann å gjøre?
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links