Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinWater

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Jeg kom på noe.. jeg syns det er så rart skeptikere er på et paranormalt forum... hvorfor det?

Hva gir det? kunnskap??? BULLSHIT... skeptikere mener jo at de vet best for de går utifra fakta, non-inhabil forskning, naturlover, virkeligheten... u name it. Og vi såkalte alternative, spirituelle er naive, virkelighetsflyktende individer som sikkert er her på para fordi vi takler ikke livet som det er... det virkelige livet... Men du verden.. så vellykket jeg føler meg med et utall med traumer bak meg og så fornuftig, jordnær som jeg er også... ikke si at jeg er alene om det på para??? neeeeiii.. jeg tror nok ikke det.. Men fy... tro er ikke alene i seg selv nok.. man må jo frembringe fakta ikke sant.. virkeligheten krever undersøkelser for å frembringe resultat og fakta...

kanskje jeg kan start en avstemningstråd.. "hvor virkelighetsfjern er du som spiritalisten du er?"

Jeg heller til bekreftelse og alá kjenn din fiende og så latterligjøre er en drivkraft for skeptikere.. for det er jo intet her å hente.. den øvrige generelle dialogen kan man jo finne i et hvilket som helst forum spør du meg. Det må jo bli kjedelig i lengden for den skeptiske.... å alltid vite hva som er og stadig slå den alternative i hodet med "FAKTA" ?

hmm.. jeg blir så skeptisk... her må det være også en form for bekreftelse.. behov for det.. de klarer ikke kanksje å skaffe seg dette der de er og ifra dem selv? Gud hjelp det fikk meg til å tenke på noe... min spiritualitet og virkelighet gir meg noe svært viktig... en bekreftelse fra meg selv... uten et snev av røkelse, mantra, eller en eller annen magic steinkrystall... steike... jeg blir bare mer og mer overbevist om at jeg har funnet hylla mi ja... og snart sjela mi også som til tider sliter i motvind av skeptikere...

Husk nå folkens.. dette er generell uttalelse, ikke ta allting så personlig... jeg for min del smiler mens jeg skriver ;)
Antall ord: 338
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 162
Startet: 12 Apr 2007 17:27
17
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 12 ganger

Innlegg av -Pedersen- »

snuppedilla skrev:Jeg kom på noe.. jeg syns det er så rart skeptikere er på et paranormalt forum... hvorfor det?

Hva gir det? kunnskap??? BULLSHIT... skeptikere mener jo at de vet best for de går utifra fakta, non-inhabil forskning, naturlover, virkeligheten... u name it. Og vi såkalte alternative, spirituelle er naive, virkelighetsflyktende individer som sikkert er her på para fordi vi takler ikke livet som det er... det virkelige livet... Men du verden.. så vellykket jeg føler meg med et utall med traumer bak meg og så fornuftig, jordnær som jeg er også... ikke si at jeg er alene om det på para??? neeeeiii.. jeg tror nok ikke det.. Men fy... tro er ikke alene i seg selv nok.. man må jo frembringe fakta ikke sant.. virkeligheten krever undersøkelser for å frembringe resultat og fakta...

kanskje jeg kan start en avstemningstråd.. "hvor virkelighetsfjern er du som spiritalisten du er?"

Jeg heller til bekreftelse og alá kjenn din fiende og så latterligjøre er en drivkraft for skeptikere.. for det er jo intet her å hente.. den øvrige generelle dialogen kan man jo finne i et hvilket som helst forum spør du meg. Det må jo bli kjedelig i lengden for den skeptiske.... å alltid vite hva som er og stadig slå den alternative i hodet med "FAKTA" ?

hmm.. jeg blir så skeptisk... her må det være også en form for bekreftelse.. behov for det.. de klarer ikke kanksje å skaffe seg dette der de er og ifra dem selv? Gud hjelp det fikk meg til å tenke på noe... min spiritualitet og virkelighet gir meg noe svært viktig... en bekreftelse fra meg selv... uten et snev av røkelse, mantra, eller en eller annen magic steinkrystall... steike... jeg blir bare mer og mer overbevist om at jeg har funnet hylla mi ja... og snart sjela mi også som til tider sliter i motvind av skeptikere...

Husk nå folkens.. dette er generell uttalelse, ikke ta allting så personlig... jeg for min del smiler mens jeg skriver ;)

Har lurt litt på dette selv..
Hvis man er skeptisk og ikke tror på dette,
da kan man til helvette(!!!) holde seg unna da ;P


Mvh Pedersen
Antall ord: 367
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM


And they that are wise among the people shall instruct the many

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

-Pedersen- skrev:
snuppedilla skrev:Jeg kom på noe.. jeg syns det er så rart skeptikere er på et paranormalt forum... hvorfor det?

Hva gir det? kunnskap??? BULLSHIT... skeptikere mener jo at de vet best for de går utifra fakta, non-inhabil forskning, naturlover, virkeligheten... u name it. Og vi såkalte alternative, spirituelle er naive, virkelighetsflyktende individer som sikkert er her på para fordi vi takler ikke livet som det er... det virkelige livet... Men du verden.. så vellykket jeg føler meg med et utall med traumer bak meg og så fornuftig, jordnær som jeg er også... ikke si at jeg er alene om det på para??? neeeeiii.. jeg tror nok ikke det.. Men fy... tro er ikke alene i seg selv nok.. man må jo frembringe fakta ikke sant.. virkeligheten krever undersøkelser for å frembringe resultat og fakta...

kanskje jeg kan start en avstemningstråd.. "hvor virkelighetsfjern er du som spiritalisten du er?"

Jeg heller til bekreftelse og alá kjenn din fiende og så latterligjøre er en drivkraft for skeptikere.. for det er jo intet her å hente.. den øvrige generelle dialogen kan man jo finne i et hvilket som helst forum spør du meg. Det må jo bli kjedelig i lengden for den skeptiske.... å alltid vite hva som er og stadig slå den alternative i hodet med "FAKTA" ?

hmm.. jeg blir så skeptisk... her må det være også en form for bekreftelse.. behov for det.. de klarer ikke kanksje å skaffe seg dette der de er og ifra dem selv? Gud hjelp det fikk meg til å tenke på noe... min spiritualitet og virkelighet gir meg noe svært viktig... en bekreftelse fra meg selv... uten et snev av røkelse, mantra, eller en eller annen magic steinkrystall... steike... jeg blir bare mer og mer overbevist om at jeg har funnet hylla mi ja... og snart sjela mi også som til tider sliter i motvind av skeptikere...

Husk nå folkens.. dette er generell uttalelse, ikke ta allting så personlig... jeg for min del smiler mens jeg skriver ;)

Har lurt litt på dette selv..
Hvis man er skeptisk og ikke tror på dette,
da kan man til helvette(!!!) holde seg unna da ;P


Mvh Pedersen
holde seg unna, helvete.. ta litt hardt nå vel?... jammen alle har da lov til å være på det forum de vil... men det fritar likevel ikke spørsmålet... alle kan bli bakere om de vil... alle kan gjøre ditten og datten... men hvorfor... når det er å gjøre noe.. være et sted som totalt strider mot hva man står for... det er uhensiktsmessig... og på para tar det form av noe av det jeg nevnte tidligere... latterligjør.. eller andre ting...
Antall ord: 456
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

snuppedilla skrev:Jeg kom på noe.. jeg syns det er så rart skeptikere er på et paranormalt forum... hvorfor det?

Hva gir det? kunnskap??? BULLSHIT... skeptikere mener jo at de vet best for de går utifra fakta, non-inhabil forskning, naturlover, virkeligheten... u name it. Og vi såkalte alternative, spirituelle er naive, virkelighetsflyktende individer som sikkert er her på para fordi vi takler ikke livet som det er... det virkelige livet... Men du verden.. så vellykket jeg føler meg med et utall med traumer bak meg og så fornuftig, jordnær som jeg er også... ikke si at jeg er alene om det på para??? neeeeiii.. jeg tror nok ikke det.. Men fy... tro er ikke alene i seg selv nok.. man må jo frembringe fakta ikke sant.. virkeligheten krever undersøkelser for å frembringe resultat og fakta...

kanskje jeg kan start en avstemningstråd.. "hvor virkelighetsfjern er du som spiritalisten du er?"

Jeg heller til bekreftelse og alá kjenn din fiende og så latterligjøre er en drivkraft for skeptikere.. for det er jo intet her å hente.. den øvrige generelle dialogen kan man jo finne i et hvilket som helst forum spør du meg. Det må jo bli kjedelig i lengden for den skeptiske.... å alltid vite hva som er og stadig slå den alternative i hodet med "FAKTA" ?

hmm.. jeg blir så skeptisk... her må det være også en form for bekreftelse.. behov for det.. de klarer ikke kanksje å skaffe seg dette der de er og ifra dem selv? Gud hjelp det fikk meg til å tenke på noe... min spiritualitet og virkelighet gir meg noe svært viktig... en bekreftelse fra meg selv... uten et snev av røkelse, mantra, eller en eller annen magic steinkrystall... steike... jeg blir bare mer og mer overbevist om at jeg har funnet hylla mi ja... og snart sjela mi også som til tider sliter i motvind av skeptikere...

Husk nå folkens.. dette er generell uttalelse, ikke ta allting så personlig... jeg for min del smiler mens jeg skriver ;)
Hej
Mänskligheten har lång väg att vandra för att förstå förhållanden i U.
-när vi kan mäta tankevågor...har vi kommit en bit
-när vi kan lagra tankevågor...har vi kommit längre
-när vi kan omsätta tankevågor i skrift...har vi kommit långt
-när vi kan första vad tankevågor består av förstår vi väldigt mycket

Mao. det finns mycket att lära och det öppnas nya dörrar hela tiden.

Egentligen finns det bara en sak som är säker och det är Universums egen
drivkraft. "expansion och förökning med det bästa av det bästa i alla former"

Tänd ett ljus (lyse)
Antall ord: 471
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

og så krangler vi og slenger dritt igjen............. at dere gidder!
Antall ord: 11
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

snuppedilla skrev:Jeg kom på noe.. jeg syns det er så rart skeptikere er på et paranormalt forum... hvorfor det?

Hva gir det? kunnskap??? BULLSHIT... skeptikere mener jo at de vet best for de går utifra fakta, non-inhabil forskning, naturlover, virkeligheten... u name it. Og vi såkalte alternative, spirituelle er naive, virkelighetsflyktende individer som sikkert er her på para fordi vi takler ikke livet som det er... det virkelige livet... Men du verden.. så vellykket jeg føler meg med et utall med traumer bak meg og så fornuftig, jordnær som jeg er også... ikke si at jeg er alene om det på para??? neeeeiii.. jeg tror nok ikke det.. Men fy... tro er ikke alene i seg selv nok.. man må jo frembringe fakta ikke sant.. virkeligheten krever undersøkelser for å frembringe resultat og fakta...

kanskje jeg kan start en avstemningstråd.. "hvor virkelighetsfjern er du som spiritalisten du er?"

Jeg heller til bekreftelse og alá kjenn din fiende og så latterligjøre er en drivkraft for skeptikere.. for det er jo intet her å hente.. den øvrige generelle dialogen kan man jo finne i et hvilket som helst forum spør du meg. Det må jo bli kjedelig i lengden for den skeptiske.... å alltid vite hva som er og stadig slå den alternative i hodet med "FAKTA" ?

hmm.. jeg blir så skeptisk... her må det være også en form for bekreftelse.. behov for det.. de klarer ikke kanksje å skaffe seg dette der de er og ifra dem selv? Gud hjelp det fikk meg til å tenke på noe... min spiritualitet og virkelighet gir meg noe svært viktig... en bekreftelse fra meg selv... uten et snev av røkelse, mantra, eller en eller annen magic steinkrystall... steike... jeg blir bare mer og mer overbevist om at jeg har funnet hylla mi ja... og snart sjela mi også som til tider sliter i motvind av skeptikere...

Husk nå folkens.. dette er generell uttalelse, ikke ta allting så personlig... jeg for min del smiler mens jeg skriver ;)
Jeg tror at det må finnes noe mer...
Men selv om jeg tror på enkelte ting, så betyr ikke det at jeg må tro på alt.
Jeg syns det er best å være åpen, men ikke.... ja, du skjønner.

Jeg syns det er veldig frekt når folk prøver på lureri. Prøver å ta pengene fra folk. Å svindle.
Da skjer det at folk er så overbevist om at det er sant at når de får vite sannheten og når det faktisk ikke er noen tvil om sannheten, så tar de det som en personlig fornærmelse at sannheten blir fortalt.
Det kan godt være det finnes synske folk for eksempel. Det tror jeg. Men folk som ikke egentlig er synske men som sier at de er det og tar betalt. Ja, dem liker jeg ikke, for å si det mildt.
Det er vanskelig å skille mellom hva som er svindel og hva som ikke er det.

Det er også tilfeller der det tydeligvis er noe på gang også blir det feid tilside med en eller annen forklaring som overhodet egentlig ikke forklarer fenomenet (i min mening).
Så jeg syns at dersom man først har bestemt seg for å være skeptisk så må man også være skeptisk til hvordan ting blir forklart "naturlig".

Jeg syns det viktigste er å finne sannheten, ikke velge side.

:)
Antall ord: 568

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

hvorfor sitte her å "gnåle" om en ting du ikke har en anelse om, annet enn at du har lest om dette?
Hvorfor ikke kjøpe en granderplate, og om du ikke er fornøyd med den så sender du den tilbake, da de opererer med en tre måneders "pengene tilbake" garanti, og den er internasjonal, og såvidt meg bekjent er det i norge nbare sendt en eneste i retur, og dette var fordi den var for sterk for vedkommende som var meget sensitiv, og rett og slett syntes den var for sterk.

slutt å fjås og gnål, og skaff deg et grunnlag for hva du ytrer deg om.
Antall ord: 112
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Jeg syns det er helt greit å forstå at folk kritiserer det paranormale og de paranorrmale. Men det er ikke greit å forstå at de ikke respekterer paranormale menneskers opplevelser. Det er en stor forskjell på "svindlerne" og alle andre. Og når noen konsekvent kaller alle svindlere eller dumme i hodet, da ser jeg ikke hvorfor i all verde de er her. De har jo faktisk ikke noe å hente, det kan i hvert fall ikke jeg se.

Og kritikken av helsekost og paranormale utøvere er sterkt overdrevet i forhold til kritikken av andre "yrkesgrupper". Ja, visse mennesker viser større trang til å kritisere paranormale mennesker enn å kritiserer voldsutøvere, tobakksindustri og narkotikaindustri. De kan forstå klart kriminelle miljøer, men ikke folk som tror på paranormale saker?

Det rimer ikke. Og for meg så må jeg bare trekke konklusjoner ang hva det sier meg om deres grunn til å oppholde seg her i såvidt stor/massiv grad som de gjør.

Jeg er litt interessert i mennesker og psykologi og lurte på om jeg skulle gjøre et forsøk der jeg innvolverte meg i et miljø jeg overhode ikke har noe interesse for. Fotball, biler, regnskap eller lignende. Men, nei, jeg hadde nok blitt syk om jeg skulle oppholde meg i et følt uinteressant miljø, daglig og i åresvis. Fatter det ikke, ikke ut fra interesse eller trang til kunnskap.

Og jeg er helt enig med qq. For all del, dersom de tviler på noe så si det, men bli så ferdig med det. Det er utrolig hvor stygge og nedlatene mange mennesker får seg til å være. Hvis de ikke vil tro ting. hva med å prøve seg i stede for å aklage andre. De roper og skriker om ting de faktisk ikke har prøvd. Beskylder andre å lyve om sine erfaringer, med ting de ikke har prøvd. Og heller ikke har andre opplevelser med. Det er utrolig merkelig. Og det forundrer meg at de gidder.
Antall ord: 330

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe meg noen granderprodukter med det første.
Jeg trenger pengene mine til andre ting.
Er visst velidg dyrt også. Det stod i en av artiklene som jeg har lagt ut lenker til her.
Det jeg har funnet fram på nettet om det firmaet har sagt meg alt jeg trenger å vite om disse folkene. Og for å si det som det er så syns jeg det høres mistenksomt ut at du vet noe som helst om hva granderfirmaet har solgt...

Så nei takk, du.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

wicced skrev:Jeg kommer nok ikke til å kjøpe meg noen granderprodukter med det første.
Jeg trenger pengene mine til andre ting.
Er visst velidg dyrt også. Det stod i en av artiklene som jeg har lagt ut lenker til her.
Det jeg har funnet fram på nettet om det firmaet har sagt meg alt jeg trenger å vite om disse folkene. Og for å si det som det er så syns jeg det høres mistenksomt ut at du vet noe som helst om hva granderfirmaet har solgt...

Så nei takk, du.
Men det er selvfølgelig fritt frem. Jeg mener - noen syns det er fantastisk med Wiskey og bruker masse penger på det. Jeg tillater meg likevel å ikke kjøpe det, fordi jeg syns det smaker grusomt og syns at reklamen er helt feil. Men selv om jeg lar være å kjøpe det så tillater jeg folk som liker det å ha den gleden. Hvis jeg skal uttale meg om ting ang et produkt, så må jeg prøve det selv, ellers må jeg forholde meg til at det er to sider og innse at jeg ikke kan vite hvem som har rett. For vi kan faktisk ikke vite hvem som har rett, vi kan la oss overbevise, ja. Men det blir da temmelig patetisk og velge den siden som er penest, rikest eller lignende. Egentlig er det litt betenkelig.
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Globeline skrev:
wicced skrev:Jeg kommer nok ikke til å kjøpe meg noen granderprodukter med det første.
Jeg trenger pengene mine til andre ting.
Er visst velidg dyrt også. Det stod i en av artiklene som jeg har lagt ut lenker til her.
Det jeg har funnet fram på nettet om det firmaet har sagt meg alt jeg trenger å vite om disse folkene. Og for å si det som det er så syns jeg det høres mistenksomt ut at du vet noe som helst om hva granderfirmaet har solgt...

Så nei takk, du.
Men det er selvfølgelig fritt frem. Jeg mener - noen syns det er fantastisk med Wiskey og bruker masse penger på det. Jeg tillater meg likevel å ikke kjøpe det, fordi jeg syns det smaker grusomt og syns at reklamen er helt feil. Men selv om jeg lar være å kjøpe det så tillater jeg folk som liker det å ha den gleden. Hvis jeg skal uttale meg om ting ang et produkt, så må jeg prøve det selv, ellers må jeg forholde meg til at det er to sider og innse at jeg ikke kan vite hvem som har rett. For vi kan faktisk ikke vite hvem som har rett, vi kan la oss overbevise, ja. Men det blir da temmelig patetisk og velge den siden som er penest, rikest eller lignende. Egentlig er det litt betenkelig.
Jeg er enig i noe av det du sier. Om at man må prøve enkelte ting for å kunne si noe om det er et bra produkt eller ikke.
F.eks mat. Jeg liker som oftest ikke fisk, men jeg må jo prøve det før jeg finner ut at jeg ikke liker det, sant?

Men det finnes andre tilfeller.
Ok, her er et litt ekstremt tilfelle... Hvis f.eks noen prøver å selge meg dop. Eller fallskjermhopp eller noe annet farlig. Også bruker noen argumentet om at du kan ikke vite/si noe om det før du har prøvd det selv.
Men jeg velger faktisk å ikke bruke det frivillig uansett hva noen måtte si. For det går faktisk an å lære av andre sine feil.

Jeg velger å ikke ta sjansen på dette granderproduktet fordi jeg nå vet at det ikke funker på grunn av forskningen som ligger til grunn. Og det koster masse penger som jeg ikke er villig til å risikere å ikke få tilbake. (For det har skjedd i andre saker).
Men kanskje en gang i fremtiden når jeg har mere penger.

Og jeg skulle likt å prøvd det selv. For det beste er jo å finne ut av ting helt selv (som oftest). Hvis andre har prøvd det eller vil prøve det, så er det opp til dem, som du sier.

Er det noen som har prøvd det da?
Sist redigert av mashuu på 30 Apr 2007 22:47, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 472

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

wicced skrev:Jeg kommer nok ikke til å kjøpe meg noen granderprodukter med det første.
Jeg trenger pengene mine til andre ting.
Er visst velidg dyrt også.
vel det vitner jo bare om at du er en fattig stakkar, for dette koster deg ike mere enn en seks syvhundre for en penn, og en plate er vel i samme prisklasse.
wicced skrev:Det stod i en av artiklene som jeg har lagt ut lenker til her.
At det var dyrt?
wicced skrev:Det jeg har funnet fram på nettet om det firmaet har sagt meg alt jeg trenger å vite om disse folkene.
Dette er en sak som ble ført for en høyere domstol og rsultatet på den saken ble helt omvendt av denne beskrevne dommen, så bare fortsett å søke om du virkelig vil vite sannheten, og det vet du.
wicced skrev:Og for å si det som det er så syns jeg det høres mistenksomt ut at du vet noe som helst om hva granderfirmaet har solgt...
Dette er ikke stort vanskeligere enn at man ringer og snakker med firmet eller en eller annen av referansene deres.
At de ikke har lagt ut linker er jo ufattelig sutring fra deg, da du bare kan soogle navnene, og om du er så nevrotisk for at dette ikke virker og at mennesker blir lurt, ja så ta nå for svarte bare kontakt med de som har laget disse undersøkelsene, og en telefon ut i europa koster deg ikke meget, men jeg ser også at informasjonen din er særs snever som i alt annet, og at du sliter med forståelse av dette, og at du allerede har lagt frem påstander som hører hjemme i fortiden, og at du ikke vet hva du snakker om, og det er mitt siste ord i denne saken.
Skaff deg et liv istedet.
wicced skrev:Så nei takk, du.
Så hold kjeft.........
Sist redigert av ? på 30 Apr 2007 21:59, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 323
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

wicced skrev:
Jeg velger å ikke ta sjansen på dette granderproduktet fordi jeg nå vet at det ikke funker på grunn av forskningen som ligger til grunn. Og det koster masse penger som jeg ikke er villig til å risikere å ikke få tilbake. (For det har skjedd, bare se tv2 hjelper deg).
Dette er ren løgn, og bekrefter din fantasi, så kom med en link til TV2 hjelper deg som kan bevise at grander ikke har tilbakebetalt noe som helst.

Du er en fattig mann, menn du er jo psyk i hodet, og du kaller folk løgnere..
Antall ord: 97
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

wicced skrev:
Jeg er enig i noe av det du sier. Om at man må prøve enkelte ting for å kunne si noe om det er et bra produkt eller ikke.
F.eks mat. Jeg liker som oftest ikke fisk, men jeg må jo prøve det før jeg finner ut at jeg ikke liker det, sant?

Men det finnes andre tilfeller.
Ok, her er et litt ekstremt tilfelle... Hvis f.eks noen prøver å selge meg dop. Eller fallskjermhopp eller noe annet farlig. Også bruker noen argumentet om at du kan ikke vite/si noe om det før du har prøvd det selv.
Men jeg velger faktisk å ikke bruke det frivillig uansett hva noen måtte si. For det går faktisk an å lære av andre sine feil.

Jeg velger å ikke ta sjansen på dette granderproduktet fordi jeg nå vet at det ikke funker på grunn av forskningen som ligger til grunn. Og det koster masse penger som jeg ikke er villig til å risikere å ikke få tilbake. (For det har skjedd, bare se tv2 hjelper deg).
Men kanskje en gang i fremtiden når jeg har mere penger.

Og jeg skulle likt å prøvd det selv. For det beste er jo å finne ut av ting helt selv (som oftest). Hvis andre har prøvd det eller vil prøve det, så er det opp til dem, som du sier.

Er det noen som har prøvd det da?
Nei, det er klart. Man trenger ikke prøve dop for å vite at det er farlig. Men man har stort sett et hav av erfaring likevel. og hvis man ikke har det, da syns jeg faktisk man bør være litt ydmyk dersom man står mellom en som meg, som hater hasj, og en som er tilhenger av hasj. Da går det ikke an å ta min side bare fordi jeg av en eller annen grunn roper høyere - da bør du faktisk undersøker litt, se på folk du kjenner som har brukt det eller lignende, eller innse at her kommer du til kort og har ikke nok kunnskap til å uttale deg.

Ang denne tråden så er ikke temaet om noe er dødelig eller ikke. Temaet er, virker det eller virker det ikke. Og saken kan da vanskelig sammenlignes med narkotika, selv om jeg forstår hvor du vil hen.

Jeg syns ellers det er helt greit om du uttaler at du ikke liker fisk og at det er pyton. Men hvis andre sier at de liker fisk og du da sier at de er løgnere, eller at det bare er fordi de lurer seg selv - da blir det temmelig tullete. Og faktisk, det var et ganske betegnende eksempel på hva BA bedriver
Antall ord: 463

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Qinqong skrev:
wicced skrev:
Jeg velger å ikke ta sjansen på dette granderproduktet fordi jeg nå vet at det ikke funker på grunn av forskningen som ligger til grunn. Og det koster masse penger som jeg ikke er villig til å risikere å ikke få tilbake. (For det har skjedd, bare se tv2 hjelper deg).
Dette er ren løgn, og bekrefter din fantasi, så kom med en link til TV2 hjelper deg som kan bevise at grander ikke har tilbakebetalt noe som helst.

Du er en fattig mann, menn du er jo psyk i hodet, og du kaller folk løgnere..
Jeg påstod ikke at grandervannet hadde vært med i tv2 hjelper deg. Og jeg skjønner ikke hvorfor du er nødt til å ta alt så personlig. Jeg sammenlignet det med saker som har vært med i tv2 hjelper deg.
Om jeg er fattig eller ikke har heller ikke noe med saken å gjøre. Jeg er student som lever på stipend. Og ja, på linken stod det at det var dyrt.

Du er ikke noe bedre enn meg, du kalte meg nettopp en løgner, gjorde du ikke?
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links