Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinWater

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

ja du lyver ved å insinuere at tv2 hjelper deg har hjulpet noen med å få penger fra grander.
les hva du skriver da mann..
Antall ord: 23
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Jeg er kanskje nettopp den personen som står mellom den som er motstander og den som er rusmisbruker...

Jeg diskuterte om grandervannet hadde noe for seg, og så langt så virker det ikke som om det gjør det. Og prøvde å finne ut hva det er snakk om.
Jeg prøver også å være fornuftig.
Og jeg er ikke BA.

Har du prøvd det, Globeline?
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Qinqong skrev:ja du lyver ved å insinuere at tv2 hjelper deg har hjulpet noen med å få penger fra grander.
les hva du skriver da mann..
Det jeg sa var at det har skjedd at folk ikke får igjen pengene sine når de kjøper ting.
Og jeg er ikke en mann.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

wicced skrev:
Qinqong skrev:ja du lyver ved å insinuere at tv2 hjelper deg har hjulpet noen med å få penger fra grander.
les hva du skriver da mann..
Det jeg sa var at det har skjedd at folk ikke får igjen pengene sine når de kjøper ting.
Og jeg er ikke en mann.
men å trekke inn tv2.. betyr for meg at du prøver å legge vekt på dine utsagn ved å nevne tv2 hjelper deg... det er jo ikke troverdig da?
Antall ord: 82
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

snuppedilla skrev:
wicced skrev:
Qinqong skrev:ja du lyver ved å insinuere at tv2 hjelper deg har hjulpet noen med å få penger fra grander.
les hva du skriver da mann..
Det jeg sa var at det har skjedd at folk ikke får igjen pengene sine når de kjøper ting.
Og jeg er ikke en mann.
men å trekke inn tv2.. betyr for meg at du prøver å legge vekt på dine utsagn ved å nevne tv2 hjelper deg... det er jo ikke troverdig da?
Det skjønner jeg, men det var ikke det jeg mente.
Den eneste måten tv2 hjelper deg ville ha lagt vekt på mine utsagn var hvis grander hadde vært med der.
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

wicced skrev:
snuppedilla skrev:
wicced skrev:
Qinqong skrev:ja du lyver ved å insinuere at tv2 hjelper deg har hjulpet noen med å få penger fra grander.
les hva du skriver da mann..
Det jeg sa var at det har skjedd at folk ikke får igjen pengene sine når de kjøper ting.
Og jeg er ikke en mann.
men å trekke inn tv2.. betyr for meg at du prøver å legge vekt på dine utsagn ved å nevne tv2 hjelper deg... det er jo ikke troverdig da?
Det skjønner jeg, men det var ikke det jeg mente.
Den eneste måten tv2 hjelper deg ville ha lagt vekt på mine utsagn var hvis grander hadde vært med der.
men det er jo en skikkelig påstand :mozilla_surprised: og det er du skråsikker på? forklar hvorfor...
Antall ord: 138
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

wicced skrev:

Jeg påstod ikke at grandervannet hadde vært med i tv2 hjelper deg. Og jeg skjønner ikke hvorfor du er nødt til å ta alt så personlig. Jeg sammenlignet det med saker som har vært med i tv2 hjelper deg.
Om jeg er fattig eller ikke har heller ikke noe med saken å gjøre. Jeg er student som lever på stipend. Og ja, på linken stod det at det var dyrt.

Du er ikke noe bedre enn meg, du kalte meg nettopp en løgner, gjorde du ikke?
Faktisk så oppfattet også jeg at du hevdet tv2 hadde hatt en sak om akkurat dette temaet. Så jeg var på vei inn på tv2 nå for å sjekke om jeg fant det. Men, så klart, dersom du ikke mente det slik så har du jo rettet på det nå. Men kanskje du skulle rette det i det opprinnelige innlegget også?
Sist redigert av Globeline på 30 Apr 2007 22:46, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

oi, hehe.. nå ser jeg hva dere mener.
leste innlegget en gang til.

skal endre det nå...

Hvorfor er ikke nettsiden til grander.com lagt opp som en nettbutikk. Det du må gjøre er å ringe inn å avtale kjøp over telefon?
den norske siden virker litt uprofesjonell...
Hvordan kjøper man ting?
Sist redigert av mashuu på 30 Apr 2007 22:50, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

wicced skrev:Jeg er kanskje nettopp den personen som står mellom den som er motstander og den som er rusmisbruker...

Jeg diskuterte om grandervannet hadde noe for seg, og så langt så virker det ikke som om det gjør det. Og prøvde å finne ut hva det er snakk om.
Jeg prøver også å være fornuftig.
Og jeg er ikke BA.

Har du prøvd det, Globeline?
Ja, det tenker jeg også, at du er den som står midt mellom. Og da syns jeg det er litt dumt å se at du i flere itilfeller på denne siden har valgt å hevde den ene siden. For du vet jo faktisk ikke. Og slik jeg oppfatter deg så har du egentlig ikke dannet deg noen mening heller, du ser bare ikke at du er villig til å betale for å prøve. og det er en ærlig sak, men det sier ingen ting om den faktiske virkningen av produktet, annet enn at du ikke er interessert i å bruke penger på å teste det ut.

Ellers vet jeg ikke hva min evt erfaring eller ikke erfaring med produktet har med saken å gjøre, for jeg har nemlig ikke uttalt meg om produktet er bra eller dårlig ;)
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Dersom du har prøvd det, så kan du jo fortelle meg om det er bra eller dårlig f.eks...
Jeg var av det inntrykket at du mente at dette var noe som funket.
Du har rett i at jeg ikke har gjort meg opp noen mening.
Men ting tyder jo på at det ikke funker. Spesielt med at han som skrev den negative artikkelen om grandervann vant rettssaken.
Men så skrev qinqong at det hadde blitt omgjort eller noe.
Det er veldig vanskelig å finne fram til denne informasjonen på internett. Kanskje umulig...
Hvis jeg ikke har penger å bruke på det akkurat nå, så kan jeg jo ikke gjøre noe med det.
Men jeg har ikke sagt at jeg ikke er villig til å prøve det når jeg får penger.
(noe som ikke kommer til å bli med det første, hehe)
Sist redigert av mashuu på 30 Apr 2007 23:06, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

snuppedilla skrev:
wicced skrev:
snuppedilla skrev:
wicced skrev:
Qinqong skrev:ja du lyver ved å insinuere at tv2 hjelper deg har hjulpet noen med å få penger fra grander.
les hva du skriver da mann..
Det jeg sa var at det har skjedd at folk ikke får igjen pengene sine når de kjøper ting.
Og jeg er ikke en mann.
men å trekke inn tv2.. betyr for meg at du prøver å legge vekt på dine utsagn ved å nevne tv2 hjelper deg... det er jo ikke troverdig da?
Det skjønner jeg, men det var ikke det jeg mente.
Den eneste måten tv2 hjelper deg ville ha lagt vekt på mine utsagn var hvis grander hadde vært med der.
men det er jo en skikkelig påstand :mozilla_surprised: og det er du skråsikker på? forklar hvorfor...
Det vet du vel. De bedriftene osv som er med i tv2 hjelper deg er jo med der fordi de ikke behandler forbrukerne sine spesielt bra.
Sånn bortsett fra hvis de hadde vært med i sånn "hvem har den beste vannfornyer maskinen på markedet" undersøkelse.

Skjønner ikke hvorfor du spør....
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Fordi du mener det du mener om GranderVANNET eller om de som driver selve grander...?

Unnskyld meg.. men ikke alle er like smarte alltid.... :mozilla_innocent:
Antall ord: 24
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

wicced skrev:Dersom du har prøvd det, så kan du jo fortelle meg om det er bra eller dårlig f.eks...
Jeg var av det inntrykket at du mente at dette var noe som funket.
Du har rett i at jeg ikke har gjort meg opp noen mening.
Men ting tyder jo på at det ikke funker. Spesielt med at han som skrev den negative artikkelen om grandervann vant rettssaken.
Men så skrev qinqong at det hadde blitt omgjort eller noe.
Det er veldig vanskelig å finne fram til denne informasjonen på internett. Kanskje umulig...
Hvis jeg ikke har penger å bruke på det akkurat nå, så kan jeg jo ikke gjøre noe med det.
Men jeg har ikke sagt at jeg ikke er villig til å prøve det når jeg får penger.
Du har rett i det ja. Men om jeg hadde hatt noe som jeg brenner for og er "glad" i. Da ville jeg aldri lagt ut om det her. For det er svært leit når det man bryr seg om blir translet og latterliggjort og løyet om og kverulert med, slik som BA gjør. Og det er faktisk sånn det er. Og det er ikke slik at han argumenterer andre i hjel. nei, han kaller folk for ute av stand til å forstå det selv, eller løgnere. Og jeg ville aldri åpnet opp for at han skulle kunne gjøre slik med noe som betyr noe for meg. det har jeg gjort en gang for mye. Han er ikke verd det. Beklager.

Men til opplysning så har jeg aldri prøvd vannet. Kun hørt om det. Sitter her og prøver å huske hva som ble sagt og hva jeg har fått av informasjon tidligere. Kan jo ikke slenge ut ting her uten å huske hvor det kommer fra og vise til link, for du vet - da blir jeg bare anklaget for å lyve igjen. så han begrenser mulighetene med oppførselens in. Men sånn er det når noen påtar seg retten til å overkjøre andre mennesker. de ferreste er villige tilå gå ned til samme nivå og svare med samme mynt. Men innimellom får han beskjed, som nå. Og det har han godt av.
Antall ord: 379

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

snuppedilla skrev:Fordi du mener det du mener om GranderVANNET eller om de som driver selve grander...?

Unnskyld meg.. men ikke alle er like smarte alltid.... :mozilla_innocent:
Nå ble jeg litt forvirret også. Dersom grander bedriften hadde vært med i tv2 hjelper deg og fått dårlig omtale så hadde det styrket det at jeg mistenker at grandervann teknologien ikke har noe for seg.

Jeg mener ikke så mye om det... Men jeg mener at det virker tvilsomt.
Å ta 6-700 kroner for noe som eventuelt bare er en tube vann, er eventuelt tvilsomt.

Jeg tror du er veldig smart.
Men selv om man er veldig smart, så kan man ta feil.
F.eks hvis man tror at jeg er BA... :p
Sist redigert av mashuu på 30 Apr 2007 23:20, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

wicced skrev:
snuppedilla skrev:Fordi du mener det du mener om GranderVANNET eller om de som driver selve grander...?

Unnskyld meg.. men ikke alle er like smarte alltid.... :mozilla_innocent:
Nå ble jeg litt forvirret også. Dersom grander bedriften hadde vært med i tv2 hjelper deg og fått dårlig omtale så hadde det styrket det at jeg mistenker at grandervann teknologien ikke har noe for seg.

Jeg mener ikke så mye om det... Men jeg mener at det virker tvilsomt.
Å ta 6-700 kroner for noe som eventuelt bare er en tube vann, er eventuelt tvilsomt.
men du har jo sagt at... ikke ordrett sitert.. at du kan være åpen for at vannet har noe for seg jvf... ikke uutforsket etc... men at det som ødelegger for meget er bakmenn.. menneskene.. som besudler det hele? Har du ikke sagt noe i den duren?

man må lissom skille da... hvem er det man har imot.. vannet eller firmaet=menneskene...? menneskene kan faktisk ødelegge totalt for at noe kan ha noe for seg...
Antall ord: 173
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links