Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinWater

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

BA. skrev:
Dimension skrev:Eftersom vattenmolekylen är elektriskt polär så uppkommer attraktionskrafter (vätebindningar) mellan enskilda molekyler. Styrkan av dessa sammanbindande krafter anger de villkor under vilka vatten kan befinna sig i vätskefas. Vätskefas betyder att de ordnande, sammanhållande krafterna mellan molekylerna är tillräckligt starka för att i någon mån övervinna molekylernas slumpmässiga värmerörelser. När de slumpmässiga krafterna tar överhand, då omvandlas vätskan en flyktig gas. När ordnande krafter tar överhand, bildas kristaller. Vätskefasen utgör alltså ett övergångsfenomen mellan kaos och ordning.

Interaktionen mellan vattenmolekylerna är inte helt slumpmässig men den är heller inte fångad i ett entydigt mönster. Det vatten vi känner är resultatet av starka och enträgna krafters försök att fylla hela det euklidiska rummet med bitar, som bara inte passar ihop. Och alla dessa, bara delvis realiserbara konfigurationer, som upphäver varandra, finns närvarande samtidigt i vattnet. Vatten är ett mönster av mycket starka bindningar, som håller samman molekyler i ett vibrerande och skimrande mellanläge av aningar.index | 1 vattenplanet | 2 molekyl | 3 liv i vatten | 4 liv på land | 5 inre landskap

Den totala mängden vatten inkl. yttre omgivningar genomsyras av ett eller flera dynamiska fält som i sin tur är förbundna med de olika element som påverkar/
påverkas av linjära, pulserande, cirkulära strängar el. membran.
Vatten har en unik förmåga att på ett speciellt sätt fortplanta olika ljudupplevelser/
vibrationer och rörelser från den yttre omgivningen.
Tillsammans med de olika "krafter" kan ett mönster bildas vid olika frekvenser och
ljudupplevelser. s.k fraktaler som man kan se vid infrysning under olika försök.
Till detta skall också kopplas en faktor som är en livsform precis som jag och du
och lever i ett parallellt universum sida vid sida.

Vinkeln mellan syreatomen och de två väteatomerna är ungefär 104,5 grader. Den elektriska laddningen inom vattenmolekylen är något snedfördelad så att det finns en negativ pol i spetsen vid V-t, där syreatomen sitter, och en positiv pol vid de båda väteatomerna.

En avgörande faktor är också bindningsvinkeln. Om vinkeln mellan väteatomerna hade varit 109,5 grader, då hade vattenmolekylerna kunnat knyta ett tetraediskt nätverk, där varje molekyl till läge och riktning passar perfekt till omgivande molekyler.

VIH ! .............vibration in harmoney. :mozilla_wink:
Det er sikkert mye riktig i det du skriver, men hva mener du med at lydbølgene har en helt spesiell måte å forplante seg på i vann?

Hvilke "krafter" snakker du om? Er det lydbølgenes påvirkning på vannet?

Denne elektriske/magnetiske ladningen du snakker om er det som gjør vann til vann. Når bevegelsesenergien overstiger den elektromagnetiske kraften er det ikke lenger vann, men damp. Svingningene i vannet er altså temperaturavhengig.

Hvorfor vinkelen tas opp skjønner jeg ikke, den er slik på grunn av H's frastøtende kraft på hverandre og elektronbanenes vinkel.
"de dynamiska fälten finns i allt. Och det finns ett fält som även du är kopplad
till. Du kan känna av det ibland och ofta om du har en stor emotionell förmåga.
Om du är intresserad.....börja meditera och träna yoga eller qigong etc.
Lär av människor i Asien som har tusentals år av studier bakom sig.
Kommer tid kommer råd.

Du kan ju alltid läsa...Mirakel som räddat liv av Dan Millman & Doug Childers.
Boken skildrar sanna berättelser i modern tid.
Bla finns att läsa om Den flygande munkens märkliga bravader,
En slumrande kraft vaknar, Från erövrare till helgon m.m

Så småningom börjar du vakna till liv och förstår afaktore.

"Om Du sätter en spegel framför ljusstrålen, studsar den tillbaka.
Men om du kan ta tillvara ljusets energi, kommer du även att
öppna nya dörrar."


När en vinkel överskrider 364,99 gr blir det en cirkel. !
Om vi kan dela elektroner kan vi skapa nya grundämnen. !
Om vi kan samarbeta i alla leden sker mirakel. !
Antall ord: 716
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Qinqong skrev:
BA. skrev:
Qinqong skrev:hvorfor sitte her å "gnåle" om en ting du ikke har en anelse om, annet enn at du har lest om dette?
Hvorfor ikke kjøpe en granderplate, og om du ikke er fornøyd med den så sender du den tilbake, da de opererer med en tre måneders "pengene tilbake" garanti, og den er internasjonal, og såvidt meg bekjent er det i norge nbare sendt en eneste i retur, og dette var fordi den var for sterk for vedkommende som var meget sensitiv, og rett og slett syntes den var for sterk.

slutt å fjås og gnål, og skaff deg et grunnlag for hva du ytrer deg om.
Selger du selv granderprodukter?

Man kjøper ikke først for å undersøke om det virker. Man forsøker først å finne ut om det virker, og hvis det ser lovende ut kjøper man.

Pengene tilbakegaranti er ikke så veldig mye verdt. Mange får aldri disse pengene igjen, og mange tar seg ikke bryet med å sende tilbake. Noen tror det virker og er fornøyde mens atter andre kun legger det i en skuff uten å vurdere nøye om det virker eller ikke.
Nei, jeg selger ikke grandervann, eller deres produkter, ei heller meberg, og du har jo ikke erfaring med dette produktet selv....

jeg kan analysere alt tullet ditt ned i minste fragment, men med dine pedofile holdninger er jeg ikke interessert i å høre mere av dine meninger om noe, og det er min ytringsfrihets rett å slippe å ha med slike mennesker som deg å gjøre.....
Neivel, så selger du ikke Grandervannet selv. Det virket bare slik ut fra din voldsomme iver for at wicced skulle kjøpe det.

Analyser mine argumenter og ikke interesser deg for min legning. Den er uinteressant når det gjelder vannet her. Vurder mine argumenter, og slå dem tilbake hvis jeg skriver noe feil, eller aksepter dem hvis du ikke finner noen feil. Gjør det samme med Tjomlids argumenter. Selv om folk gjør/har/tenker feil i en ting, så kan de ha helt rett i andre ting. Din yttringsfrihet gir deg ingen rett til å nekte meg å uttale meg. Du vil, hvis du fortsetter å lese innlegg på forumet, også ha noe med meg å gjøre.
Antall ord: 384

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Dimension skrev:
BA. skrev:Det er sikkert mye riktig i det du skriver, men hva mener du med at lydbølgene har en helt spesiell måte å forplante seg på i vann?

Hvilke "krafter" snakker du om? Er det lydbølgenes påvirkning på vannet?

Denne elektriske/magnetiske ladningen du snakker om er det som gjør vann til vann. Når bevegelsesenergien overstiger den elektromagnetiske kraften er det ikke lenger vann, men damp. Svingningene i vannet er altså temperaturavhengig.

Hvorfor vinkelen tas opp skjønner jeg ikke, den er slik på grunn av H's frastøtende kraft på hverandre og elektronbanenes vinkel.
"de dynamiska fälten finns i allt. Och det finns ett fält som även du är kopplad
till. Du kan känna av det ibland och ofta om du har en stor emotionell förmåga.
Om du är intresserad.....börja meditera och träna yoga eller qigong etc.
Lär av människor i Asien som har tusentals år av studier bakom sig.
Kommer tid kommer råd.

Du kan ju alltid läsa...Mirakel som räddat liv av Dan Millman & Doug Childers.
Boken skildrar sanna berättelser i modern tid.
Bla finns att läsa om Den flygande munkens märkliga bravader,
En slumrande kraft vaknar, Från erövrare till helgon m.m

Så småningom börjar du vakna till liv och förstår afaktore.

"Om Du sätter en spegel framför ljusstrålen, studsar den tillbaka.
Men om du kan ta tillvara ljusets energi, kommer du även att
öppna nya dörrar."


När en vinkel överskrider 364,99 gr blir det en cirkel. !
Om vi kan dela elektroner kan vi skapa nya grundämnen. !
Om vi kan samarbeta i alla leden sker mirakel. !
Beklager. Dette går over hodet på meg.

Hva er de dynamiske feltene?
Istedet for at jeg skal lese hele denne boka, kan kanskje du enkelt forklare meg hvilke krafter du snakker og hvorfor/hvordan lydbølger sprer seg på en særegen måte i vann.
Så dette handler også om "afaktoren", Kan du ikke være så snill å gi meg en kort innføring her da?

Vi skaper ikke nye grunnstoff ved å dele elektroner, det gjør vi ved å tilføre protoner. Ved å dele elektroner danner vi molekyler. Hva 360º i sirkelen har med dette å gjøre forstår jeg heller ikke. Merk 360º, ikke 365º.
Antall ord: 406

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Du måste själv finna faktorer som påverkar.
När du söker dessa faktorer måste du för ögonblicket släppa
vetenskapliga belägg.

"Hur kom det sig att man hittat mamuttar på öde öar långt
från kontinenten."

"Hur kommer det sig att man hittar djur sedan istiden som
fortfarande har mat i magen."
Det strider ju mot vad vetenskapen tidigare har sagt. Att
istiden sakta gjorde sig gällande.

Du kan ju även fundera på andra alternaiv för Dinos tiden.

Jag, lämnar ej något konkret svar på din fråga ang. afaktore.
Dessutom behövs du här på para och du är värdefull för ingen
annan är som du.
Vill ej påverka dig på något sätt. :mozilla_wink:
Antall ord: 134
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Du kan ju även fundera på följande.!
Vi har fjärrhealat många härifrån para och lyckats ta bort större
delen av Tove:s svulster (tumörer) i hjärnan.
Vidare gör jag fortfarande healing för Alv som är 76 år och har
prostata cancer med spridning till skelettet. Alv är det svåraste
fallet jag någonsin har haft. Men jag ger inte upp. Det är min
förhoppning att han skall bli frisk och få några underbara år
ytterligare.

Det här är också "faktorer" som du måste ta med i beräkningarna
även om du inte kan tillfoga dig mätbar data. De dynamiska fälten
finns i allt och är sammankopplade till en större "energikraft" som
vi inte kan överblicka eller förstå.

Belive it or not, it´s up to you.
Kommer tid, kommer råd och så småningom går det upp ett ljus
även för dig. :mozilla_surprised: :) :)
Antall ord: 166
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Dimension skrev:Du måste själv finna faktorer som påverkar.
När du söker dessa faktorer måste du för ögonblicket släppa
vetenskapliga belägg.

"Hur kom det sig att man hittat mamuttar på öde öar långt
från kontinenten."

"Hur kommer det sig att man hittar djur sedan istiden som
fortfarande har mat i magen."
Det strider ju mot vad vetenskapen tidigare har sagt. Att
istiden sakta gjorde sig gällande.

Du kan ju även fundera på andra alternaiv för Dinos tiden.

Jag, lämnar ej något konkret svar på din fråga ang. afaktore.
Dessutom behövs du här på para och du är värdefull för ingen
annan är som du.
Vill ej påverka dig på något sätt. :mozilla_wink:
Disse spørsmålene dine vil jeg gjerne svare på, men for å kunne gjøre det trenger jeg litt mer informasjon om tilfellene. Vil du gi meg mer nformasjon om hvor jeg kan lese om disse mammutene og disse dyrene med mat i magen? Og hvorfor du mener det strider mot det vitenskapen sier?

Dette med afaktore lurer jeg fælt på. uansett hva du sier eller gjør vil det påvirke meg. Manglende svar er også et svar, og manglende input er også påvirkning.

Dette med Toves svulster har jeg ikke fått med meg. Hvilken tråd er dette? Det samme med Alv. Nå klarer jeg ikke å plassere Alv her, er han her under et annet nick, og hvilken tråd foregår denne healingen i?
Antall ord: 266

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Vet du hva jeg tror BA? Rett meg hvis jeg tar feil.

Men jeg tror faktsik at om du satt med siden av en som ble healet, om du så en svulst forsvinne eller en fing vokse ut igjen - så ville du sagt det var hypnose eller tilfeldigheter eller at noen lekte med hjernen din. Jeg ser det som så usannsynlig at du innrømmer noe som helst i forhold til åndelige opplevelser at jeg tror du nærmest ville dødd før du innrømte at det eksisterer.

Og det er litt forvirrende. I og med at du egentlig ønsker å være et godt menneske som kan berike andre med din tilstedeværelse. Din intensjon er egentlig ikke å provosere og fremstå som uempatisk, ditt ønske er ikke å være slik. Likevel blir denne stoltheten så utrolig stor - liksom for enhver pris. Hva er det egentlig som ligger bak?
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

så er snart juni over, og all research som ble bebudet ligger vel på bordet nå, så la oss få fakta, før flere går i fella, som dere snakker om, og som var så viktig og enkel å fremlegge.
Antall ord: 40
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Jeg har ikke fått noe svar fra Raufoss badeland.

Av større viktighet er det ikke å legge ut noe mer enn det jeg allerede har gjort.
Men det er det kanskje for deg, som gjerne vil bevise at dette har noe for seg (?).

Sendte en mail til, samt noen til de bedriftene som var nevnt i tyskland, finnland, storbritannia, nederland og sveits.
Om jeg nå får svar, så limer jeg det inn her. Så kan dere sjekke selv også.

Får jeg ikke noe svar, så får det bare være.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

wicced skrev:Jeg har ikke fått noe svar fra Raufoss badeland.

Av større viktighet er det ikke å legge ut noe mer enn det jeg allerede har gjort.
Men det er det kanskje for deg, som gjerne vil bevise at dette har noe for seg (?).

Sendte en mail til, samt noen til de bedriftene som var nevnt i tyskland, finnland, storbritannia, nederland og sveits.
Om jeg nå får svar, så limer jeg det inn her. Så kan dere sjekke selv også.

Får jeg ikke noe svar, så får det bare være.
Mangel på respons er vel også et slags svar? :mozilla_cool:
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

BA. skrev:
wicced skrev:Jeg har ikke fått noe svar fra Raufoss badeland.

Av større viktighet er det ikke å legge ut noe mer enn det jeg allerede har gjort.
Men det er det kanskje for deg, som gjerne vil bevise at dette har noe for seg (?).

Sendte en mail til, samt noen til de bedriftene som var nevnt i tyskland, finnland, storbritannia, nederland og sveits.
Om jeg nå får svar, så limer jeg det inn her. Så kan dere sjekke selv også.

Får jeg ikke noe svar, så får det bare være.
Mangel på respons er vel også et slags svar? :mozilla_cool:
Ja, de gidder ikke det tullet der. Kan jeg godt forstå.

Hvis jeg kjøper en tjeneste eller vare jeg er fornøyd med - og en eller annen negativ greie kontakter meg for å få tilbakemelding på det - så kan du være sikker på at jeg ikke er med på spillet. Det må være grenser.
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Globeline skrev:
BA. skrev:
wicced skrev:Jeg har ikke fått noe svar fra Raufoss badeland.

Av større viktighet er det ikke å legge ut noe mer enn det jeg allerede har gjort.
Men det er det kanskje for deg, som gjerne vil bevise at dette har noe for seg (?).

Sendte en mail til, samt noen til de bedriftene som var nevnt i tyskland, finnland, storbritannia, nederland og sveits.
Om jeg nå får svar, så limer jeg det inn her. Så kan dere sjekke selv også.

Får jeg ikke noe svar, så får det bare være.
Mangel på respons er vel også et slags svar? :mozilla_cool:
Ja, de gidder ikke det tullet der. Kan jeg godt forstå.

Hvis jeg kjøper en tjeneste eller vare jeg er fornøyd med - og en eller annen negativ greie kontakter meg for å få tilbakemelding på det - så kan du være sikker på at jeg ikke er med på spillet. Det må være grenser.
Var wicceds henvendelse en "negativ greie" da?
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

? skrev:så er snart juni over, og all research som ble bebudet ligger vel på bordet nå, så la oss få fakta, før flere går i fella, som dere snakker om, og som var så viktig og enkel å fremlegge.
...viss eg har forstått dette rett sitter du på rapporten fra sintef...ein rapport som ikkje kan vise til effekt av dette grandervannet...samtidig er du veldig hissig på at dette virker...nederlaget av grandervann i usa vrir du deg unna...og alt som ikkje blåser din veg fører til personangrep og drittslenging...du er jaggu åndelige åpen... :lol:
Antall ord: 102
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Kan det hende at Raufoss bad har andre prioriteringer enn å svare på hvordan de filtrerer vannet osv?
men.. hvis man ikke gir seg og fortsetter å spørre så kan det hende de ser seg en mulighet til å svare.. dog,.. med tanke på ressurser osv.-... ikke er første prioritet å svar på slike henvendelser?

la oss ikke ta et mangel på svar som et SVAR hehe..... :D
Antall ord: 65
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Hehe. Selvfølgelig kan det hende Raufoss har andre prioriteringer. Ihvertfall hvis de innser at de har kjøpt katta i sekken. ;) Negative meldinger er ikke ønskelig å gi for et firma som selv ønsker å fremstå som positive.

Hvis de derimot hadde vært veldig fornøyde med grandervannet sitt, så ville jeg tro at de gjerne ville brukt dette i sin reklame for rent vann i sine bassenger osv.

Dette er imidlertid ingenting annet enn spekulasjoner, og vi kan ikke bruke Raufoss badeland, hverken som pro eller contra Grandermetoden.

Vi kan ikke ta manglende respons som et skråsikkert svar, men det kan være et slags svar, og det svaret er ikke særlig positivt.
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links