Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinWater

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

madjava skrev:
? skrev:så er snart juni over, og all research som ble bebudet ligger vel på bordet nå, så la oss få fakta, før flere går i fella, som dere snakker om, og som var så viktig og enkel å fremlegge.
...viss eg har forstått dette rett sitter du på rapporten fra sintef...ein rapport som ikkje kan vise til effekt av dette grandervannet...samtidig er du veldig hissig på at dette virker...nederlaget av grandervann i usa vrir du deg unna...og alt som ikkje blåser din veg fører til personangrep og drittslenging...du er jaggu åndelige åpen... :lol:
at en eller annen knøl bedømmer grandervannets egenskaper ut fra at vedkommende ikke selv har et eneste referansepunkt i henhold til egen opplevelse og erfaring, blir like intelligent som at du skal bedømme min åndelighet.

men for all del, bare fortsett deres research, men kom opp med synspunkter den dagen du selv har smakt dette, eller på annet vis kan komme med påstander ut fra annet enn å lese en eller annen pedofils blogg.
Antall ord: 181
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

at det går an..

hvor er pastor holme, som den nye moderator og objektive mentor, her på paranormal.no

og denne saken er anket fra U.V.O. og lagt stein dau for lenge siden.

ellers er det sagt, alt som skal sies her, så lykke til videre tjomslig..
Antall ord: 50
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mashuu

Innlegg av mashuu »

Hvem er Holme og hvorfor spør du etter han?

Vel, det hadde jo vært fint hvis du kunne ha vist hvor du har denne infoen fra, før du bare fordufter.
Hvis jeg søker på f.eks google med ordene "grander technology" så får jeg opp nesten 500 000 treff, hvis du skjønner hva jeg mener...
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

? skrev:
madjava skrev:
? skrev:så er snart juni over, og all research som ble bebudet ligger vel på bordet nå, så la oss få fakta, før flere går i fella, som dere snakker om, og som var så viktig og enkel å fremlegge.
...viss eg har forstått dette rett sitter du på rapporten fra sintef...ein rapport som ikkje kan vise til effekt av dette grandervannet...samtidig er du veldig hissig på at dette virker...nederlaget av grandervann i usa vrir du deg unna...og alt som ikkje blåser din veg fører til personangrep og drittslenging...du er jaggu åndelige åpen... :lol:
at en eller annen knøl bedømmer grandervannets egenskaper ut fra at vedkommende ikke selv har et eneste referansepunkt i henhold til egen opplevelse og erfaring, blir like intelligent som at du skal bedømme min åndelighet.

men for all del, bare fortsett deres research, men kom opp med synspunkter den dagen du selv har smakt dette, eller på annet vis kan komme med påstander ut fra annet enn å lese en eller annen pedofils blogg.
...fekk tak i info om rapporten til sintef...er ingen konklusjon der som er til fordel for grandervannet osv...har og namnet på den som engasjerte sintef...så alt i alt tyder grandervannet på svindel...at du da promoterer ein svindel forklarer kanskje dine krasse utsagn mot alt som minner om motgang...kanskje ein slurk grandervann hjelper :)
Antall ord: 239
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

jammen så bra, så er du og tjomslig fornøyde..

skulle anledningen by seg så drikk da gjerne en liter med grandervann en dag
Bilde
men fortell meg gjerne hva som skjer..

men jeg kan da gjerne spandere, selv om jeg ikke promoterer Grander, da jeg ikke har noe som helst med dette å gjøre, hva gjelder salg eller økonomi, men som den svindleren jeg er, ja, så benytter jeg det selv, men skal da gjerne ta utgiften med å spandere en hel liter med drikkevann...
Antall ord: 84
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

? skrev:at en eller annen knøl bedømmer grandervannets egenskaper ut fra at vedkommende ikke selv har et eneste referansepunkt i henhold til egen opplevelse og erfaring, blir like intelligent som at du skal bedømme min åndelighet.

men for all del, bare fortsett deres research, men kom opp med synspunkter den dagen du selv har smakt dette, eller på annet vis kan komme med påstander ut fra annet enn å lese en eller annen pedofils blogg.
Man bedømmer ikke grandervannet ut fra manglende bevis. Man bedømmer det ut fra de indikasjoner som foreligger. Om grandervannet ligger det så mye informasjon ute at man har gode grunner til å være skeptisk.

Våre argumenter er ikke basert på egen erfaring, men på tekniske beviser og sunn fornuft.

Noen pedofils blogg kjenner jeg ikke til, men om bloggere som skriver om grandervannet er pedofile eller kristne har overhodet ikke noe med saken å gjøre. Det er argumentene om grandervannet som du bør ta tak i ikke argumentum ad hominem.
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

? skrev:at det går an..

hvor er pastor holme, som den nye moderator og objektive mentor, her på paranormal.no

og denne saken er anket fra U.V.O. og lagt stein dau for lenge siden.

ellers er det sagt, alt som skal sies her, så lykke til videre tjomslig..
Saken ble anket fra U.V.O. og de tapte saken igjen. Østerrikes høyesterett konkluderte med at Dr. Eder har lov til å erklære at granderteknologien og/eller grandervann ikke er noe annet enn pseudovitenskapelig humbug som kommer fra esoterisk forestillinger.

Likeså ble Dr. Eders moralske bebreidelser om det faktum at mennesker som lider av alvorlige sykdommer, som borrelia eller kreft kunne gis tillit til "mirakelvannets" effekt, og greie seg uten rask medisinsk behandling, regnet for begrunnet.

Og ja, nå er saken lagt stein dau.
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

BA. skrev:
? skrev:at det går an..

hvor er pastor holme, som den nye moderator og objektive mentor, her på paranormal.no

og denne saken er anket fra U.V.O. og lagt stein dau for lenge siden.

ellers er det sagt, alt som skal sies her, så lykke til videre tjomslig..
Saken ble anket fra U.V.O. og de tapte saken igjen. Østerrikes høyesterett konkluderte med at Dr. Eder har lov til å erklære at granderteknologien og/eller grandervann ikke er noe annet enn pseudovitenskapelig humbug som kommer fra esoterisk forestillinger.

Likeså ble Dr. Eders moralske bebreidelser om det faktum at mennesker som lider av alvorlige sykdommer, som borrelia eller kreft kunne gis tillit til "mirakelvannets" effekt, og greie seg uten rask medisinsk behandling, regnet for begrunnet.

Og ja, nå er saken lagt stein dau.
og hvor har du alt dette fra....
Antall ord: 146
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

? skrev:og hvor har du alt dette fra....
http://homepage.univie.ac.at/erich.eder ... il2006.pdf

Men siden jeg ikke er så god på tysk, så forholder jeg meg til et referat oversatt til engelsk.
http://quackfiles.blogspot.com/2006/09/ ... umbug.html
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Fra linken BA. la ut:

"Die Wirkung von
Grander-Wasser im Hinblick auf die Veränderung der
chemischen, physikalischen und mikrobiologischen Eigenschaften , der Oberflachenspannung und der medizinischen
Eigenschaften kann wissenschaftlich jedenfalls derzeit
nicht nachgewiesen werden."

Hmmmm....ingenting som kan bevises på det nåværende tidspunkt...hvor lang tid må en vente, isåfall?
Antall ord: 54
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links