Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterhvordan er romvesner hvis de finnes

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
aliens
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 96
Startet: 06 Mai 2007 00:49
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

hvordan er romvesner hvis de finnes

Innlegg av aliens »

jeg har lenge lurt på hvordan romvesner ser ut hvis de finne? hva tror dere :-k
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Jeg hadde en drøm når jeg var liten om at jeg fikk besøk av en dame fra verdensrommet, og hun var så koselig at jeg har tviholdt på ideen om at aliens ser akkurat sånn ut som henne.

Hun så ut som et menneske og hadde en ganske lang og slank kropp. Hun hadde helt hvite klær på seg og langt svart hår. Huden var blek og øynene var mandelformede og helt mørke, nesten dukkeaktige (blanke). Ansiktet hennes var ganske uttrykksløst og munnen liten med smale lepper. Når hun gikk, svevde hun nesten over gulvet. I det hele tatt var hun overjordisk vakker og elegant både i utseende og bevegelser. Hun snakket til meg via telepati og selv om jeg ikke husker i ettertid hva hun sa, husker jeg at hun var veldig hyggelig og ville meg godt.

Hvis aliens som henne kommer på besøk til oss, har vi ihvertfall ikke noe å grue oss til :mozilla_smile:
Antall ord: 168
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Hvis de i det hele tatt er der ute.. Tror jeg de er som oss. Men at de har store HELT svarte øyne!
Antall ord: 23
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atlas<3
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 19 Okt 2006 21:52
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestby

Innlegg av Atlas<3 »

Jeg tror de ser helt annerledes ut enn oss. De er sikkert så annerledes at ikke en gang fantasien vår kan tenke seg til hvordan de ser ut :mozilla_tongue:
Men jeg tror de har svarte øyne;P
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Tror iallefall ikke at de ser ut som forvokste blekkspruter. Jeg blir alltid så skuffet hvis jeg ser slike filmer, og de endelig skal vise oss romvesenet, også er det noe så kjedelig som en modifisert blekksprut. Da foretrekker jeg heller den standard malen med mandeløyne og lang slank kropp. De er i det minste litt mystiske.
Antall ord: 58
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Insekter er jo de mest tilpasningsdyktige artene, og hvis tyngdekraften er mindre der enn på jorden så vil de kunne tåle å bli mye større enn insektene her på jorden. Så kanskje noen av de er svære insekter akkurat som i Starship Troopers. Ellers er det jo de som allerede har kartlagt flere forskjellige typer av "greys" og andre aliens som skal ha besøkt jorden.
Antall ord: 68
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Greys? er det den prototype aliensen?

Æsj hvis de er giga insekter, håper jeg de ALDRI kommer hit!
Antall ord: 19
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Ja, det er den prototype aliensen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Greys

edit: Fant en liste her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_al ... rrestrials
Sist redigert av Treo på 06 Mai 2007 16:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 26
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Jeg tror ikke de ser ut som noenting i nærheten av det man finner på jorden, hvis det ikke er en jordliknende planet. Alle artene må jo tilpasse seg etter boforholdene som temperatur, næring, tyngdekraft og gasser. Og på en planet tror jeg det finnes like mange variasjoner av arter som det finnes på jorden. Men iom at insekter tåler mest skiftininger tror jeg det er noe insektliknende.
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Kanskje de er gigantiske kakerlakker? :shock:
Antall ord: 5
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Som MIB, skaffer seg slike Edgarsuits når de invaderer oss :mozilla_laughing:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jeg tror flere av dem ligner på oss i utseendet. Noen har kanalisert at vi er skapt av spesielle utenomjordiske grupper langt tilbake i fortdien og at en av flere utenomjordisk genetisk materiale som vi har i oss kommer fra Pleiadene. Og noen som har kontakt med dem som bor der så ser de utrolig vakre ut og ser ut som mer vakre utgaver av oss mennesker....tynnere - lengre - og helt hinsides vakre. :mozilla_cool:
Det kan stemme.
Antall ord: 78
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Så det at det er evt høyere/lavere tyngdekraft, inget vann, gasser og høye temperaturer har ingen innvirkning på utseendet?
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Hvis de finnes.... :D
I dag er det VERDENS LATTERDAG..for meg er HVIS DE FINNES et latterlig utsagn egentlig...klart de finnes..spørsmålet er om det er mulig for dem å reise til oss...om vi skal tenke via vår begrensete vestlige vtenskapelige teleskop-briller så er det lett å avfeie det. Men de kan besøke oss fysisk og via åndeverdenen. Det er jo lett for dem som har mye større hjernekapasitet - mental kapasitet - telepatisk kapasitet....de må jo ha kropper som tåler levitasjon - inkl fartøy - telekinese er vanlig. Og mye annet. Tenk dere en planet(uendelige mange planeter) hvor man kan levitere,kommunisere via telepati(mye symbolbruk) og reise til diverse galakser og solsystemer. Det er overhodet ingen utopi etter min mening og i min bevissthet. Det er mulig. En må prøve å se det fra utenomjordiske sitt perspektiv og ikke vårt begrensete generelle perspektiv.
Antall ord: 152
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

PlantSpirit skrev:Hvis de finnes.... :D
I dag er det VERDENS LATTERDAG..for meg er HVIS DE FINNES et latterlig utsagn egentlig...klart de finnes..spørsmålet er om det er mulig for dem å reise til oss...om vi skal tenke via vår begrensete vestlige vtenskapelige teleskop-briller så er det lett å avfeie det. Men de kan besøke oss fysisk og via åndeverdenen. Det er jo lett for dem som har mye større hjernekapasitet - mental kapasitet - telepatisk kapasitet....de må jo ha kropper som tåler levitasjon - inkl fartøy - telekinese er vanlig. Og mye annet. Tenk dere en planet(uendelige mange planeter) hvor man kan levitere,kommunisere via telepati(mye symbolbruk) og reise til diverse galakser og solsystemer. Det er overhodet ingen utopi etter min mening og i min bevissthet. Det er mulig. En må prøve å se det fra utenomjordiske sitt perspektiv og ikke vårt begrensete generelle perspektiv.

Det var ikke så dum teori det der! :mozilla_laughing:
Antall ord: 164
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links