Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterhvordan er romvesner hvis de finnes

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Det finnes sjamaner(jeg har møtt noen) som kan lese andre mennesker som en åpen bok....hvorfor skal ikke mer avanserte(ikke bare teknologisk - men også spirituelt sett - mer telepatisk kapasitet - større hjerner) ha såpass stor kapasitet at de kan gjøre hva som helst ang reiser over uendelig lange avstander osv?

Det som vi mener ikke er mulig i dag...er mulig i morgen.....
Sist redigert av David Skywalker på 06 Mai 2007 17:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 68
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Terrence McKenna ,som hadde forsket på psykoaktive planter spurte en gang den mexicanske fleinsopp-ånden hvor de egentlig kom fra - de sa
vi kommer ikke fra Jorden....og det er mange som har erfaringer med denne S.Cubensis soppen(en må føle seg tiltrukket til dette og ikke at det skal være spennende eller prøve for moro skyld - men seriøst føle seg tiltrukket til dette og være klar for dette og få guiding av soppens ånd eller guider rundt seg - det har skjedd med meg og flere andre jeg kjenner eller har hørt om) som føler at de åpner seg opp for utenomjordiske kanaler. Og at denne soppens spore via et annet sted i Universet kom her på Jorden(sikkert ikke tilfeldig) før Human Beings ble skapt.

Og en kan åpne opp for multidimensjonelle kanaler i Universet via denne soppen: Jeg har merket det tydelig at en åpner opp for multidimensjonale kanaler med slik psykoaktive planter. Og det er også vanlig at en får kontakt med forskjellige utenomjordiske i Ayahuasca-seremonier og andre psykoaktive planter. Og det er også flere som kanaliserer eller har erfaringer med utenomjordiske. Men det er nok også mye rart ang kanalisering og sånt. Så en må også være noe kritisk til slik materiale. En kan lett sluke alt rått, men å skille mellom det som er fakta og fiksjon er ikke alltid lett.

Urfolk som har fulgt urgamle spirituelle tradisjoner har alltid hatt kontakt med utenomjordiske ånder i åndeverdenen og noen har også møtt dem "fysisk" gjennom historien.
Antall ord: 266
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Vi er multidimensjonelle vesener - vi kan åpne oss opp for mange kanaler i Universet. Men det handler om å tro på det - og våge og tørre gå igjennom prosesser hvor man kan åpne seg opp for diverse kanaler i Universet. Men vi har kropper som ikke tåler levitering og vi har hjerner som ikke takler telepati så veldig bra. Men i fremtiden(noen århundrer - årtusener) så vil nok menneskeenheten får oppjusterte kropper som gjør at en kan takle levitering og telepati o.l. mye mer og slik oppjustering betyr ikke nødvendigvis helt nye kropper - men det kan skje via andre måter. Hvem vet. Det vil fremtidige generasjoner få erfare. :mozilla_cool:

Noen har veldig tro på SETI skal finne utenomjordiske..det disse glemmer er at menneskehjernen er mer avansert(i utgangspunktet) eller rettere sagt mer "suited" - mer passende for kontakt med utenomjordiske......og ikke via datamaskiner. Men det var dette med å være åpen for den spirituelle bevisstheten - dimensjonen i livet vårt. Den må være der om man skal åpne opp for slik kontakt.

En kan lett ta av når man har kontakt med utenomjordiske eller andre i åndeverdenen - utrolig viktig med jording og bruke Moder Jords allierte i åndeverdenen og Naturen til å komme ned på Jorden når man åpner seg opp for kraftige kanaler i Universet som kan åpne opp for utenomjordisk kontakt blant annet. Viktig å leve et normalt liv som menneske utenom å ha kontakt da....og være allsidig. Ha mange jordiske interesser også da. :D
Antall ord: 257
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hva mener du med at utenomjordiske skapninger hører til i åndeverdenen? Vil ikke en fysisk skaptning på lik linje med dyr og mennesker være på samme plan som oss?

Synes det er litt rart at utenomjordiske kreaturer blir forhelliget til å være en høyere eksistens. Eneste forskjellen på dem og oss er vel at teknologien deres har kommet lenger enn oss. Ellers tror jeg de er like oss sånn ellers......hjerte, tarmer, nyrer og lunger....På en måte må de jo holde seg levende......Sikkert feil å mangler der å...uansett om de har en kollektiv bevissthet (som maur) eller en egen bevissthet pr individ som oss...
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

men..
Hvordan kan de være lik oss. Når de må utvikle seg etter områdene de bor i..?
Jeg vet jo d! men.. NEi, jeg tror ikke de er som oss..
Antall ord: 33
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

suss24 skrev:Hva mener du med at utenomjordiske skapninger hører til i åndeverdenen? Vil ikke en fysisk skaptning på lik linje med dyr og mennesker være på samme plan som oss?

Synes det er litt rart at utenomjordiske kreaturer blir forhelliget til å være en høyere eksistens. Eneste forskjellen på dem og oss er vel at teknologien deres har kommet lenger enn oss. Ellers tror jeg de er like oss sånn ellers......hjerte, tarmer, nyrer og lunger....På en måte må de jo holde seg levende......Sikkert feil å mangler der å...uansett om de har en kollektiv bevissthet (som maur) eller en egen bevissthet pr individ som oss...
Hvis noen utenomjordiske har kapasitet til å reise fra et annet sted i Universet til oss så må også deres mentale og spirituelle kapasitet være større - det er for meg logisk og naturlig. Jeg tror ikke vi, mennesker skjønner hvor begrenset vi er iforhold til mange utenomjordiske grupper. Ja, det er sikkert mange likheter mellom oss og utenomjordiske, men vi er mye mer begrenset enn vi aner sånn generelt sett sammenliknet med mer avanserte grupper.

Åndelig utvikling og teknologi går nok mer hånd i hånd andre steder i Universet......mer vanlig, som jeg ser det. Vi kan jo knapt drive med telepati,levitering osv.....det er veldig vanlige mange andre steder. Det er noe jeg føler meg rimelig sikker på. Vi er mye mer begrenset enn vi aner sammenliknet med andre vesener i Universet. Sånn er det i min bevissthet. For mennesker som har levd "andre" steder i Universet så føles menneskekroppen utrolig begrenset - det gjør det for meg. Men en må jo tilpasse den verden en lever i og jobbe utifra der..men jeg ser sikker i miin sak i alt det jeg sier her. Så får andre ha sine meninger og følelser rundt dette. :D

Hadde vi sett via perspektivet til en veldig avansert utviklet utenomjordisk rase hvor levitering og telepati er hverdagslig så hadde vi skjønt hvor begrenset vi er på vår planet - men likevel så har vi mye "ubrukt" kapasitet i hjernen - i vår bevissthet som vi kan trene på å utvide - utvikle via mange forskjellige metoder inkl meditasjon,sjamanverktøy og andre verktøy.
Antall ord: 383
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Mener ikke utseende messig på langt nær :mozilla_smile: Utseendet på ale arter tilpasser seg jo etter leveområdene. Men jeg tenker på livsgrunnlag. Alle arter på jorden er avhengige av noen ting: feks.forplantning for å formere seg, næring, og her på jorden må de ha oksygen. Det må jo være viktig for utenomjordiske vesener å, uansett om det er mere inelektuelle individer enn oss eller bare en livsform som en amøbe. På den måten mener jeg de er like oss. De må jo ha en genetisk kode. Slik som vi har DNA. Man kan da ikke gudommeliggjøre utenomjordiske. Tror ikke de evt er noe mere gudommelige enn oss.
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Hahaha, Behold, the great fleinsopp ånd is in the house!

Nei.. beklager, mente ikke å være respektløs. Synes bare det var så surrealistisk.
Antall ord: 24
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

suss24 skrev:Mener ikke utseende messig på langt nær :mozilla_smile: Utseendet på ale arter tilpasser seg jo etter leveområdene. Men jeg tenker på livsgrunnlag. Alle arter på jorden er avhengige av noen ting: feks.forplantning for å formere seg, næring, og her på jorden må de ha oksygen. Det må jo være viktig for utenomjordiske vesener å, uansett om det er mere inelektuelle individer enn oss eller bare en livsform som en amøbe. På den måten mener jeg de er like oss. De må jo ha en genetisk kode. Slik som vi har DNA. Man kan da ikke gudommeliggjøre utenomjordiske. Tror ikke de evt er noe mere gudommelige enn oss.
Vi er gudommelige vesener - de er gudommelige vesener. Fra samme kilde - samme GREAT SPIRIT...GUD..eller hva man skal kalle det for. Sant nok. Men vi er mye mer begrenset enn vi aner ang mental kapasitet - telepatisk kapasitet - åndelig kapasitet.....om vi bare kunne drive med telepati eller levitasjon som hverdagslig hendelse - reise til andre solsystemer og galakser på svært kort tid...da forstår en hvor begrenset vi er...men,men...en kan ikke deppe for det - en får gjøre det beste ut av det potensialet en kan ha her på denne planeten.. :D Enjoy life!
Antall ord: 215
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Ja, vi er veldig begrenset. Og det tror jeg er fordi de fleste menneskene i all tid har undertrykt sine medfødte evner, og fokusert på det matrielle.
Antall ord: 28
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hehe....alle har vi forskjellige meninger......jeg mener alt liv har utviklet seg fra microber.....Ikke noen type gud...Men jeg mener også at vi ikke har nådd vårt fulle potensial som livsformer ennå, som alle andre former for liv. Er i stadig utvikling. Er nok ikke så lang tid (i Million regningen)før vi behersker dette vi å. Hvis ikke vi utrydder oss selv før den tid...Kanskje litt mere sannsynlig det gitt :mozilla_tongue:
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Vilma skrev:Ja, vi er veldig begrenset. Og det tror jeg er fordi de fleste menneskene i all tid har undertrykt sine medfødte evner, og fokusert på det matrielle.
Det er mange grunner til det..men vi har også mye større mental kapasitet enn vi aner også ja.... :mozilla_cool:
Kirken har skapt mye frykt i fortiden ang vår enorme kapasitet ang det åndelige.....og i dag er den generelle vestlige vitenskapen med å begrenser fokuset(hos mange - noen lar seg ikke lure....og vet av erfaring)i folks bevissthet. Men det fine er at man kan finne ut selv - utforske selv - erfare selv..det kan ingen vit.mann eller prester - paver o.l. gjøre noe med - de kan bare fornekte det......en kan finne ut selv.... :mozilla_cool:
Antall ord: 132
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

suss24 skrev:Hehe....alle har vi forskjellige meninger......jeg mener alt liv har utviklet seg fra microber.....Ikke noen type gud...Men jeg mener også at vi ikke har nådd vårt fulle potensial som livsformer ennå, som alle andre former for liv. Er i stadig utvikling. Er nok ikke så lang tid (i Million regningen)før vi behersker dette vi å. Hvis ikke vi utrydder oss selv før den tid...Kanskje litt mere sannsynlig det gitt :mozilla_tongue:
Sitatet ditt ang "flau over å være mennesket"..føler jeg når jeg registrerer at noen tror på at vi kommer fra "mikrober"... :D :D
Noen tror vi kommer fra ingenting.....noe må komme fra noe.......når noe kommer fra ingenting så eksisterer det ikke.....sånne banalt enkle sitater burde være enkle mantra å forholde seg til, men man velger selv hva man vil stole på. :D
Jeg forholder meg til at vi er utviklet av utenomjordiske langt bak i fortiden.....vi er altfor intelligent skapt til å komme fra mikrober eller ingenting..naturen er såpass intelligent laget - vi er såpass intelligent laget - dyr er såpass intelligent laget at vi er skapt av noe mer avansert enn oss...men men..det blir en utrolig mektig diskusjon så jeg forholder meg til en mini-versjon. :D
Antall ord: 215
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Treo skrev:Ja, det er den prototype aliensen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Greys

edit: Fant en liste her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_al ... rrestrials
Men hvorfor er det sånn at disse "greys" er så mye på besøk i USA, men mye mindre andre steder i verden? Ifølge wikipedia er "besøksstatistikken" sånn:
They make up approximately 75% of all aliens reported in the US, 20% of all aliens reported in Mainland Europe, and 12% of all aliens reported in Britain.
Finnes det så mye mer spennende for greys i USA?
Antall ord: 98
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Om disse "greys" eksisterer som jeg er åpen for - men det finnes mye rar suppe av info om dem - så er det en hovedgrunn til at de besøker USA hovedsaklig at det er et land som hovedsaklig har flest genetisk materiale fra alle verdens hjørner samlet i eget land....og at det skal være forbindelser til spesielle hemmelige grupper I USA. Men det blir bare spekulasjoner - men jeg vil ikke være overrasket om det skulle stemme på en måte.
Antall ord: 84
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links