Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinLiten gutt trenger all den hjelp han kan få

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Liten gutt trenger all den hjelp han kan få

Innlegg av manitou »

Min søster fødte fredag 04.05.07 en gutt på Rikshospitalet i Oslo. Gutten har 3 alvorlige hjertefeil og i tillegg har han Downs syndrom. Legene har gitt han en overlevelsesprognose på kun 10%.

Jeg har forsøkt å kontakte åndeverden for å gi gutten kraft og styrke til å klare operasjonen han går igjennom nå i dette øyeblikket jeg skriver dette her. Heldigvis fikk jeg en bekreftelse på at de åndene jeg forsøkte å kontakte, faktisk er hos gutten og hjelper han.

Men jeg vet jo ikke om det er nok, og jo flere som sender positiv energi, healing, kraft og styrke til den lille gutten, jo bedre er det.

Gutten heter Robin, og foreldrene heter Heidi og Ronny. Robin ligger som sagt på operasjonsbordet akkurat nå, og spørsmålet er om han overlever dagen eller ikke.

Jeg oppfordrer alle og enhver til å sende sine skytsengler, ånder og hjelpere avgårde for å hjelpe gutten gjennom dagen og de kommende dagene. Det er aldri noen som har overlevd en slik operasjon før (med Downs syndrom), så dette blir isåfall den første gutten i historien som klarer det.

Jeg har som sagt kontaktet sterke krefter allerede, og jeg fikk bekreftelse på at de hjelper gutten, men jeg trenger enda flere. Det er en veldig alvorlig hjertelidelse gutten har og han er dødsdømt uten operasjonen, og med operasjonen har han som sagt bare 10% sjanse for å overleve, så i utgangspunktet ser det ikke særlig lyst ut, men jeg vet ihvertfall at han får hjelp allerede, men har du/dere noe å bidra med i tilllegg, så er vi veldig takknemlige for det!!

Takker så mye på vegne av foreldrene og ikke minst, gutten selv!
Antall ord: 289

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Sender masse kjærlige og gode tanker til den lille nye verdensborgeren og hans familie!! Håper det går bra!!!
Antall ord: 21
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av manitou »

Takker for det!

Her er et bilde av gutten, tatt i går. Det gjør det kanskje lettere å sende kraft og energi til han.

Bilde
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

Nydelig gutt.

Klart han skal få alle den hjelp vi kan gi han. Det samme gjelder hans foreldre.

Lille Du bruker dagene fremover på å sende masse lys, varme og positiv energi til den lille nye familien. Oppfordrer alle andre til det samme.

Lille Du
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av manitou »

Takk for det! Han er fortsatt på operasjonsbordet, og jeg har ikke fått noen telefoner enda, så da regner jeg med at han fortsatt er i live. Jeg håper energi og kraft fra så mange som mulig vil bidra til at han fortsatt lever når denne dagen er omme også...
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

Lykke til.
Får håpe det går bra.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av manitou »

Jeg fikk akkurat telefon fra barnets mor, og hun kunne fortelle at gutten har overlevd hjerteoperasjonen. Han hadde alle odds mot seg, og det var 90% sjanse for at han skulle dø under operasjonen, men takket være både dyktige kirurger, og alle de som har sendt energi og kraft og styrke til han, så har han klart seg så langt! :)

Det er jo enda kritisk i noen dager, men vi er atskillig mer optimistiske nå, jeg takker både de på forumet her som har sendt varme tanker og energi til gutten (fortsett med det i noen dager til ihvertfall.... takk! :)) og til de åndene som har bistått underveis.

Vi har fått hjelp både fra en sibirsk sjaman og også åndelige krefter i former av indianer-ånder, og min avdøde bestemor, og det er ingen tvil om at summen av alle disse tingene har bidratt til at gutten som iutgangspunktet var "dømt" til døden, fortsatt er i live og ved god form!

Jeg takker for hjelpen, og håper dere fortsetter å sende gutten mer kraft og energi i de kommende dagene også! TAKK!
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Froyakristine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 01 Apr 2006 19:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Froyakristine »

så søt unge
Antall ord: 4
Frøya kristine ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
myss
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 19 Okt 2005 20:17
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skien

Innlegg av myss »

sender masse lys og kjærlighet til lille robin!...
Antall ord: 9
myss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Sänder från sverige också
Massor av kärlek och förhoppningsvis en god ängel som hjälper till.
Antall ord: 20
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 467
Startet: 18 Okt 2006 23:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

...

Innlegg av green eyes »

Det vil gå godt skal du se!
Antall ord: 7
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Så nydelig liten gutt :) han har nok mye vilje ja... sender mange gode tanker til vidunderet og en bønn om at han skal få hjelp til å klare seg :D
Antall ord: 29
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Taurus

Innlegg av Taurus »

Lykke til! Håper virkelig at dette går bra.Tenker på dere alle.
Måtte den lille få mange gode år sammen med sin familie.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Sender masse kjærlighet og varme til nyyydelige lille Robin!!
Håper alt er bra med han fremdeles. Kan tenke meg alle følelsene som er i sving hos dere som er familie, og jeg ber for dere alle!
Robin vil nok være i tankene til mange av oss her inne i dagene fremover...

Varme klemmer fra

Amfelia
Antall ord: 59
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av manitou »

Takker for hjelpen fra alle som har bidratt!

Alt er fortsatt bra med gutten, og det ser mye lysere ut nå! :)

Jeg fikk foresten mail fra den sibirske sjamanen jeg kontaktet og uten at jeg en gang hadde fortalt at operasjonen gikk bra, så forteller sjamanen at gutten har det bra og at han blir beskyttet av ånden til et mørkegrått reinsdyr. Videre fikk vi beskjed om å henge et reinsdyrgevir over senga til gutten, fram til han blir 7 år, samt instruksjoner for videre bønn og hvordan takke åndene for det arbeidet de har gjort (så langt).

Jeg vet ihvertfall at summen av alle disse anstrengelsene som har vært foretatt på vegne av Robin, har gitt resultater. Gutten var "dømt" til døden, men kun 10% sjanse for å overleve. Nå har han overlevd operasjonen allikevel, og jeg føler at ting går den rette veien nå.

Jeg overbringer også takksigelser og takknemlighet fra foreldrene, som setter utrolig pris på den innsatsen som så mange folk (og ånder) har demonstrert her det siste døgnet. Det er intet mindre enn imponerende!

Men for all del, send fortsatt noen varme tanker og kraft og energi til gutten. Han er fortsatt i en kritisk postoperativ tilstand, og trenger all den hjelp han kan få, ihvertfall en stund til.

TAKK!:)
Antall ord: 222

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links