Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHva er det klareste beviset du har erfart på at det åndelige

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Hva er det klareste beviset du har erfart på at det åndelige

Innlegg av David Skywalker »

Hva er det klareste beviset du har erfart på at det åndelige/paranormale eksisterer?

En irriterende tråd for alle skeptikere, men for dem som har fått nok av bevis så er det noe annet. :mozilla_cool:

Jeg har erfart mye bevis - men det beste er nå nylig som noen har lest litt om allerede. I en afrikansk Bwiti-sjaman Iboga-seremoni et sted i Europa så fikk jeg opp midt i seremoni to i min bevissthet - en superorganisk dataskjerm om at det sto at "David have to sit on a chair". Når vi alle som var med på seremonien lå på madrasser. Og en av sjamanene fikk også opp i sin bevissthet samme informasjon. Og jeg ble hjulpet opp og satte meg på en stol. Og da så flere i rommet enormt kraftig lys rundt føttene mine. En kraftig lyskirurgisk healing. Iboga tuner seg inn på maskulin Moder Jord-kraft og veldig kraftig og ren lysenergi og jobber mye med "jording" - forbindelse til vår kroppsbevissthet.Og det merket jeg også på kroppen dagen etter at det hadde vært en spesiell healing. Og denne superorganiske dataskjermen i min bevissthet ang info var ikke bare noe jeg så...men også andre.Så dette beviset fikk ikke bare jeg erfare - men også flere andre. Og det gjør det spesielt. Mye av det andre jeg har erfart har bare jeg fått bevis for og ikke andre har sett det.

Så for meg har det vært lett å akseptere og erfare bevis for at åndelige eksisterer.
Antall ord: 259
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Noe klart bevis har jeg ikke....eller...jeg kunne jo ha lesset ut om hva jeg har opplevd, men sett at det kanskje er barer en blanding av tilfeldigheter og inbillninger??

Har funnet ut at det beste for min del er å si at jeg har mine teorier om hva som er eksisterende, men jeg kan ikke si at slik er det. Man vet jo aldri.

Men selvfølgelig er det jo mest sannsynlig noe mer enn som så.....enten det er noe mellom himel og jord, eller en ukjent syndrom som får folk til å se eller høre hva enn de opplever.

Ok...kanskje litt rart skrevet.....men dere skjønner vel hva jeg prøver å si???
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Om man vingler mellom tro og tvil så er det noe som blinker i det fjerne om man burde ha mer tro på seg selv og det en erfarer. Evt studere THE SECRET - o.l. flere ganger for å få mer tro på seg selv. :mozilla_cool:
Noe av det jeg har erfart er så bombesikkert som bevis for at åndelige eksisterer at det er bare en person med dårlig tro på seg selv som ikke kan si at det er 100 % bevis......det står jeg for. Så hvorfor har en dårlig tro på deg selv? Det er naturlig i en slik verden vi lever å tvile endel - men noen personlige bevis er så bombesikkert at en må trene sin bevissthet på å ha virkelig tro på seg selv og sine egenskaper. Jeg er 100 % sikker på at åndelige eksisterer. Jeg provoserer noen sikkert - men jeg har rimelig tro på meg selv og er ikke redd for å si ting og tang direkte. Men om noen har erfart noe og er fortsatt ikke helt sikkert så ringer det en klokke i min bevissthet om at den personen burde trene mer på å ha mer tro på seg selv - trene sitt sinn til dette. :D
Hvordan trene opp sitt sinn?Det kan jo være så mye - men det kan også være prosesser den personen går inn i hvor man må jobbe med å stole mer på seg selv - og det en erfarer.

Bevissthetsforskning og bevissthetsutforskning er ikke noe for pyser og for dem som stiller for mye inn på skeptiker-frekvenser. Når man våger og gå ut av skeptiker-sfærenes fangarmer så vil man virkelig "se" verden med nye øyne. Utvide bevisstheten og en får en mer levende dialog med noe som eksisterer som krever at man har de rette antennene for det. Og det er via endel trening og metoder. Jeg forholder meg til sjamanistiske metoder. Men det er så mange metoder og verktøy man kan bruke for å jobbe med bevissthetsutforskning som igjen har med det åndelige å gjøre.
Antall ord: 343
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Det kan også fort bli en ensom vei - og det krever endel av en person å hengi seg til åndelig arbeide. Men nå lever vi i internett-tidsalderen som gjør at en lettere kan møte likesinnede og skape kontakter og allianser verden over. Det er jo utrolig betryggende å gjøre det. Fra og med 2012 og den datoen Mayaene har nevnt i sin kalender så vil jo Jordas bevissthet oppgraderes KRAFTIG. Og det er kjedelig å ikke ha tilgang til denne enorme oppgraderingen.

En må ha de rette antennene og det går an å trene seg på dette via yoga,meditasjon,sjamantromming,kraftplanter og mye andre metoder og verktøy. Disse verktøyene jeg har nevnt spiller på lag med den type oppgradering som vil skje fra og med 2012 og utover,som er helt enorm. De fleste synske og klarsynte "vet" at jordas bevissthet vil bli kraftig oppjustert. Og det er ingen fantasi eller drøm. Det handler om å være tunet inn på disse endringene som vil skje. Og da vil kontakt med utenomjordiske blant annet bli mye mer klarere i ens bevissthet og mye av mysteriene verden over ang hva tapte sivilisasjoner visste om ang bygninger og andre ting her på Jorden bli klarere. Og det vil bli mye mye mye andre ting som vil bli klarere. Do you want to join this party? Ja, det handler om å våge,tro,jobbe og være i interaksjon med det åndelige. Så vil man være med på "festen" fra 2012 og utover....

Det er iallefall en utrolig interessant tid vi lever her på Jorden. Datateknologien har økt formidabelt i de siste tiår. Og samme type akselerasjon ang vår superorganiske computerhjerners bevissthet er også i gang. Det handler om å være åpen og klar for de endringene som vil skje. Vil du være med så heng på. Om det bare er fantasier og eventyr for deg så får du ha lykke til med livet på din måte...Men du går glipp av noe. Vil du være pyse eller en som har mot til å følge en åndelig vei?Provokasjon hjelper det også inni mellom. :D
Sist redigert av David Skywalker på 31 Mai 2007 12:09, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 363
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Hvor mye tro jeg har på meg selv....har jo ikke noe med hvor mye jeg tror på at det finnes mer mellom himmel og jord. Det er bare det at man kan aldri være sikker (etter min mening)
.
Derren Brown f.eks. inviterte en skokk med studenter....satte i gang en Ouija seanse og flere av dem som deltok traff riktig på mye av informasjonen om den avdøde....som da viste seg å være i live. Og da satt jeg og lurte på hva det ville bety....men for alt en vet kunne jo hele greiene være et eneste skuespill??

Altså det er i grunnen bare det at jeg har funnet ut at jeg kan fint følge en trosretning, men at det å dra det helt ut ved å si at slik er det, blir bare litt feil. Dvs. jeg tror at det finnes mye mellom himmel og jord, men samtidig har jeg også lært at det lønner seg å være litt skeptisk også.

Jeg mener....den dagen (dersom) noen motbeviser at det eksisterer noe mer mellom himmel og jord, vil jo være ganske ydmykende og destruktivt for meg, dersom jeg valgte å tro på det paranormale 100%

Så jeg vil heller være åpen for det, men samtidig holde meg litt tilbake.
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Vermilion Oriol skrev:Hvor mye tro jeg har på meg selv....har jo ikke noe med hvor mye jeg tror på at det finnes mer mellom himmel og jord. Det er bare det at man kan aldri være sikker (etter min mening)
.
Derren Brown f.eks. inviterte en skokk med studenter....satte i gang en Ouija seanse og flere av dem som deltok traff riktig på mye av informasjonen om den avdøde....som da viste seg å være i live. Og da satt jeg og lurte på hva det ville bety....men for alt en vet kunne jo hele greiene være et eneste skuespill??

Altså det er i grunnen bare det at jeg har funnet ut at jeg kan fint følge en trosretning, men at det å dra det helt ut ved å si at slik er det, blir bare litt feil. Dvs. jeg tror at det finnes mye mellom himmel og jord, men samtidig har jeg også lært at det lønner seg å være litt skeptisk også.

Jeg mener....den dagen (dersom) noen motbeviser at det eksisterer noe mer mellom himmel og jord, vil jo være ganske ydmykende og destruktivt for meg, dersom jeg valgte å tro på det paranormale 100%

Så jeg vil heller være åpen for det, men samtidig holde meg litt tilbake.
Å skille mellom klinten og hveten ang jungelen av det åndelige er også noe å tenke på her ja. Det er egentlig det du vil frem til. Men for meg er det ikke noe som heter om det åndelige eksisterer eller ikke...for meg er det ingen tvil. Og så naturlig.For meg handler det om å akseptere det som en del av meg og det har jeg gjort for lenge siden - allerede i barndommen så visste jeg at det åndelige eksisterte - men klarte ikke å sette skikkelig ord på hva det var, men med min solide hukommelse fra barndommen fra rundt 3 årsalderen så er det ingen tvil for min del. Men jeg kan forstå at folk sliter med å ha tro på seg selv og sånt. Fordi det ligger også noe der kjære deg.

Ouija bord er jeg ingen tilhenger av.....det er ingen metode jeg vil anbefale noen ang å utforske bevisstheten sin og det åndelige akkurat....klart at det er sjarlatanere,humbug og sånt i den åndelige jungelen verden over. Men om man har en direkte og klar linje til åndelige så vil man også lettere skille mellom hvem som er troverdige eller ikke og de som er dyktige og ikke så dyktige.......det er noe jeg takler rimelig bra. Jeg har møtt flere troverdige mennesker.En vanesak for min del iallefall.
Antall ord: 445
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jeg mener....den dagen (dersom) noen motbeviser at det eksisterer noe mer mellom himmel og jord, vil jo være ganske ydmykende og destruktivt for meg, dersom jeg valgte å tro på det paranormale 100%
:D Det skjer bare i skeptiker-sfærer det du sier - noen som tror der at alt lar seg motbevises. Men det kan de aldri gjøre.... En frykt du har der som stammer fra skeptiker-sfærene.....Fremtidens computere vil være organiske......innen 1-200 år...så vil man lettere akseptere at det åndelige eksisterer og er en del av oss mennesket - for oss i Vesten. Vitenskapen vil mer og mer bevise at det åndelige eksisterer om man leter etter slike vit.kilder, men om man leker mye med skeptiker-frekvenser så finner man det aldri....
Antall ord: 131
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Vel ja....noe i den duren.
Altså jeg har jo alltid trodd (så lenge jeg kan huske), at det f.eks. finnes liv etter døden. Det har vært en naturlig greie for meg, i likhet med mye annet. Men likevel har jeg fått den forsiktigheten i bakhodet.


Men hvordan ville du ha reagert om noen hadde håndfaste bevis som ville motsi alt du trodde på???

Hvem som er troverdig eller ei, er jo i grunnen litt av grunnlaget for hvorfor jeg vil trå forsiktig. Det er jo lett å tenke at mye av det overnaturlige bare er en bløff, om man bare møter på svindlere. Og det i seg selv ville jo ha fått en til å tvile. Jeg har faktisk blitt overbevisst at det finnes de som har "ekte vare". Men jeg vil ikke gå rundt og tro fast og bestemt på f.eks. at de døde kan komme igjen. Men jeg kan likevel gå rundt og tro det.
Enkelt sagt.....jeg tror at man skal få lov til å tro på det en vil, men at en likevel er åpen for at det er en mulighet for at det kanskje ikke er helt slik.

Men som sagt, man vet jo aldri....med mer eller mindre det er blitt bevist.
Så når de gjelder religioner og diverse trosretninger....vet en aldri...for vi alle opplever vær vårt, og selvfølgelig kan det være bevis nok for den individuelle. Men i det allmenne...er det ikke mye som er blitt bevist.
Antall ord: 260

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Om det er flere som erfarer noe likt på samme tid så er det et kjempegodt eksempel på noe som eksisterer og som er 100 % reellt. Så jeg bruker ikke energi på diskusjoner om det åndelige eksisterer eller ikke når det er grunnmur i min bevissthet. Men heller hva inneholder det åndelige?Åndeverdenen?Osv..Men jeg står på mitt om man tviler om det åndelige eksisterer så har man ikke helt 100 % tro på seg selv og det en erfarer. :mozilla_cool:

Og etter min mening så forstår man ikke helt hvordan det åndelige fungerer om man har dette som en tanke: "Man må vente til andre beviser om det er sant eller ikke...". Da viser en holdning om man ikke stoler nok på seg selv og sine egenskaper og erfaringer. Fordi som jeg ser det så er det endel personlige bevis som ikke kan bevises for "alle". Hvorfor skal andre være med å bevise noe som bare du kan få bevis for? Det åndelige fungerer at man har en interaksjon med det og at man får personlige bevis. Om man tror at det går an å bevises i laboratorium o.l. alt som har med det åndelige så må man virkelig tro om igjen. Da har man ikke helt forstått hva det åndelige vil si - hva interaksjon med det åndelige vil si. Da legger man ansvaret på andre om det er sant eller ikke - og ikke seg selv. Forstår du hvor jeg vil hen? Vi må finne det ut selv - det er mitt råd ang det åndelige. Og ikke søke svar utenfor oss selv. Men inni oss selv. Stoler man på seg selv?Sine egenskaper?Sine erfaringer?Det er det det handler om i vår bevissthet - i vårt sinn. Ingen kan motbevise det jeg nevnte som mitt klareste bevis for at det åndelige eksisterer. Det er helt umulig. Men det fine var at andre også hadde samme erfaringer der og da. En må vite hvordan åndelige fungerer for å erkjenne at man kan finne ut selv av ting og tang. Vitenskapen må ha en åndelig grunnmur om den skal være troverdig.
Antall ord: 362
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Hvis man tviler, ikke stoler på det man erfarer er reellt og sånt så hemmer det ens utvikling videre. En skaper bremsespor i siin egen utvikling. I sin egen bevissthet. I sitt eget sinn.......om man ikke stoler på det man erfarer er reellt. Da blir det status quo i ens utvikling. Hvordan komme opp av den hengemyra? Det kan være at ens intuisjon kan lede en videre på noe som vil gjøre at en blir mer sikrere og tror mer på seg selv.

Indianere som følger urgamle spirituelle tradisjoner,sjamaner,mystikere,medium o.l. bruker ikke energi på å debattere om det åndelige eksisterer eller ikke....de vet av erfaring at det eksisterer og slike debatter er meningsløst for dem siden de har det åndelige i sin bevissthetsgrunnmur, men de bruker heller energi på å fokusere på å hjelpe andre blant annet og dele med andre informasjon av hva de erfarer osv. Sånn er det for meg også - jeg bruker ikke energi på å debattere om det åndelige eksisterer. Jeg har fått altfor mange bevis på at det eksisterer og derfor deler jeg info om litt av hva jeg har erfart,mine tanker og meninger rundt disse emner. Det er meningsløst også for meg å bruke energi på om det åndelige eksisterer eller ikke. Jeg forholder meg til at det er en del av meg - sånn er det for meg. Så kan andre ha sin holdning til det så mye de vil. Er det noen andre som vil dele med oss personlige bevis som du/dere mener er et klart bevis for at det åndelige eksisterer?
Antall ord: 271
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

PlantSpirit skrev:Om det er flere som erfarer noe likt på samme tid så er det et kjempegodt eksempel på noe som eksisterer og som er 100 % reellt. Så jeg bruker ikke energi på diskusjoner om det åndelige eksisterer eller ikke når det er grunnmur i min bevissthet. Men heller hva inneholder det åndelige?Åndeverdenen?Osv..Men jeg står på mitt om man tviler om det åndelige eksisterer så har man ikke helt 100 % tro på seg selv og det en erfarer. :mozilla_cool:

Og etter min mening så forstår man ikke helt hvordan det åndelige fungerer om man har dette som en tanke: "Man må vente til andre beviser om det er sant eller ikke...". Da viser en holdning om man ikke stoler nok på seg selv og sine egenskaper og erfaringer. Fordi som jeg ser det så er det endel personlige bevis som ikke kan bevises for "alle". Hvorfor skal andre være med å bevise noe som bare du kan få bevis for? Det åndelige fungerer at man har en interaksjon med det og at man får personlige bevis. Om man tror at det går an å bevises i laboratorium o.l. alt som har med det åndelige så må man virkelig tro om igjen. Da har man ikke helt forstått hva det åndelige vil si - hva interaksjon med det åndelige vil si. Da legger man ansvaret på andre om det er sant eller ikke - og ikke seg selv. Forstår du hvor jeg vil hen? Vi må finne det ut selv - det er mitt råd ang det åndelige. Og ikke søke svar utenfor oss selv. Men inni oss selv. Stoler man på seg selv?Sine egenskaper?Sine erfaringer?Det er det det handler om i vår bevissthet - i vårt sinn. Ingen kan motbevise det jeg nevnte som mitt klareste bevis for at det åndelige eksisterer. Det er helt umulig. Men det fine var at andre også hadde samme erfaringer der og da. En må vite hvordan åndelige fungerer for å erkjenne at man kan finne ut selv av ting og tang. Vitenskapen må ha en åndelig grunnmur om den skal være troverdig.


Jeg hadde ingen intensjoner om å diskutere om det åndeligeplanet eksisterer eller ei. Jeg bare luftet mine tanker.....så kommenterte du det og jeg tilbake.

Enkelt sagt; Om jeg var i tvil, hadde jeg nok ikke vært medlem her.
Man kan tro på noe 80% uten at det skulle ha noe å si.....Så om jeg gjør det og har de resterende 20% som resultat av at man har motbevist noe som jeg har trodd på, så burde ikke det være et problem.
Og igjen, hvor mye jeg stoler på meg selv, har ingenting å si. Jeg vet selv hva jeg velger å tro på og hva ikke tror på. Det kan ikke være slik at man må være enten eller.
Selvfølgelig skule jeg ha endevendt jorden for å få bevis, men jeg har hverken kompetanse eller ressurser til å skaffe noe særlig bevis. Jeg kan høre andres historier og lage egne teorier. Men om noen kom med håndfaste bevis, som jeg selv ville ha sett.....så er det helt greit for min del. Til syvende og sist er det jo jeg som velger om jeg vil fordøye det eller ei. Og jada....man kan gjerne oppleve noe som man ikke vil vise andre. Men hvordan skal man da kunne skjønne at det er noe der og at det ikke bare er en selv som innbiller seg??

Men jeg har mine meninger du har dine.
Så la oss slutte av her og nå.
Kanskje andre har lyst å brette ut litt om hva de har opplevd kanskje??
Det var vel det tråden gjaldt, var det ikke???
Antall ord: 635

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Kanskje andre har lyst å brette ut litt om hva de har opplevd kanskje??
Det var vel det tråden gjaldt, var det ikke???


Jepp! :mozilla_cool:
Antall ord: 26
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gummitarzan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 06 Jan 2007 00:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Gummitarzan »

Bevis er ett ladet ord i denne sammenhengen.
Det som er godt nok som bevis for meg er ikke like sikkert ett bevis for deg.
Tar man i betraktinig vitenskapelige standarder for bevis har de sine egne strenge kriterier som er vanskelig og oppfylle.
Men, jeg forstår det sånn att det er bevis i ens egne øyne du mener.

Jeg var bare liten når jeg hadde en NDO i forbindelse med en operasjon.
Jeg kunne bl.a fortelle sykesøsteren hva som var i naborommet til operasjonssalen. Jeg hadde jo sett det overnfra.
Da ble hun rød i ansiktet...
Men, selv denne opplevelsen ga meg ikke følelsen av ett endelig bevis. Jeg antar att jeg regnet inn sanynligheten for att det fantes forklaringer bortenfor det jeg selv kunne komme på.

En opplevelse som forandret allt, var når jeg og min datter var hos ett medium nord for Bergen.
Mediumet var fra England og kunne ikke vite noe om meg som kom på kort varsel.
Mediumet kom med en flom av opplysninger som han ikke kunne vite om.
Han navngav flee familiemedlemer. Fortalte litt om min fortid/ fremtid og litt fra både min datters og min kones barndom.
Allt stemte. Ingenting bommet han på.
Jeg har skrevet om denne opplevelsen her inne, les den gjerne.

På ett tidspunkt hørte vi som jeg tidligere har fortalt om, diskusjonen mellom ånden og mediumet. Hun presenterte seg med etternavn Larsen som var på min fars side, (men ikke min fars etternavn) og kom av seg selv. Hun ble ikke påkalt. Hun forklarte sitt slektskap løsligt og sa hun hadde gått bort allerede før krigen. Lyden var som av en mobiltel. på litt avstand. Hun hadde min dialekt !
Verdt å merke att jeg ikke er Bergenser og snakker annerledes.
Les gjerne historien her inne.
Dette var en opplevelse jeg ikke finner en "rasjonel" forklaring på samme hvor mye jeg prøver.
Antall ord: 327

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ziw
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 09 Mai 2007 00:31
16

Innlegg av ziw »

Hva er det klareste beviset du har erfart på at det åndelige/paranormale eksisterer?
Det må da bli når banken gjorde en feil slik at saldoen min viste 1 000 000 nok. :D

eller hvor åndelig jeg var da de merket feilen :(
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Messenger
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 27 Mai 2007 18:52
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: akershus

Innlegg av Messenger »

Det største bevis er når bevistheten min går utover konseptet bevis, ikke bevis.
Da er det slik som det er. Rasjonalitet kan være oppskrytt. he he. men men vi er vel lært gjennom skole / media at verdens forståelse skapes gjennom rasjonnell/ logisk tenkning

Men ok, Hvis en fyr dematrialisere seg foran øynene på meg så skjer jo det. Eller når jeg sier med tankene "gå og hent ballen til bikkja" og den gjør det, mens jeg leser i et blad så er det nok tankelesning som fåregår. Eller ikke minst, vist en kornsirkel gjenom sin geometriske form løser et matematisk problem som ingen har kunne løse før, så er det gode bevis på at det er noe mer her i verden.
Eller vist jeg ser Elvis nede på COOP... , he he bare tulla den siste, he he.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links