Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisBlir sprø

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Boo=)
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 18 Des 2006 10:24
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark

Blir sprø

Innlegg av Boo=) »

Nå er jeg ganske lei av alt snakket om kristendommen eller andre relegioner! Mange sier klart og tydelig ifra hva de mener og jeg synes at det er nok nå...hadde vært greit om det enten ble lagd et forum for snakk om relegion eller at alle bare sluttet å snakke om det.

Alle har rett til sin tru, men bør ikke tre den over hodet på andre, som mange har sagt. Men det er jo nettopp det dere gjør selv.

Prøver ikke å lage en krangel her=)
Men hadde vært fint hvis dere sa hva dere mente om dette.
Antall ord: 103
Looie lookie a birdie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

jeg synes nå at alle har rett til å si hva de mener uansett emne. orker du ikke mere religionssnakk, fordi det gjør deg sprø, ja da er det jo synd på deg.. for en ting det aldri kommer til å bli slutt på så er det akkurat dette. folk har problemer med å repsektere hva andre tror på og andre religioner, og slik er det bare, og da blir det bare masse diskusjoner og krangler.. det er ikke noe håp for deg.. heh.. Lier neste?
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Quist
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 17 Feb 2007 19:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jotnefallet

Re: Blir sprø

Innlegg av Quist »

Boo=) skrev:Nå er jeg ganske lei av alt snakket om kristendommen eller andre relegioner! Mange sier klart og tydelig ifra hva de mener og jeg synes at det er nok nå...hadde vært greit om det enten ble lagd et forum for snakk om relegion eller at alle bare sluttet å snakke om det.

Alle har rett til sin tru, men bør ikke tre den over hodet på andre, som mange har sagt. Men det er jo nettopp det dere gjør selv.

Prøver ikke å lage en krangel her=)
Men hadde vært fint hvis dere sa hva dere mente om dette.

Kjære deg!

Dette blir et underlig innlegg all den tid det hevdes på et forum hvor de fleste brukerne er religiøst overbevist i troen på spøkelser. Det er gså å anse som en religion som forfektes.

Det er ellers naturlig at folk vil snakke om det som opptar dem og som de har sterke meninger om. Det er viktig for folk. For noen virker det klargjørende og for andre har det en positiv effekt fordi mange får ut sin aggresjon og på den måten får lettet på den indre spenningen.

Det er bra og man må ikke frata folk denne muligheten.
Antall ord: 212
(Med plattfot står du stødig. Carles Kraznizich)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Boo=)
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 18 Des 2006 10:24
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark

Innlegg av Boo=) »

livingdeaddoll skrev:jeg synes nå at alle har rett til å si hva de mener uansett emne. orker du ikke mere religionssnakk, fordi det gjør deg sprø, ja da er det jo synd på deg.. for en ting det aldri kommer til å bli slutt på så er det akkurat dette. folk har problemer med å repsektere hva andre tror på og andre religioner, og slik er det bare, og da blir det bare masse diskusjoner og krangler.. det er ikke noe håp for deg.. heh.. Lier neste?
var bare et forslag til at man sku roe det litt ned.....hva har Lier med det å gjør?
Antall ord: 106
Looie lookie a birdie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Boo=)
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 18 Des 2006 10:24
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark

Re: Blir sprø

Innlegg av Boo=) »

Quist skrev:
Boo=) skrev:Nå er jeg ganske lei av alt snakket om kristendommen eller andre relegioner! Mange sier klart og tydelig ifra hva de mener og jeg synes at det er nok nå...hadde vært greit om det enten ble lagd et forum for snakk om relegion eller at alle bare sluttet å snakke om det.

Alle har rett til sin tru, men bør ikke tre den over hodet på andre, som mange har sagt. Men det er jo nettopp det dere gjør selv.

Prøver ikke å lage en krangel her=)
Men hadde vært fint hvis dere sa hva dere mente om dette.

Kjære deg!

Dette blir et underlig innlegg all den tid det hevdes på et forum hvor de fleste brukerne er religiøst overbevist i troen på spøkelser. Det er gså å anse som en religion som forfektes.

Det er ellers naturlig at folk vil snakke om det som opptar dem og som de har sterke meninger om. Det er viktig for folk. For noen virker det klargjørende og for andre har det en positiv effekt fordi mange får ut sin aggresjon og på den måten får lettet på den indre spenningen.

Det er bra og man må ikke frata folk denne muligheten.
bra skrevet=)
kan jo være fint en gang i blandt, men syns det har vært mye relegion hat her i det siste....
Antall ord: 238
Looie lookie a birdie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links