UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Krystallbarn ..
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Krystallbarn ..
Jeg fikk vite at jeg er et krystallbarn .. Men eh .. Hva betyr det xD?
Antall ord: 14
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
- Blitt takket: 1 gang
Re: Krystallbarn ..
Her er svaret : http://www.auratransformation.no/auraKrystal.htmFergestad skrev:Jeg fikk vite at jeg er et krystallbarn .. Men eh .. Hva betyr det xD?
Antall ord: 25
Amen
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
De aller fleste som er indigo eller krystall, har en del skjulte talent og er veldig intuitive. Jeg innbiller meg at de "føler" løsninger istedet for å tenke dem.
Noen er rolige og utstråler en trygghet og visdom forut for sin tid og alder og empati langt over gjennomsnittet.
Andre igjen, føler at jorden er for "treg" for dem, de har ørten geniale prosjekter på gang, leser folk og fe som åpne bøker, men glemmer ofte at andre ikke henger med. Dette er de som hevdes å falle innunder ADD og ADHD, men som kanskje ikke feiler noen ting. De er bare tilpasset et annet tempo enn resten. Merk; jeg sier ikke at alle ADD og ADHDtilfeller er indigo eller krystall, men at det florerer teorier om at enkelte feilaktig diagnostiseres fordi ingen kan bevise såkalte New-ageteorier om stjernebarn.
Legg merke til at i Anni Sennovs beskrivelse, så gjelder det en stor del av barn som blir født. Derimot er det svært få av disse som hverken kjenner til eller bruker potensialet sitt. Jeg tror en god del av de barna som faller inn under hennes statistikker, dessuten fødes inn i konstellasjoner som gir størst mulig utbytte på større skala. Vi er jo ikke her på jorden for oss selv, først og fremst, men for helheten.
Jeg tror du vil finne mange i Asia, Sør-Amerika og Midt-Østen.
Noen er rolige og utstråler en trygghet og visdom forut for sin tid og alder og empati langt over gjennomsnittet.
Andre igjen, føler at jorden er for "treg" for dem, de har ørten geniale prosjekter på gang, leser folk og fe som åpne bøker, men glemmer ofte at andre ikke henger med. Dette er de som hevdes å falle innunder ADD og ADHD, men som kanskje ikke feiler noen ting. De er bare tilpasset et annet tempo enn resten. Merk; jeg sier ikke at alle ADD og ADHDtilfeller er indigo eller krystall, men at det florerer teorier om at enkelte feilaktig diagnostiseres fordi ingen kan bevise såkalte New-ageteorier om stjernebarn.
Legg merke til at i Anni Sennovs beskrivelse, så gjelder det en stor del av barn som blir født. Derimot er det svært få av disse som hverken kjenner til eller bruker potensialet sitt. Jeg tror en god del av de barna som faller inn under hennes statistikker, dessuten fødes inn i konstellasjoner som gir størst mulig utbytte på større skala. Vi er jo ikke her på jorden for oss selv, først og fremst, men for helheten.
Jeg tror du vil finne mange i Asia, Sør-Amerika og Midt-Østen.
Antall ord: 241
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |