UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Nystartet CSETI-Kontakt gruppe i Norge!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Jul 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): @HAN@
- Lokalisering: ~ MAGONIA ~
Nystartet CSETI-Kontakt gruppe i Norge!
Nystartet CSETI-Kontakt gruppe i Norge!
Jeg holder for øyeblikket på med å opprette en lokal CSETI gruppe her i Oslo,som vil benytte seg av Steven M. Greer's CE-5 protokoller i forbindelse med felt arbeid.
Har allerede funnet 3-4 stykker som er interessert i å være med.
Det ideelle antall gruppe-medlemmer er 4-8 stk.
For de som kunne tenke seg å være med å bidra i en slik gruppe er det bare å ta kontakt!
For mer info om CSETI og Disclosure Project:
www.cseti.org
www.disclosureproject.org
Fredrik,
louie@organizer.net
Jeg holder for øyeblikket på med å opprette en lokal CSETI gruppe her i Oslo,som vil benytte seg av Steven M. Greer's CE-5 protokoller i forbindelse med felt arbeid.
For de som kunne tenke seg å være med å bidra i en slik gruppe er det bare å ta kontakt!
www.cseti.org
Fredrik,
louie@organizer.net
Antall ord: 96
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Nystartet CSETI-Kontakt gruppe i Norge!
louie skrev:Nystartet CSETI-Kontakt gruppe i Norge!
www.cseti.org
Hva gjør medlemmene i en sånn gruppe?
Fredrik,
louie@organizer.net
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
CSETI/Steven Greer har de siste 15 årene ledet ekspidisjoner verden rundt med mål om å observere UFO-fenomenet direkte ute i felten.
Ofte reiser de til steder hvor det rapporteres mye UFO aktivitet som Crestone,Colorado/
Joshua Tree,California/Wiltshire,England osv.
Men CSETI har også lokale grupper som gjør felt arbeid i sitt eget omeråde,og det er en slik gruppe jeg har startet her på Østlandet.
Jeg har personlig deltatt på to CSETI ekspidisjoner(England 2000 og Colorado 2007) og hatt flere fantastiske observasjoner.
Ofte reiser de til steder hvor det rapporteres mye UFO aktivitet som Crestone,Colorado/
Men CSETI har også lokale grupper som gjør felt arbeid i sitt eget omeråde,og det er en slik gruppe jeg har startet her på Østlandet.
Jeg har personlig deltatt på to CSETI ekspidisjoner(England 2000 og Colorado 2007) og hatt flere fantastiske observasjoner.
Antall ord: 89
Hide post links |
Dette høres spennende ut.louie skrev:CSETI/Steven Greer har de siste 15 årene ledet ekspidisjoner verden rundt med mål om å observere UFO-fenomenet direkte ute i felten.
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Anbefaler deg å søke på CSETI,Dr.Steven Greer eller Disclosure Project på Google Video for å finne ut mer om hva dette gjelder.
Den mest omfattende informasjonen om CSETI og deres ekspidisjoner og projekter finnes i boken Extraterrestrial Contact:The Evidence and Implications,skrevet av Dr.Steven Greer.Den er et must for alle seriøse studenter av UFO-fenomenet.
Den mest omfattende informasjonen om CSETI og deres ekspidisjoner og projekter finnes i boken Extraterrestrial Contact:The Evidence and Implications,skrevet av Dr.Steven Greer.Den er et must for alle seriøse studenter av UFO-fenomenet.
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2007 09:05
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Stavanger
Hei Fredrik, har lagd meg en konto her også nå, så blir innpå her jeg også 

Antall ord: 16
Hide post links |
Cseti Høres veldig spennende ut. Det å kontakte ufo'er er noe alle kan klare 

Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
CSETI må ikke forveksles med SETI, som er en seriøs organisasjon som søker etter utenomjordisk liv i verdensrommet.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2006 06:28
- 19
- Lokalisering: Drammen
Er med i SETI, og har vært det ei stund. Har bidratt godt med poeng for statestikken for Norge... I skrivende stund er jeg på plass 42 av 4025 i gruppen av folk som kommer fra Norge.
Antall ord: 38
Quantumphysics holds the key to the truth.
NGH http://www.ghosthunters.no
NGH http://www.ghosthunters.no
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Kontakt noe som ikke er identifisert?KB skrev:Cseti Høres veldig spennende ut. Det å kontakte ufo'er er noe alle kan klare
Da er du jammen god
Eller er det flyvende tallerkner du snakker om?
Antall ord: 36
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
Jeg pleier å drepe UFO`er. Med fluesmekk.skeptikeren skrev:Kontakt noe som ikke er identifisert?KB skrev:Cseti Høres veldig spennende ut. Det å kontakte ufo'er er noe alle kan klare
Da er du jammen god
Eller er det flyvende tallerkner du snakker om?
Antall ord: 45
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Hide post links |
Folk kan reagere slik de vil ut i fra deres nåværende virkelighets bilde. Ja har fått kontakt med Et's. Det er flere f.eks på dette forumet som har det
Folk som har et åpent sinn kan jo prøve selv.. Why not, så kan vi se hva folk poster etterpå 

Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, sikkert kontakt med ET´s 

Antall ord: 6
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
Så bra du tror meg Skeptikeren
Hva synes du forresten om denne historien, Vist på History channel:
En Episode som varte over langt tid kallt for Brazil's "roswell". Under denne perioden ble 80 mennesker Angrepet. 2 døde. Angrepenes skader ble Dokumentert av leger, Det er bilder og film av disse merkene og arr'ene. Over 3000 vitner til disse lysene. Det brazilianske militære Undersøker saken og har over hundre timer med film og hundrevis av bilder og dokumenter. Flere av det militære personelle Så også disse lysene, og hadde selv opplevelser.
Generalen som undersøkte Episoden Så selv Et's og hadde en inplantat under huden. Verd å sjekke ut:
http://www.youtube.com/watch?v=H8C9nWBJwjE Part 1 til 9.
Nå finnes det helgivis kilder som forteller om hvordan f.eks enkelte innenfor det amerikanske millitæret har kopiert opp ET teknologi, for så å skremme folk fra både ET og deres teknologi. Deres motiver er makt og penger.

Hva synes du forresten om denne historien, Vist på History channel:
En Episode som varte over langt tid kallt for Brazil's "roswell". Under denne perioden ble 80 mennesker Angrepet. 2 døde. Angrepenes skader ble Dokumentert av leger, Det er bilder og film av disse merkene og arr'ene. Over 3000 vitner til disse lysene. Det brazilianske militære Undersøker saken og har over hundre timer med film og hundrevis av bilder og dokumenter. Flere av det militære personelle Så også disse lysene, og hadde selv opplevelser.
Generalen som undersøkte Episoden Så selv Et's og hadde en inplantat under huden. Verd å sjekke ut:
http://www.youtube.com/watch?v=H8C9nWBJwjE Part 1 til 9.
Nå finnes det helgivis kilder som forteller om hvordan f.eks enkelte innenfor det amerikanske millitæret har kopiert opp ET teknologi, for så å skremme folk fra både ET og deres teknologi. Deres motiver er makt og penger.
Sist redigert av GJest på 29 Mai 2008 18:01, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Beklager, men jeg tror ikke du kan ta kontakt med Et´s.
Skal sjekke det andre du nevner senere
Skal sjekke det andre du nevner senere
Antall ord: 19
Hide post links |