Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterUnnskyld meg...

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Unnskyld meg...

Innlegg av Tom_34 »

...jeg er antakelig en smule treg i toppen. Hva er grunnen til alt dette tullpratet rundt 2012??
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Jul 2005 13:11
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Dan »

Det er det året folk lærer seg å skrive ordentlige topicer ... ;-)

Mvh Dan
Antall ord: 13
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

Dan skrev:Det er det året folk lærer seg å skrive ordentlige topicer ... ;-)

Mvh Dan
Ok...da er det virkelig verdt å vente på!!!
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

Dan skrev:Det er det året folk lærer seg å skrive ordentlige topicer ... ;-)

Mvh Dan
roooooflaehehaa
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RedFox
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 26 Apr 2006 18:20
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: det kalde nord

Innlegg av RedFox »

hellig krig??
Antall ord: 2
en sjaman er ikke farlig bare hvis du trer varlig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

jo mer jeg lærer, dess mindre forstår jeg og aksepterer jeg. mennesker er sin egen fiende...dualisme er noe dritt.
Antall ord: 22
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Folk tenker så mye rart rundt det året der at det er lov til å falle ut litt :)

Det er snakk om å heve vibrasjonsnivået og at jorden skal gå inn i femte dimensjon. Altså, et dimensjonsskifte... paradis på jord osv :mozilla_innocent:
Antall ord: 40
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 465
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

Det er visst mye rart som skal skje det året.
Har hørt noe om at Jorda skal begynne å gå motsatt vei eller noe sånt.
Blææ, er jo det året jeg er russ :mozilla_yell:
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 27 Apr 2007 14:53
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Liana »

Hehe, hvorfor akkurat det året? Var mye tull rundt år 2000 også, men skjedde jo ingenting. Dessuten så er 2012 bare et tall på hvor mange år, som er et ca tall, som har gått siden Jesus ble født. Og man vet jo ikke engang sikkert om han virkelig ble født i år 0, eller noen år før/senere :mozilla_surprised: så det kan umulig være noe der altså...
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

Liana skrev:Hehe, hvorfor akkurat det året? Var mye tull rundt år 2000 også, men skjedde jo ingenting. Dessuten så er 2012 bare et tall på hvor mange år, som er et ca tall, som har gått siden Jesus ble født. Og man vet jo ikke engang sikkert om han virkelig ble født i år 0, eller noen år før/senere :mozilla_surprised: så det kan umulig være noe der altså...
men dette er ikke angående våres kalender,dette er mayakalenderen som gjelder,vi har bare regnet ut at det blir i 2012 i våres kalender. det er bare en fødselsdato...og det kan vær litt tidligere eller senere enn planlagt,sånn er det med fødsler vettu ;)
Antall ord: 129
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Innlegg av Cilie+2 »

..og hvor mange er det som har "regna" seg frem til dommedagen og jordens undergang gjennom tidene? Og hvor mange har hatt rett? Så er nok veldig skeptisk her ja!
Antall ord: 30
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

Cilie+2 skrev:..og hvor mange er det som har "regna" seg frem til dommedagen og jordens undergang gjennom tidene? Og hvor mange har hatt rett? Så er nok veldig skeptisk her ja!
ikke mange nei,men mayakalenderen har hatt det meste rett i kalenderen sin, men det blir ikke noen dommedag,det er bare feilinformasjon noen har kommet med, jorda ska bare rense fra seg negativ energi,det samme ska vi vist vi ska lev i den 5 dimensjon
Antall ord: 80
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Innlegg av Cilie+2 »

guardian skrev:
Cilie+2 skrev:..og hvor mange er det som har "regna" seg frem til dommedagen og jordens undergang gjennom tidene? Og hvor mange har hatt rett? Så er nok veldig skeptisk her ja!
ikke mange nei,men mayakalenderen har hatt det meste rett i kalenderen sin, men jeg sa ikke noe om noen dommedag,det er bare feilinformasjon noen har kommet med, jorda ska bare rense fra seg negativ energi,det samme ska vi vist vi ska lev i den 5 dimensjon

Det med at polene bytter plass etc,kan e være med på..det har skjedd noen ganger oppgjennom tidene,men dimensjonskifte og at jorda skal renses for negativ energi-tror e lite eller ingenting på..fremdels utrolig skeptisk..
Antall ord: 123
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

Cilie+2 skrev:
guardian skrev:
Cilie+2 skrev:..og hvor mange er det som har "regna" seg frem til dommedagen og jordens undergang gjennom tidene? Og hvor mange har hatt rett? Så er nok veldig skeptisk her ja!
ikke mange nei,men mayakalenderen har hatt det meste rett i kalenderen sin, men jeg sa ikke noe om noen dommedag,det er bare feilinformasjon noen har kommet med, jorda ska bare rense fra seg negativ energi,det samme ska vi vist vi ska lev i den 5 dimensjon

Det med at polene bytter plass etc,kan e være med på..det har skjedd noen ganger oppgjennom tidene,men dimensjonskifte og at jorda skal renses for negativ energi-tror e lite eller ingenting på..fremdels utrolig skeptisk..
hmm,jeg tror ikke at polene kommer til å skifte,det er også feil informasjon, men vi ska nok opp et par hakk med vibrasjonen, sjelen til jorda er på 5 dimensjon, men no gjenstår bare kroppen hennes :) trodde ikke noe på dette før jeg heller... det er jo ganske sprøtt, men etter noen år så har jeg funnet ut at dette stemmer :)
Antall ord: 191
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Innlegg av Cilie+2 »

guardian skrev:
Cilie+2 skrev:
guardian skrev:
Cilie+2 skrev:..og hvor mange er det som har "regna" seg frem til dommedagen og jordens undergang gjennom tidene? Og hvor mange har hatt rett? Så er nok veldig skeptisk her ja!
ikke mange nei,men mayakalenderen har hatt det meste rett i kalenderen sin, men jeg sa ikke noe om noen dommedag,det er bare feilinformasjon noen har kommet med, jorda ska bare rense fra seg negativ energi,det samme ska vi vist vi ska lev i den 5 dimensjon

Det med at polene bytter plass etc,kan e være med på..det har skjedd noen ganger oppgjennom tidene,men dimensjonskifte og at jorda skal renses for negativ energi-tror e lite eller ingenting på..fremdels utrolig skeptisk..
hmm,jeg tror ikke at polene kommer til å skifte,det er også feil informasjon, men vi ska nok opp et par hakk med vibrasjonen, sjelen til jorda er på 5 dimensjon, men no gjenstår bare kroppen hennes :) trodde ikke noe på dette før jeg heller... det er jo ganske sprøtt, men etter noen år så har jeg funnet ut at dette stemmer :)
Å være helt overbevist om at noe sånt skal skje,blir nok litt for sprøtt for min del. Men den som ler sist ler vel best,vi får vente å se..bare 7år igjen. Og det med polene har skjedd og skjer faktisk ennå. Om det har en sammenheng med hele 2012...who knows
Antall ord: 250
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links