Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHealing via fotografier?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
JaDa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Jul 2007 13:25
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nedre Eiker

Healing via fotografier?

Innlegg av JaDa »

Hei jeg bare lurer på en ting. Jeg prøvde meg frem i går for å kjenne om jeg kunne føle energi fra fotografier, å det merket jeg at gikk. (Er jeg rar eller er det flere som har prøvd det?)
Men det jeg da lurer på er om det er mulig å fjern heale via fotografier? :?:
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Du er ikke rar, bare ekstra sensitiv. Jeg kan også føle energier fra bilder, ikke bare av personer men også bilder av hus og landskap, og selvsagt dyr da.
Det er fullt mulig å fjernheale via bilder. Har ikke prøvd det, for jeg tror det må mye øvelse til.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Du er langt fra rar!
Dette med å lese energier ut fra bilder og gjenstander er kjempespennende, og etter hva jeg har fått av tilbakemeldinger på mine lesninger så er dette noe jeg behersker kjempegodt! Psykometri heter det...
Første gang jeg prøvde meg var på et selvutviklingskurs, med en bamse...og tro det eller ei jeg hadde full klaff med det jeg fikk fram, personen som eide bamsen, både som liten og hvordan han ser ut i dag, navn på dem han hadde fått bamsen av, beskrivelse av hus og innbo og personlighet! Jeg var vel den som ble mest overrasket i så måte, for jeg hadde aldri trodd at jeg kunne få frem noe slikt!
Har prøvd meg noen ganger senere, og etter sigende truffet meget godt! Så lyver jeg her, er det andre som lyver for meg...
Og healing via fotografi er mulig..
Amfelia
Antall ord: 152
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JaDa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Jul 2007 13:25
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nedre Eiker

Energi fra bamse?

Innlegg av JaDa »

Amfelia skrev:Du er langt fra rar!
Dette med å lese energier ut fra bilder og gjenstander er kjempespennende, og etter hva jeg har fått av tilbakemeldinger på mine lesninger så er dette noe jeg behersker kjempegodt! Psykometri heter det...
Første gang jeg prøvde meg var på et selvutviklingskurs, med en bamse...og tro det eller ei jeg hadde full klaff med det jeg fikk fram, personen som eide bamsen, både som liten og hvordan han ser ut i dag, navn på dem han hadde fått bamsen av, beskrivelse av hus og innbo og personlighet! Jeg var vel den som ble mest overrasket i så måte, for jeg hadde aldri trodd at jeg kunne få frem noe slikt!
Har prøvd meg noen ganger senere, og etter sigende truffet meget godt! Så lyver jeg her, er det andre som lyver for meg...
Og healing via fotografi er mulig..
Amfelia
Jøss så spennende, du fikk altså energier fra en bamse å kunne ut i fra det finne ut alt det som du beskrev? Det hørtes veldig spennende ut, hadde du da holdt på med healing ol. lenge da?
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: Energi fra bamse?

Innlegg av Amfelia »

JaDa skrev:
Amfelia skrev:Du er langt fra rar!
Dette med å lese energier ut fra bilder og gjenstander er kjempespennende, og etter hva jeg har fått av tilbakemeldinger på mine lesninger så er dette noe jeg behersker kjempegodt! Psykometri heter det...
Første gang jeg prøvde meg var på et selvutviklingskurs, med en bamse...og tro det eller ei jeg hadde full klaff med det jeg fikk fram, personen som eide bamsen, både som liten og hvordan han ser ut i dag, navn på dem han hadde fått bamsen av, beskrivelse av hus og innbo og personlighet! Jeg var vel den som ble mest overrasket i så måte, for jeg hadde aldri trodd at jeg kunne få frem noe slikt!
Har prøvd meg noen ganger senere, og etter sigende truffet meget godt! Så lyver jeg her, er det andre som lyver for meg...
Og healing via fotografi er mulig..
Amfelia
Jøss så spennende, du fikk altså energier fra en bamse å kunne ut i fra det finne ut alt det som du beskrev? Det hørtes veldig spennende ut, hadde du da holdt på med healing ol. lenge da?
Har aldri bedrevet healing, healing var også en ting jeg kom i kontakt med på det kurset.
Men det at man kan heale via fotografi, er noe jeg har blitt fortalt av en fjernhealer.
Jeg har prøvd psykometri på bilder, leker, glass, til og med en gaffel, og det funker :mozilla_wink: Det gjelder bare å stole på magefølelsen sin og tørre å slippe seg løs, beskriv det første du får opp, ikke nøl og tenk på at det er sikkert feil, for du kan bli like gledelig overrasket som det jeg ble! Øvelse gjør mester!

Amfelia
Antall ord: 298
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JaDa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Jul 2007 13:25
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nedre Eiker

Re: Energi fra bamse?

Innlegg av JaDa »

Amfelia skrev:
JaDa skrev:
Amfelia skrev:Du er langt fra rar!
Dette med å lese energier ut fra bilder og gjenstander er kjempespennende, og etter hva jeg har fått av tilbakemeldinger på mine lesninger så er dette noe jeg behersker kjempegodt! Psykometri heter det...
Første gang jeg prøvde meg var på et selvutviklingskurs, med en bamse...og tro det eller ei jeg hadde full klaff med det jeg fikk fram, personen som eide bamsen, både som liten og hvordan han ser ut i dag, navn på dem han hadde fått bamsen av, beskrivelse av hus og innbo og personlighet! Jeg var vel den som ble mest overrasket i så måte, for jeg hadde aldri trodd at jeg kunne få frem noe slikt!
Har prøvd meg noen ganger senere, og etter sigende truffet meget godt! Så lyver jeg her, er det andre som lyver for meg...
Og healing via fotografi er mulig..
Amfelia
Jøss så spennende, du fikk altså energier fra en bamse å kunne ut i fra det finne ut alt det som du beskrev? Det hørtes veldig spennende ut, hadde du da holdt på med healing ol. lenge da?
Har aldri bedrevet healing, healing var også en ting jeg kom i kontakt med på det kurset.
Men det at man kan heale via fotografi, er noe jeg har blitt fortalt av en fjernhealer.
Jeg har prøvd psykometri på bilder, leker, glass, til og med en gaffel, og det funker :mozilla_wink: Det gjelder bare å stole på magefølelsen sin og tørre å slippe seg løs, beskriv det første du får opp, ikke nøl og tenk på at det er sikkert feil, for du kan bli like gledelig overrasket som det jeg ble! Øvelse gjør mester!

Amfelia

Ok, får prøve meg frem etter hvert.. Dette kan jo bli spennende.. TAKK :mozilla_smile:
Antall ord: 317

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 03 Aug 2006 12:59
17

Innlegg av Tjohei »

Hørtes veldig spennende ut det der Amfelia. Hadde vært utrolig å kunnet noe sånt
Antall ord: 16
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Ja, hvorfor ikke ?
En skal huske på at bilder gir en referanse "oppad" - dvs til dine Hjelpere og Guider , og dermed er "forbindelsen" oppnådd.
Dermed vil bildet fungere som etslags telefonnummer - for å forklare på en kjent måte.

Det samme gjelder det å lese info fra bilder ( for de som har denne evnen) - man får info fordi man har en referanse.
Når det gjelder TING ( som f.ex en bamse ) - vil den ha samlet inntrykk som en med evner kan lese.
Jeg tror det at alt er energi, enten i bølger eller i "inngraveringer" som henger igjen i gjenstander. Dersom slike inntrykk som henger igjen er meget kraftige, vil det virke som et gjenferd , dvs man får en projisering av energiavtrykket.
Dette er kan man enkelte plasser se, i form av et gjenferd som viser seg - omtrent som en filmavspilling.
Spøkelser som opptrer på forskjellige måter fra gang til gang, blir en annen sak, da er det "intelligente" energier som går igjen, gjerne en sjel / ånd.

Men slike inntrykk som er i f.ex en bamse, er der de og, og kan oppfattes av mennesker med ekstra åpne sanser for akkurat dette.
Noen klarer å trene opp slike sanser, - gjerne via undervisning fra andre som kan.

Alt er energi, og energi kan avsette "avtrykk" - omtrent som en stein som blir oppvarmet av sola. Selv når sola forsvinner bak en sky, vil steinen fortsatt være varm en tid, og man kan føle at den er varm . .
Så vil temperaturen minke inntil steinen igjen har samme temperatur som omgivelsene.

Med andre ord; Jo kraftigere energien har påvirket gjenstanden, jo lengre vil og inntrykket sitte igjen.
Derfor vil og alle gjenferd ( avtrykk) forsvinne sakte men sikkert. Det ser vi og på at det er lite avtrykk fra vikingtiden, mens ting fra 18 og 19 hundre tallet fremdeles vises.
Noen inntrykk var så sterke dengang de ble til, at de også vises utover dette tidsaspektet.

Spøkelser vil dog oppføre seg annerledes, de forblir like sterke hele tiden, og vil gjerne oppføre seg forskjellig fra gang til gang, - når disse "blir borte" - reiser de videre inn i lyset - og vil da "plutselig" bli borte.

Det er iallfall de tanker jeg har om dette.

mvh Asbjørn
Antall ord: 385

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Tjohei skrev:Hørtes veldig spennende ut det der Amfelia. Hadde vært utrolig å kunnet noe sånt
Vet du, Tjohei, at dette er noe utrolig mange kan greie å mestre, det gjelder bare å slippe seg løs og ikke tvile. Har hørt at det er noe de aller fleste greier, men om det stemmer vet jeg jo ikke...
Det skader ikke å forsøke, men du må jo ikke kjenne til historien bak gjenstanden, da :D ,
lån noe fra en eller annen, kanskje arvegods eller noe som "utlåner" vet hvor kommer fra, eller hvem som har eid, og slipp deg løs!
En gammel sølvgaffel førte meg til en dal, siden et lite småbruk med sine dyr og planter, gaffelen fikk jeg med meg fra Oslo, men jeg var i Gudbrandsdalen..., så det er litt sprøtt, men utrolig gøy! Jeg hadde jo regna med at jeg ville i beste fall ville komme til en bygård i Oslo, og så kom dette....


Amfelia
Antall ord: 169
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Asbjørn skrev:Ja, hvorfor ikke ?
En skal huske på at bilder gir en referanse "oppad" - dvs til dine Hjelpere og Guider , og dermed er "forbindelsen" oppnådd.
Dermed vil bildet fungere som etslags telefonnummer - for å forklare på en kjent måte.

Det samme gjelder det å lese info fra bilder ( for de som har denne evnen) - man får info fordi man har en referanse.
Når det gjelder TING ( som f.ex en bamse ) - vil den ha samlet inntrykk som en med evner kan lese.
Jeg tror det at alt er energi, enten i bølger eller i "inngraveringer" som henger igjen i gjenstander. Dersom slike inntrykk som henger igjen er meget kraftige, vil det virke som et gjenferd , dvs man får en projisering av energiavtrykket.
Dette er kan man enkelte plasser se, i form av et gjenferd som viser seg - omtrent som en filmavspilling.
Spøkelser som opptrer på forskjellige måter fra gang til gang, blir en annen sak, da er det "intelligente" energier som går igjen, gjerne en sjel / ånd.

Men slike inntrykk som er i f.ex en bamse, er der de og, og kan oppfattes av mennesker med ekstra åpne sanser for akkurat dette.
Noen klarer å trene opp slike sanser, - gjerne via undervisning fra andre som kan.

Alt er energi, og energi kan avsette "avtrykk" - omtrent som en stein som blir oppvarmet av sola. Selv når sola forsvinner bak en sky, vil steinen fortsatt være varm en tid, og man kan føle at den er varm . .
Så vil temperaturen minke inntil steinen igjen har samme temperatur som omgivelsene.

Med andre ord; Jo kraftigere energien har påvirket gjenstanden, jo lengre vil og inntrykket sitte igjen.
Derfor vil og alle gjenferd ( avtrykk) forsvinne sakte men sikkert. Det ser vi og på at det er lite avtrykk fra vikingtiden, mens ting fra 18 og 19 hundre tallet fremdeles vises.
Noen inntrykk var så sterke dengang de ble til, at de også vises utover dette tidsaspektet.

Spøkelser vil dog oppføre seg annerledes, de forblir like sterke hele tiden, og vil gjerne oppføre seg forskjellig fra gang til gang, - når disse "blir borte" - reiser de videre inn i lyset - og vil da "plutselig" bli borte.

Det er iallfall de tanker jeg har om dette.

mvh Asbjørn
Flott forklart, Asbjørn!

Denne angivelige bamsen, hadde eieren fått da han var rundt 4 år, etter hva jeg husker, denne mannen er i dag i 50 åra, og bamsen hadde alltid vært med han, sikkert derfor jeg fikk han så tydelig frem både som liten og voksen! Jeg fikk se bilde av mannen etter "seansen", og jo dette var mannen som "kom" til meg!
Navnene Tore og Svanhild kom bare ramlende ut av meg da kursholder spurte om vi kunne få frem noen navn, disse navnene ble ikke bekrefta der og da, men dagen etterpå fikk jeg melding fra dama som medbrakte bamsen på kurset om at navnene og en grønn sofa i ullstoff stemte..
Spennende er det iallefall, har ikke prøvd dette på bygninger\vegger enda, men det er også verdt å prøve på har jeg forstått?

Amfelia
Antall ord: 534
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Asbjørn sier det egentlig i sitt innlegg, men vil likevel si at en
ut fra min forståelse for hvordan energiene formidles så kan ikke
ett bilde heale.
Om du bruker ett bilde under healing er det kun forde du selv føler
du trenger noe for å tune inn på.
Ett fotografi vil ikke kunne opparbeide så mye energi at det i seg selv kan
formidle Gudommelig healende energi.

Det blir altså ett inntuningspunkt for den som føler en trenger det,
og er egentlig helt unødvendig for å formidle energi.
Antall ord: 92
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

kaja43 skrev:Asbjørn sier det egentlig i sitt innlegg, men vil likevel si at en
ut fra min forståelse for hvordan energiene formidles så kan ikke
ett bilde heale.
Om du bruker ett bilde under healing er det kun forde du selv føler
du trenger noe for å tune inn på.
Ett fotografi vil ikke kunne opparbeide så mye energi at det i seg selv kan
formidle Gudommelig healende energi.

Det blir altså ett inntuningspunkt for den som føler en trenger det,
og er egentlig helt unødvendig for å formidle energi.
Jepp, bildet fungerer kun som et "telefonnummer" - dvs du trenger noe å bruke telefonnummeret med ; altså en telefon.
Uten telefonen, er nummeret verdiløst.

Med andre ord; bildet er bare et "hjelpenotat" for å komme videre.

En healer kan sende healing direkte til hvilket som helst menneske verden over, - eller til situasjoner, jordkloden, naturen, dyr, - ja fantasien begrenser.
Men man må vite hva man gjør / hvem man skal sende til.

Når det gjelder healing til personer ; bør man "ha lov" å sende til vedkommende mottaker,
på samme måte som man spør om en med hodepine vil ha hodepinetabletter.
Er hodepinen migrene, vil ikke vanlige hodepinetabletter ha effekt i det heletatt...

Healing fungerer utover de begrensninger som vanlige tabletter har, MEN:
Ikke alle sykdommer eller situasjoner SKAL heales ! Noen ting er ment å skje !

mvh Asbjørn
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links