Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinKan noen anbefale meg en healer?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Rusket
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 02 Aug 2007 00:04
16

Kan noen anbefale meg en healer?

Innlegg av Rusket »

Jeg er i den fortvilte situasjonen at jeg er mor til en syk liten jente. Til tross for nærmere et år med utredning nå, er vi fremdeles ikke noe klokere, og legene klør seg i hodet. Mens vi venter på mer utredning ser jeg jenta mi henge mer og mer etter. Jeg har flere andre barn, så jeg ser forskjellene så enormt tydelig.

Nå vil legene sette henne på fast medisinering, noe jeg kjenner med hele meg at er ikke riktig! Jeg må prøve alternativer først, vite at jeg har gjort alt i min makt. Vi har prøvd akupuntur uten hell. Nå vil jeg prøve healing. Jeg trenger en som virkelig kan dette, for jenta mi er et stort mysterium, og trenger mye hjelp. Kan noen hjelpe meg å finne en? Det er sikkert mange useriøse "healere" der ute, og vi har ingen tid å miste...

På forhånd takk for hjelpen!
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 01 Aug 2007 02:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

hei

Innlegg av TT »

jeg vet ikke om noen men jeg kan sende deg noen dokumenter på msn såkan duprøve å lare fra de???
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Se pm
Antall ord: 2
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrs.mystic
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 14 Mai 2006 15:21
18

Re: Kan noen anbefale meg en healer?

Innlegg av mrs.mystic »

Rusket skrev:Jeg er i den fortvilte situasjonen at jeg er mor til en syk liten jente. Til tross for nærmere et år med utredning nå, er vi fremdeles ikke noe klokere, og legene klør seg i hodet. Mens vi venter på mer utredning ser jeg jenta mi henge mer og mer etter. Jeg har flere andre barn, så jeg ser forskjellene så enormt tydelig.

Nå vil legene sette henne på fast medisinering, noe jeg kjenner med hele meg at er ikke riktig! Jeg må prøve alternativer først, vite at jeg har gjort alt i min makt. Vi har prøvd akupuntur uten hell. Nå vil jeg prøve healing. Jeg trenger en som virkelig kan dette, for jenta mi er et stort mysterium, og trenger mye hjelp. Kan noen hjelpe meg å finne en? Det er sikkert mange useriøse "healere" der ute, og vi har ingen tid å miste...

På forhånd takk for hjelpen!
Prøv Hugo Stenberg. Han vet jeg er ekte!!
Antall ord: 168
Den som ler sist er treig......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Utopian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Mai 2007 16:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vest

Innlegg av Utopian »

Reidar Risvold i Haugesund!
Antall ord: 4
SUNTELIA AION

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

det er kjempemange dyktige healere der ute, du kommer til å finne en. ikke mist håpet, det vil ordne seg:) vi gir ordet sykdom for mye energi
Sist redigert av elm på 22 Feb 2008 03:13, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Wenchek
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 18 Jun 2006 13:40
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Wenchek »

Pm
Antall ord: 1
Bedre og bedre..
www.paranorge.net

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rusket
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 02 Aug 2007 00:04
16

Innlegg av Rusket »

Hei alle sammen! Beklager at det har gått så lang tid uten at jeg har latt høre fra meg! Jeg har fått en strøm av pm'er og respons, det varmer virkelig!! Jeg ville bare takke alle som har svart meg og hjulpet meg på veien - føler jeg er på sporet nå. Dere er en super gjeng, tusen tusen takk!!
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Vil bare legge til at Jan Erik på skoger naturterapi har hjulpet meg med min sykdom-. Han er flink og gir seg ikke.
Men lykke til. Ingenting er verre enn når barna våre er syke. Jeg sender mange gode tanker.
Stol på magefølelsen og be om hjelp, så får du det.

Klem.
Antall ord: 56
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
16

Innlegg av Mariann66 »

Prøv å ring til Birgit Loen på tlf nr:57 85 62 74.

Masse lykke til ønskes til dere. :)
Antall ord: 19
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Katja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 109
Startet: 05 Mar 2007 13:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Katja »

Hei! utrolig trist at jenta di har blitt syk, det er så urettferdig.. Har du fått tak i en healer? Den eneste personen jeg vet om er Snåsa-kallen som han blir kalt som har healet mange folk, han er bare en helt utrolig mann som gjør tjenestene sine gratis. Han begynner å bli gammel og tror det er best at hvis dere skal besøke han at dere besøker han ganske raskt. Men tror du har fått flere healere her! Paranormal er en flott gjeng :) Lykke til med jenta di, gjør det som DU føles er rett for HENNE!
Antall ord: 106
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
totte1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 17 Okt 2007 19:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av totte1 »

Har selv vært hos Jan Erik på Skoger Naturterapi, Kom til han med store smerter i foten etter en ryggskade, etter en time hos jan Erik og mangen merkelige opplevelser, så gikk jeg der i fra uten smerter i foten. Året etter var jeg hos jan Erik og tok Reiki 1,2, og 3
Reiki er utrolig flott og sterkt, de periodene jeg bruker Reiki mest er de periodene som er de beste for meg, ser at jeg skal jobbe mer med Reiki. Intuisjonen min er også sterkere da. Noe som er veldig spesiellt er fjernhealing, husker jeg ble helt rørt første gangen jeg fikk fjernhealing. Jeg utfører også fjernhealing og ofte merker dem jeg healer, når jeg begynner og når jeg avslutter, selv om vi avtaler ca tid når vi skal begynne. Helt fantastisk:-)

Mvh
Tore
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Her er også en alternativ greie som det kan være verdt å se på. Faktisk mange som har vist bedring og blitt frisk ved å legge om kosten. http://www.neurozym.com/proteinintoleranse.htm
Antall ord: 33
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links