Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHealing - videreutviklig

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

LilleTrille
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 23 Jul 2007 23:47
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark
Blitt takket: 1 gang

Healing - videreutviklig

Innlegg av LilleTrille »

Hei :)
Jeg har lest boken "The Reconnection" av Eric Pearl nå. Jeg drev og øvet litt på noen av de metodene som sto der. Så plutselig en dag, da jeg lagde energiball, fikk jeg en helt ny følelse i henende. Jeg prøvde å holde hendene mine over en venninne, som var med meg. Jeg kunne liksom føle energiene! Var helt merkelig. Kunne føle med hendene hvor hun hadde vondt. Så jeg holdt hendene over det stedet. Fikk en sånn sterk følelse, som bare tvang hendene mine til å være der. Jeg klarte ikke bevege de. Så ble det VARMT- og vondt. Til slutt måtte jeg flytte de. Venninnen min kunne også kjenne denne varmen. Jeg har prøvd litt til med dette - har dempet smerter. Og jeg holdt hendene mine over et myggstikk. Ca. 10 min etterpå var det ikke lengre tegn til myggstikket.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Healing - videreutviklig

Innlegg av guardian »

KristineH skrev:Hei :)
Jeg har lest boken "The Reconnection" av Eric Pearl nå. Jeg drev og øvet litt på noen av de metodene som sto der. Så plutselig en dag, da jeg lagde energiball, fikk jeg en helt ny følelse i henende. Jeg prøvde å holde hendene mine over en venninne, som var med meg. Jeg kunne liksom føle energiene! Var helt merkelig. Kunne føle med hendene hvor hun hadde vondt. Så jeg holdt hendene over det stedet. Fikk en sånn sterk følelse, som bare tvang hendene mine til å være der. Jeg klarte ikke bevege de. Så ble det VARMT- og vondt. Til slutt måtte jeg flytte de. Venninnen min kunne også kjenne denne varmen. Jeg har prøvd litt til med dette - har dempet smerter. Og jeg holdt hendene mine over et myggstikk. Ca. 10 min etterpå var det ikke lengre tegn til myggstikket.
åhh så bra da :D ja den boka er veldig bra,bare at man leser den så kan man føle healing energier, jeg har også laget disse energi ballene og strekt dem ut og lekt litt med dem, men har aldri prøvd det på noen enda,får gjøre det en gang :)
Antall ord: 206
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Emperor16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 12 Feb 2007 00:57
17

Innlegg av Emperor16 »

Hei=) Det er ikke Vekk din indre healer, av Eric Pearl du mener eller?=)

Den er ihvertfall knall bra=)
Kjenner energiene banke i henda mine når jg bare holder boka=O


Jaja...
Antall ord: 33
La ikke sinnet leve i ett nøtteskall, slipp det fri!=D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nomus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 03 Nov 2011 10:04
12
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Healing - videreutviklig

Innlegg av nomus »

Dette fortsetter bare å fascinere! verden ER full av mirakler og om du søker vil du alltid finne et svar^^
Antall ord: 20
“Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness, that most frightens us. "

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing - videreutviklig

Innlegg av Nephandi »

Når man bruker evner så gjør man dem sterkere. Energiballer kan hjelpe til meg å styrke og utvikle healing Chakraene i håndflatene. Jeg tror jeg må lese denne boken dog, den høres spennende ut, var det Vekk Din Indre Healer den het på Norsk?
Antall ord: 47
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nomus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 03 Nov 2011 10:04
12
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Healing - videreutviklig

Innlegg av nomus »

ja, energien jeg holder på med vokser i intensitet jo lenger ifra hverandre jeg drar hendene mine.
Boken heter finn din indre healer på norsk ja, til forfatterens store frustrasjon. Han mener at dette ikke handler om å lære å bli healer, men å "oppgradere vår menneskelige programvare" - igjenforbinde oss med jorden og universet på nytt. I denne prosessen blir vi alle naturlige healere og får en sterkere tilstedeværelse osv... Boken er veldig bra og jeg anbefaler den på det varmeste. :)
Antall ord: 82
“Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness, that most frightens us. "

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing - videreutviklig

Innlegg av Nephandi »

Takk for informasjonen, jeg irriterer meg alltid når Norske titler blir forandret i forhold til orginalspråket, ofte til noe helt annet, det gjør det vanseklig å finne ut av hvilken bok man snakker om. eg foretrekker uansett å lese bøker på orginalspråket hvis mulig.
Antall ord: 47
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links