Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterNibiru 2012

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Hecate skrev:Jeg er helt enig med deg at det ikke skal være frykt som skal ligge til grunn. Derimot kan en ikke unngå at enkelte blir redde av slike dommedagsprofetier. Derfor er det bedre å ikke snakke om den biten, men å bygge opp forsvarsverket i form av verdier og nestekjærlighet.
Det som kommer, det kommer og imellomtiden får vi sørge for at vi har healet nok til at det kommer positive ting ut av det, ikke mer frykt og ego. Du vet hva jeg mener.

Du har dine kilder fra et annet planetsystem, jeg har mine i dette systemet. Riktignok er de mennesker med moderne teknologi, matematiske modeller og geniale formler. Jeg er redd mine kilder ville være mer skremmende enn dine, derfor sier jeg heller ingenting. Og jeg kan ikke si noe heller fordi ingen vet hva som kommer til å skje, ingen kan si at dette kommer vi til å overleve. Det er spennende tider vi lever i :)
Ja, og hvorfor blir folk redde? Fordi de er fastlåst i illusjonen om at dette er negativt. Det som er kjent blant folk flest er bibelens "dommedag", at det er Jordens undergang det er snakk om. Noe det IKKE er...og hva er negativt med å opplyse om det? Det er alt annet enn negativt.

90% av budskapet i kanaliseringene mine var at dette ikke er noe å frykte, hvorfor vi ikke skal frykte, og hva vi skal gjøre for å kvitte oss med denne irrasjonelle frykten. Hensikten er å forberede, og det er viktig. For det er ikke mye hjelp i en flokk lysarbeidere dersom de blir lammet av panikk og uvitenhet når jordendringene kommer som lyn fra klar himmel. Da trengs det sårt mennesker som kan berolige og fortelle hva, hvordan og hvorfor dette skjer. OG at dette ikke er slutten på menneskeheten, men at vi går en fantastisk tid i møte.

Det er kun EN måte å kvitte seg med denne redselen på, og dermed også unngå erfaringsbehovet for å møte naturelementene....og det er ved å i tillit godta muligheten for at de store jordendringene er på vei. ALT som vi i frykt eller mistillit skyver unna, kommer vår vei....enten vil det eller ei. Dette er Universell sannhet...slik er det bare.

Hvilke verdier og nestekjærlighet er det du mener er viktig å bygge opp? Det hjelper ikke å være god mot din neste så lenge du ikke er god mot deg selv. Du må først bli glad i deg selv før du kan gjøre en forskjell utad. Og det som skjer når du blir glad i deg selv....og ALT det du er....inkludert de vonde følelsene som du forsøker å skyve unna - er at du får tillit til livet. Du blir ikke lenger opphengt i tanken på ytre hendelser som skaper vonde følelser inne i deg, fordi du har akseptert hver eneste følelse i kroppen din....da flyter nemlig følelsene fritt. Du kan fortsatt gråte en skvett av det du opplever i verden, men du har ikke lenger blokkerte følelser i cellene som låser fast følelsesladede inntrykk og tanker til en forstenet cyste av energi.

Jo flere mennesker som forløser blokkerte følelser, jo mer energi blir frigjort. Menneskehetens kollektive bevissthet stiger, og færre mennesker trenger å måtte bli tiltrukket steder på Jorden hvor naturelementene herjer som verst. Det er DETTE som er jobben vi må gjøre. Vi må endre oss SELV og elske den vi er. Det hjelper ingenting samme hvor mye kjærlighet vi pøser ut når vi gjør dette fordi vi tror vi ikke er bra nok. For det er det som i bunn og grunn ligger bak. Når vi elsker oss selv og vet at vi er bra nok, så vet vi også at hele skapelsen er bra nok. At alt er perfekt. Vi forstår at vi ikke trenger å strebe etter å endre noe som helst i det ytre, at alt som foregår i det ytre kun er en refleksjon av den vi selv er. Da får vi tillit til alt. Vi ser at det ikke finnes noe som vi trenger å kjempe imot, forhindre eller omskape. For det er kun når vi selv har indre motstand at vi viser motstand i det ytre. Motstand skaper grenser. Men livet har ingen grenser. Livet bare flyter uhindret som en elv.

Jeg er ikke i tvil om at dine vitenskapelige kilder er mer skremmende enn mine. Og det er jo ikke rart. Vitenskapen vet ikke at alt er under guddommelig kontroll, de tror at alt er meningsløse tilfeldigheter og katastrofer....slik de tror livet er. Derfor vier vitenskapsmenn livet sitt til å strebe etter å forhindre kataklysmiske "katastrofer", av mangel på tillit til livet...kort og godt. Hadde de bare visst hvor enkelt og bekymringsløst livet er :D
Og jeg kan ikke si noe heller fordi ingen vet hva som kommer til å skje, ingen kan si at dette kommer vi til å overleve.
Dette hørtes da skummelt ut. Usikkerhet er fryktbasert.
Da kan jeg berolige deg og andre med sannheten om at jordendringene kommer, og at jeg vet at menneskeheten kommer til å overleve dette. ;)
Antall ord: 879

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ja, men det er fint at du vet det. Fortsett med å berolige. Da kan det hende at folk ikke lenger bryr seg så mye om at det er skummelt. Kanskje folk ikke bryr seg i det hele tatt mer, eller? Dersom det er meningen å skremme folk til å ta ansvar for hverandre, mener jeg?
Og selvfølgelig er det positivt med jordendringer, det er jo den naturligste ting i verden. En syklus jorden skal igjennom, men ingen av de som var tilstede forrige gang lever nå og vi vet ikke hvordan de overlevde.....så det er jo ganske spennende i seg selv.
Men for å si som en av mine helter; "det vil helst gå godt" og da gjelder det alt sammen. Jeg ser at mennesker "ofrer" seg i naturens herjinger hele tiden....så fint....eller???
Antall ord: 134
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Gaute skrev:Jeg er ikke i tvil om at dine vitenskapelige kilder er mer skremmende enn mine. Og det er jo ikke rart. Vitenskapen vet ikke at alt er under guddommelig kontroll, de tror at alt er meningsløse tilfeldigheter og katastrofer....slik de tror livet er. Derfor vier vitenskapsmenn livet sitt til å strebe etter å forhindre kataklysmiske "katastrofer", av mangel på tillit til livet...kort og godt. Hadde de bare visst hvor enkelt og bekymringsløst livet er :D
Dette viser jo bare hvor få vitenskapsmenn/kvinner du virkelig kjenner.... #-o
Antall ord: 89
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

@Gaute personlig:
.. og hvor ble det så av flodbølgene og jordskjelvene dine som skulle utradere oss alle på våren\forsommeren, Gaute?

Du har sikkert dine disipler, men hos meg har du INGEN troverdighet tilbake, overhodet!

Du er det man på godt norsk kaller for en falsk profet!


@Regn:
Takk for titten på filmsnutten i linken. Det evige spørsmål om menneskehetens ødeleggelse av jorden vil nok aldri slutte å få tilhengere. Sannheten er egentlig veldig enkel om dette: Mennesket er ikke i stand til stort annet enn å skrape litt på overflaten av denne planeten vår. Er du redd for f.eks. forurensning på grunn av eksos skal du huske på bl.a. dette: Da krigen i Irak sto på (den siste gangen) tente Saddams folk på oljebrønner som dekket et ufattelig stort geografisk landområde. Faktsk var størstedelen av det sørlige Irak så innhyllet i denne røykskyen at man ikke så dagslys eller solskinn der på flere måneder!
Fikk dette så ozonlaget eller været i midtøsten til å forandres i noen nevneverdig grad? NEI!

Sannheten om Niribu og andre dommedagsprofetier er rett og slett veldig enkel:
Intet er nytt under solen, og dette er kun spekulasjoner fra ende til annen.
Selv en så "enkel" sak som klimapåvirkning\forverring er man på forskernes og vitenskapens hold ikke enige om overhode!

Men, - sett i et jordisk perspektiv, der 100 000 år bare er for blåbær å regne; - så vil jeg nok måtte innrømme at "dommedag" nok kanskje kan nærme seg... ...
Sist redigert av Qwizleiz på 14 Sep 2007 09:08, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 262
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

feilstazting.. sorry .. skulle egentlig endre skriveleifer i forrige post..

(hvorfor kan man ikke slette siste post her inne?)
Antall ord: 18
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Re: Nibiru 2012

Innlegg av madjava »

Regn skrev:Har lest en del og sett en del filmer som omhandler denne planeten som tydeligvis er vitenskapelig bevist på vei mot jorden. Jeg synes dere skal se hele denne filmen, som er siste del av serien "Are you ready". Ganske interessant spør du meg.

http://www.youtube.com/watch?v=5hI7bbaqEl4

Nibiru skal ikke støte sammen med jorden, men gå ganske nære forbi oss, noe som i stor grad vil påvirke vær og klima på jorden, og forårsake enorme naturkatastrofer.
Når det gjelder skapninger som skal ha/ha hatt sitt hjem på Niribu, vil jeg personlig tro dette bare er en myte, symbolikk..

Film makeren har i hvertfall helt rett i det han får frem mot slutten av filmen, at det er mye regjeringer og myndigheter vet om, men som de prøver å holde så hemmelig som mulig, av frykt for total kaos blant mennesker. Og det er jo det som hadde skjedd.
Hvis ditt yndlingsprogram på TV hadde blitt avbrytt av en ekstra nyhetssending hvor f.eks presidenten i USA forteller deg at nesten hele jordens befolkning stryker med i 2012... Hadde du klart å fortsette å leve "normalt"?

Et fint sitat om enkelte regjeringsmedlemmer:
"Det kan være veldig vanskelig for en person å forstå og erkjenne noe, når hans inntekt er avhengig av at han ikke forstår det."

Hadde vært interessant å høre andres meninger angående temaet Nibiru, og også andre temaer regjeringer skjuler, og 2012 selv om det fins for mange tråder om dette allerede.
Finner ikkje vitenskaplige bevis på at denne planeten eksisterer eller er på vei mot jorda...kanskje du vil vise til noko seriøst om dette?
Antall ord: 286
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Hecate skrev:Nibiru ja....hva skal en si om den....noen tror det er et stjerneskip som kan minne om Star Trek, mens andre hevder det er en planet med en omløpsperiode på 3600 år....og igjen antas den å være en brun dverg...
Og attpåtil skal den ha vært observert i 2003 av entusiaster som fastholder disse newage-dommedagsprofetiene....det er jo godt gjort ettersom de aller fleste sier at den er i en annen dimensjon!
Hehe...desse opplysningane har eg oxo funne...i tillegg vert nibiru tolka som ei babylonsk myte...dertil mulig misforstått oxo...
Antall ord: 101
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

guardian skrev:
Regn skrev:Hvorfor tror du det ville skjedd før nå? Store menneskemasser har jo blitt "utslettet" før, i hvertfall tre ganger som vi vet om. Blandt annet under istid, som kom ganske plutselig, og under den store flommen. Da var det bare en liten del av menneskene som overlevde, og kunne føre menneskeslekten videre.

Jeg mener ingen har fortjent å bli "utslettet" mer enn oss mennesker i dag. Med tanke på all ondskap og materialisme og forurensing i verden i dag. Menneskene har også i løpet av de siste 60 årene vokst fra 2 milliarder til snart 7 milliarder mennesker.
Jorden trenger virkelig å bli renset snart. Tror det er bare på sin plass om det skjer jeg...
joda er helt enig med deg at jorda trenger og bli rensket ( noe som holder på og skje no,vist du vil så kan du les dette http://www.matthew.selvet.dk/default.asp?id=83&mnu=3 ),og at vi mennesker har vært dum nok til og bli manipulert av de som styrer bankene,regjeringer osv og at vi må våkne opp.

men at vi mennesker fortjener og bli utslettet er litt drøyt,finnes mange gode mennesker poå jorden her også, er det noen som "fotjener" og forlate jorden så er det de som er grådige,maktgale, egoistiske "jævler"

hva som skjedde før kan ingen nøyaktig si, bare de som levde da.
så er det nok til alle her på jorden vist vi har fordelt godene på riktig måte, så antall mennesker er ikke det største problemet tror jeg,det første vi må gjøre noe med er og gi alle barna på jorden mat og ingen krig.
Vi er for mange på jorda...vi utarmer naturen...vi tilfører miljøgifter...og for naturen eller universet er alt liv like lite verdt...er egoistisk å påstå at nokon fortjener å bli utsletta...
Antall ord: 325
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Noen ganger kan du slette, andre ganger ikke....kommer litt an på hvor i systemet tråden ligger....uten at jeg har oversikt over systemet.....


Jeg merker ihvertfall at Gautes meldinger virker mot sin hensikt for mitt vedkommende fordi jeg mister helt lysten til å gi slipp på noe som helst. Blir bare mer kamplysten og sikkert styrt av frykten og whatev'a ;)
At det går an å forsvare folks lidelser for at jorda skal fikse det hun helt fint greier uten casualties....og så skjule det bak at vi ikke forløser frykt o.s.v. hvor er troen på mennesket, gutt? Du vet vel at alt som skjer i denne verden er vår egen skyld? Det er vi som er Gud, det er vi som lager lovene... Prøver dine aliensvenner å fortelle deg at du alene ikke kan klare å forandre alt? For det kan du. Og du trenger ikke som f.eks. Che eller Jesus, dø for det en gang. Bare lev ut hans verdier, så vil inntrykket meisles....eller er det slik at alle husker Jesu gjerninger fordi han døde? Er det lidlese og martyrdød som gjør at vi husker alle hans gode sider? I såfall er det en holdning som mennesket har skapt, mennesket som en forlengelse av Universet. En holdning vi ikke trenger, like lite som døden selv eller alt det vonde ,for ikke å ta det gode for gitt...vi bestemmer her...og hver og ens vei er like viktig. Det er ingenting som er forutbestemt, ingen behøver å følge sin kontrakt....ingenting av det som er forutsagt behøver å skje. Og det har ingenting med frykt å gjøre, men rett og slett min manglende innsikt i denne ulogiske oppbygningen av teorier, kanaliseringer, tro og pseudovitenskap.....
Det er sååå ufattelig mye i denne "åndelige" verden som overhodet ikke gir mening.
En selvmotsigelse i seg selv er jo at vi er Universet/Gud, de som trekker i alle tråder....hvorfor har vi karma og dualisme? Hvorfor er ego negativt dersom det er ien kosntellasjon der det er en vinn-vinnsituasjon for alle? Hvorfor hevder noen at vi skal oppleve motparten til det gode for å sette pris på det gode? Hvorfor skal vil bare huske det forferdelige for å "skremmes" til å glede oss over det som er fint. Ja, livet er så enkelt at vi lager drama for å ha noe å snakke om....I vår rene universelle form har vi ikke dualisme eller bias. Det er menneskets utfordring og det er ingen fasit på hvordan vi skal gjenkjenne det. Og det trenger ingen å måtte betale den ultimate prisen for, uansett hvor mye de har pushet for å få den livsoppgaven (som mange hevder er måten livsoppgaver, kontrakter o.s.v. går ut på), det er friheten til å velge, det er det som er testen. Og det er ingen fasit....og om jeg er redd isbjørner, så spiller det ingen rollle altså, de er sabla søte og de fortjener å leve. Heldigvis ser vi på oss selv og sier "oi, våre holdninger har til ven viss grad nesten ført til at disse dør ut, hvordan skal vi redde dem?" HER er nestekjærligheten...det holder å se til siden og se på den hjemløse ved siden av deg på parkbenken. Gled deg med ham over at solen og kaffen varmer, istedet for å synes synd på ham, vi er jo begge enige i at det fratar ham hans kraft....hvorfor skal da våre hjerter åpnes ved å synes synd på vår neste? Er vi virkelig så fordomsfulle overfor våre neste at vi tror at misunneligheten vil ødelegge for å glede seg på andres vegne? Må det bare være kynisk? Vi gir hverandre for lite cred her, og det føles helt feil....det er ikke av den guddommelige kilden, men av menneskets mørkeste sider....iallefall er det slik jeg ser det.
Vår kollektive bevissthet jobber sammen, har alltid gjort det, vil alltid gjøre det. Spre alle dommedagsprofetier og bevisstheten vil manifestere frykten. Spre alle positive ting og bevisstheten vil manifestere det....hva er det vi ønsker å oppnå? Og jeg skal berømme Gaute for at han hele tiden vil understreke at det kommer noe godt ut av det og at alt vil bli bedre enn best tilslutt (for de som overlever ;) ). Det er heller ikke det jeg reagerer på, men idet hele tatt at det skal være nødvendig at noen skal ofre seg for at andre skal våkne opp.....? Ja, det er virkelig martyrdød og hvem i huleste har funnet opp et slikt konsept? Nei, jeg skal ikke si at Gud er god o.s.v. for Gud har ingen grunn til å være det. Derimot er Gud det mange kaller kjærlighet, jeg har erfart at Gud bare er forløsning. Rett og slett at det en sliter med bare løser seg opp med Gud på banen, som om noe fordamper, uheldige bindinger og forbindelser brytes, en ser klarere enn før....ingen kjærlighet eller noe sånt, bare en ren re-setting av systemet....min erfaring, ikke nødvendigvis sannhet, for den er det vel ingen som har eneretten på? Ei heller fullstendigheten.
Antall ord: 879
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Nåhdah...profeten Gaute har dukka opp igjen med sine sannheter om jordendring...guddommelig omelett krydra med galskap...
Antall ord: 18
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Han mener det godt, men det hjelper ikke folk med å forløse frykt og redde verden på stor skala å leke profet på et forum med et par hundre, i snitt, overtroiske brukere.....men alle monner drar sies det, så be my guest.
Antall ord: 42
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
pottipot
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 24 Nov 2006 20:07
17

Innlegg av pottipot »

OMG! Dere er redde.. Dere bare prater og diskuterer som om dette skulle være om en maur som ble drept eller noe.. Hvis dette faktisk er sant ville vi ha sett planeten med det blotte øyet allerede nå, faktisk veldig godt.. siden det tar lang tid og reise i rommet.
Og hvis dette er sant så tipper jeg at vi overlever siden vi har overlevd mye annet før..
Men siden dette er en profeti som noen har funnet opp for å skremme andre så, syns jeg
at det ikke burde hevdes at dette er sant av andre i hele verden og lages filmer ++
men jaja, må jo innrømme at det er gøy og diskutere det da :p
Antall ord: 119
NoBoDy ArE pErFeCt So I mUsT bE NoBoDy!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Hecate skrev:Ja, men det er fint at du vet det. Fortsett med å berolige. Da kan det hende at folk ikke lenger bryr seg så mye om at det er skummelt. Kanskje folk ikke bryr seg i det hele tatt mer, eller? Dersom det er meningen å skremme folk til å ta ansvar for hverandre, mener jeg?
Og selvfølgelig er det positivt med jordendringer, det er jo den naturligste ting i verden. En syklus jorden skal igjennom, men ingen av de som var tilstede forrige gang lever nå og vi vet ikke hvordan de overlevde.....så det er jo ganske spennende i seg selv.
Men for å si som en av mine helter; "det vil helst gå godt" og da gjelder det alt sammen. Jeg ser at mennesker "ofrer" seg i naturens herjinger hele tiden....så fint....eller???
Intensjonen har alltid vært å forberede. Og dersom folk ikke bryr seg noe mer om at dette er skummelt, så er jo det kjempebra og helt i tråd med intensjonen med kanaliseringene. ;) For det som venter oss ER jo ikke skummelt, det er hele budskapet (som så veldig mange overser).

Så fint at du ser det positive i forandringene. Men du har fortsatt problemer med å godta at mennesker omkommer i naturens herjinger. Så da er du ikke udelt positiv til jordendringene likevel. Mennesker dør hvert eneste sekund, slik er det bare. Dersom du helhjertet kan godta at det er slik så forsvinner den siste rest av motstand som du har mot jordendringene. Det er ikke meg du har motstand mot, eller kanaliseringene, eller jordendringene i seg selv. Det er motstanden mot døden som du har inne i deg.
Antall ord: 277

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Zyq skrev:@Gaute personlig:
.. og hvor ble det så av flodbølgene og jordskjelvene dine som skulle utradere oss alle på våren\forsommeren, Gaute?

Du har sikkert dine disipler, men hos meg har du INGEN troverdighet tilbake, overhodet!

Du er det man på godt norsk kaller for en falsk profet!
Så artig at du føler det slik :D
Dersom du går tilbake til jordskjelvtråden og leser det jeg skriver, så vil du se at jeg gang på gang poengterer at dette er hendelser som er lagt i energien. Kanaliseringer er energi, og i energiverden finnes ingen tid. Alt som skjer fysisk skjer først i energien. På samme måte som sykdommer i oss mennesker alltid starter på energiplanet. Sykdommer starter med en tanke, for tanker er energi.

Det var ikke bare jeg som kanaliserte om jordskjelvene i vår. Dette lå i energien, derfor var det dette som ble formidlet. Og det er alltid en mening med det som blir kanalisert.
Sannheten om Niribu og andre dommedagsprofetier er rett og slett veldig enkel:
Intet er nytt under solen, og dette er kun spekulasjoner fra ende til annen.
Selv en så "enkel" sak som klimapåvirkning\forverring er man på forskernes og vitenskapens hold ikke enige om overhode!
Selvfølgelig har de ikke blitt enige. Vi kommer aldri til enighet om en ytre konklusjon, så lenge den ikke samstemmer med vårt indre.
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Hecate skrev:
Gaute skrev:Jeg er ikke i tvil om at dine vitenskapelige kilder er mer skremmende enn mine. Og det er jo ikke rart. Vitenskapen vet ikke at alt er under guddommelig kontroll, de tror at alt er meningsløse tilfeldigheter og katastrofer....slik de tror livet er. Derfor vier vitenskapsmenn livet sitt til å strebe etter å forhindre kataklysmiske "katastrofer", av mangel på tillit til livet...kort og godt. Hadde de bare visst hvor enkelt og bekymringsløst livet er :D
Dette viser jo bare hvor få vitenskapsmenn/kvinner du virkelig kjenner.... #-o
Du skrev nettopp at du sitter på skremmende vitenskapelig informasjon. Er du bekymret selv? Skaper denne informasjonen bekymring i vitenskapsmiljøet ditt? Da har du/dere i så fall ikke tillit til livet og til at dette er under guddommelig kontroll. For det er det...ingenting kan gå galt. Og om noe blir sett på som "galt", så kommer dette også av mangel på tillit til livet.
Antall ord: 158

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links