Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterNibiru 2012

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Hvordan kan man si at denne planeten er på vei hit nå? Det er 4 år igjen til 2012.
Hvis det er en planet så må den jo ha ekstremt kraftige motorer som driver den igjennom, og mot vårt solsystem, så videre forbi alle planetene her, og mot vår lille plass her i universet? Vi skulle jo sett planeten nå?

At Gaute klarer å kanalisere eller spå er jo spennende selvfølgelig, men å spå at den myte omspunnede planeten Nibiru er på vei hit, det tror jeg ikke på....

Jeg har lest at det en gang for milliarder av år siden var en ekstra planet i vårt solsystem, men den krasjet med enten månen vår eller hva det nå var, og ble knust. Det er iallefall den man idag, kaller Nibiru. Den gikk visstnok i bane og var innom vårt solsystem, men ble altså knust.

Zecharia Sitchin har gjort om på denne sumerianske historien. Han tolket den feil og lagde en utrolig historie ut av det på 70 tallet. Tror boka er fra 70 tallet..
Og nå har man jo internett så da kan man jo lage skikkelig oppstyr av historien...

Kom med bevis på at den er på vei mot oss, så skal jeg tro på det.

Har mailet med Ødegaard, som er norges fremste ekspert på universet, og han skrev at nibiru, 2012, og maya kalenderen bare er tull og vås, og at det er basert på denne kalenderen til maya folket, som vi kun har funnet en liten del av. Alle kalendere har en slutt dato...Det er ingen verdens ting som tyder på at en killer planet er på vei mot oss nå. vi hadde visst det for evigheter siden isåfall....

Man har altså, ved hjelp av internett blandet maya kalenderen og nibiru sammen og satt datoen til 21 desember 2012.

21 desember 2012 er det vinter i norge, folk løper desperat rundt og kjøper julegaver og gleder seg til julaften. Noe mer spennende kommer ikke til å skje.
Så slutt å spre disse usannhetene om nibiru og 2012! :evil:
Antall ord: 350
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Vil gjerne legge inn følgende tekst som kommer fra :
http://www.sitchiniswrong.com/sitchinerrors.htm

" * A study of the word "Nibiru" and an examination of the nature of Nibiru in cuneiform astronomical texts. *


The goal here was to amass for readers every occurrence of the word "nibiru" in ancient cuneiform texts. Fortunately, this is possible because of the diligent work of the compilers of the well known Chicago Assyrian Dictionary, which bases its entries on exhaustive compilations of all cuneiform material known to the present day (there's a reason its taken decades to compile!). The study shows - from the texts themselves, not my opinion - that "Nibiru" is not a planet beyond Pluto and that the Anunnaki gods are never associated with it. These ideas are fabrications. Additionally, this study briefly details the sources left to us by the Mesopotamian scribes that are of an astronomical nature, and addresses Sitchin's "god to planet" matchups that he uses to reconstruct the cosmology of earth and our solar system. In other words, when Sitchin says "the god Marduk is the planet Nibiru" and proceeds to read this equation (and others) into the Sumero-Akkadian texts to interpret them, I compare such equations to the actual lists in cuneiform where Mesopotamian astronomers struck god = planet equations. Not surprisingly, they don't agree. "
Antall ord: 221
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Kimbara skrev:
Gaute skrev: Nibiru streifer ikke Jorden før en stund etter at flodbølgen har skylt innover norskekysten. Og det er da det virkelig blir seismisk aktivitet og flom verden over. Bølgen fra Nordsjøen er bare et lite hint om at det er på tide å flytte innover i landet, opp i høyden.
Men det faktum at dette overhodet ikke har hold i virkeligheten rikker ikke på din overbevisning om dette?

Tro meg - forskere ville lagt merke til en planet som er på vei inn mellom solen og jorden innen 2012.

Det er sikkert spennende å se på seg selv som en profet som skal advare og lede folk.
Vi lever tydeligvis i hver vår virkelighet, Kimbara. I min virkelighet finnes det ingen tid, derfor trenger jeg ingen "bevis" for noe i fremtiden, jeg ser hva som ligger an til å skje fordi fremtiden utspringer seg fra nuet. I min virkelighet finnes det heller ikke frykt, som sagt. Jeg vet at alt som vi opplever er en refleksjon av oss selv, og når jeg har anerkjent meg selv som sjel, som den rene kjærligheten jeg er - så blir også dette min virkelighet. Alt er kjærlighet, og vi møter kun kjærlighet når vi ikke lever illusjonen av det motsatte. Tror vi at livet er fryktelig og vanskelig, ja så blir det det. Tror man at de utenomjordiske er fiendtlige, så blir de det. De blir et speilbilde på vårt indre.
Antall ord: 249

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Gaute skrev: Vi lever tydeligvis i hver vår virkelighet, Kimbara.


Nei, vi lever i nøyaktig samme virkelighet. Det er ikke slik at det er flere virkeligheter.
Det som er saken er at du fester din lit til svake teorier laget av mennesker som ikke har peiling, mens jeg forholder meg til fakta fremstilt av de som faktisk har litt peiling.
I min virkelighet finnes det ingen tid, derfor trenger jeg ingen "bevis" for noe i fremtiden, jeg ser hva som ligger an til å skje fordi fremtiden utspringer seg fra nuet.
Du er like styrt av tiden som alle andre. Det er ingen som kan se inn i fremtiden, da dette ville bety enten et uendelig antall paralelle universer for hver minste lille forandring, eller at vi ikke har fri vilje.
Selvfølgelig springer fremtiden ut fra nuet, men man kan ikke spå fremtiden noe mer enn ved bare antakelser og kalkulasjoner. Din fremtidsvisjon er feil, men du nekter å innse dette.
I min virkelighet finnes det heller ikke frykt, som sagt.
Isåfall er du i særklasse, da du er i mangel av naturlige instinkter. Du har kanskje en psykisk lidelse som gjør følelser umulig. Jeg vet ikke.
Jeg vet at alt som vi opplever er en refleksjon av oss selv, og når jeg har anerkjent meg selv som sjel, som den rene kjærligheten jeg er - så blir også dette min virkelighet.
Så hvis du hadde beskuet et vulkanutbrudd, så skjedde ikke utbruddet som følge av platetektonikken, men på grunn av følelser DU har? Ser du hvor idiotisk dette er?
Du kan farge din oppfatning av verden rundt deg med grunnlag i følelseslivet, men du kan ikke påvirke annet enn ved de rent trivielle tingene du kan utrette med din egen kropp.
Alt er kjærlighet, og vi møter kun kjærlighet når vi ikke lever illusjonen av det motsatte. Tror vi at livet er fryktelig og vanskelig, ja så blir det det. Tror man at de utenomjordiske er fiendtlige, så blir de det. De blir et speilbilde på vårt indre.
Tullprat fra ende til annen. Det du sier her betyr at hvis man føler kjærlighet så får man kjærlighet - hvilket igjen f.eks. betyr at ingen av menneskene som satt i konsentrasjonsleire under krigen var istand til å føle kjærlighet.

Du snakker om manifistering av tanker, rett og slett. Vis meg gjerne hvordan dette er mulig, og vis meg samtidig hvordan en planet på magisk vis skal kunne dukke opp i løpet av fire år.
Sist redigert av Kimbara på 22 Mai 2008 15:05, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 435
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Gaute skrev: Frykt og fordommer sitter i kroppen, dette må forløses for at vi kan komme inn til kjernen - den vi ER som sjel. Her finnes ikke frykt og fordommer. Dette kan du også frigjøre deg fra, for du er ikke følelsene som er fastlåst i kroppen din. Du er en ren og fryktløs sjel.
For det første er det aldri påvist noen sjel. Det er intet som tyder på at sjelen er noe annet enn bevisstheten. Bevisstheten er psyken, og i psyken ligger hele følelsesregisteret - også frykt og fordommer. Du er ikke fritatt fra dette med mindre du sløves ned med medikamenter eller lider av en psykisk forstyrrelse.
Kilden har du inne i deg. Om du ønsker å komme nærmere den så må du begynne å kutte behovet for å søke svarene på utsiden av deg selv. Etterhvert så bare vet du.

Og den som vet, stiller ingen spørsmål. ;)
Den som mener de vet på subjektiv basis, slik som du snakker om, stiller ingen spørsmål, og går rundt som fastlåste og kunnskapsløse drømmere. Heldigvis har vi mennesker i verden som ønsker å lære og utforske framfor å drive rundt på en sky av fantasi og drømmer.
Antall ord: 213
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Kimbara skrev:Bevisstheten er psyken, og i psyken ligger hele følelsesregisteret - også frykt og fordommer. Du er ikke fritatt fra dette med mindre du sløves ned med medikamenter eller lider av en psykisk forstyrrelse.
Da må jeg lide av en psykisk forstyrrelse som lever et godt liv uten frykt og fordommer. :D :D

Livet er herlig det, Kimbara. Det er fullt mulig å leve et liv helt uten vonde og vanskelige følelser. Men jeg kan ikke overbevise deg om det, det må du gjøre selv.

Jeg har foresten stilt masse spørsmål opp gjennom livet jeg, og har hvert skeptisk til ting og tang. Men dette forandrer seg når du begynner å se hva livet er, og hva du selv er en del av. Da får du oversikt...og ro.
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Gaute skrev: Da må jeg lide av en psykisk forstyrrelse som lever et godt liv uten frykt og fordommer. :D :D
Så du vil altså påstå at hvis en person hadde kommet brasende inn i huset ditt og pekt på deg med en ladd pistol, tydelig rablende gal - så hadde du tatt det helt kult og ikke blitt redd i det hele tatt?
Eller hvis du befant deg i et av de flyene som traff WTC under terrorangrepet 11. september 2001?
Livet er herlig det, Kimbara. Det er fullt mulig å leve et liv helt uten vonde og vanskelige følelser. Men jeg kan ikke overbevise deg om det, det må du gjøre selv.
Nei, det er ikke mulig med mindre du er medisinert eller psykisk forstyrret. Eller selvsagt om du er en bortskjemt drittunge som er skånet for alt ubehagelig. Jeg vil tro du er det sistnevnte.
Jeg har foresten stilt masse spørsmål opp gjennom livet jeg, og har hvert skeptisk til ting og tang. Men dette forandrer seg når du begynner å se hva livet er, og hva du selv er en del av. Da får du oversikt...og ro.
Selvfølgelig, for du er jo den store profeten og vismannen som kjenner til Den Store Sammenhengen.

Men det faktum at din lite gjennomtenkte tiltro til feilaktige tolkninger av gamle summeriske myter og totale mangel på kunnskap om astronomi - det har du ikke insett.

Vil du nå forklare hvordan denne planeten på magisk vis skal kunne dukke opp i løpet av fire år? Bruk din guddommelige innsikt.
Antall ord: 263
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Kimbara skrev:
Gaute skrev: Da må jeg lide av en psykisk forstyrrelse som lever et godt liv uten frykt og fordommer. :D :D
Så du vil altså påstå at hvis en person hadde kommet brasende inn i huset ditt og pekt på deg med en ladd pistol, tydelig rablende gal - så hadde du tatt det helt kult og ikke blitt redd i det hele tatt?
Eller hvis du befant deg i et av de flyene som traff WTC under terrorangrepet 11. september 2001?
Jeg ville ha følt om jeg var i reell livsfare eller ikke, og jeg ville ha handlet utifra det. Jeg har vært i reell livsfare før, da var jeg heller ikke redd. Jeg bare visste hva som måtte gjøres, og konsekvensen av å ikke gjøre det. Det er så enkelt. Når du har frigjort deg fra kroppens blokkerte følelser, så føler du ikke og handler ikke lenger irrasjonelt. Du blir klar, får oversikt og ro i enhver situasjon. Jeg holdt på å bli meid ned av bussen her en dag, så ikke at den kom...og stoppet bare et par cm unna. Jeg gikk videre like rolig, jeg ble ikke stresset. Fordi....alt jeg opplever handler om MEG. Så lenge jeg lever i fred og ro, så blir dette min virkelighet. Bussen ble bare en påminnelse om dette.

Om jeg befant meg i ett av de flyene så hadde jo min tid vært omme. Døden kommer når den skal den. Ingen vits i å kjempe imot noe vi vet kommer. Hyle og skrike når man innser at den sikre død venter en. :D Nei....da er det bare å ta det helt med ro...og glede seg til man kommer til evigheten.
Vil du nå forklare hvordan denne planeten på magisk vis skal kunne dukke opp i løpet av fire år? Bruk din guddommelige innsikt .
Aner ikke. Jeg vet bare at den kommer snart. Om det skjer i 2012 vet jeg heller ikke. 2012 er mer et symbol for overgangen til den nye tiden. Både jordskjelvene, flodbølgene, vulkanutbruddene og Nibiru kommer når alt ligger til rette for det. Det gjør det ikke enda.

Du hadde fått plass til mye mer om du ikke hadde hatt så mange spørsmål. Mer plass til å glede deg over livet. :)
Antall ord: 396

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Gaute skrev:
Kimbara skrev: Så du vil altså påstå at hvis en person hadde kommet brasende inn i huset ditt og pekt på deg med en ladd pistol, tydelig rablende gal - så hadde du tatt det helt kult og ikke blitt redd i det hele tatt?
Eller hvis du befant deg i et av de flyene som traff WTC under terrorangrepet 11. september 2001?
Jeg ville ha følt om jeg var i reell livsfare eller ikke, og jeg ville ha handlet utifra det. Jeg har vært i reell livsfare før, da var jeg heller ikke redd. Jeg bare visste hva som måtte gjøres, og konsekvensen av å ikke gjøre det. Det er så enkelt. Når du har frigjort deg fra kroppens blokkerte følelser, så føler du ikke og handler ikke lenger irrasjonelt. Du blir klar, får oversikt og ro i enhver situasjon. Jeg holdt på å bli meid ned av bussen her en dag, så ikke at den kom...og stoppet bare et par cm unna. Jeg gikk videre like rolig, jeg ble ikke stresset. Fordi....alt jeg opplever handler om MEG. Så lenge jeg lever i fred og ro, så blir dette min virkelighet. Bussen ble bare en påminnelse om dette.

Om jeg befant meg i ett av de flyene så hadde jo min tid vært omme. Døden kommer når den skal den. Ingen vits i å kjempe imot noe vi vet kommer. Hyle og skrike når man innser at den sikre død venter en. :D Nei....da er det bare å ta det helt med ro...og glede seg til man kommer til evigheten.
Jeg tror du farer med større ord enn du kan svelge hvis du havner i en slik situasjon.
Vil du nå forklare hvordan denne planeten på magisk vis skal kunne dukke opp i løpet av fire år? Bruk din guddommelige innsikt .
Aner ikke. Jeg vet bare at den kommer snart. Om det skjer i 2012 vet jeg heller ikke. 2012 er mer et symbol for overgangen til den nye tiden. Både jordskjelvene, flodbølgene, vulkanutbruddene og Nibiru kommer når alt ligger til rette for det. Det gjør det ikke enda.
Jeg har en populær forkortelse av et engelsk ord til deg: BS!
"Den nye tiden"...Hva mener du "den nye tiden" vil inneholde? Hva er spesielt med "den nye tiden"?
Du hadde fått plass til mye mer om du ikke hadde hatt så mange spørsmål. Mer plass til å glede deg over livet. :)
For det første er det ved å stille spørsmål man får svar og kunnskap. For det andre påtar du deg her retten til å sitte på fasiten over hva som er glede. Det er ikke bare frekt, det er utrolig ignorant.

Jeg vil anbefale deg å få hodet ut av fantasiverdenen og heller stille noen spørsmål til deg selv og andre.
Antall ord: 494
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Kimbara skrev:For det første er det ved å stille spørsmål man får svar og kunnskap. For det andre påtar du deg her retten til å sitte på fasiten over hva som er glede. Det er ikke bare frekt, det er utrolig ignorant.

Jeg vil anbefale deg å få hodet ut av fantasiverdenen og heller stille noen spørsmål til deg selv og andre.
Takk for anbefalingen. Men jeg har faktisk ingen spørsmål. :)
Nå skal jeg lage meg deilig middag....det er mye mer givende.

Det er ikke tull det jeg sier at du sitter med alle svarene selv. Når du vet hvem du er, som sjel altså - så blir det tomt opp i hodet. Tankekaoset forsvinner. Du får plass til gleden av å leve i nuet - hvor det ikke finnes spørsmål. For du er ren sannhet og visdom, du er et svar. Den evige jakten etter svar er bare en ubevisst søken etter deg selv.

Jeg kunne gitt deg mange flere svar på det du spør om, men det ville ikke ført deg noe nærmere så lenge du fortsetter å stille spørsmål utenfor deg selv. Kutt behovet for at andre skal gi deg alle svarene, og kjenn etter hva som skjer. Om det blir ubehagelig, så kjenn på det. Det er deg.

For hvert behov du kutter, jo flere følelser og biter av deg selv integrerer du, samtidig som du kvitter deg med følelser og tanker som ikke er deg. Til slutt sitter du igjen med deg selv slik du i sannhet er. Og det er ikke lite, det kan jeg love deg.
Antall ord: 279

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Gaute skrev: Det er ikke tull det jeg sier at du sitter med alle svarene selv. Når du vet hvem du er, som sjel altså - så blir det tomt opp i hodet. Tankekaoset forsvinner. Du får plass til gleden av å leve i nuet - hvor det ikke finnes spørsmål. For du er ren sannhet og visdom, du er et svar. Den evige jakten etter svar er bare en ubevisst søken etter deg selv.
Eller som vi andre kaller det; ignorant og stagnert i ens egen tro.
Jeg kunne gitt deg mange flere svar på det du spør om, men det ville ikke ført deg noe nærmere så lenge du fortsetter å stille spørsmål utenfor deg selv.
Jeg er overhodet ikke noe interessert i å bli som deg, så du trenger ikke tenke på at du skal føre meg noe nærmere noe som helst. Jeg ber om svar for å kunne tegne meg et bilde av hvorfor du kan tro det du gjør.
Kutt behovet for at andre skal gi deg alle svarene, og kjenn etter hva som skjer. Om det blir ubehagelig, så kjenn på det. Det er deg.
Du har selv fått hele din påstand om Nibiru fra noen andre.
For hvert behov du kutter, jo flere følelser og biter av deg selv integrerer du, samtidig som du kvitter deg med følelser og tanker som ikke er deg. Til slutt sitter du igjen med deg selv slik du i sannhet er. Og det er ikke lite, det kan jeg love deg.
Alle følelser og tanker jeg har er meg. Absolutt ingen er urørt av impulser utenfra, men å si at ens tolkninger av andres ord og meninger ikke er ens egne tanker - det er, igjen, ignorant.
Som jeg har poengtert; du har selv basert hele din Nibiru-påstand på noen andres arbeid.
Antall ord: 318
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Ja, vad skall man tro.
Uppfinningsrikedom är i alla fall stor.

http://images.google.se/images?q=nibiru ... s&ct=title
Antall ord: 21
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA. skrev:
Gaute skrev:Jeg kanaliserte det for litt over et år siden.
Var det samtidig som du kanaliserte flodbølgen som skulle ta knekken på Geiranger i mars i fjor?
Ja det var ca på samme tid. Men det var ikke slik som du skriver.

1. februar og natt til 2., som var datoen en venn av meg kanaliserte var av betydning for skjelvet ved Geiranger, fikk vi altså erfare at datoene gjaldt aktivering av energien til jordskjelvene. Under portalåpningen fikk en av oss tydelige bilder av fjellsiden som raser i sjøen, og bølgen som vil skylle inn over Geiranger. Dette vil skje. Men ikke før den kollektive bevisstheten i menneskene når et visst nivå.
Dette er løgn.
Du skrev:Og i tillegg har en venn av meg fått informasjon om jordskjelv i fjordene som vil utløse flodbølger i bl.a Geiranger. Dette skjer i begynnelsen av februar.
Du var helt klar og tydelig på at denne flodbølgen skulle komme i begynnelsen av februar.
Det begynner som sagt med Geiranger. Senere kommer flodbølgen fra Nordsjøen, som jeg selv kanaliserte. Litt artig at jeg kanaliserte dette bare 3-4 timer før det faktisk dukket opp et stort skjelv i Nordsjøen...det største på 25 år. Det var et tegn skjønner du. ;)
Du skrev om et jordskjelv i midten av mars, og hvis det var et jordskjelv i slutten av januar, da du skrev om det, så var det fullstendig bom. Nå er det riktignok ikke så sjelden med jordskjelv i og rundt Norge, så å treffe med sted og dato for et lite jordskjelv er ikke overraskende.
Uansett så tror jeg det vil bli flodbølger i fjordene i februar, og at det kommer et stort jordskjelv i Nordsjøen i midten av mars. Den tidsrammen er nøyaktig nok for meg.
Her er en liste over alle jordskjelv i og rundt Norge i mars 2007.
http://www.jordskjelv.no/cgi-bin/showpa ... 1211525026
  • Dato Kl. Bredde- Lengde- Styrke Sted
    (Lokal tid) grad grad
  • 01/03/2007 21:55:13 67.50 33.83 1.9 Nordvest-Russland/Kola
  • 03/03/2007 05:17:14 67.58 33.92 2.0 Nordvest-Russland/Kola
  • 05/03/2007 13:37:59 67.71 33.86 2.2 Nordvest-Russland/Kola
  • 06/03/2007 10:59:59 67.60 34.05 2.4 Nordvest-Russland/Kola
  • 06/03/2007 15:45:26 65.75 0.52 2.7 Norskehavet
  • 07/03/2007 10:20:18 67.67 33.99 2.0 Nordvest-Russland/Kola
  • 08/03/2007 05:25:49 66.91 13.83 2.0 Ca. 48 km sør-sørvest for Bodø
  • 08/03/2007 09:57:01 64.06 10.14 1.8 Ca. 11 km vest-nordvest for Å i Åfjord
  • 09/03/2007 23:13:29 78.36 12.10 2.8 Ca. 82 km vest for Longyearbyen
  • 10/03/2007 08:30:09 80.06 20.38 2.3 Ca. 227 km nord-nordøst for Longyearbyen
  • 10/03/2007 18:03:35 74.22 8.65 4.4 Ca. 311 km vest for Bjørnøya
  • 10/03/2007 18:24:02 74.33 11.11 2.1 Ca. 236 km vest for Bjørnøya
  • 10/03/2007 19:18:55 74.16 9.27 3.3 Ca. 294 km sør-sørvest for Bjørnøya
  • 10/03/2007 20:00:34 74.24 10.68 2.2 Ca. 250 km vest for Bjørnøya
  • 10/03/2007 22:48:54 74.20 10.56 3.3 Ca. 255 km sør-sørvest for Bjørnøya
  • 11/03/2007 08:22:15 74.38 10.12 2.1 Ca. 264 km vest for Bjørnøya
  • 12/03/2007 08:05:38 74.27 10.76 2.9 Ca. 247 km vest for Bjørnøya
  • 13/03/2007 07:12:16 67.75 20.02 2.0 Ca. 132 km sørøst for Narvik
  • 14/03/2007 17:05:06 76.55 7.82 2.8 Ca. 265 km sørvest for Longyearbyen
  • 16/03/2007 14:53:31 67.59 34.02 2.3 Nordvest-Russland/Kola
  • 17/03/2007 01:06:30 59.89 7.07 2.1 Ca. 34 km sørøst for Odda
  • 18/03/2007 05:00:20 67.68 33.69 2.6 Nordvest-Russland/Kola
  • 18/03/2007 11:41:34 76.41 20.77 2.3 Ca. 217 km nord-nordøst for Bjørnøya
  • 19/03/2007 11:10:13 80.30 11.77 2.3 Ca. 244 km vest-nordvest for Longyearbyen
  • 19/03/2007 13:12:55 67.13 20.94 3.2 Nord-Sverige
  • 20/03/2007 18:03:39 72.24 0.97 3.3 Grønlandshavet
  • 21/03/2007 15:06:08 77.88 8.65 2.6 Ca. 165 km sør-sørvest for Longyearbyen
  • 22/03/2007 01:15:52 67.80 20.20 2.1 Ca. 135 km øst-sørøst for Narvik
  • 22/03/2007 10:56:19 67.72 20.53 2.3 Ca. 151 km øst-sørøst for Narvik
  • 22/03/2007 18:26:21 76.63 10.79 2.0 Ca. 212 km sør-sørvest for Longyearbyen
  • 23/03/2007 01:17:24 80.26 7.17 2.3 Ca. 286 km nordvest for Longyearbyen
  • 23/03/2007 01:22:36 67.80 20.44 2.1 Ca. 143 km øst-sørøst for Narvik
  • 23/03/2007 05:17:16 77.10 21.27 2.5 Ca. 182 km sørøst for Longyearbyen
  • 23/03/2007 08:49:58 79.91 20.56 3.2 Ca. 214 km nord-nordøst for Longyearbyen
  • 23/03/2007 13:43:19 67.54 33.83 1.9 Nordvest-Russland/Kola
  • 23/03/2007 16:38:38 67.65 33.90 2.3 Nordvest-Russland/Kola
  • 24/03/2007 01:36:17 67.89 20.22 2.0 Ca. 130 km øst-sørøst for Narvik
  • 24/03/2007 16:05:45 68.36 8.83 2.2 Norskehavet
  • 25/03/2007 16:46:36 67.80 20.30 2.0 Ca. 139 km øst-sørøst for Narvik
  • 26/03/2007 02:59:17 67.66 33.75 2.0 Nordvest-Russland/Kola
  • 26/03/2007 13:09:48 75.96 22.74 2.2 Ca. 193 km nordøst for Bjørnøya
  • 27/03/2007 15:34:55 77.18 8.18 2.9 Ca. 211 km sørvest for Longyearbyen
  • 28/03/2007 15:34:24 79.78 22.97 2.7 Ca. 231 km nordøst for Longyearbyen
  • 30/03/2007 13:36:59 69.16 30.37 1.9 Ca. 63 km øst-sørøst for Kirkenes
  • 31/03/2007 13:09:24 67.64 33.99 2.0 Nordvest-Russland/Kola
  • 31/03/2007 17:07:20 67.54 33.81 2.1 Nordvest-Russland/Kola
Kan du peke ut det store jordskjelvet du snakket om?
Alle kanaliseringene som jeg og andre gjorde på nyåret i fjor var nødvendig for å forberede folk på dette. Det var mye frykt som måtte forløses, for dette er ingenting å frykte. Det er noe vi heller kan glede oss til, for det er starten på slutten av det gamle. Mye må rives ned for å gi plass til den nye tiden vi går inn i rundt 2012.
Er målet ditt å spre frykt? Fy F² for et mål du isåfall har.
Nibiru streifer ikke Jorden før en stund etter at flodbølgen har skylt innover norskekysten. Og det er da det virkelig blir seismisk aktivitet og flom verden over. Bølgen fra Nordsjøen er bare et lite hint om at det er på tide å flytte innover i landet, opp i høyden.
:lol:
Antall ord: 1344

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lykksalig
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 06 Mai 2008 02:20
16
Kjønn (valgfri): God blanding
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Lykksalig »

at vi en dag skal dø er noe vi alle vet . . .. det kan skje i morgen eller om mange år. Om menneskene klarer å ødelegge Jorden før vi blir truffet av en planet har jeg ikke tenkt så mye på. Men livet skal leves og jeg tror at om jeg hadde fått en slik beskjed på nyhetene hadde jeg valgt å fortsette livet mitt!! Men det er vanskelig å si . . . .det er jo bare en tanke jeg har her jeg sitter i 30 varmegrader med en kald øl :mozilla_foot:

Dinosaurusene ble jo utryddet, så det kan absolutt skje oss også. Det har vært så mange slags spådommer ang jordens undergang, var visst noe i juli 1999 angivelig spådd av Nostradamus, men det skjedde ikke noe . . .heldigvis :mozilla_tongue: og året 2000 skulle det store virkelig skje!! "Yeah, they say 2000 zero zero party over, oops out of time
so to night im gonna party like its 1999 :mozilla_laughing:

Litt lei alt det med jordens undergang, for vi må erkjenne at vi ikke vet når det skjer.SKÅL
Antall ord: 179
ikke odelegg jorden. det er langt mellom de gode planetene!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Den skal da ikke streife! Da er det kroken på døra!
Kommer den, så passerer den i såfall. Nibiru skal ha en periode på 3600 år, d.v.s. at folk og fe har overlevd hver eneste gang den har passert. Eller så har den ganske enkelt aldri passert...? Det er så mye inkonsistens her og det er jo det konspirasjonsteoretikerne elsker å koke suppe på.
All denne skremselspropagandaen rundt dette er kanskje verre enn det som evt inntreffer.

Her er ennå fler skremsler. Folk får selv avgjøre om kilden virker pålitelig.
http://www.projectcamelot.org/whats_new.html
Antall ord: 103
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links