Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinVarme hender

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Svennis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 21 Nov 2005 23:54
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Varme hender

Innlegg av Svennis »

Jeg har vært borte fra forumet en stund, men har nå litt mer tid til å bruke på temaer jeg synes er spennende.

Jeg har hørt om VARME HENDER i forbindelse med healing, og at dette er noe noen mennesker er "utstyrt med". Jeg har tilfeldigvis det selv, og flere har sagt at jeg bør bruke de. De skal visstnok fungere i forbindelse med healing, men jeg aner ikke hva de gjør, eller hvordan de brukes.

Kan noen være vennlige å fortelle meg mer om dette "fenomenet", da feltet healing er rimelig blankt for meg.
Antall ord: 98
Skal du være ærlig, så vær det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Professor

Innlegg av Professor »

kun kirurger har trent opp "healing hender" som dere liker å kalle det.

men uansett, her er det en "teacher n healer" side

http://www.marifjellanger.piczo.com/?cr=7&rfm=y


piczo side... trenger ikke å si mer lool.
(fant linken på para.no)
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Professor skrev:kun kirurger har trent opp "healing hender" som dere liker å kalle det.

men uansett, her er det en "teacher n healer" side

http://www.marifjellanger.piczo.com/?cr=7&rfm=y


piczo side... trenger ikke å si mer lool.
(fant linken på para.no)
Hmm .. javel? En del av utdanningen på universitetet det altså?
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Professor

Innlegg av Professor »

Globeline skrev:
Professor skrev:kun kirurger har trent opp "healing hender" som dere liker å kalle det.

men uansett, her er det en "teacher n healer" side

http://www.marifjellanger.piczo.com/?cr=7&rfm=y


piczo side... trenger ikke å si mer lool.
(fant linken på para.no)
Hmm .. javel? En del av utdanningen på universitetet det altså?
ok skal se det med andre sånn at du forstår det også:

healing = tull. skjønner?
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Ja, at noen har laget en piczo-side viser tydelig at healing er tull. Håper ingen lager en piczo-side om universet, for da er det over og ut.
Antall ord: 30
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Professor

Innlegg av Professor »

Treo skrev:Ja, at noen har laget en piczo-side viser tydelig at healing er tull. Håper ingen lager en piczo-side om universet, for da er det over og ut.
hvis du er skutt drar du til babadodo the healer fra nigeria eller akutten?

hvis du er syk, feber, vondt osv osv drar du til legevakten/fastlegen eller babadodo?
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

du drar jo selvfølgelig tillegen først. men hva vet du om at healing ikke virker? det er kjempeflott å bruke healing i tilegg til medisinsk behandling! jeg er selv healer og har hjulpet mange og VET at det funker! :^o
Antall ord: 40
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

jeg skulle ønske jeg kunne dratt til legevakten og fått time med babadodo. men neida, hadde nok blitt sittende med fastlegen som gir meg resept på piller, og der ferdig..! og hvis pillene ikke fungerer, få jeg en ny resept med de samme pillene, og hvis ikke det funker en ny resept på samme piller i annet merke, og hvis ikke det fungerer nei, da må jeg nok slite med det for alltid.. ikke noe mer å gjøre med det... ferdig..
det er ikke alle sykdommer som kan kurreres med piller..
Sist redigert av livingdeaddoll på 09 Sep 2007 12:46, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

murmel skrev:du drar jo selvfølgelig tillegen først. men hva vet du om at healing ikke virker? det er kjempeflott å bruke healing i tilegg til medisinsk behandling! jeg er selv healer og har hjulpet mange og VET at det funker! :^o
hvorfor så lang nese da?? Det er streng tatt når man lyver at den vokser vel??
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

ikke min nese som vokser,men nesa til de som ikke tror på healing :mozilla_tongue:
Antall ord: 14
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

murmel skrev:ikke min nese som vokser,men nesa til de som ikke tror på healing :mozilla_tongue:
vel, da var den feil plassert :mozilla_tongue:
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Professor skrev:
Globeline skrev:
Professor skrev:kun kirurger har trent opp "healing hender" som dere liker å kalle det.

men uansett, her er det en "teacher n healer" side

http://www.marifjellanger.piczo.com/?cr=7&rfm=y


piczo side... trenger ikke å si mer lool.
(fant linken på para.no)
Hmm .. javel? En del av utdanningen på universitetet det altså?
ok skal se det med andre sånn at du forstår det også:

healing = tull. skjønner?
Se det med andre?

Healing, tull?

Du har visst gått glipp av noe du da...

Selv om DU ikke kan dette, så betyr ikke det at ingen andre kan heller. Og hvis du utelukker at det eksisterer, så går du bare glipp av noe skikkelig deilig - bare sånn som en liten påminnelse - skjønner?
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 203
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

Re: Varme hender

Innlegg av marikken »

Svennis skrev:Jeg har vært borte fra forumet en stund, men har nå litt mer tid til å bruke på temaer jeg synes er spennende.

Jeg har hørt om VARME HENDER i forbindelse med healing, og at dette er noe noen mennesker er "utstyrt med". Jeg har tilfeldigvis det selv, og flere har sagt at jeg bør bruke de. De skal visstnok fungere i forbindelse med healing, men jeg aner ikke hva de gjør, eller hvordan de brukes.

Kan noen være vennlige å fortelle meg mer om dette "fenomenet", da feltet healing er rimelig blankt for meg.
Jeg har også fått beskjed om å bruke hendene mine.Jeg er så heldig føler jeg at hun som har gitt meg healing/behandling,bruker tid på å lære meg i gang,og det hjelper masse.Jeg trener hver dag,og da blir du sterkere.Har du noen du kan få til å hjelpe deg i gang?

mvh marikken
Antall ord: 159
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Hei.

Jeg syns det blir litt feil å bruke betegnelsen "varme hender". En bør så absolutt ikke være varm på hendene for å heale. Jeg er alltid iskald, bortsett fra når jeg behandler.

Du kan gå kurs for å lære. Jeg har brukt healingen en tid nå, men tok reiki kurs og skjønte mere. Lærte mer om fremgangsmåter, beskyttelse av meg selv og evnt reaksjoner klienten kan få. Og det er ganske mange.
Det er veldig viktig å tro på deg selv, og kjenne deg selv på alle plan.

Det er vanskelig, og jeg merker at hvor mere jeg jobber med meg selv, hvor bedre healer blir jeg. Hvor lettere går det å behandle.

Lykke til.

:mozilla_wink:
Antall ord: 121
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svennis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 21 Nov 2005 23:54
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Re: Varme hender

Innlegg av Svennis »

marikken skrev:
Svennis skrev:Jeg har vært borte fra forumet en stund, men har nå litt mer tid til å bruke på temaer jeg synes er spennende.

Jeg har hørt om VARME HENDER i forbindelse med healing, og at dette er noe noen mennesker er "utstyrt med". Jeg har tilfeldigvis det selv, og flere har sagt at jeg bør bruke de. De skal visstnok fungere i forbindelse med healing, men jeg aner ikke hva de gjør, eller hvordan de brukes.

Kan noen være vennlige å fortelle meg mer om dette "fenomenet", da feltet healing er rimelig blankt for meg.
Jeg har også fått beskjed om å bruke hendene mine.Jeg er så heldig føler jeg at hun som har gitt meg healing/behandling,bruker tid på å lære meg i gang,og det hjelper masse.Jeg trener hver dag,og da blir du sterkere.Har du noen du kan få til å hjelpe deg i gang?

mvh marikken
Hei, og takk for at du svarte meg. Det er jo nyttig for meg å vite at enkelte mener healing er tull, men det var kanskje ikke det jeg etterlyste. (Den var selvsagt IKKE til deg, Marikken).

Jeg har som sagt ingen peiling på healing, men tror det hjelper vel så godt som f.eks. en paracet dersom man har problemer med ryggen. Healing er et behandlingstilbud i tillegg til skolemedisin og andre ting. Men jeg vet altså svært lite. Det er interessant å lese at du trener hver dag. Hvordan da? Nei, jeg har ingen jeg kjenner til å hjelpe meg i gang, og derfor sjekker jeg nå hva man kan bruke hendene til. Jeg aner ikke om det er til smertelindring, psykiske plager, gjøre folk friske etc. Dersom du eller andre vet hvor jeg kan henvende meg, er jeg takknemlig.

PS! Mandi: Jeg ante ikke at det også er mulig å gjøre det samme med kalde hender. Mine er varme, og det er derfor jeg brukte det i overskriften. :mozilla_laughing:
Antall ord: 333
Skal du være ærlig, så vær det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links