Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinKlarsynt på SPA?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Beate72
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 05 Mar 2007 08:20
17

Klarsynt på SPA?

Innlegg av Beate72 »

Jeg hadde en spesiell opplevelse i går. Var på SPA i Trondheim. Behandlingen avsluttet med massasge. Jeg mener jeg har sånn passe skeptis til klarsynthet osv. Men ble da hun som masserte meg, begynte å fortelle ganske detaljert om mine plager, må jeg si at jeg prøvde å åpne meg for at kanskje hun virkelig hadde flere evner enn å massere. Hun fortalte om viktige år der jeg hadde opplevd noe som hadde gått veldig inn på meg. Hun trakk sammenheng mellom ting i fortiden min, som underbevistheten min ikke er ferdig med, og plager jeg sliter med nå.
Jeg fikk konkrete råd om forandringer jeg burde gjøre. Men hvordan skal jeg forholde meg til dette? Må legge til at hun ikke viste noe om meg på forhånd, og jeg sa veldig lite om meg selv.

Lurer på om flere har opplevd noe lignende?

Blir veldig glad for å høre fra noen!!
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Har ikke opplevd lignende nei.
Går ut i fra at dere pratet, for å så havne inn på temaet, eller sa hun det bare rett ut???
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links