Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterGo to the Gabon-system....learn from Iboga...Bwiti-innvielse

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Go to the Gabon-system....learn from Iboga...Bwiti-innvielse

Innlegg av David Skywalker »

Før Ayahuasca-seremoni jeg hadde igår med en kamerat i en hytte ute i skogen et sted så fikk jeg opp en tanke i min bevissthet:

"Obi Wan Kenobi:Go to the Dagobah-system,Luke....There you will learn from Yoda"...

Og underveis under ayahuasca-seremonien fikk jeg klar beskjed om neste steg i min utdannelse her på Jorden i dette livet vil være Gabon i Vest-Afrika og være med på Bwiti-innvielse. Og etter litt nøling en liten stund så var jeg rimelig sikker på at dette skal la seg ordne. Og jobbe med diverse prosesser for at det skal la seg gjennomføre.

Når en har gjennomført denne innvielsen så er man med i seremonileder-teamet i fremtidige iboga-seremonier rundt omkring i Europa spesielt.

Africa...Tototototo....Africa....Tototototo,.
Livets tre - here I come!

Det blir 2 nordmenn på flyet til Gabon!Crazy Norwegians! :D

Mer info om Iboga finner du her:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... ight=iboga

Ibogaen tuner seg inn på en veldig ren lysenergisk frekvens - lyskirurgisk inngrep av høyt nivå når man jobber med denne planten. Og som er en UNIK plante for å jorde seg kombinert med å jobbe med det åndelige - multidimensjonelle sider av oss. Og det er lett å miste fotfeste når man jobber med det åndelige - med Ibogaen så blir man garantert ikke det. Den jorder som sagt - våre røtter til Jordas røtter - på et lyskirurgisk avansert presisjon. Ibogaen er grunnmuren i afrikansk sjamanisme.....oh yeah. Dype røtter til Moder Jord.
Sist redigert av David Skywalker på 12 Sep 2007 14:53, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 264
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Jeg blir helt facinert av deg jeg, Plant spirit. Du virker så fri, så umatrealistisk, og det synes jeg er utrolig flott! Kunne ønske jeg var like modig som deg, og bare kunne dra dit vinden blåser meg! Lykke til på din tur da!:)
Antall ord: 45
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Vilma skrev:Jeg blir helt facinert av deg jeg, Plant spirit. Du virker så fri, så umatrealistisk, og det synes jeg er utrolig flott! Kunne ønske jeg var like modig som deg, og bare kunne dra dit vinden blåser meg! Lykke til på din tur da!:)
Takk :D :mozilla_cool:
Antall ord: 50
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Vilma skrev:Jeg blir helt facinert av deg jeg, Plant spirit. Du virker så fri, så umatrealistisk, og det synes jeg er utrolig flott! Kunne ønske jeg var like modig som deg, og bare kunne dra dit vinden blåser meg! Lykke til på din tur da!:)
Denne signerer jeg, Vilma, Plant Spirit er en meget fasinerende type, står for hvem han er, og jeg tror også han er temmelig uegoistisk, leken og livsglad som menneske.
Liker frittalende mennesker som tør og utlevere seg på en slik måte som planteånda vår gjør!

Lykke til på reisen, Plant Spirit!, men drar du med en gang, eller...?

Amfelia
Antall ord: 112
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Amfelia skrev:
Vilma skrev:Jeg blir helt facinert av deg jeg, Plant spirit. Du virker så fri, så umatrealistisk, og det synes jeg er utrolig flott! Kunne ønske jeg var like modig som deg, og bare kunne dra dit vinden blåser meg! Lykke til på din tur da!:)
Denne signerer jeg, Vilma, Plant Spirit er en meget fasinerende type, står for hvem han er, og jeg tror også han er temmelig uegoistisk, leken og livsglad som menneske.
Liker frittalende mennesker som tør og utlevere seg på en slik måte som planteånda vår gjør!

Lykke til på reisen, Plant Spirit!, men drar du med en gang, eller...?

Amfelia
Jeg drar ikke før februar neste år.
Antall ord: 122
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links