Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinbekymret..

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

sjakkis1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 16 Sep 2007 22:30
16

bekymret..

Innlegg av sjakkis1 »

Istad var jeg hos en synsk dame, og spurte henne om hun kunne se auraen min.. hun sa at hun så den, men det virket som hun såvidt kunne skjimte faregene mine..litt grønn, og litt gul..men bare såvidt..betyr dette at jeg er syk.. trenger det å være alvorlige sykdommer? jeg må få legge til at jeg har røyket hasj hver dag i fem år, men sluttet for ca to år siden..har narkotika og alkohol innvirkning på auraen? eller har psyken innvirkning på auraen? hilsen bekymret mann 24
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Hvorfor spurte du ikke henne rett ut da hun fortalt det da???
Antall ord: 12
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Jeg har ikke så utrolig mye peiling, men dette er noe av det jeg fant på internett (visstnok skrevet av Marion Dampier Jeans):
Er du syk kan dette være med å svekke auraen. Det antas at auraen hos en frisk person er mellom 2-4 meter i omkrets, noen ganger enda større, men er vedkommende syk, er auraen vanligvis mye mindre, noen ganger nesten borte. Sorg, sykdom og/eller anlegg for sykdom, ses gjerne som skygger eller mørke felt i auraen (for eksempel kan skygger eller mørke felt rundt hodet indikere hodepine og/eller spenninger). Svake eller blasse farger kan også tyde på sykdom og/eller en person i stor sorg. Det skal legges til at svak aura også kan kjennetegne en ”drømmer”, da denne typen mennesker gjerne har dårlig jording. Vær derfor forsiktig med å antyde mulig sykdom, dersom du er usikker.
Forklaring av de to nevnte fargene dine:
GUL er en av de fargene i auraen som er lettest å se. Blekgul aura indikerer optimisme, mental aktivitet, og kan også tyde på læring, nye muligheter, kunnskap, visdom og intelligens. Pastellgul indikerer sterke ideer og åndelig utvikling og våknende psykiske evner, spesielt klarfølelse. Personer med en gul aura kan ofte også ha evnen til intuitiv healing. Dypere og grumsete nyanser av gul forteller om en person som tenker mye. Denne personen kan også ha tilbøyelighet til å være kritisk og analyserer gjerne ting ned til detaljer.
Gult representerer ikke bare intellekt, men også god helse, både fysisk og psykisk. Det er derfor en god farge å ha når du jobber med å fri deg fra frykt, bekymringer eller om du tenderer til nervøsitet.

Sitrongul har å gjøre med intellektet og bringer deg bedre konsentrasjon. En sterk representasjon av gult i auraen, forteller om en person som vier sitt liv til søken etter sannheten. Slike mennesker er gjerne optimistiske av natur og har evnen til å fordype seg i en oppgave inntil den er lært og forstått. Sitrongul symboliserer dessuten mental energi og er gjerne representert hos kreative mennesker som for eksempel kunstnere og forskere. I et klasserom vil man kunne se gult i auraen hos elevene.

GRØNN forteller om medfølelse, modenhet og empati. Ser man en grønn aura så kan man være sikker på at dette er et menneske som er til å stole på. Grønt symboliserer også rikdom, styrke og vennskap. En lysegrønn farge som grenser til blått indikerer healingevner. Jo sterkere og klarer grønnfargen er, jo større er healingevnene. Er fargen grumsete kan det tyde på usikkerhet, gjerrighet, misunnelse og sjalusi.

Grønn er dessuten kjennetegnet som fargen for vekst og fornyelse. Den virker beroende på nervene og er dessuten en flott farge å ha, dersom du bærer frykt for noe. Mennesker med grønn aura har også en indre ro og deres nærvær er høyst avslappende. Grønn aura er dessuten også vanlig å se hos mennesker med ”grønne fingre” og elsker gjerne hagearbeid. For mye grønt i auraen balanseres med fargen rød.

Smaragdgrønn uttrykker balanse hos et individ og er derfor en viktig farge å ha. Denne personen har orden i livet sitt. Smaragdgrønt er også en farge for harmoni i kropp, sjel og sinn, og avslører kjærlighet for naturen.

Blek, mild grønn vitner om en sympatisk natur, mens eplegrønn viser til ny spirituell vekst, men også et symbol for håp, tjenestevillighet og medvirkning. Grønnblå indikerer en sannferdig, hjelpsom person, som er til å stole på.
Dette fant jeg her:
http://www.mediumskap.no/aura.html

Om bruk av narkotika og/eller alkohol påvirker auraen, vet jeg ikke men det høres jo svært sannsynlig ut. Både fysiske og psykiske hendelser påvirker visstnok auraen...
Antall ord: 643
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
magnolia - sluttet

Re: bekymret..

Innlegg av magnolia - sluttet »

sjakkis1 skrev:Istad var jeg hos en synsk dame, og spurte henne om hun kunne se auraen min.. hun sa at hun så den, men det virket som hun såvidt kunne skjimte faregene mine..litt grønn, og litt gul..men bare såvidt..betyr dette at jeg er syk.. trenger det å være alvorlige sykdommer? jeg må få legge til at jeg har røyket hasj hver dag i fem år, men sluttet for ca to år siden..har narkotika og alkohol innvirkning på auraen? eller har psyken innvirkning på auraen? hilsen bekymret mann 24
Høres ut som om auraen din er helt fin! Tror du skal ta det med ro. Er du svært bekymret, får du ta deg en tur til lege og ta noen prøver, men for meg høres auraen din fin ut. Jeg har ved en anledning sett aura som så veldig syk ut. Det var på en arbeidskollega av meg. Rundt hodet hennes var det en del av auraen(høyre side), som så liksom frynsete ut i kantene og grålig, litt mørk flekk på skrått over det høyre øyet. Jeg så dette i flere dager, og jeg visste at det var noe galt. Det fornemmet jeg også. Da jeg endelig spurte henne om hun hadde vondt i hodet, svarte hun ja. Hun fortalte at hun hadde hatt en forferdelig skarp hodepine, og hun syntes også at synet av og til sviktet litt. Jeg sa at det var hennes høyre side av hodet, og anbefalte henne om å gå til lege snarest.

Hun bare så tvilende på meg og syntest det var rart at jeg kunne si noe sånt, men siden hun kjenner meg, gikk hun til lege, og det viste seg at hun hadde en svulst på høyre side, bak øyet.
Idag er hun meg evig takknemlig for at jeg fikk henne til å gå til lege, for, som hun sier, det skal veldig mye til førhun går til lege. Hun er helt frisk i dag, men måtte ta en operasjon.

Jeg ser lignende inn i mellom, men det er vanskelig å fortelle folk dette. Jeg har ikke akkurat ropt høyt om mine sanser, så det er ofte et dilemma for meg hvis jeg ikke kjenner vedkommende. Noen ganger vet jeg bare at det er noe som kan være farlig, og da kan det være ekstra ille for meg fordi jeg føler meg syk selv.
Antall ord: 418

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

ettersom du droppa hasj for 2 år siden, så er nok ikke dette lenger i auraen din og du trenger ikke bekymre deg, gul og grønn er normale og gode farger å ha i auraen.

tankenes kraft stråler ut i auraen. jeg antar det er derfor enkelte mennesker er skeptiske til andre uten noen spesiell grunn, underbevisstheten tar opp disse energiene som en svamp.

håper det hjalp:)
Sist redigert av elm på 22 Feb 2008 03:19, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Liker måten du skriver på elm, den er så lett å forstå.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

Ta det med en klype salt!

Mange bløffmakere er flinke til å lese psyken din.

De gir deg svar etter hvordan de tolker deg, og utstrålingen din.

Har du, eller har hatt et rævva liv, så synes det.

Spesiellt for en person, som ser ekstra godt etter.

Slapp helt av. :)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Re: bekymret..

Innlegg av David Skywalker »

sjakkis1 skrev:Istad var jeg hos en synsk dame, og spurte henne om hun kunne se auraen min.. hun sa at hun så den, men det virket som hun såvidt kunne skjimte faregene mine..litt grønn, og litt gul..men bare såvidt..betyr dette at jeg er syk.. trenger det å være alvorlige sykdommer? jeg må få legge til at jeg har røyket hasj hver dag i fem år, men sluttet for ca to år siden..har narkotika og alkohol innvirkning på auraen? eller har psyken innvirkning på auraen? hilsen bekymret mann 24
Nå er det forskjellige kvalitet på ang fintuningen av synske og klarsynte har med EYES OF TRUTH. Så du kan ta det helt med ro. Som andre sier her så betyr ikke en "svak" aura noe som helst. Det kan være at den klarsynte og synske ikke var så bra tunet inn f.eks der og da.Om man går til synske og klarsynte så bør man ha med seg endel spørsmål som en kan få råd om. Og gjerne noe som kan være med å sjekke om klarsynte og synske har noe å fare med...en liten test for seg selv. Om synske og klarsynte kan si noe om barndommen.....og om det stemmer så er det jo bra tegn på videre samtale. Men bare for å teste for å teste er ikke bra intensjoner.

Det er viktig å bruke klarsynte og synske mennesker til å veilede en videre i livet - få inspirasjon til å gjøre nye ting i livet og stimulere kontakten med multidimensjonale selv. Om man bare går for å teste så vil man ikke lære noe som helst og det kan være rimelig bortkastete penger. Bruk dem fornuftig.
Antall ord: 292
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: bekymret..

Innlegg av Globeline »

sjakkis1 skrev:Istad var jeg hos en synsk dame, og spurte henne om hun kunne se auraen min.. hun sa at hun så den, men det virket som hun såvidt kunne skjimte faregene mine..litt grønn, og litt gul..men bare såvidt..betyr dette at jeg er syk.. trenger det å være alvorlige sykdommer? jeg må få legge til at jeg har røyket hasj hver dag i fem år, men sluttet for ca to år siden..har narkotika og alkohol innvirkning på auraen? eller har psyken innvirkning på auraen? hilsen bekymret mann 24
Kanskje hun bare skimtet den, det trenger ikke bety at det er noe galt med din aura. Du kan jo også ha misforstått henne ettersom du tror, eller mener det virket som hun hadde problemer med å se den. Hun hadde nok sagt det om det var noe galt tror jeg. Men det er jo også noe jeg tror :)

Grønn og gul aura er helt normalt det. Og ja, narkotika har innvikrning på auraen, men på to år er hasjen ute av kroppen din. Hvis det er noe mer da så er det mentalt. Og mentalt kan du styrke deg ved tankekraft. :)

jeg tror ikke du skal bekymre deg for noe. Og vil råde deg til, å neste gang, spørre den du er hos. Så slipper du å engste deg
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Joda, auraen vår påvirkes av både narkotiske midler og medisiner, en sterkt belastet narkoman kan faktisk ha en helt hvit aura, akkurat som et menneske som er i ferd med å dø.
Og som du allerede er blitt fortalt har du ikke noe å frykte med hensyn til din aura.

Amfelia
Antall ord: 52
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Og denne "sterkt hvite auraen" kommer av?

at heroinen tynner ut blodet?
at vedkommende blir moralsk forkvaklet?
at det er for mange nålestikk i huden?
at energi-nivået blir senket så sterkt av heroinen?
at hjernefunksjonen til en missbruker er redusert?
at levra er i ferd med å svikte?
at jesus er i ferd med å ta dem til seg?
at de pga nedsatt bevisthetsnivå beveger seg inn mot de døde?

Hva er begrunnelsen?

Hvordan og hvilken forskning har kommet opp med dette entydige resultatet?

Nå prøver jeg ikke være kvervulant eller skeptisk, men faktisk nysgjerrig.

Jeg har ved en par anledninger gjettet på en pike her inne via msn og pm osv. Alle gangene er alle tanker rundt henne omgitt av et "sterkt blendende hvit skjær", jeg har nå min ide om hva det er, men det er intressant å se denne fargen også representerer narkomane, selv om hun er langt fra det. Vil nok heller si på helt andre enden av skalaen.

Nå kan det jo da være, at jeg har en forutinntatt holdning om henne, og at gjettingene derfor blir satt i et hvitt lys... hvem vet.... for jeg vet det virkelig ikke. Derfor gjelder det å finne svarene ;)

StormS;)
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

storms skrev:Og denne "sterkt hvite auraen" kommer av?

at heroinen tynner ut blodet?
at vedkommende blir moralsk forkvaklet?
at det er for mange nålestikk i huden?
at energi-nivået blir senket så sterkt av heroinen?
at hjernefunksjonen til en missbruker er redusert?
at levra er i ferd med å svikte?
at jesus er i ferd med å ta dem til seg?
at de pga nedsatt bevisthetsnivå beveger seg inn mot de døde?

Hva er begrunnelsen?

Hvordan og hvilken forskning har kommet opp med dette entydige resultatet?

Nå prøver jeg ikke være kvervulant eller skeptisk, men faktisk nysgjerrig.

Jeg har ved en par anledninger gjettet på en pike her inne via msn og pm osv. Alle gangene er alle tanker rundt henne omgitt av et "sterkt blendende hvit skjær", jeg har nå min ide om hva det er, men det er intressant å se denne fargen også representerer narkomane, selv om hun er langt fra det. Vil nok heller si på helt andre enden av skalaen.

Nå kan det jo da være, at jeg har en forutinntatt holdning om henne, og at gjettingene derfor blir satt i et hvitt lys... hvem vet.... for jeg vet det virkelig ikke. Derfor gjelder det å finne svarene ;)

StormS;)
Jeg kan ikke svare deg utfyllende, men dette hørte jeg selv i en diskusjon vi hadde med et Medium som jobber mye med aura. Hvitt i auraen regnes jo som høy ånderlighet, men helt hvit aura var visst ikke av det beste.. :mozilla_wink: Mulig at det er det at kroppen er utslitt og personen er mer som en "død" enn levende...
Dersom du ikke får et mer utfyllende svar med det første, skal jeg ta dette opp med Mediumet på torsdag.

Amfelia
Antall ord: 296
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

Sol@ngelica skrev:Liker måten du skriver på elm, den er så lett å forstå.
forsto du noe? glad på dine vegne.
Sist redigert av elm på 15 Sep 2008 15:38, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Og denne "sterkt hvite auraen" kommer av?
Du vet sikkert at de som forsker på dette ikke erkjennes som
helt stuerene forde de ikke kan bevise på ett ark at aura sånn
den fremstår for de som ser den skikkelig, med farger, toner og
vibrasjoner er reell. Den eneste måten en kan bevise det er ved
å lese den og etterpå verifisere at det en fant stemmer med
hvordan mennesket har det.

Det finnes mye intressant lesing på området, men det er alltid
ting å pirke på iom en ikke leser med annnet enn hodet.

En farge er ikke bare en farge i auraen. Er den mørk eller lys?
Klar eller grumsete? Er det flekker? Hull? Og mye mer en må vite
om en skal kunne si noe som har mening.

Så lurer du på hvorfor du ser ett hvitt skimrende lys rundt ett
menneske og noen sier at rusmisbrukere har hvit aura.

Da tenker jeg at en misbruker blir etterhvert følelsesmessig død.
I rusen er h?n ikke lenger seg, men bare en robot som går for en ting,
å ruse seg og skaffe dop. Dette kan være forklaringen.

Så ser du ett skimrende hvitt lys. Kan du se forskjell på en farge som
lyser, gir deg glede og tiltrekker deg og en farge som er grålig og
depressiv? Da har du kanskje svaret?
Alle farger kan fremstå i alle nyanser.
Antall ord: 239
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Amfelia skrev:
storms skrev:Og denne "sterkt hvite auraen" kommer av?

at heroinen tynner ut blodet?
at vedkommende blir moralsk forkvaklet?
at det er for mange nålestikk i huden?
at energi-nivået blir senket så sterkt av heroinen?
at hjernefunksjonen til en missbruker er redusert?
at levra er i ferd med å svikte?
at jesus er i ferd med å ta dem til seg?
at de pga nedsatt bevisthetsnivå beveger seg inn mot de døde?

Hva er begrunnelsen?

Hvordan og hvilken forskning har kommet opp med dette entydige resultatet?

Nå prøver jeg ikke være kvervulant eller skeptisk, men faktisk nysgjerrig.

Jeg har ved en par anledninger gjettet på en pike her inne via msn og pm osv. Alle gangene er alle tanker rundt henne omgitt av et "sterkt blendende hvit skjær", jeg har nå min ide om hva det er, men det er intressant å se denne fargen også representerer narkomane, selv om hun er langt fra det. Vil nok heller si på helt andre enden av skalaen.

Nå kan det jo da være, at jeg har en forutinntatt holdning om henne, og at gjettingene derfor blir satt i et hvitt lys... hvem vet.... for jeg vet det virkelig ikke. Derfor gjelder det å finne svarene ;)

StormS;)
Jeg kan ikke svare deg utfyllende, men dette hørte jeg selv i en diskusjon vi hadde med et Medium som jobber mye med aura. Hvitt i auraen regnes jo som høy ånderlighet, men helt hvit aura var visst ikke av det beste.. :mozilla_wink: Mulig at det er det at kroppen er utslitt og personen er mer som en "død" enn levende...
Dersom du ikke får et mer utfyllende svar med det første, skal jeg ta dette opp med Mediumet på torsdag.

Amfelia
Min teori var ganske riktig, men auraen hos en sterkt belastet narkoman har ikke samme klare, rene hvithet som hos en en døende, den er mer "melkehvit", var svaret jeg fikk.
Kaja43 sitt svar på dette er temmelig likt det jeg fikk forklart i går!

Amfelia
Antall ord: 346
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !