Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinbekymret..

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

sjakkis1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 16 Sep 2007 22:30
16

Innlegg av sjakkis1 »

Jeg trodde auraen til døende mennesker var gussje gul jeg?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
observe
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 07 Nov 2007 23:08
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av observe »

Hvordan kan man se auraen hos folk? kan man lære seg det på noen måte?

Og siden jeg nå ble litt nysgjerrig, hvilke farger har jeg i min aura?
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 498
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Den er helt svart som natten.

Når det gjelder aura og alt slikt, hvilken nytteverdi har det at man kan observere den?
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
observe
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 07 Nov 2007 23:08
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av observe »

Antagelig har det ingen nytteverdi, med mindre man finner ut hva de forskjellige fargene kan fortelle en..
Men, når sant skal sies, har man egentlig noen nytteverdi av noe av det man kan gjøre? (bortsett fra healing)

Er jo ikke akkurat slik at man kan bidra med så mye konstruktivt i samfunnet bare ved å se spøkelser, lage psi baller eller drive med tankeoverføring.. strengt tatt er det vel større fare for at vi blir sperret inne på psykiatrisk enn at vi blir belønnet for det, dersom vi nevner slikt for ofte *s*

Allikevel ønsker faktisk folk å lage energiballer, telepatere og alt mulig annet rart. Antagelig mest fordi man selv finner det facinerende, og fordi man gjerne vil bevise for seg selv at man kan det og ikke bare er smågal.

Personlig kunne jeg godt tenkt meg å se noen auraer, eller aller helst ha evnen til å flytte ting ved tankekraft. Hadde jeg klart noe så håndgripelig, eller sett noe så synlig, så kanskje, bare kanskje, jeg ville klart å overbevise min noe tvilende hjerne om at min skepsis til alt jeg ikke kan bevise er ubegrunnet.
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Jeg har så lite peiling at det ikke går ann,men du børr ikke beskymre deg så mye det er ikke mangen som dør fordi di har en gul eller grønn aura :D
Antall ord: 36
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links