Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHealer i Nord-Trøndelag?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Katja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 109
Startet: 05 Mar 2007 13:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Healer i Nord-Trøndelag?

Innlegg av Katja »

Hei! Min søster har blitt syk og ingen leger vet hva som feiler henne. Hun er så syk at hun ikke spiser og får ikke i seg mat, hun våkner om natta av at hun plages osv. Er det noen her som vet om en healer? En i nord-trøndelag som ikke er så dyr? Eller maks i trondheim? Trenger virkelig hjelp!

Takk
Antall ord: 67
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Eneste jeg kjenner til er "snåsakallen", som bor på Snåsa. Han har veldig bra rykte.

StormS;)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

storms skrev:Eneste jeg kjenner til er "snåsakallen", som bor på Snåsa. Han har veldig bra rykte.

StormS;)
Men har lagt opp, etter hva jeg har hørt. Foreta et søk på nettet du, så finner du kanskje en. Ønsker din søster allt godt, og håper at hun blir frisk igjen!
Det er fælt når ikke man vet hva det er...


Amfelia
Antall ord: 69
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Katja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 109
Startet: 05 Mar 2007 13:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Katja »

Snåsakallen har jeg også hørt om, men jeg er redd for at han ikke vil ta henne imot pga at han er så gammel og sliten... Ja det er tungt når noen i din nærmeste familie blir syk og legene ikke vet hva det er! Hun ringte meg i dag gråtende i tlf mens jeg satt i undervisning, og hun har det ikke bra... Vi vet ikke hva hun skal prøve lengre, så healing er noe jeg prøver å finne for henne... Jeg blir så trist bare jeg snakker om det... Men gjerne si ifra hvis dere vet flere healere som er flinke og som ikke er så dyre...
Antall ord: 115
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pusa82
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 29 Jul 2004 21:56
19

Innlegg av pusa82 »

vil bare si at min far er og syk.
han har fibromyalgi, og han dro til en healer (gratis) på levanger.
men jeg vet ikke hvor og hva hun het :/
kan sikkert finne det ut for deg om du virkelig vil.

han syntes det hjalp i noen dager for ham iallefall.
hun skulle fjern-heale ham også sa hun.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Re: Healer i Nord-Trøndelag?

Innlegg av Qwizleiz »

Katja skrev:Hei! Min søster har blitt syk og ingen leger vet hva som feiler henne. Hun er så syk at hun ikke spiser og får ikke i seg mat, hun våkner om natta av at hun plages osv. Er det noen her som vet om en healer? En i nord-trøndelag som ikke er så dyr? Eller maks i trondheim? Trenger virkelig hjelp!

Takk
Hei.

Halvard Nordfjæran i Skatval er en av dem her i landet som ikke farer med juks og fanterier.

Du kan se litt på hans meritter og områder her: http://www.borntoheal.com/

MEN:
Jeg må ellers bare få si det så det er sagt: Gå ikke direkte på healing, før dere har prøvd minst to legers diagnoser\behandling. Dette aner meg å ikke være helt liketil, derfor mener jeg hva jeg sier her alvorlig!

Fred i huset.
Antall ord: 151
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Finnes flere healere rundt omkring i nord-trøndelag - på Frosta (populært kallt frostakailln), en på røra og en som bl.a er på steinkjer innimellom.
Nå er jeg fryktelig dårlig på å huske navn, men nå vet du iallefall hvor du skal lete! :)
Håper alt ordner seg.
Antall ord: 51
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mayzi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 11 Mar 2006 18:26
18

Re: Healer i Nord-Trøndelag?

Innlegg av mayzi »

Katja skrev:Hei! Min søster har blitt syk og ingen leger vet hva som feiler henne. Hun er så syk at hun ikke spiser og får ikke i seg mat, hun våkner om natta av at hun plages osv. Er det noen her som vet om en healer? En i nord-trøndelag som ikke er så dyr? Eller maks i trondheim? Trenger virkelig hjelp!

Takk
hei=)
vil kanskje først og fremst anbefale deg å gå til en hømopat, man blir ikke frisk med en gang, men over litt tid..en skikkelig bra hømopat som har hjelpet meg mye er fra verdaln og heter mari benum..er dt virkelig en healer du vil ha er dt ei på skogn,hun er ikke direkte healer, men hun har varme hender og dreiv på med akkupunktur, Grete Dalheim heter hun..hun har egenlig slutta, men visst du ringer henne kan dt hende at du`/søstern din får hjelp..priser ja..hømopat-700-750kr pluss oppfølging på 300-350 kr gangen, til hun healeren var dt rundt 250kr
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links