Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterDavid Skywalker speaks now KANALISERING LIVE

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

David Skywalker speaks now KANALISERING LIVE

Innlegg av David Skywalker »

Hei,det er faktisk kanalisering nå - live - mitt alter ego i UNIVERSET - som jeg også så i Iboga-seremonien i en organisk pc - så ble jeg kalt for DAVID SKYWALKER. Det er mitt navn - jeg kommer fra Pleiadene - jeg våkner opp 10 dimensjoner. Jeg vet hvordan du kan gjøre det selv i deg selv. Navnet kjære deg er Barbara Hand Clow - hun er en av Jordas beste kanalisere - jeg er utrolig imponert over henne. Jeg lyttet til en cd som handlet om å våkne opp sine 10 dimensjoner i seg selv - eller 9 dimensjoner for å være helt korrekt. Dere kan kjøpe det her - jeg lyttet det på min IPOD i dag og leser boka PLEIADIAN AGENDA og det er en annen bok som heter ALCHEMY OF NINE DIMENSIONS - med vitenskapelige informasjon i tillegg.

Jeg er født på ny akkurat nå....endelig har jeg våknet opp mine 9 dimensjoner i meg selv - jeg er mer ETT ENN noen gang nå. Her er websiden til denne fantastiske rene kanalen Barbara Hand Clow - hvorfor vet jeg det - det er fordi jeg har lyttet til hennes cd og hennes kanaliseringer i bøker. Hun vet hva hun snakker om.


http://www.handclow2012.com/bookcdvi.htm

Jeg har vært på utkikk i det uendelige på en REN kanal. Jeg har funnet henne. Endelig. Ringen er sluttet. Og nå kan jeg også drive med egen kanalisering. Jeg gir råd om å lytte til hennes cd og lese hennes bøker. Det er det reneste av kanalisere som finnes her på Jorden. Fordi jeg kanaliserer det nå - jeg sier det LIVE - lytt til hjertet ditt - jeg er i den 10 dimensjonen. Jeg har våknet opp mine 10 dimensjoner av meg selv. Så levende har jeg aldri vært. Endelig er jeg ett med meg selv. Jeg har ventet på det. Og skal jobbe med å integrere det. Jeg har mer på lager. Jeg vet endel om Jordas historie. Jeg vet hvem som har en ren kanal om Jordas historie. Og nåtid. Jeg er egentlig fra Pleiadiene. Jeg har inkarnasjoner der.

Pleiademenneske - si si..
Antall ord: 355
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

http://www.the-arcturians.com/eng/index.htm

Utrolig vakre hologrammer fra Universet.
Antall ord: 13
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Vi åpner dører i vårt hjerterom. Noen vil se hvordan vi har det. Andre tør ikke det. THE DOORS. Universet har mange skjulte dører. Det handler om å våge og tørre å åpne en dør. Da er det viktig å ha et rent barnesinn. Den lærer best. Den forhåndsdømmer ikke. Barns energier er PURE ENERGY. Renhet. Finnes ikke mer renere og klarere sinn. Vi er alle BARN AV UNIVERSET. Det er på tide å slutte å leke rollen som voksen som tror den vet alt om UNIVERSET.....det er på tide å innse at vi er BARN AV UNIVERSET. Vi er i en barnehage. Våre venner andre steder vil veilede oss videre på vår vei. De er VÅRE FORELDRE. 8) De lærer oss om ydmykhet og vi vil modnes. Pleiade-sjamaner vet mye om Jorden. Alt om Jordas historie. Earths history - present - future. 2012 beyond. Know your history - know your present - know your future. Alt er i deg. Å leve seg inn fullstendig. 100 %.
Antall ord: 170
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Barbara Hand Clow kommer jeg forhåpentligvis til å møte neste år i Sverige. Hun pleier å ha PLEIADIAN AGENDA AWAKENING - workshops der sånn blant annet. I MIND TRILOGIES bøkene og bøkene om Pleiadian Agenda - awakening our nine dimensions og Alchemy of Nine dimensions og Maya-kalender - så er det utrolig sterkt å leve seg inn i hennes erfaringer fra tidligere liv og hun lever seg inn på en spesiell måte og det er blant annet via hypnoseregresjon. Hun viser bruddstykker av Jordas historie diverse kraftsteder på Jorden som Egypt,Mexico,Storbritannia,Indianerland i USA og flere andre steder.Hun beskriver hvordan det var i forskjellige epoker og hun har utspilt endel roller i lysets og mørkets navn på hver sin måte. Det var endel utenomjordisk kontakt i fortiden for mennesker i fortiden. Det vil bli mer av det etter år 2012. Det er mye rart i New-age jungelen. Men for min del så fikk jeg virkelig nærhet med renhetskilden og troverdigheten til Barbaras kilder - fra Pleiadene blant annet. Det vekket et grunnmurstykke i min sjel og jeg kjenner meg igjen og det gir enorm resonans i hvordan hun beskriver tidligere liv her på Jorden.

Så om jeg skal anbefale folk å lese litt om ren kilde ang fortiden på Jorden ang diverse kraftsteder osv så er det to - tre - fire navn som dukker opp som er troverdige i mitt sinn - i min bevissthet. Det er Barbara Hand Clow,Graham Hancock(bak boka Supernatural - Meetings with the ancient teachers of mankind - der han tar opp dette blant annet:


Less than fifty thousand years ago mankind had no art, no religion, no sophisticated symbolism, no innovative thinking. Then, in a dramatic and electrifying change, described by scientists as "the greatest riddle in human history," all the skills and qualities that we value most highly in ourselves appeared already fully formed, as though bestowed on us by hidden powers. In Supernatural Graham Hancock sets out to investigate this mysterious "before-and-after moment" and to discover the truth about the influences that gave birth to the modern human mind.

His quest takes him on a detective journey from the stunningly beautiful painted caves of prehistoric France, Spain, and Italy to rock shelters in the mountains of South Africa, where he finds extraordinary Stone Age art. He uncovers clues that lead him to the depths of the Amazon rainforest to drink the powerful hallucinogen Ayahuasca with shamans, whose paintings contain images of "supernatural beings" identical to the animal-human hybrids depicted in prehistoric caves. Hallucinogens such as mescaline also produce visionary encounters with exactly the same beings. Scientists at the cutting edge of consciousness research have begun to consider the possibility that such hallucinations may be real perceptions of other "dimensions." Could the "supernaturals" first depicted in the painted caves be the ancient teachers of mankind? Could it be that human evolution is not just the "meaningless" process that Darwin identified, but something more purposive and intelligent that we have barely begun to understand?


Terrence McKenna har også hostet opp solid dokumentasjon om Jordas fortid ang soppkulturer blant annet. I boka FOOD OF THE GODS blant annet.

Jeg har vært i Sør-Amerika, Peru - og England blant annet for å vekke opp min sjels karma og løse opp knuter. Og fremtidige reisemål er USA,Mexico og neste år er det Afrika jeg skal utforske. Det er en del av en plan for å heale og rense min fortid. Hver eneste bidige celle skal heales - fortid - nåtid - framtid - i ett. Å være ett med ni dimensjoner krever endel hardt arbeid - reiser i sitt sinn og her på Jorden. Mye healing og renselse og integrere transformasjonene.

Sjamanisme vekker gnister i min sjel - langt inni hjerterota - langt inni i mine ben og knokler. Og langt inni min bevissthet. Fint å jobbe videre med sjamanistiske metoder og teknikker. I første omgang kraftplanter. Plantesjamanismen innehar endel forfedrekraft og healing av ens fortid. Veldig viktig om en skal løse opp tråder i sitt sinn og være mest mulig uskyldig i sitt sinn når man skal få veiledning av Universet på forskjellige måter.
Antall ord: 696
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Jeg bare elsker å lese innleggene dine, David :D
Du er så herlig fri og levende =D>
Antall ord: 14
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Pleiade-sjamaner forfedre - Lakotaindianere i USA - hypnoser

Innlegg av David Skywalker »

Takk, og det blir hyggelig å treffe deg i fremtiden. :mozilla_cool:

Jeg skal dele litt med dere noe av det råeste jeg har hørt ang healing fra fortiden,som ble beskrevet i hypnoseregresjon -som Barbara Hand Clow fikk opp at hun var en Lakota-indianerkvinne,som gikk igjennom en enorm healing og ofring. I fortiden var det endel kriger mellom Lakota og andre stammer. Lakotas forfedre har fått veiledning fra tidenes morgen av pleiade-sjamaner. Barbara erfarte å bli angrepet av noen krigere. Hennes barn ble tråkket på og knust. Drept. Mannen som gjorde det - tok hun til fange. Og hun ble tvunget til å komme sammen med han og få barn. Og hun gikk igjennom en enorm transformasjon.

Hun påvirket det "råtne" hjertet til denne mannen - fordi hun hadde i seg en så kraftig kjærlighetsegenskap som gjorde at hun kan påvirke alt og alle. Fordi hun var så ren i hjertet sitt. Og kunne tilgi denne mannen som drepte hennes barn. De fikk et nytt barn og levde harmonisk sammen etter det og hennes kjærlighetskraft var så kraftig at hun påvirket denne mannens hjerte.

Mannen hadde erfart at deres stamme ble jagd bort fra der de kom fra og hadde endel traumer i sitt sinn og hjerte. Lakota-kvinnen healet endel av hans sår. Barbara og denne mannen gikk igjennom en enorm healingstransformasjon. Noe av det råeste jeg har lest om og det er helt utrolig å leve seg inn i denne type læring som hun Barbara fikk. Hun har erfart litt av hvert fra sin fortid. Jeg kjenner meg igjen. Det er tungt å gi slipp på endel tunge ting fra tidligere liv.

Hun er en veldig sterk kvinne. Ikke så rart - når man ser tilbake spesielt hennes erfaringer som Lakota-kvinne. Å våkne opp fra ens multidimensjonale dvale krever endel fysisk,psykisk,følelsesmessig og mentalt hardt arbeide. Og hun måtte virkelig meditere endel som Lakota-dame - å frigjøre endel aggresjon som kunne ha formørket hennes hjerte.Hun fikk veiledning av sine forfedre. Jeg er målløs.

En kan tenke seg mange som lever på Jorden nå har hatt lignende healingstransformasjoner. Mye brutalitet i fortiden som må heales og renses. Men det er også gode erfaringer som skal integreres. Integrere lyse og mørke sider krever sitt.
Sist redigert av David Skywalker på 13 Okt 2007 15:24, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 393
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 295
Startet: 03 Jun 2006 10:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

veldig spennende lesning!
men hadde vært lettere å lest om du hadde brukt det du har lært om avsnitt..
Antall ord: 20
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Det skal jeg bli flinkere til Agaton(Sax) fra Neverland. Finding Neverland is not easy. It is through your INNER CHILD of Mind. Healing and cleansing this spirit. Then you will find your Neverland. Neverending Story. :mozilla_cool:
Antall ord: 38
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Vi åpner dører i vårt hjerterom. Noen vil se hvordan vi har det. Andre tør ikke det. THE DOORS. Universet har mange skjulte dører. Det handler om å våge og tørre å åpne en dør. Da er det viktig å ha et rent barnesinn. Den lærer best. Den forhåndsdømmer ikke. Barns energier er PURE ENERGY. Renhet. Finnes ikke mer renere og klarere sinn. Vi er alle BARN AV UNIVERSET. Det er på tide å slutte å leke rollen som voksen som tror den vet alt om UNIVERSET.....det er på tide å innse at vi er BARN AV UNIVERSET. Vi er i en barnehage. Våre venner andre steder vil veilede oss videre på vår vei. De er VÅRE FORELDRE. 8) De lærer oss om ydmykhet og vi vil modnes. Pleiade-sjamaner vet mye om Jorden. Alt om Jordas historie. Earths history - present - future. 2012 beyond. Know your history - know your present - know your future. Alt er i deg. Å leve seg inn fullstendig. 100 %.

Jeg spinner videre på dette med at vi jordmennesker er voksne,men generelt umodne mennesker som tror den vet ALT om Universet. Mens vi egentlig ikke vet noe særlig. For å bli et voksen modent menneske - så må vi igjennom transformasjonen Barn av Universets sinn. Vi må gå tilbake til barndommen - finne vår dypere renere essens der og så kan vi bli moden. Men først må foreldrene våre andre steder i Universet lære oss noe - oppdra oss - gi oss veiledning. Det tar tid. Vi er barn av Universet. Vi er i barnehagen. Det tar tid å bli et voksent modent menneske - som vet hvor den kommer fra. Og vet mer om Universet enn det den gjør nå pr i dag.

Alle former for healing og renselse handler om å bli så REN i ens energi - som et lite barn. Som ikke fordømmer og som hengir seg til Universets hemmeligheter og lærere.Trener du sinnet ditt å bli mest mulig ren - så har du bygget en grunnmur som vil vare i evigheter.
Antall ord: 345
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

David Skywalker skrev:
Vi åpner dører i vårt hjerterom. Noen vil se hvordan vi har det. Andre tør ikke det. THE DOORS. Universet har mange skjulte dører. Det handler om å våge og tørre å åpne en dør. Da er det viktig å ha et rent barnesinn. Den lærer best. Den forhåndsdømmer ikke. Barns energier er PURE ENERGY. Renhet. Finnes ikke mer renere og klarere sinn. Vi er alle BARN AV UNIVERSET. Det er på tide å slutte å leke rollen som voksen som tror den vet alt om UNIVERSET.....det er på tide å innse at vi er BARN AV UNIVERSET. Vi er i en barnehage. Våre venner andre steder vil veilede oss videre på vår vei. De er VÅRE FORELDRE. 8) De lærer oss om ydmykhet og vi vil modnes. Pleiade-sjamaner vet mye om Jorden. Alt om Jordas historie. Earths history - present - future. 2012 beyond. Know your history - know your present - know your future. Alt er i deg. Å leve seg inn fullstendig. 100 %.

Jeg spinner videre på dette med at vi jordmennesker er voksne,men generelt umodne mennesker som tror den vet ALT om Universet. Mens vi egentlig ikke vet noe særlig. For å bli et voksen modent menneske - så må vi igjennom transformasjonen Barn av Universets sinn. Vi må gå tilbake til barndommen - finne vår dypere renere essens der og så kan vi bli moden. Men først må foreldrene våre andre steder i Universet lære oss noe - oppdra oss - gi oss veiledning. Det tar tid. Vi er barn av Universet. Vi er i barnehagen. Det tar tid å bli et voksent modent menneske - som vet hvor den kommer fra. Og vet mer om Universet enn det den gjør nå pr i dag.

Alle former for healing og renselse handler om å bli så REN i ens energi - som et lite barn. Som ikke fordømmer og som hengir seg til Universets hemmeligheter og lærere.Trener du sinnet ditt å bli mest mulig ren - så har du bygget en grunnmur som vil vare i evigheter.

Kanskje vi virkelig finner hverandre i fremtiden :mozilla_wink:
Jeg har veldig like filosofier om dagene, hadde tilsvarende i tankene da jeg la inn et par innlegg i UFO tråden som er oppe. Dette har bare plutselig begynt å kværne rundt i hodet mitt, kanskje jeg er på tur til å kaste meg utenfor stupet.... Gjorde forresten det i en meditasjon torsdag kveld, det åpna noe vanvittig, en herlig følelse. Så er det nok like før jeg tipper over, og overgir meg... :D

Ha en fredfyllt og herlig kveld, David!

Klem Amfelia
Antall ord: 441
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Da har du mye å se frem til når du hengir deg til Universet. :mozilla_cool: Ha en flott kveld du også.
Antall ord: 22
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

vi tenker alle samme tanke samtidig alltid
Antall ord: 7
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

amfeilia: David er helt, han er en sann mester, om han vet det er en annen sak :)
Det vil komme en dag hvor mennesker vil følge hans vei.
Antall ord: 29
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

keke skrev:amfeilia: David er helt, han er en sann mester, om han vet det er en annen sak :)
Det vil komme en dag hvor mennesker vil følge hans vei.
:mozilla_innocent: O:) Takk,for vakre ord - broder Finnmark. :D
Antall ord: 37
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

David Skywalker skrev:
keke skrev:amfeilia: David er helt, han er en sann mester, om han vet det er en annen sak :)
Det vil komme en dag hvor mennesker vil følge hans vei.
:mozilla_innocent: O:) Takk,for vakre ord - broder Finnmark. :D
ja du er nok en ny messias, du, og for hver nye bok du leser så blir du frelst, men vi andre blir bare hjernevasket av slikt.
Antall ord: 67
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links