Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterDavid Skywalker speaks now KANALISERING LIVE

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Han har mye til felles med en messias.:) For meg er han en engasjert person med uendelig kjærlighet. En fantastisk, verdifull person uten fordommer, en slik vei vil jeg følge- vil ikke du?

En sann mester er ikke de som har mange elever/følgere, en sann mester er den som får flest Mestere av sine elever. Og det er det som er og alltid kommer til å være budskapet i hans beskjeder--

=? du ser for deg at messias har en endeløs rekke med tankeløse lakeier

Det er slikt politikere og religjøse(fordomsfulle) ledere vil ha. Stor forskjell her.

Å bli frelst er en fin ting! :)
Antall ord: 111
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

keke skrev:Han har mye til felles med en messias.:) For meg er han en engasjert person med uendelig kjærlighet. En fantastisk, verdifull person uten fordommer, en slik vei vil jeg følge- vil ikke du?

En sann mester er ikke de som har mange elever/følgere, en sann mester er den som får flest Mestere av sine elever. Og det er det som er og alltid kommer til å være budskapet i hans beskjeder--

=? du ser for deg at messias har en endeløs rekke med tankeløse lakeier

Det er slikt politikere og religjøse(fordomsfulle) ledere vil ha. Stor forskjell her.

Å bli frelst er en fin ting! :)
den uendelige kjærligheten.. du tenker på den eneste sanne som vi dyrker i ulike utkast..? kjærlighet til noen og noe.. men ikke alt.. uten frykt og ego?

vel.. la meg kaste en bøtte med kaldt vann over deg, plante er like langt fra den som de fleste av oss er..

den sanneste vei er den som ikke dyrker noe mer enn annet, har har vi noe som ligner veldig på fremhevesle av noe og noe.. en veiing, det er her de blinde går og skal gå.. og vi er alle enda ganske så blinde... den sanneste vei forteller deg Keke.. om du lytter til ditt indre, sannheten har to bein plantet trygt på jord og vet at ikke alt som glimrer er gull ;)

plante er som deg og meg.. en sjel på vei og vil finne mang en blendende form for sannhet og bli frelst gang på gang :D
Antall ord: 265
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

keke skrev:Han har mye til felles med en messias.:) For meg er han en engasjert person med uendelig kjærlighet. En fantastisk, verdifull person uten fordommer, en slik vei vil jeg følge- vil ikke du?

En sann mester er ikke de som har mange elever/følgere, en sann mester er den som får flest Mestere av sine elever. Og det er det som er og alltid kommer til å være budskapet i hans beskjeder--

=? du ser for deg at messias har en endeløs rekke med tankeløse lakeier

Det er slikt politikere og religjøse(fordomsfulle) ledere vil ha. Stor forskjell her.

Å bli frelst er en fin ting! :)

Støtter denne fullt ut!!
Denne mannen våger å leve etter sin "egen veiledning"...., dermed er det spennende å lese hans innlegg. Vi skal være glad vi er forskjellige, vi har så utrolig mye å lære fra hverandre! Og vi "modnes" forskjellig, heldigvis.... :D
Antall ord: 156
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Plante... ringen er ikke sluttet og du har fortsatt et arbeid på det menneskelige plan.. som handler om en personlig fortid og en åersonlig frykt du må arbeide med :mozilla_wink: se hvor dine ben er og bli kjent med de før du vender blikket mot himmelen og faller for overmotet.
Antall ord: 52
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

snuppedilla skrev:Plante... ringen er ikke sluttet og du har fortsatt et arbeid på det menneskelige plan.. som handler om en personlig fortid og en åersonlig frykt du må arbeide med :mozilla_wink: se hvor dine ben er og bli kjent med de før du vender blikket mot himmelen og faller for overmotet.
Ja, om jeg ikke hadde arbeid på det menneskelige planet - så hadde jeg ikke vært her - det jeg snakker om ang ringen er sluttet er at jeg lager en grunnmur angående det multidimensjonale i meg.

Jeg har vært nødt til å skape en grunnmur som innebærer mitt intergalaktiske selv(summen fra tidligere liv andre steder i Universet blant annet) for å vekke til live det som bor i meg her og nå. Og når en jobber med kraftplanter så jobber en med Jordas historie(mine tidligere inkarnasjoner også) og dype røtter i Naturen. Endel forfedrekraft. Så for meg har det vært viktig å aktivere mitt intergalaktiske selv for å føle meg HEL. Og jeg har vært f.eks i Amazonas for å hente byggestener i mine røtter til Jorden. Og som du ser på min signatur - så skal jeg til Vest-Afrika(Gabon) neste år og da vil jeg styrke mine røtter til Jorden enda mer. En følger den vei en vil og jeg har gjort det jeg skal gjøre som er viktig for meg. Og ser frem til å hente flere byggestener verden over.

Å hente byggestener fra steder i Jorden inkl her hjemme i Norge er viktig for meg. Og det vil ta sin tid å integrere alt. Å være bevisst på hva en gjør i livet har jeg ikke noe problemer med - så jeg ser frem til flere utfordringer på min vei.

Og jeg lurer på om du gjør det samme. Uansett - lykke til på din vei her på Jorden. :mozilla_cool:
Antall ord: 317
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Gabon.. eller Lillestrøm.... er det noen forskjell?
Lykke til Plante.. og ta det ikke som et nederlag om du ikke får til det du er så sikker på nå... man er kun et menneske.. ikke bare bare... men ingen kan fly uten vinger.. og det krever en hard og ærlig jobb å skaffe seg vinger...

ellers så lander man veldig hardt.

ja jeg har en misjon, men jeg sliter meg ikke ut med å finne ut hva den skal bety egentlig.. jeg er såre fornøyd med all den forståelse og viten jeg danner meg, tålmodighet og et trinn av gangen har jeg idet minste forstått er tingen, få med meg detaljene.. og bruke dette i handling, og se det andre ikke vil eller tør se.. men alt er et definisjonsspørsmål og hvilken virkelighet man har i det vi kaller virkeligheten = felles bevissthet.

lykke på reise og en god klem venter på deg om det ikke blir slik du hadde håpet på :)
Antall ord: 170
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Lillestrøm er ikke akkurat Jordas vugge...... :D
Og bare jeg og mine allierte rundt meg vet hva som vil skje med meg videre. Ingen andre. Så det vet jeg. En kan speile seg selv når man prøver å analysere og tolke andre selv om man har evner. Så det handler om å skille mellom det ene og det andre. Du blander kortene i det du sier - men jeg tror du har en framtid som ei som kan jobbe som klarsynt og healer. Ingen tvil om det. Vi alle har noe å jobbe med på vår vei. Men hva som skjer i fremtiden har vi ikke oversikt over - så det blir synsing utifra vårt speilbilde om man prøver å spå en fremtid for en person selv om man mener det bra.

At ikke ting vil gå som planlagt og at det vil skje endringer underveis er noe som skjer med alle. Jeg visste jo allerede fra barndommen - fornemmet hva jeg skulle erfare i det voksne liv - jeg får stadig bekreftelser på det. Og det er bare jeg og mine allierte rundt meg som vet - ingen andre. De som kan drive på med telepati og eksisterer andre steder i Universet kan mer om meg selv nå enn jeg kan nå - men ingen jordemennesker vet mer om meg selv enn det jeg vet om meg selv akkurat nå. Det blir bare speiling av seg selv og synsing blandet med noe klarsynthet om de har det eller hva de har evner til :mozilla_cool:
Antall ord: 252
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

David Skywalker skrev:Lillestrøm er ikke akkurat Jordas vugge...... :D
Og bare jeg og mine allierte rundt meg vet hva som vil skje med meg videre. Ingen andre. Så det vet jeg. En kan speile seg selv når man prøver å analysere og tolke andre selv om man har evner. Så det handler om å skille mellom det ene og det andre. Du blander kortene i det du sier - men jeg tror du har en framtid som ei som kan jobbe som klarsynt og healer. Ingen tvil om det. Vi alle har noe å jobbe med på vår vei. Men hva som skjer i fremtiden har vi ikke oversikt over - så det blir synsing utifra vårt speilbilde om man prøver å spå en fremtid for en person selv om man mener det bra.

At ikke ting vil gå som planlagt og at det vil skje endringer underveis er noe som skjer med alle. Jeg visste jo allerede fra barndommen - fornemmet hva jeg skulle erfare i det voksne liv - jeg får stadig bekreftelser på det. Og det er bare jeg og mine allierte rundt meg som vet - ingen andre. :mozilla_cool:
Og hvor sikre er vi på at noen blander kort, mens andre ikke David?
jeg ser som regel.. når jeg ser rundt.. på mennesker.. barn som stabber og famler på små lubne ben... ;) og jeg er ett av de barna.. du likeså...
Antall ord: 235
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Og man blir ikke PLOTSELIG født på ny.. man fødes på ny hverdag (filosofisk hjørnet)

så leker man hver eneste dag...
og jeg liker helst å ikke leke kongen på haugen.. det er så lite demokratisk
Antall ord: 38
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

snuppedilla skrev:
David Skywalker skrev:Lillestrøm er ikke akkurat Jordas vugge...... :D
Og bare jeg og mine allierte rundt meg vet hva som vil skje med meg videre. Ingen andre. Så det vet jeg. En kan speile seg selv når man prøver å analysere og tolke andre selv om man har evner. Så det handler om å skille mellom det ene og det andre. Du blander kortene i det du sier - men jeg tror du har en framtid som ei som kan jobbe som klarsynt og healer. Ingen tvil om det. Vi alle har noe å jobbe med på vår vei. Men hva som skjer i fremtiden har vi ikke oversikt over - så det blir synsing utifra vårt speilbilde om man prøver å spå en fremtid for en person selv om man mener det bra.

At ikke ting vil gå som planlagt og at det vil skje endringer underveis er noe som skjer med alle. Jeg visste jo allerede fra barndommen - fornemmet hva jeg skulle erfare i det voksne liv - jeg får stadig bekreftelser på det. Og det er bare jeg og mine allierte rundt meg som vet - ingen andre. :mozilla_cool:
Og hvor sikre er vi på at noen blander kort, mens andre ikke David?
jeg ser som regel.. når jeg ser rundt.. på mennesker.. barn som stabber og famler på små lubne ben... ;) og jeg er ett av de barna.. du likeså...
Hehe...om du prøver å lese mer nøye hva jeg skriver i denne tråden så har jeg nettopp skrevet at jeg ser meg selv om et barn av Universet......kanskje lurt å prøve å lese og huske mer nøye hva andre skriver? :mozilla_wink:
Vi er i en barnehage ja - og våre foreldre kommer fra andre dimensjoner for å si det på den måten. Jordas historie har mye spennende elementer i seg. Jeg liker å studere den. Fint å være en student her på Jorden - alle går på skole ja. :mozilla_cool:
Antall ord: 332
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

snuppedilla skrev:Og man blir ikke PLOTSELIG født på ny.. man fødes på ny hverdag (filosofisk hjørnet)

så leker man hver eneste dag...
og jeg liker helst å ikke leke kongen på haugen.. det er så lite demokratisk
Skal vi leke? :D
Jeg elsker å leke. Veldig inspirerende å observere barn som leker. :mozilla_cool:
Antall ord: 54
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

...hehe...endelig skjer det noko her...stå på Skywalker...plantemedisinen virker ser eg...
Antall ord: 13
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Det er litt morsomt å lese at noen tror jeg tar av. Kjenner dere virkelig historien til Jorden? Se på pyramidene i Egypt - de er plassert slik at den kan åpne opp for 6 dimensjonal portal som Sirius og andre utenomjordiske var med på å inspirere i fortiden. Hva vet dere om Maya-kalenderen? Mayene visste at meningen med kalenderen var slutt var at vi vil komme nærmere vår intergalaktiske familie. Det er ikke tilfeldig. Se på andre pyramider - se på andre kraftsteder verden over - det er dimensjonsporter. Urfolk har alltid gjennom historien hatt kontakt med utenomjordiske og de er deres forfedre og veiledere. Macchu Picchu er det også likeså. Har dere vært der? Inkaene hadde stor kunnskap om vår multidimensjonale selv. De hadde også kontakt med diverse utenomjordiske i deres fortid.Jeg forventer ikke at noen skal tro meg. Vi lever i en verden hvor det er endel kontroll av informasjon om vår historie spesielt. Og det handler om å "våkne" opp av en dvale som er skapt av massiv kontroll i fortiden og som eksisterer over alt i samfunnet verden over.

Og når en jobber med Ayahuasca,kraftsopp,Iboga,San Pedro,Peyote o.l. så jobber man automatisk med forfedrekraft - jordas historie. Disse har vekket informasjonsflyt fra historien og jeg har også besøkt noen kraftsteder - spesielt i Peru i første omgang. Og ser frem til å gjøre mer av det. Og de vekker også vårt multidimensjonale potensialet,som har blitt med vilje dysset ned av makteliten gjennom historien inkl Kirken - i dag er det mennesker som styrer media,finans-verdenen og regjeringer som ønsker å kontrollere hva vi skal vite eller ikke. Men når man går bak illusjonene til hva som skjer så vil man jo se at det er endel kontroll av sinnet vårt ubevisst og bevisst. Det er tøft å gå igjennom prosesser hvor en "ser" og "erfarer" den enorme kontrollen som er rundt oss angående informasjon om vår historie - hvem vi egentlig i lege- og naturvitenskape osv. Helt vilt hvordan kontrollen egentlig er rundt oss som er ødeleggende for Moder Jord. Og forbudet mot disse kraftplantene er også hovedsaklig fordi vi ikke skal få tilgang til de enorme kreftene Moder Jord besitter av og som vi besitter av - vårt multidimensjonale selv.

De som tror jeg tar av kan sende meg en pm om at jeg skal brenne en cd som heter "Pleiadian agenda - som er å aktivisere 9 dimensjoner av oss selv - Melkeveien innehar 9 dimensjoner og som vil kan jobbe med å våkne opp. Det handler om å kjenne sin historie - løse opp endel ting der og jordas historie før man virkelig kan aktivisere og jobbe med ens multidimensjonale selv. Om en er vant med å ha kontakt med åndeverdenen - eller driver på med meditasjon og sjamanistiske metoder og verktøy så vil de bli overrasket over det denne cden aktiviserer - og det er vårt 9 dimensjonale potensialet. Og dette vil aktiviseres for alvor i slutten av 2012. Aktiviseringsprosessen har pågått. Jeg har alltid fornemmet - tilbake i min barndom at det var en spesiell tid for Jorden og jeg fikk også som barn erfare hva det vil si å være multidimensjonell. Jeg har solid minne fra min barndom og derfor er jeg ikke overrasket over det som skjer med meg nå. Og jeg fikk en sterk bekreftelse på det nå for noen dager siden da jeg for virkelig fikk merke hvordan det var å inneha 9 dimensjoner i seg selv - startfasen - å være ett med det i Universet. Jeg skal forklare mer utdypende om hver dimensjon senere. De 3 første og 4 er jo velkjent for alle her inne.

Så jeg utfordrer de som tror jeg tar av eller er helt speisa til å lytte til denne spesielle cden hvor en jobber med å aktivisere 9 dimensjoner av oss selv. Urfolk i fortiden spesielt verden over hadde stor kunnskap og erfaringsmateriale angående å erfare multidimensjonelle sider og hadde også jevnlig kontakt med intergalaktiske venner og veiledere. Jo mer jeg jobber med jordingsprosessen min så blir jeg også mer bevisst på min multidimensjonale sider. Det sitter bedre i meg selv og i min kropp og bevissthet. Spennende tid iallefall. Og det handler om å kjenne Jordas historie bedre enn vi alle gjør sånn gj.snittlig.

Og Barbara Hand Clow er en av de beste til å formidle Jordas fortid via MIND TRILOGY-bøker som er regresjoner fra hennes tidligere inkarnasjoner på Jorden. Mye detaljer der som handler om det jeg sier og forteller om. Og hvorfor diverse urfolk i historien etterla seg diverse spesielle pyramider og at det finnes endel kraftsteder som er dimensjonsportaler til stjernene.

Jeg hadde fornemmelse om at det skulle skje en sterk bekreftelse noen dager før da jeg åpenhjertig fortalte at jeg har minner andre steder i Universet - og så får jeg denne sterke bekreftelsen ang aktiviseringsprosessen som jeg er i startfasen av. Det var tydeligvis noe som var på gang. Og jeg må klype meg selv flere ganger i armen for å ta det på alvor - som er utrolig viktig for meg å gjøre. Det er jo noe jeg visste allerede i barndommen om som våkner til live i en voksen kropp. Hvem har fasiten over det jeg snakker om egentlig? Ikke vi mennesker iallefall - siden vi er på barnenivå i utvikling - vi må ha hjelp av våre veiledere rundt oss andre steder i Universet for å vekke til live slik informasjonsflyt. Og jeg har fått erfaringer med Iboga og andre planter med veldig ren lysenergikilde. Jeg har vært på jakt etter kanaler her på Jorden som er nærme sannheter om oss mennesker. Jeg har vært borti B.Hand Clow før - og nå er ringen sluttet - jeg er overbevist om hun er en veldig klar kanal og det hun formidler om Jordas fortid er imponerende korrekt. Det finnes også andre kanaler - som andre her inne og andre steder har vært borti som også er gode kanaler. Og jeg ønsker også å skape egne allianser og være en kanal - og det er mye fintuning og sånt jeg jobber med. Og dess mer jeg jorder meg dess mer solide erfaringer får jeg. Ærlighet er en av mine sterkeste sider. Det vet de som kjenner meg godt. Og dette er ikke noe produkt av ego eller fantasier. Dette er ekte infoflyt. Og om man tror jeg tar av eller er helt på jordet og kommer med speisa info må få lov til å mene det - respekterer det fullt ut.

Å være ett med 9 dimensjoner av oss selv og være skikkelig plantet på Jorden - det er en utrolig kraftfull kombinasjon som fremtidige generasjoner vil være mer og mer bevisst på. Å ha solide forbindelser til Moder Jord og være ett med vår galakse som rommer 9 dimensjoner gjør en veldig levende og en vil få rimelig direkte dialog med diverse veiledere fra Universet. Men en gjennom enormt mye tøffe prosesser i sine liv for å åpne seg opp. Det er mye tunge ting som skal integreres. Jeg har de siste ukene slitt med voldsom trykk i kjeven min - det begynte etter diverse aya-seremonier med froskemedisinen Kambo, som jobber mye med ens fysiske kropp. Og den har vært med i min prosess ang det som skjer nå ang å åpne opp for ny infoflyt. Om noen vil ha mer info om Kambo så kan jeg komme med det. Sammen med ayahuasca er den spesiell - den jobber mye med vår fysiske kropp - men også følelser og sinn jobbes det med ganske intenst. Og jeg har hatt endel smerter i kjeven min. Sånn er det å jobbe med nye frekvenser som skal integreres og det er ganske tøft å gå igjennom slike prosesser. Det er også tegn på at følelseskroppen jobber ganske intenst mye. Det river i ben,knokler og kroppen min ganske dypt. Tøft, men viktig om jeg skal fintune meg videre.
Antall ord: 1338
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jeg elsker å være en mottakersentral for informasjon -ikke bare for vanlig jordiske kanaler som internett o.l. - men også via multidimensjonale kanaler. En av mine største utfordringer er å integrere dette i livet her og nå. Og dess mer jordet jeg er - dess sterkere vil jeg være som mottakerssentral. Og det er viktig å følge ens drømmer og intuisjon. En stor fordel jeg har er at jeg har bevart veldig mye av mitt barnlige sinn fra barndommen - jeg har polert og renset det - men den har ligget der ganske kraftig og dermed så vil jeg ikke fordømme så lett ren informasjonsflyt fra multidimensjonelle krefter i Universet. En hengir seg lettere til dette om en har solid forankret barnesinn. Siden vi på en måte er barn av Universet og ikke foreldre av Universet som mange av oss tror - så er det den måten å bli en ren kanal på om man vil det av hele sitt hjerte(som er i mitt tilfelle) at man har solid forankret barnesinnet i seg selv. Det er ikke lett i en slik verden, men jeg har klart det på min måte. Og er bare i startfasen. Å åpne rene energiportaler fikk jeg opp i iboga-seremoni et sted i Europa og jeg jobber med å fintune det og være en mottakssentral for allianser andre steder i Universet og bruke det til noe fornuftig i livet her og nå. Mye jobbing i det skjulte vil det bli.
Antall ord: 246
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Til noe mer jordnært. Kambo-medisin:(i aya-seremonier er dette utrolig kraftfullt å erfare spesielt for kroppen. Jeg ser frem til å erfare flere aya-kambo seremonier):

The KAMBÔ SCIENTIFIC STUDY

Kambô is a species of frog (bicolored Phylomedusa) that lives in the Amazônia, whose secretion contains a substance that acts as powerful natural energizer, capable to fight and to eliminate disturbance of health of human being, raising the efficiency of the immune system. The effect of this substance, in medical terms, is a positive reaction infra-medium, with stimulation of the followed positive nervous system of complete stimulation of the parasymptic nervous system, as if the organism entirely was cleansed during an interval of five minutes.

The present substance in the secretion of the frog has the property to unchain a biochemical process of organic interaction by stimulation and sequential inhibition: its action stimulates certain organic receivers, passing, after that, to inhibit other centers, in a fast change of the performance system. Doctors who already had taken and resarched the Kambô affirm that it can be efficient in the treatment of serious illnesses, as the cancer and AIDS, as well as of any another type of disturbance, chronic or not, therefore it acts as a great strengthener of the immune system.


ABORIGINAL MEDICINE

This remedy came to be used by the seringueiros indians and is thousand of years old, according to a vision of the illnesses very different of that one of the white man. For the aboriginal tradition, the illness is a negative spirit that abates the person. Thus, we take the Kambô to move away this enemy and to eliminate the manifestations of panema: loss of spirit, weak will to hunt, to make love, harm luck, envies, weakness and lack of harmony with the nature. Several of these symptoms are very known and widely experienced in the society of the white man, but generally treated as isolated form, secondly with therapeutic means that results in partial improvements.


The Pajé Assis Andres Katukina, already deceased said: 'This extracted remedy of the frog of Kambô is good because it brings happiness and closer to us self. It serves to take off panema (laziness, loss of spirit) and also unblock the veins of the heart and makes it circulate the blood of the human being as a whole. The use of the Kambô is millenarian in our tradition: it comes of the wisdom of our ancestral ones.'



COLLECTION The collection of the secretion of the frog Kambô is made at times special of full - and increasing moon for people with experience and knowledge on the animal and the environment where it inhabits. The collection is made with all well-taken care of, without hurting the animal and taking the caution of it returns to the place of where it was removed.


REQUIREMENTS TO TAKE the KAMBÔ

Have courage, faith and disposal. To be without solid foods some hours before application


APPLICATION

In the application, needles are not used. Points are made to introduce the vaccine in the organism with a lighted liana. The nailed liana has anti inflammatory properties and after the application is not necessary with any special care, and the healing is fast. The applications can be made in 3 days consecutive or intervals of 7, 15 or 28 days in accordance with the necessity of the treatment, that is specific in each case.



INDICATION

The Kambô is indicated for any rebellion or imbanlance. Purifies the blood and deals with all the acute and chronic processes the organism. Also it can be used in people who apparently do not present no symptom, but that they search the self-knowledge and the improvement of the immunity of the organism. The effect it gives on the subtle bodies, the perception in general, the intuition, the dreams, the third vision, unconscious and the blockages that hinder the flow of vital energy.



CONTRAINDICATIONS do not have to be applied in the postoperative period, carriers of safena bridge, and pregnant women.



REACTION

The reaction of the vaccine has a duration of 15 to 20 minutes. In this interval occurs physical changes, affection the energy field, emotional and spiritual of the patient. After 20 minutes the sensation is of cleanness, tranquillity, well-being, interior peace and deepening of the conscience. After 30 minutes of the application the person already is apt to come back to normal activities.



RESULTS

The work with the Kambô has given good resulted in the treatment of the following cases: people with low immunity; pains and inflammations in general, as fatigue in the legs, column, tendinitis, migraine, asthma, bronchitis, colds, sinuzes, influenza, among others; allergies; gastrite; ulcer; diabetes; inregularities of the intestine; problems of arterial pressure; circulatory problems; retention of liquids; cholesterol; illnesses of the heart in general; hepatitis; cirrhosis; malaria (aguda) and after malaria; labirintite; epilepsy; PMS; menstrual irregularities; infertility; impotence; libido reduction; depression and its consequences; anxiety; compulsions; sleeplessness; irritation; unreliability; nervousness; fear; imbanace due to estresse; fatigue; shaken nervous system; physical, mental and emotional exhaustion; chemical dependence; tobaccoism; alcoholism.
Antall ord: 843
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !