Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterDavid Skywalker speaks now KANALISERING LIVE

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Aktivisere 9 bevissthetsdimensjoner

Innlegg av David Skywalker »

AKTIVISERE 9 dimensjoner av seg selv - GRUNNLEGGENDE FORKLART ang hva disse bevissthetsdimensjonene innebærer
- litt utdrag fra Pleiadian Agenda og Alchemy of Nine Dimensions av Barbara Hand Clow:
------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg blander litt engelsk og norsk og det er litt uklart her og der - men en kan se litt hva det dreier seg om. Det er ting jeg skal gå mer i dybden av og det vil også være flere vit. dokumentasjon rundt dette senere:

Keeper er de som holder holografisk historie/records til den dimensjonen i vår galakse.

CONSCIOUSNESS DIMENSION KEEPER INFO - EMNE

9D - Enochians - og i Jordas historie så står det litt om dem i BOOK OF ENOCHIANS, som har blitt slettet fra Bibelen i fortiden.De levde rundt 8-10 000 f.kr
GALACTIC CENTER - Det er sentrum av vår galakse. TZOLK`IN - konseptet Maya-kalenderen stammer fra den 9 dimensjonen - TIME CODE.
"The center of the Milky Way Galaxy emits time waves that guide human evolution"

8D - Orion - GALACTIC FEDERATION and COSMIC ORDER. Orionmysteriet av R.Bauval er inne på noe ang Orion.
"The light (divine intelligence) exists in galactic councils from Orion."

7D - Andromedans - GALACTIC INFORMATION and HIGHWAYS OF LIGHT. Sound coded information - Matrix. Vår galakse er ganske lik Andromeda galaksen og det er også en planet der som er ganske lik Jorden som ønsker å være med å hjelpe oss til å forstå at vi er en del av en kosmisk familie.
"The galactic highways of light resonate with Andromeda galaxy,where the sacred geometrical fields merge with sound"

6D - Sirius - MORPHIC FIELDS and SACRED GEOMETRY. Pyramidene i Egypt er et resultat av Sirius innflytelse og såkalt "Sacred Geometry" i sving der sånn. Egypterene hadde stor kjennskap og påvirket av 6D bevissthet. Kornåkersirkler/Crop Circles er "Sacred Geometry" skapt av 6D bevissthet. http://www.the-arcturians.com/eng/index.htm - en nettside om diverse kornåkersirkler og hva de betyr sånn i korthet.
"The field of our heart center manifests in this realm as sacred geometry,which then resonates with the Sirius star system."

5D - Pleiades - LOVE and CREATIVITY. Når en åpner hjertet så er det via 5D bevissthet og endel artister som musikere,poeter,forfattere mm er påvirket av 5D bevissthet. Nord-Amerikanske indianerstammer som Lakota m/flere er påvirket av Pleiade-bevissthetsdimensjonen i fortiden og nåtid.
"The electromagnetic field of the human energy body is centered in our hearts,which resonate with the Pleiades."

4D - Nibiru - FEELINGS and ARCHETYPAL REALMS - våre tankemønstre er skapt her og vår kollektive bevissthet her på Jorden. Media bruker bevisst denne bevissthetsdimensjonen til å skape frykt og fortvilelse blant annet. 911(flykrasj på Two-Towers) i USA - a huge TIMELOCK in collective consciousness. Terror er skapt av de som har kontroll over media,finansverdenen,regjeringer og industrier. De vil ikke at en skal jobbe med å aktivisere vår 9 dimensjonale selv og det er endel mind control stammet fra 4D bevissthet. Om man er bevisst på å jobbe med seg selv og følge en spirituell vei så vil man ikke la seg påvirke av disse tankemønstrene skapt av såkalt World Management Team.
Nibiru er nevnt i sumeriske skrifter blant annet av Zacharia Sitchin. De ble sett på som guder i fortiden av mennesker.
"The archetypal realm of dark and light forces is formed out of our thoughts and emotions, which become the collective mind. "

3D - Earthlings - EARTH`S LINEAR SPACE and TIME. Om man skal aktivisere 9 dimensjoner så må man jobbe med å være PRESENT - her og nå. Jording er viktig.
"This is the material realm of linear space and time in which Human Beings lives"

2D Elementals on Earth - TELLURIC REALMS - LEYS-VORTEX PORTALS.
"The telluric realm is between Earth`s core and surface, and consists of crystalline,metallic and chemical elementals."

1D Iron Core crystals - Center of the Earth.
"The iron core crystal is the realm in the center of Earth that holds the evolutionary records. "



Så det er en enkel skisse - uten at jeg har gått veldig inn i dybden. Men en liten mal over hvordan de forskjellige bevissthetsdimensjonene eksisterer i vår galakse.Og som vi for alvor vil åpne oss opp for fra og med 2012. Maya -kalenderen er jo fra 9D - så den er en veldig avansert form for informasjonskanal om vår planet ang astrologi. En liten smakebit på hva som befinner seg i hver bevissthetsdimensjon i vår galakse, som vi får for alvor tilgang til det fulle fra og med 2012.
Antall ord: 761
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Hei :)
Så hvis "the shit hits the fan" i 2012... Blir vi fysiskt forandra og får liksom et 3dje øye og ser alt klart eller hva? Vi blir one big happy universal family? Høres jo helt konge ut det her spør du meg Luke eller David Skywalker :-D
Kan vi reise utenfor jorda ?
Antall ord: 56
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Nå har ikke jeg fulgt så mye med i det siste, men er David Skywalker den samme som Plant Spirit??? Ligner veldig på det samme religiøse tilsnittet og små skjulte salgstriks her og der om bøker, linker og egen evner så lenge det betales.

Jeg har undret litt på disse kanaliseringene, som egentlig minner meg litt om den reiligiøse lokal radiokanalen her omkring. Hva er hensikt med kanalisering? Hva er budskapet? Og hvorfor bruke 700 linjer med utenomsnakk før poengene kommer?

Er David Skywalker bror til Luke Skywalker?

Jeg føler ofte at jeg er negativ og med pekende finger innlegg, men du, David Skywalker, reiser så mange problemstillinger i tilknytning til dine innlegg, at det nesten er umulig la hallelujakoret passere uten å stille spørsmålstegn.

1. Dersom du besitter en unik linje til Pleiadene som er så mye mer sivilisert. Hvorfor mottar du ikke dypere og mer nyttig informasjon? At barns energier er rene, lytt til barnet i deg og at det ligger frelse i å forstå er påstander som riktignok er både snille og velmente. Men hvorfor sender ikke Pleiadene informasjon om kommende hendelser som du kan bidra positivt til? Hvorfor kommer de ikke med informasjon om klimaproblemene?

For meg, som er skeptisk av natur, fremstår dette egentlig som skriverier fra en som aldri kom seg gjennom barndommen uten varig men, og som finner trøst i en egen versjon av Star Wars og er bror med Luke. Det ville være en rasjonell forklaring som kan forståes og tildeles støttes opp av empirisk forskning.

Jeg har full forståelse for at KANALISERING ikke trenger være definerbart, eller for den del kunne bevises, men kan du f.eks se om du får inn noe informasjon om meg fra Pleiadene? Eller sender de bare generell rikskringkasting om allmenn kjærlighet?.

Jeg husker jeg så et TV program en gang om en Gutt/mann som hadde to alkoholikerforeldre, han gav alkoholen et ansikt het det den gang. Han hadde også dette brennende engasjement for de barnlige verdier både hos barn og i en selv. Hvordan bli barn igjen når din egen barndom gikk tapt.....

Hvorfor kan det ikke være slik at du har hatt en traumatisk barndom og at dette er utslaget?

Jeg liker din tro på kjærligheten fordi jeg selv mener at mennesket besitter en godhet som er unik. Men om jeg skal tro på mer av det du sier, så må jeg se mer forståelige sammenhenger, ikke bare lange intetsigende setninger med uthevninger og tidvis storeBOKSTAVER.

Du virker 100% overbevist selv, og derfor tror jeg at det er 2 muligheter:

a) Du er i din egen fantasiverden.
b) Pleiadene eksisterer

Jeg tror nemmelig ikke du tuller.

Og om svaret er a eller b, så er det uansett din rett og det gleder meg at du finner glede i det ;) Min pekefinger gjelder mest Bjørn på 16 som leser innlegget ukritisk og som ikke stiller de mange spørsmål en av og til bør stille.

StormS;)
Antall ord: 516

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

http://www.youtube.com/watch?v=oOF9xcJh ... ed&search=

veldig bra kanalisering 1 av 18 - Bringers of Dawn - Barbara Marciniak. Dere kan lytte til hennes kanaliseringer.
Antall ord: 26
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

The real teachers of our shamans are from the stars


Quote from Pleiadian Agenda by Barbara Hand Clow - a very clean channel about history of Mother Earth:
Are you ready to listen to clean info about our past?If not - you have to digest your past - feel it in all your cells - whole being - then you can feel on the same wavelength about this info which has been so SUPPRESSED in the past - I reveal it to you now - listen with a mind of a child:
During the Second Great cycle - 18,489 to 13,364 BC:

---------

"Once you began to attune to the Moon,your shamans used the circles to travel into the Dreamtime, gathering knowldege about correspondences between plants,insects,animals,and rocks,and they showed you how these vibrations resonated with the Moon`s journey in the sky. In those days, the shamans and the et`s/gods worked together,but the gods came and went, while the clan lineages were protected by Pleiadian shamans - indigenous humans who got a Pleiadian lightbody - "ka" at birth. The shamans brought mushrooms into the stone circles and taught journeying with the spirits of the sacred plants. The spirits of these plants became your teachers about the special places on the planet; every valley,mountain and stream was sacred, and you were so amazed by all this shimmering energy that you had difficulty remembering who you were.

You learned much about Earth energy from the shamans before the ice came again. They taught you how to learn from each animal,how to broaden and master your skills and instincts. Each animal is an aspect of yourself: your eyes are eagle,your house is turtle,your heart is bear,and your ears are fox. By the end of this phase you developed and objective sense of yourself with a keen eye for the subtleties of place, the unique qualities of plant and animal species, and a reverence for your shamans.

Then I,Tzolk`in(The consciousness that created Mayan Calendar)revealed the codes of time(Maya-calendar) in 13,200 B.C. to your shamans, and they became storytellers. They were chosen to record this great story of human evolution on Earth by memorizing the great story of time, and the deposited these codes in quartz crystals and round granite stones. I told them that when the Age of Leo began in 10,800 B.C., Earth would move into the Photon Band(special forms of light). They placed these round stones all over the planet`s surface and the quartz crystals deep in medicine caves in clear pools: these stones still exist holding the memory of the original stories of the clans

I taught them to study each child to identify the carriers of star codes. Not a single thread of this knowledge was ever to be lost: shamans would be born in each generation with this knowledge in their inner brains, and the stones still hold that memory. Meanwhile, the sky gods, who identified themselves as the Annunaki of the planet Nibiru, kept the records in their computers on Nibiru(alot of sources in legends and myths about these guys - 12th planet Z.Sitchin a good source from sumerian stonetables). These records are 4th dimensional. The shamanic Earth codes are fifth dimensional,because they were instilled in you through your Pleiadian lightbodies.

Before the gods left in 14,200 b.c. they showed you how to listen to the sounds of the Galaxy by drumming and rattling in bogs and swamps with amphibians,insects,reptiles and birds. The pleiadian shamans were very challenged by this new teaching because it got them in touch with other stars, and all of you realized that there were other stars influencing Earth besides the Pleiades!"
Antall ord: 631
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !