Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterLaw Of Attraction

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Svartepus skrev:
Amfelia skrev: Pusen min.., vær litt slu nå.. Ta kontakt med han og be han på fest til deg, si at en del mennesker kommer og at det hadde vært hyggelig om han kom... Selvfølgelig kommer det ingen andre, og du får han for deg selv.
Det er jo lov å prøve seg, i krig og kjærlighet er alt (?) tillatt!!
hehe, ja god idé... Men sååå tøff er jeg da ikke...
Tror jeg skal invitere ham på en heidundranes bygdefest, for på lokalet der er jeg lommekjent og vet om alle stedene vi kan gjemme oss unna på... :mozilla_innocent:
Dessuten har han bare med å dra ræva med seg ut på byen i romjula! Vi er en hel gjeng med felles kjente som skal ut, og da kan han godt møte opp!

Huff, nå ble denne tråden plutselig en teit "Svartepus og jakten på kjærligheten"-tråd...
Law Of Attraction- Kan menes så mangt ;)
Antall ord: 164
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
solsikke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 02 Apr 2005 19:44
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av solsikke »

Tosak skrev:Er det mange som har opplevd store forandringer i livet etter å ha fulgt denne boka?
Kunne vært intressant om noen konkrete "bevis" på påstanden om at man blir det man tenker.Eller at man får det man ønsker seg hvis man bare tror nok på at man vil få det.

Leste i boka om en gutt som hadde testet dette ut.Han hadde sett for seg en fjør og tenkt hardt på at han ønsket seg den.En dag dukket nøyaktig den samme fjøra som han hadde tenkt på opp rett foran beina hans.Noen som har opplevd liknende ting?

Eg har i det siste begynt å ta i bruk denne teknikken/trua/tenkjemåten eller kva ein skal kalle det; Law Of Attraction. Og det funkar så absolutt for meg :mozilla_smile:

Eg har vunne i flax-lodd (dog ein beskjeden sum), eg har funne nokon etterlengta nøklar, eg fann veska eg mista på ein heilt random plass, forstår enda ikkje korleis eg fann ut at eg skulle sjekke i den gata ein gong. Og har seinare komt på fleire sære episodar som barn, for eksempel då eg savna ein ring som betydde mykje for meg. Samme dag eg snakka om det med ei venninde, lagde vi paradis i grusen, og gjett kva som dukka opp der? Jo, min kjære ring! Har også vunne eit par eller ti omgangar biljard og minigolf ved hjelp av tru og fokus (kan også likne på idrettspsykologi, som også er eit spennande tema).

Uansett kva ein vil kalle det, har eg erfart at trua på at ting skal skje avgjerande på utfallet. Både positivt og negativt. :D :D
Antall ord: 285

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tosak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 06 Nov 2007 00:44
16

Innlegg av Tosak »

Skal se Maria vinner Grand prix : http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=510644
Antall ord: 15
Den beste gave man kan gi er litt positiv energi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 757
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Dj_Devil skrev:
Sol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
ikke alle som tenker positivt derfor blir det til at mange har det dritt å lar seg tunge ned av negativitet
Men hva er en drittjobb? For noen vil det være negativt å gjøre akurat det eller det, men for andre vil det være lykken.....vanskelig å kategorisere jobber, siden vi er så individuelt forskjellige.

Men apropos, The Secret, er den på dvd?
Antall ord: 85
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Brenda skrev:
Dj_Devil skrev:
Sol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
ikke alle som tenker positivt derfor blir det til at mange har det dritt å lar seg tunge ned av negativitet
Men hva er en drittjobb? For noen vil det være negativt å gjøre akurat det eller det, men for andre vil det være lykken.....vanskelig å kategorisere jobber, siden vi er så individuelt forskjellige.

Men apropos, The Secret, er den på dvd?
en dritt jobb er hva personen selv definerer som dritt jobb.
Men sol sikter nokk til jobber som kan klasifiseres som dritt jobber.
Men om en person jobber i en son typisk jobb å koser seg. Så er det ingen dritt jobb for den personen.

Ja the secret finnes på dvd :)
Antall ord: 137
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 757
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Dj_Devil skrev:
Brenda skrev:
Dj_Devil skrev:
Sol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
ikke alle som tenker positivt derfor blir det til at mange har det dritt å lar seg tunge ned av negativitet
Men hva er en drittjobb? For noen vil det være negativt å gjøre akurat det eller det, men for andre vil det være lykken.....vanskelig å kategorisere jobber, siden vi er så individuelt forskjellige.

Men apropos, The Secret, er den på dvd?
en dritt jobb er hva personen selv definerer som dritt jobb.
Men sol sikter nokk til jobber som kan klasifiseres som dritt jobber.
Men om en person jobber i en son typisk jobb å koser seg. Så er det ingen dritt jobb for den personen.

Ja the secret finnes på dvd :)
Ja det var det jeg tenkte på DJ :) det er ganke individuelt....

Takk, da skal jeg leie film :)
Antall ord: 158
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Brenda skrev:
Dj_Devil skrev:
Brenda skrev:
Dj_Devil skrev:
Sol@ngelica skrev:Hvis alle hadde hatt rikdom og lykke her i verden, hvem skulle gjort alle drittjobbene da?
ikke alle som tenker positivt derfor blir det til at mange har det dritt å lar seg tunge ned av negativitet
Men hva er en drittjobb? For noen vil det være negativt å gjøre akurat det eller det, men for andre vil det være lykken.....vanskelig å kategorisere jobber, siden vi er så individuelt forskjellige.

Men apropos, The Secret, er den på dvd?
en dritt jobb er hva personen selv definerer som dritt jobb.
Men sol sikter nokk til jobber som kan klasifiseres som dritt jobber.
Men om en person jobber i en son typisk jobb å koser seg. Så er det ingen dritt jobb for den personen.

Ja the secret finnes på dvd :)
Ja det var det jeg tenkte på DJ :) det er ganke individuelt....

Takk, da skal jeg leie film :)
Vet ikke om du kan leige den da.
Tror ikke den er å finne i den vanlige film sjappe for å si det sånt.
Men for alt eg vet så har din nermeste film sjappe kjøpt den inn for å leige den ut fordi en kunde har spurt om den før :) Noe di ofte gjør :)
Antall ord: 216
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 757
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Dj_Devil skrev:
Brenda skrev:
Dj_Devil skrev:
Brenda skrev:
Dj_Devil skrev:ikke alle som tenker positivt derfor blir det til at mange har det dritt å lar seg tunge ned av negativitet
Men hva er en drittjobb? For noen vil det være negativt å gjøre akurat det eller det, men for andre vil det være lykken.....vanskelig å kategorisere jobber, siden vi er så individuelt forskjellige.

Men apropos, The Secret, er den på dvd?
en dritt jobb er hva personen selv definerer som dritt jobb.
Men sol sikter nokk til jobber som kan klasifiseres som dritt jobber.
Men om en person jobber i en son typisk jobb å koser seg. Så er det ingen dritt jobb for den personen.

Ja the secret finnes på dvd :)
Ja det var det jeg tenkte på DJ :) det er ganke individuelt....

Takk, da skal jeg leie film :)
Vet ikke om du kan leige den da.
Tror ikke den er å finne i den vanlige film sjappe for å si det sånt.
Men for alt eg vet så har din nermeste film sjappe kjøpt den inn for å leige den ut fordi en kunde har spurt om den før :) Noe di ofte gjør :)
Ålreit, sånn å forstå....
Da får jeg bare spørre rundt i sjappene i byen. Men den kan kjøpes med andre ord?
Antall ord: 224
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Brenda skrev:Ålreit, sånn å forstå....
Da får jeg bare spørre rundt i sjappene i byen. Men den kan kjøpes med andre ord?
Om du ikke laster den ned så er det stor kjangs for at du må det ja :) Men kan hende du finner den på google video da.
Hvor du kan kjøpe den er eg ikke sikker på..
Men om du søker litt så finner du den sikkert :)
Antall ord: 75
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

I dag med rekordlav arbeidsledighet er det mange som ikke vil ha det de kaller en "drittjobb", men gud så godt det må være å holde på en "drittjobb "og gjøre det som forventes, og da ha en trygg og sikker arbeidsplass den dagen utvilkingen kanskje snur...
En jobb er en jobb, den gir en sikker og stabil inntekt, og trives man med dem man jobber med mener jeg det betyr så mye mer enn status i yrkeslivet!
Men samfunnet har jo dessverre blitt litt slikt at dersom en vasker eller jobber på MC Donald osv., så kommer flåsete uttrykk som "taper"..
Alle jobber må gjøres, og så lenge det er ærlig arbeid vil jeg vel ikke klassifisere noen jobb som "drittjobb".
Antall ord: 125
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Amfelia skrev:I dag med rekordlav arbeidsledighet er det mange som ikke vil ha det de kaller en "drittjobb", men gud så godt det må være å holde på en "drittjobb "og gjøre det som forventes, og da ha en trygg og sikker arbeidsplass den dagen utvilkingen kanskje snur...
En jobb er en jobb, den gir en sikker og stabil inntekt, og trives man med dem man jobber med mener jeg det betyr så mye mer enn status i yrkeslivet!
Men samfunnet har jo dessverre blitt litt slikt at dersom en vasker eller jobber på MC Donald osv., så kommer flåsete uttrykk som "taper"..
Alle jobber må gjøres, og så lenge det er ærlig arbeid vil jeg vel ikke klassifisere noen jobb som "drittjobb".
Jeg har selv tatt noen "drittjobber" for å tjene penger opp gjennom årene, og jeg merket godt at det å stå i kassa på en kiosk ikke akkurat blir ansett som et tegn på intelligens... Jeg ble ofte behandlet som en idiot av kundene. Det var liksom ingen av disse nedlatende kundene som tenkte på at jeg kanskje gikk på høgskole i tillegg eller noe... Eller at kanskje kioskjobb er trivelig og givende for noen mennesker (ikke for meg da, men har forståelse for at ikke alle er som jeg).

Det føles nå uansett bedre å gjøre et ærlig dagsarbeid enn å gå på trygd eller sosialstønad i åresvis. Jeg var arbeidsledig i en periode og har aldri vært så deprimert i mitt liv. Jo mer deprimert man blir, jo mindre motivert blir man til å søke jobb også, så da er man i den berømte onde sirkelen...

Tror neppe læreryrket er så høystatus at det gjør noe, men jeg tror jeg kommer til å trives i jobben. Og det til tross for en ganske gjennomsnittlig lønn... Men jeg kan jo avspasere halve sommeren når andre sliter innendørs i finværet :) Jeg tror det blir fint å bo i et lite hus på landet sammen med pusekatten og drømmemannen min, og jobbe litt som lærer her og der. Så får jeg kanskje tid til å drive litt med kunstneriske krumspring på fritiden også. Eller bare sitte på verandaen og se på solnedgangen med et glass rødvin i handa :mozilla_smile:
Dét er min drøm for fremtiden!
Antall ord: 395
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Dj_Devil skrev:
Brenda skrev:Ålreit, sånn å forstå....
Da får jeg bare spørre rundt i sjappene i byen. Men den kan kjøpes med andre ord?
Om du ikke laster den ned så er det stor kjangs for at du må det ja :) Men kan hende du finner den på google video da.
Hvor du kan kjøpe den er eg ikke sikker på..
Men om du søker litt så finner du den sikkert :)
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/sok.do ... nsnevre=ja
Antall ord: 87
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 757
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Eaglespirit skrev:
Dj_Devil skrev:
Brenda skrev:Ålreit, sånn å forstå....
Da får jeg bare spørre rundt i sjappene i byen. Men den kan kjøpes med andre ord?
Om du ikke laster den ned så er det stor kjangs for at du må det ja :) Men kan hende du finner den på google video da.
Hvor du kan kjøpe den er eg ikke sikker på..
Men om du søker litt så finner du den sikkert :)
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/sok.do ... nsnevre=ja
TUSEN TAKK Eaglespirit!!! Boka er bestilt :)
Jeg gleder meg veldig til å lese....
Antall ord: 101
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Brenda skrev:
Eaglespirit skrev:
Dj_Devil skrev:
Brenda skrev:Ålreit, sånn å forstå....
Da får jeg bare spørre rundt i sjappene i byen. Men den kan kjøpes med andre ord?
Om du ikke laster den ned så er det stor kjangs for at du må det ja :) Men kan hende du finner den på google video da.
Hvor du kan kjøpe den er eg ikke sikker på..
Men om du søker litt så finner du den sikkert :)
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/sok.do ... nsnevre=ja
TUSEN TAKK Eaglespirit!!! Boka er bestilt :)
Jeg gleder meg veldig til å lese....
Bare hyggelig :)
Antall ord: 105
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tosak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 06 Nov 2007 00:44
16

Innlegg av Tosak »

Ser ut som om filmen kommer med norsk tekst snart: http://www.networkshop.no/product_info. ... 6f77384ea0
Antall ord: 17
Den beste gave man kan gi er litt positiv energi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links