Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinEnergi ball?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

martinic
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 04 Feb 2007 18:11
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim,malvik

Energi ball?

Innlegg av martinic »

hey! skjønner ikke hvordan dere får til å lage en sån psi ball eller energi ball som noen sier!
har lest om psi ball å har prøvd men får ikke til det!
kan noen prøve å lære meg det?
når jeg prøver kjenner jeg bare kulde inni meg, akkurat som frysninger
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

ok jeg er ikke proff men kan lage energi ball eller psi ball
1.fjern hennende dine for smykker ringer og armbånd og vask hennende dine nøye før du begynner
2.lukk ønene dine og se med det indre øyet forestill deg at du tar opp energi fra bakken og omjivelsene dine,se for deg at energien går ut i hendene og gjennom fingrene,
3. ta hendene dine og pres di sakte mot hverandre (ikke legg noe trykk på hendemde dine bare ver avslappet)
4.gå sakte nermere og nermere .
.det er det jeg gjør når jeg lager psi ball , kjenner du et magnet eller felt prikking stikking i fingrende er det helt normalt. håper det gikk greit bare send hvis du lurer på noe annet men husk jeg er ikke så mye bedre enn deg !jeg har bare trent 1-2 år lykke til videre maks :mozilla_laughing: bare tro på deg selv så klarer du det sikkert :mozilla_smile:
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Pedersen-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 162
Startet: 12 Apr 2007 17:27
17
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 12 ganger

Innlegg av -Pedersen- »

staaleh skrev:ok jeg er ikke proff men kan lage energi ball eller psi ball
1.fjern hennende dine for smykker ringer og armbånd og vask hennende dine nøye før du begynner
2.lukk ønene dine og se med det indre øyet forestill deg at du tar opp energi fra bakken og omjivelsene dine,se for deg at energien går ut i hendene og gjennom fingrene,
3. ta hendene dine og pres di sakte mot hverandre (ikke legg noe trykk på hendemde dine bare ver avslappet)
4.gå sakte nermere og nermere .
.det er det jeg gjør når jeg lager psi ball , kjenner du et magnet eller felt prikking stikking i fingrende er det helt normalt. håper det gikk greit bare send hvis du lurer på noe annet men husk jeg er ikke så mye bedre enn deg !jeg har bare trent 1-2 år lykke til videre maks :mozilla_laughing: bare tro på deg selv så klarer du det sikkert :mozilla_smile:

Til å trent i 1-2 år var ikke det den betse forklaringen..
Ta en titt her: https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=12041


Mvh Pedersen:)
Antall ord: 198
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM


And they that are wise among the people shall instruct the many

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links