Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterBalansere og forene Old Age og New Age - Maya-kalenderagenda

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Balansere og forene Old Age og New Age - Maya-kalenderagenda

Innlegg av David Skywalker »

Sjamanisme er en sterk del av Old Age - Angående New-Age så er det Ufo-fenomenet,utenomjordisk kontakt,kanalisering,kornåkersirkler mm som er vanlig der sånn. Å studere både sjamanisme/old age og New-Age er veldig bra - fordi da synkroniserer man - spiller på lag med Maya-kalenderbevisstheten. Å forene og balansere Old Age og New Age er det vi trenger på Jorden og som vil skje i større grad mot 2012 og etter det i menneskets bevissthet. Det ene er ikke mye bedre enn det andre. Sammen er de dynamitt og multidimensjonell.

Sjamanisme har mye med kontakten og forbindelsen til Moder Jord - som forankret i den type retning. New Age har mye med de øvre chakraene og kontakten og forbindelsen med Stjernene - Himmelriket og vår multdimensjonelle selv. Vi har ikke bare mistet forbindelsen sånn kollektiv sett her på Jorden til Moder Jord - men også til vår kosmiske familie. Dette er agendaen til Maya-kalenderbevisstheten - å forene og balansere slik at vi kan komme "hjem" i felleskapet med Moder Jord - men også kosmiske familien i andre dimensjoner i vår galakse.

Det er en dualitet som jeg er bevisst på å balansere og som er naturlig for meg å gjøre siden jeg mer og mer erfarer integreringen av Maya-kalenderens bevissthet som er en slags tidskode - sjelens kalender er et fint ord å bruke.

Å ha sterke forbindelser til Moder Jord og kosmiske familien(multidimensjonale selv) var vanlig for inkaene,druidene,nord-amerikanske indianere,egypterene,dogon-folket i Afrika mm i fortiden. Det er på vei tilbake - prosessene har vært i gang og fra og med 2012 så vil vi erfare(den som ønsker å balansere dette) det samme som nevnte folkegrupper jeg har nevnt erfarte i fortiden. Og få smaken og hint på hva Jesus egentlig erfarte da han levde for ca 2000 år siden.
Antall ord: 308
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links