Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Lausera
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Sep 2007 18:36
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Lausera »

Jeg aner ikke hvordan jeg vet vilket kraftdyr jeg har...Vennina mi lurer også på det,noen som har svar? :D
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Det siste du bør gjøre er å vri hjernecellene eller prøve å tvinge noe fram. Du bare stenger deg. Det beste er å legge deg ned, eller sitte godt og puste dypt. Ikke tenk på noe dyr, bare konsentrer deg om å puste dypt inn med lukket munn, og ut med åpen. Når du så har roet deg helt ned i hodet, og er dypt tilstede i deg selv, ikke langt der ute. Da kan du ønske det velkommen. Og så føler du. Ikke går opp i hodet og tenker igjen. Bruk følelsene, sansene dine. Trenger du nå da et totemdyr, så vil det komme til deg, skulle jeg tro.
Ellers finner du mye spennende om dem på google. Søk på totem animals.
Lykke til
Antall ord: 129
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lausera
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Sep 2007 18:36
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Innlegg av Lausera »

Takk håper det går da :D
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
doodles
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 160
Startet: 04 Nov 2007 01:23
16

Innlegg av doodles »

Hei

Ikke at jeg er ekspert på kraftdyr eller noe, men har hørt at hvis du har et dyr som du har spesiell kontakt med, eller er spesielt fascinert over, så kan det være kraftdyret ditt.
Selv har jeg drømt at jeg har vært en ørn og liker de. Så kanskje det er mitt kraftdyr.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lausera
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Sep 2007 18:36
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Innlegg av Lausera »

Ehm...Jeg tok den testen,jeg var vist en ulv......Jeg liker jo spessielt hunder og de som er i nærheten av hunder og sånt(da mener jeg ulven =) ) :D
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

hey

jeg er krafit bortskjemt har jeg skjønt etterhvert... har en god om noget sprø venn som fortalte meg dette;
mind of a hawk
heart of a bear and
soul of a fox


ellers kommer jeg overens med de fleste dyr, som pisser meg nedover ryggen biter meg så blodspruten står fra øret og henger fast i tommelen min LOL ( henholdsvis ku geitekilling on en ildsint dverghamster )
Ja og jeg har har en egen evne til og gå på grevlinger.....
*kremt*
skal ta meg sammen og slutte der :)

Du finner nok dine, og husk at sjøl en edderkopp kan være et kraftdyr og et av de mere kraftige har jeg blitt fortalt du må ha lytte til og ikke stress
ting kommer når de kommer


Puma/f
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kjersti9595
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 27 Jan 2007 10:15
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Innlegg av kjersti9595 »

Jeg gjorde det som sto på denne siden http://www.crystalinks.com/poweranimals.html men det funket ikke...Jeg slappet helt av, og to laange djupe åndedrag...Prøvde igjen og igjen, men så ingenting....?
Antall ord: 35
OMG !!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sahre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 30 Jun 2007 22:46
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Her og nå!

Innlegg av sahre »

kjersti9595 skrev:Jeg gjorde det som sto på denne siden http://www.crystalinks.com/poweranimals.html men det funket ikke...Jeg slappet helt av, og to laange djupe åndedrag...Prøvde igjen og igjen, men så ingenting....?
Vet du hvordan du bruker ditt tredje øye da? Det er en vanlig misforståelse folk har at man skal begynne å se ting bak øyelokkene. Dette er ikke tilfelle, ihvertfall ikke i starten.

I starten ser du alt på nøyaktig samme sted som du ser minner og fantasier. Det er derfor folk ofte bare avfeier det med at det er nettopp fantasier. Det er et lite trossprang å stole på at det du ser er riktig, men du er bare nødt til å prøve. Jeg har trent meg opp og har fått såpass mange bekreftelser at jeg kan stole på mitt eteriske syn.

Jeg har full forståelse for at det kan synes vanskelig, men med trening så kan alle få det til.
Antall ord: 163
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

sahre skrev:
kjersti9595 skrev:Jeg gjorde det som sto på denne siden http://www.crystalinks.com/poweranimals.html men det funket ikke...Jeg slappet helt av, og to laange djupe åndedrag...Prøvde igjen og igjen, men så ingenting....?
Vet du hvordan du bruker ditt tredje øye da? Det er en vanlig misforståelse folk har at man skal begynne å se ting bak øyelokkene. Dette er ikke tilfelle, ihvertfall ikke i starten.

I starten ser du alt på nøyaktig samme sted som du ser minner og fantasier. Det er derfor folk ofte bare avfeier det med at det er nettopp fantasier. Det er et lite trossprang å stole på at det du ser er riktig, men du er bare nødt til å prøve. Jeg har trent meg opp og har fått såpass mange bekreftelser at jeg kan stole på mitt eteriske syn.

Jeg har full forståelse for at det kan synes vanskelig, men med trening så kan alle få det til.
Amen til den :)

Det tar tid og krever trening eller i allefall litt insats og få ting til....

Husker i starten kunne sitte i en time i slengen uten og få til så mye som en skit ( for og si det sånn) men heldig vis har jeg venner i real life og på nett som er mere drevne enn meg og også flinke til pushe meg så jeg ga ikke opp.... Og det ligger mye der i og tro på det en opplever og det og ikke gi opp

Mvh

Puma/f
Antall ord: 258

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Jeg for min del var heldig og havnet "tilfeldigvis" på en workshop med kraftdyrhenting som tema da min (høyst tvilende) mann og jeg var på alternativmesse for noen uker siden.
Fremgangsmetoden da var ved hjelp av tromming.
Noe vanskelig å få til på egen hånd vil jeg tro, men kanskje annen avslappende musikk vil fungere på samme måte.
Instruksene ellers var først å fylle kroppen (del for del) med luft -puste dypt og rolig såklart- for så å "forlate" rommet, gå ut på trappen og der skulle vi møte en fugl eller et dyr som skulle ta oss med videre for å møte kraftdyret vårt.
For de aller fleste på workshopen fungerte det visst slik.
Etterpå kom han også med opplysningen at enkelte ganger (det skjedde på meg og min mann) vil kraftdyret "ta deg med" i den forstand at det føles som du er dyret -ikke at du ser et dyr.
Kan være verdt å ta med seg.

Ellers vil jeg vel si at dette med hva kraftdyr og ditt favorittdyr er trenger vel strengt tatt ikke å ha noen sammenheng..... Så ikke bruk det som noen "fasit".
Det stemmer nok hos noen - men neppe de fleste.

Lykke til iallefall! Er en spennende og lærerik opplevelse å møte sitt kraftdyr :mozilla_smile:
Antall ord: 218
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Astarte »

Fikk litt lyst til å bumpe denne, jeg ;)

Såh, Happe har også en ulv, slik som jeg? Hvordan fant du ditt kraftdyr? Andre som vil dele?

Jeg fant mitt under meditasjon, og instinkter vil jeg nesten kalle det. Og så ble det så "selvfølgelig" at det var en ulv :lol:


Del da, dere! :D
Antall ord: 53
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mysteriet

Re: Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Mysteriet »

Fant ut i dag at jeg har hest som kraft dyr :) !
Jeg mediterte ( prøvde MANGE ganger ) og de gangene jeg klarte og konsentrere meg så kom det opp et bilde av en hest.

Så tok jeg en test ; http://www.poweranimalsunleashed.com/creek.htm og en hest dukket opp !
Jeg skreiv det da her. og fikk svar at jeg var på god vei og sånn ! :)

Beskrivelsen av hesten passer veldig bra til meg, og hest er det dyret i hele verden jeg forguder mest :p :)
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Astarte »

Takk for linken! Der i den skogen fikk jeg faktisk Løvinne...noe som ikke er helt feil for min personlighet ;)

Likevel er jeg av dem som sverger til meditasjonen, selv om slike tester er spennende :D

Ulven min kommer ofte til meg i drømmene mine også. Han er stor og grå ( selvfølgelig :lol: ), og har en hvit flekk på høyre baklabb.

Jeg har lagt merke til at han kommer når det er noe i drømmene mine jeg skal legge spesielt merke til.

Etterhvert som jeg har blitt mer bevisst på han, så får jeg også mer utbytte av han. Øynene hans er de vakreste jeg har sett, og det lyser klokskap og kjærlighet av dem.

Han har lært meg å finne "dyret" i meg selv, og finne trygghet i å være den jeg er. Jeg har kanskje mange kvaliteter til felles med ulven også, selv om ulver har et ufortjent dårlig rykte ;)

Takk for at du deler! :D
Antall ord: 164
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mysteriet

Re: Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Mysteriet »

Astarte skrev:Takk for linken! Der i den skogen fikk jeg faktisk Løvinne...noe som ikke er helt feil for min personlighet ;)

Likevel er jeg av dem som sverger til meditasjonen, selv om slike tester er spennende :D

Ulven min kommer ofte til meg i drømmene mine også. Han er stor og grå ( selvfølgelig :lol: ), og har en hvit flekk på høyre baklabb.

Jeg har lagt merke til at han kommer når det er noe i drømmene mine jeg skal legge spesielt merke til.

Etterhvert som jeg har blitt mer bevisst på han, så får jeg også mer utbytte av han. Øynene hans er de vakreste jeg har sett, og det lyser klokskap og kjærlighet av dem.

Han har lært meg å finne "dyret" i meg selv, og finne trygghet i å være den jeg er. Jeg har kanskje mange kvaliteter til felles med ulven også, selv om ulver har et ufortjent dårlig rykte ;)

Takk for at du deler! :D
Så utrolig kult ! :D Høres kjempe fin ut, er han sikkert også !
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Heksepusen »

Jeg fant mine dyr gjennom meditasjon, instink, føleser og drømmer.
For å virkelig få bekreftet det jeg trodde så måtte jeg prate med noen som kunne litt mer enn meg. Så etter det så har jeg stolt på det jeg aner.

Før jeg glemmer det så når jeg pratet med en av de som jeg rådførte meg med så fikk jeg også vite det at kraftdyr kan komme å gå det er litt etter hva vi trenger også i livet vårt.
Antall ord: 87
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links