Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Arven »

Lionbaby skrev:Hva er et kraftdyr? :P
Les hele tråden så får du noen svar ;)
Antall ord: 16
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tåkeravn

- Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Tåkeravn »

Jeg var innom denne ene side, The Enchanted Forest eller noe slikt nå.. tok meg god tid og ventet til jeg følte jeg skulle klikke på bildet... Jammen fikk jeg ikke en REV!!! :D

Da ble jeg ganske glad! Jeg vet jo ikke hvor tilfeldig den siden kan være, eller om den ''funker''... Jeg kom over denne tråden nå ikveld, og ble nygjerrig.. for jeg har selv en god periode fattet stor interesse for reven, jeg bruker den mye i malerier og bilder jeg maler og tegner samt at de ofte dukker opp i omgivelsene rundt meg, jeg søker også ut i skogen for å komme nær disse dyrene. Akkuratt som om jeg har en underliggende følelse av at reven er med meg i hverdagen, for jeg tenker nok på den hele dagen, selv omdet nok er litt underliggende.

Vel, jeg merker dette blir et ukonsentrert innlegg fordi jeg bør gå til sengs. Men det var spennende! Har ikke rukket å lese meg gjennom hele tråden her, men er det noen som har en formening om det?
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
~WierdAtmosphere~

- Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av ~WierdAtmosphere~ »

Prøvde å meditere lenge og var helt rolig, og akkurat da jeg fikk opp omrisset til et hode, kom broren min brasende inn.. Og da forsvant alt sammen! Men jeg får prøve på nytt og håpe det vil vise seg på nytt for meg, da.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

- Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Thulr »

Mitt kraftdyr er reven. Fikk vite det ved kommunikasjon med en av mine veivisere via åndebrett.
Så jeg har mange av revens egenskaper i meg.
Antall ord: 25
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av xyrea »

Bearchild skrev:Jeg mener å ha lest (her inne?) at sjamaner ikke bare møter kraftdyret/ dyrene, men også blir drept, spist og født(?) av dem under trommereise beregnet på å finne/ bli kjent med dyret.
Uah, du husker ikke hvor du leste det? Jeg ble revet i filler og spist av krokodiller på astralreise i sommer...og ikke var det fort overstått heller siden jeg egentlig ikke døde. Og ble satt sammen igjen men ikke av krokodillene, spiller det noen rolle hvem som gjør den delen? Jeg tror ikke en gang på totemdyr men det gjør visst ingen forskjell. :/
Antall ord: 103
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 12 Aug 2012 19:34
11
Kjønn (valgfri): dame
Har takket: 75 ganger
Blitt takket: 80 ganger

- Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Visenda »

Fo å ikke tro på slike dyr, så har du nå evnen til å se dem i hvert fall. Fikk høre om et nytt dyr jeg.

Edit: Jeg har også nevnt sjamanime flere ganger, men tanken er vel ikke så populær :D

For å forklare det med mine følgere for dere andre, så gir jeg en oppsummering:
Først hadde jeg en brunbjørn. Den har fulgt meg av og til lenge. Det er nok den som alltid kommer tilbake.

Så dukket en oter (ikke havoter, vanlig) opp etter en gruppemeditasjon på alternativmessen.

Til slutt fant en kattugle meg i 2010, etter at jeg skiftet ut deler av min spirituelle praksis.

Jeg har jobbet mye med disse dyrene de siste par årene. De er koblet til de tre kvinner jeg har rundt meg. Jeg kaller dem mine diser, fordi det kan virke som de hører til min slekt langt tilbake.

Dyrene og kvinnene jeg har funnet helt selv, og grunne til at jeg vet hva det er for slagt dyr, og hvilke tidsepoker kvinnene er fra, er at jeg har søkt i oppslagsverk etter at jeg så hvordan de så ut.

Men flere endringer var på vei. En tid etter at jeg lærte kjenne xyrea (som for øvrig tipset meg om dette forumet), fant hun ut at bjørnen ikke var der lenger, men at et slags hundedyr hadde kommet i stedet.

Jeg har ennå ikke funnet ut hvilken type hundedyr dette er, eller hvilken funksjon det har. Dette er nok mest fordi jeg ikke har hatt like mye tid til reising i det siste. Det må jeg endre på. Hun fant også ut av koblingen mellom dyrene og kvinnene, samt ga meg mer klarhet i en melding fra den i gul kjole.

Nå kaller jeg ikke mine dyr for totemdyr. Jeg kaller dem fylgja, men rent entymologisk burde jeg vel kalle dem for varder.
Antall ord: 317
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av xyrea »

Takk, men husk at jeg kan være totalt på bærtur da (en av mine yndlingsteorier i perioder) :)

Mer dumme spørsmål: hvordan jobber man med sånne dyr? Brukes de til noe?
Antall ord: 35
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 12 Aug 2012 19:34
11
Kjønn (valgfri): dame
Har takket: 75 ganger
Blitt takket: 80 ganger

- Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Visenda »

Mine har jeg hittil mest brukt til reising, dvs å sitte på med. Men har hørt om andre som har brukt dem til aktivt forsvar. Og sies det at de kan spise opp deler av personligheten/sjelen eller hva man nå kaller det, som man må kvitte seg med og sykdom.
Antall ord: 51
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av xyrea »

Det jeg virkelig nekter å tro er at det går an å se disse på folk langt unna, som en ikke vet navnet på og som man aldri har sett engang på bilde. Å lese forumposter gir et slags mentalt bilde av personen ja, men likevel..

Men joda, noen som vil prøve? På egen risiko og med et kilo salt. Send PM
Antall ord: 61
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 12 Aug 2012 19:34
11
Kjønn (valgfri): dame
Har takket: 75 ganger
Blitt takket: 80 ganger

- Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av Visenda »

Sier meg enig i det. Og at folk klarer det på messer, men tusenvis av folk rundt seg har jeg heller aldri skjønt. Ikke rart da at enkelte ender opp med en gris, en alien og en nisse :D
Antall ord: 39
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- Hvordan vet man vilke kraftdyr man har??

Innlegg av lighteren »

kraftdyret mitt:
wPgZbRTEvr0
Antall ord: 3
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links