Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinKineosologi

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 11 Sep 2007 15:14
16
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Kineosologi

Innlegg av Metal maniac »

Har du opplevd kineosologi? Hva er det, hva gjør det med et menneske? Jeg har selv fått behandlig av en kineosolog, og det var rett og slett merkelig...

Del dine erafringer og/eller kunnskaper med meg! Det er så utrolig fascinerende :)


Min erfaring:

Jeg ble lagt ned på en benk, og fikk beskjed om å slappe helt av. Berit, kineosologen, begynte å trykke lett på forkjellige steder på kroppen min; legger, hofter, mage, skulder. Plutselig følte jeg en dyp ro over kroppen min, som om den var skilt fra hodet. Og når kroppen min var tung som bly, begynte å hun å snakke med meg, stille meg små spørsmål om mitt liv og mine føleser osv. Deretter snakket hun med kroppen min, ba den slippe ut den negative energien jeg hadde etter livet mitt. Hun løftet på armen min, slapp den ned, klemte, trykte, mumlet spørsmål så lavt at øret mitt ikke hørte. Men kroppen min gjorde det tydeligvis, og hun noterte ned det den fortalte. Hun slengte hånden sin over meg, over min energi, trykte, klemte og stilte spørsmål. Hun ba kroppen min gi slipp på alle de vonde følelsene jeg hadde steng inne...

Jeg har hatt omtrent 7-10 timer hos Berit, og første gangen jeg var der hadde jeg 97% negativ energi. Sist gang hadde jeg bare 4.

Kineosologi er alternativ medisin, og jeg anbefaler på det sterkeste at du burde prøve det. Det er ingenting likt psykologi i det hele tatt, tro meg. Spør meg gjerne om mer hvis du lurer på noe, jeg svarer gladelig :)



Jeg har blitt et sterkt menneske takket være kineosologi.
Antall ord: 284
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
undringa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 05 Jul 2006 14:49
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sunnmøre

kinesologi

Innlegg av undringa »

Det er kjempebra at det hjelper deg i din prosess.

Eg har ikkje prøvd kinesologi, men det høres bra ut. Trur det er veldig viktig at ein hentar fram traumer frå barndommen og få bearbeida dei slik at ein kan gå vidare.
Er ein kvitt denne ballasten, kan ein gå vidare i å utvikle livet sitt slik det er meininga.
Då kan du finne kva di livsoppgåve er.
Det du har opplevd, er ein læreprosess som du skal bruke i framtida di. :mozilla_smile:
Antall ord: 87
undringa

Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 11 Sep 2007 15:14
16
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Metal maniac »

:)

Jepp. Kineosologi åpnet øynene mine for d ukjente!
Antall ord: 8
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pastiglie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 13 Feb 2007 00:51
17

Innlegg av pastiglie »

Kinesologi er vel ikke noe ukjent, annet enn at det er en del av en kiropraktisk behandling.

Det er et verktøy for å finne blokkeringer i meridianene.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 11 Sep 2007 15:14
16
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Metal maniac »

Kan du utdype det litt mer? ^^

Mange ukjente ord for meg dette...
Antall ord: 12
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BOBBOB
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 10 Jul 2007 06:09
16

Innlegg av BOBBOB »

ER DET NOE ALLA HOMØPATI? DET HAR JEG TENKT Å PRØVE. VURDERTE KINESOLOGI FØRST,MEN...
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links