Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinen smule teori omkring healing

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

en smule teori omkring healing

Innlegg av snuppedilla »

Antall ord: 7
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

OK
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
healing-kirai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 19 Jan 2008 16:40
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av healing-kirai »

jeg greier meg veldi bra jeg :) har ikke prøvd meg på andre ennå men healet mange skader mot megselv :) men noen ganger har energien gått litt i styr kan jeg få noen gode råd fra noen som har healet litt lengre?? :mozilla_undecided:
Antall ord: 44
kirai aint my styler its my way of living

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
I see dead people!
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 24 Okt 2006 20:11
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Åmot

Innlegg av I see dead people! »

du spør etter hjelp med healing?... vel.. jeg har en nabo som er healer og han begynte med det etter at han hadde fått vite av et medium at han hadde evnen til det. han fortalte meg at han hadde healet noen han kjente og renset huset for ånder.. og etter det så var det en høy mørk kledd mann som fulgte ham overalt! så lærte han åssen han skulle lukke porten til ''den andre siden'' så ikke han dro med seg alksens faenskap... detter er lurt å lære før du praktiserer avansert healing... du vil vel ikke ha noen du ikke kjenner med deg overalt:P spesielt ikke en som gjør at du blir dårlig... poenget mitt er... ikke heal uten å lukke porten og rense deg selv etterpå. og det er viktig å rense huset eller stedet du healer for å ikke slippe inn noe som ikke skal være der mens du healer. det er ihvertfall det han fortalte meg.. lykke til videre;)
Antall ord: 171
når noen dør så velger de enten å ''gå igjen'' elr å gå videre. men hva hvis de som ''går igjen'' forsvinner helt når de går videre til andre siden? altså bare blir borte.. null bevissthet og null eksistens.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

I see dead people! skrev:du spør etter hjelp med healing?... vel.. jeg har en nabo som er healer og han begynte med det etter at han hadde fått vite av et medium at han hadde evnen til det. han fortalte meg at han hadde healet noen han kjente og renset huset for ånder.. og etter det så var det en høy mørk kledd mann som fulgte ham overalt! så lærte han åssen han skulle lukke porten til ''den andre siden'' så ikke han dro med seg alksens faenskap... detter er lurt å lære før du praktiserer avansert healing... du vil vel ikke ha noen du ikke kjenner med deg overalt:P spesielt ikke en som gjør at du blir dårlig... poenget mitt er... ikke heal uten å lukke porten og rense deg selv etterpå. og det er viktig å rense huset eller stedet du healer for å ikke slippe inn noe som ikke skal være der mens du healer. det er ihvertfall det han fortalte meg.. lykke til videre;)
Alle mennsker har healingevnen i seg, healing er kjærlighet.....
Har aldri hørt at huset\stedet man bedriver healing fra må renses, og det er jo guider man jobber med under healing, så jeg tror ikke at de vil komme med alskens faenskap... :D
Selv føler jeg meg full av energi etter at jeg har gitt healing, så ingen tapper meg iallefall.
Antall ord: 239
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Floff
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 86
Startet: 05 Jan 2008 17:12
16
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av Floff »

Jeg driver med healing, men ikke så lenge, så jeg driver en del med selvhealing.
Jeg har bare healet en person, som var en kompis av meg, og følte meg full av energi.

Det er så deilig å heale å kjenne åssen energien strømmer igjennom hendene ...
Men hvordan han jeg healet følte det, vet jeg ikke, for jeg kjenner ingenting når jeg healer meg selv .. kun energien i hendene ..
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FEUER
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 335
Startet: 21 Des 2007 16:14
16
Kjønn (valgfri): Gutt (14)
Lokalisering: spangereid

Innlegg av FEUER »

healing-kirai skrev:jeg greier meg veldi bra jeg :) har ikke prøvd meg på andre ennå men healet mange skader mot megselv :) men noen ganger har energien gått litt i styr kan jeg få noen gode råd fra noen som har healet litt lengre?? :mozilla_undecided:
hvor lenge mener du sånn sirka? 2 år? 5 år? osv
Antall ord: 59
Hva er meningen med livet..

Nyt det mens du har det! :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links