Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterLikheter ang skoler i Atlantis,Lemuria og det gml Egypt

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Likheter ang skoler i Atlantis,Lemuria og det gml Egypt

Innlegg av David Skywalker »

Hva var likhetene mellom de åndelige skolene i Atlantis,Lemuria og det gamle Egypt?

Det var endel likheter angående å aktivere noe som kalles for KA - aktivere sin egen lyskropp som gjør at man blir veldig mottakelig for multidimensjonelle intelligenser - utenomjordiske grupper osv....i Universet.

Sjamanlærerene for mange mange tusener av år siden som kom fra stjernene - hadde i sin DNA - allerede aktivering av lyskropp som er blitt kalt for KA - og da de inkarnerte her på Jorden rundt omkring og lærte diverse urbefolkningsgrupper og mennesker som var mottakelig for dette blant gamle sivilisasjoner i fortiden - så var de halvt lysvesener på en måte. Deres lyskropp - multidimensjonale selv var ganske oppgradert allerede fra fødselen av.

Det finnes ei kanaliserer som er bosatt i Mt Shasta, som jeg skal besøke i Mai i 2008 - som mine allierte og multidimensjonale selv har anbefalt på det sterkeste. Hun heter Amorah Quan Yin og er ei pleiade-kanal. Hun har i tidligere inkarnasjoner blant annet vært i åndelig skole i Egypt da de var vant med å jobbe med å aktivere sin multidimensjonale lyskropp(KA). Og fikk beskjed fra sine pleiade-allierte om å trene mennesker på å gjøre det samme som de var vant med i åndelige skoler i Atlantis,Lemuria og det gamle Egypt. Denne form for lyskropp-aktiveringslære kommer altså ikke fra Jorden - men fra Pleiadene blant annet. Et multidimensjonell verktøy som de har delt med oss via denne kanalen jeg har nevnt.

Jesus var innom skolen i Egypt som ung og lærte å aktivere sin lyskropp der sånn. Det unike med han var at han allerede fra starten av livet - i sin DNA hadde denne aktiveringen rimelig sterkt inne. Og har etterlatt seg spor i diverse kollektive bevisstheter rundt omkring på Jorden som er lagret i krystaller. Den kalles for kristus bevisstheten. Når man har oppnåd den type bevissthet så er man ferdig med alle inkarnasjoner på Jorden og er et FULLKOMMENT menneske her på Jorden - fullkommen multidimensjonal som det går an å forbli her på vår planet. Så å få innblikk i hvordan Jesus var og lærte som ung vil en til gagns få erfare når man jobber med det jeg snakker om her. Og en vil forstå hvordan han var som person - leve seg mer inn i hvordan han hadde det og hva han lærte og jobbet med som ung blant annet. Eneste måten man kan finne det ut på er å erfare og gå i dybden ang det åndelige - og spesielt denne lyskropp-aktiveringen er en av de klareste og mest direkte verktøyene som har blitt bevart i noen menneskers bevissthet den dag i dag. Så det er jeg evig takknemlig for å ha oppdaget og ser frem til å utforske det mer. Det innebærer også endel reiser til spesielle kraftsteder i USA(som er også med å aktiverer diverse frekvenser og sider av oss selv),Egypt,Maya-land i Mexico,flere turer til Peru(spesielt Andes - inkasteder),Glastonbury/Avebury/Stonehenge-turer i England osv osv..

Amorah har skrevet en bok og og har også utifra det hun har kanalisert angående denne type aktivering via 6 cder. Jeg jobber kontinuerlig med denne læreprosessen som min indre veileder og min allierte i multidimensjonelle sfærer har anbefalt meg å gjøre. Og i den lille stunden jeg har jobbet med det så har det skjedd litt av hvert ang endringer. Jeg skal også fortelle litt om diverse emner som hun Amorah tar opp angående denne type lyskropp-aktivering som var veldig vanlig blant gamle sivilisasjoner som jeg har nevnt. Når man jobber med denne form for aktivering ang det åndelige så vil man helt klart komme i kontakt med maya-bevisstheten automatisk - det er jo evolusjonsbevisstheten her på Jorden og uungåelig å komme i kontakt med når man åpner seg opp for sitt multidimensjonale selv. Det er ikke noe hokus pokus. Cdene og boka viser til verktøy hvordan man kan jobbe og utifra det så er det hard jobbing med seg selv som gjelder og vi må gjøre mesteparten selv ang endringer. Men det er utrolig solide verktøy og jeg er imponert over hvordan de jobber i meg når jeg jobber med dem.

For meg er den åndelige veien å kombinere plantesjamanisme(skape solide allianser med Moder Jord og hennes allierte - sjamanisme har endel bra verktøy der sånn og jeg er mest tiltrukket plantesjamanismen - kraftplante-seremonier og nord-amerikansk indianerspiritualitet hvor svettehytte blant annet er et solid verktøy) og å aktivere sin lyskropp - som gjør at man kan mest mulig få ut sitt multidimensjonale potensialet og være mest mulig mottakelig for slike krefter i Universet. Kombinasjon av dypere spirituelle relasjoner til Moder Jord og dypere relasjoner til "stjernene" kan en si det enkelt - eller det multidimensjonale selv som ikke bare har dypere relasjoner i vår bevissthet her på Jorden. Men også til vår kosmiske familie for å si det på den måten.

Jeg er nå på evig søken ang verktøy som min indre veileder og allierte i andre dimensjoner som er til nytte og har funnet ut at det er noen pleiade-kanaler som virkelig vet hva de snakker om. Personlige bevis for det iallefall og liker å dele med dere info om dette. Så får dere ta det som dere vil - og gjøre det man tiltrekkes mot ang det åndelige er det viktigste. Jeg formidler bare informasjon som jeg verdsetter høyt og mener er veldig rent - men jeg har ikke den endelige fasiten og en får tolke og erfare selv. Lykke til om man ønsker å utforske og erfare dette jeg har nevnt iallefall eller andre verktøy og metoder for å bli fullkomment menneske - dvs vårt fullkomne gudommelige - multidimensjonale potensialet.

Og for dere som er mer interessert i å utforske og erfare dette som jeg nevner her så er det bare å bestille bok og cder her sånn - det koster ikke allverden og husk at om man skulle være med på seminar eller workshop om dette så koster det mye mer. Dollaren er jo også lav om dagen.....Hun har også en annen bok ang kanalisert info om aktivering av ens seksuelle kraft - tantrisk lære , som jeg også ser frem til å gå mer i dybden av. Den kalles for BA. Og dere som har hørt om ordet MER-KA-BA......så handler de 2 siste del-bokstavene om å aktivere lyskropp-aktivere seksualkraft. Mens MER har jeg ikke kjennskap til hva betyr egentlig pr i dag. Gudommelig verktøy - som en kan lese mer om her:

http://www.crystalinks.com/merkaba.html

Aktiveringen av lyskroppen innebærer endel arbeid med seg selv - først er det jordeforbindelsene som er viktig. Så er det endel rensing av aura,chakraer,bilder i sinnet sitt,tankesystemer,indre kritikerside eller dommer om man vil.
Jobbe med å være mer i nuet. Møte med Pleiade-grupper er også inkludert.
Å skape balanse mellom høyre og venstre hjernehalvdel. Delfiner har en velutviklet balanse og de er også mer multidimensjonale enn oss mennesker generelt. Så hun kaller det for Dolphin brain repatterning. Det er endel andre integreringsjobb en må gjøre - f.eks følelsesmessig healing, forbinde oss med NO TIME and SPACE frekvensen. Balansere feminine og maskuline kraften i sin bevissthet. Og spesielle celle-rensing. Påkalle assistanse fra spesielle lysvesen-grupper som erkeengler,engler,pleiade-grupper,og "oppstegne" mestre som Jesus blant annet. Og dem man vil skal være med å hjelpe en - som er ens allierte i åndeverdenen om man har det. Jobbe med foreldrearketyper i ens sinn - det indre barn-bevisstheten må også en gi næring til å rense for å være en ren kanal for multidimensjonale grupper. Arbeid hvor alle sider av en selv må tas på alvor: Fysisk - Mentalt - følelsesmessig og spirituelt. Også jobb med den fysiske hjernen er viktig helt nede på cellenivå.
Veldig sammensatt arbeide i ens bevissthet.
Med mer...mye arbeid og ting tar tid helt klart. Men det er endel flotte bevissthetsutviklende verktøy her sånn og mye detaljert arbeid som en kan stykke opp senere ang hvordan man føler for det.

Så om dere tiltrekkes av Atlantis,Lemuria og det gamle Egypt - og det jeg formidler her så kan jeg anbefale denne type verktøy på det varmeste:


Awakening your divine ka:
http://www.amorahquanyin.com/books.html

cdene ang awakening your divine ka ligger litt lenger nede på siden:
http://www.amorahquanyin.com/OnlineShop/CDsTapes.html

Fremtidens sjamaner vil noen kalle for transbevisste veivisere og inkluderer det jeg nevner her og vanlig sjamanisme. Det tror jeg vil skje mer og mer av i de neste tiårene og hundreårene som kommer. Kombinere dypere kontakt med Naturen og multidimensjonale krefter i Universet er veien å gå etter min mening. Maya-bevisstheten - evolusjonsbevisstheten er ikke bare opptatt av at vi skal ha dypere relasjoner til Moder Jord og hennes allianser - men også andre steder i Universet - som jeg ser det - være mer deltakende sammen med vår kosmiske familie i vår bevissthet.
Antall ord: 1524
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Tror du virkelig på dette pølsevevet?
Antall ord: 7
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Det er klart jeg tror på det siden jeg har vekket opp minner fra tidligere liv i min bevissthet og forbindelser til "Alcyone" - som innehar Jordas levende bibliotek i våre bevissthet - som vi kan få tilgang til.

Her er også en annen side ang Ancient mystery school fra Egypt - som ble kalt for Melchezidek. Og når en studerer Amorah Quan Yin og Melchizedek-skolen så er det utrolig mange likheter ang lærere fra Family of Light i andre dimensjoner. Og hvordan læringen foregår i faser.

http://www.pleiadianlight.net/page2.htm
Antall ord: 96
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Her er det arbeide for BA.

Det du lister opp er stort sett bare myter og da blir det håpløst og ha en mening om det.

Atlantis er ikke bevist engang.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Har du noe fra Agartha, David?
Antall ord: 6
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

"Bevis" for eksistensen av Atlantis kreves at vi "husker" minner derfra og en kan se etterlevninger fysisk i Avebury - Glastonbury - Druide-land i England den dag i dag og det samme med Giza - pyramidene i Egypt blant annet. En må stille seg inn på de rette frekvensene i ens bevissthet og huske minner derfra - en må skape linker til minner fra tidligere liv - da vil man få "bevis". Alt annet er begrenset og full av kontrollert informasjon som ikke har forbindelse til Alcyone - Akashic Records. En får dra en tur til de stedene jeg har nevnt og meditere der sånn og kjenne på energiene der - så kan det hende at det dukker opp minner i ens bevissthet fra Atlantis blant annet.

Den beste boken jeg har vært borti angående Jordas historie - og forbindelse til Alcyone - Akashic records er MIND TRILOGY(inkl 3 bøker med regresjonsinformasjon) fra Barbara Hand Clow. Den er lett å få tak i og inneholder utrolig mye ren,ærlig og direkte informasjon om diverse tidsepoker her på Jorden og er i bevisstheten til Barbara Hand Clow. Og hos andre som har forbindelser til Alcyone - Akashic records - VET at hun er inne på rett spor.
Antall ord: 201
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Hecate skrev:Har du noe fra Agartha, David?
Agartha?
Antall ord: 9
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

David Skywalker skrev:
Hecate skrev:Har du noe fra Agartha, David?
Agartha?
Hollow Earth. Mulig det bare er Shasta som er kjent. Har hatt noen underlige "syn" fra grotter eller under jorden. :?
Antall ord: 32
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Hvor i verden er Agarthe?
Antall ord: 5
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Inni
Antall ord: 1
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jordas indre ja..hehe... :mozilla_cool:
Antall ord: 6
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Fint å se at du stadig finner nye veier og blir så oppglødd
at du må dele med alle.
Alt dette er ikke noe nytt og kommer til de som er klare,
om du begynner å sette deg inn i ulike retninger så vil du
oppdage at alle retninger snakker om det samme.
De bruker bare ulike ord og metoder for å nå den samme
kilden og får litt ulik informasjon forde de fanger ulike energier
med hver sine erfaringer der ute.

Det er en ting jeg ikke er enig i her og det er dette med lyskropp.
Når vi jobber med temaet så opplever vi at alle mennesker har en
lyskropp, det er det mange kaller aura. Forskjellen ligger i utviklingen
av bevisstheten og hvor utviklet den er.
Du snakker om stjernemennesker og de som har sin opprinnelse på
pleiedanene. De følger en litt annen utviklingsvei enn mennesker og
kan sees energimessig noe anderledes i sin struktur, men bevissthetsnivåene
er likevel omtrent de samme.
Den største forskjellen ligger i hjertesenteret eller dybden i kjærlighetsevne.

Jeg vet ikke hvem du snakker om under Lemurien.
Har vært der mange ganger og opplever noe helt annet enn deg.
Min opplevelse er at det da ble utviklet følelseslegeme og på slutten
begynte mentallegemet å ta en viss form sånn at det ble mulig med noen få tanker.
Det vil altså si at dette var en veldig elementær tid hvor en kun følte, omtrent
som dyrene gjør nå. Alt gikk på innstinkter.
De var ikke langt kommet i utviklingen av sin lyskropp i det hele tatt.
Antall ord: 271
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

kaja43 :) Kan du fortelle meg om Agarthas byer er som underjordiske saler eller ser de en annen sol og himmel? Jeg er usikker på hvor mine "minner" kommer fra, men det er ihvertfall inni mørke "grotter." Jeg ser alt fra ildens ståsted, ikke at jeg blir brent, men at jeg "er" flammen. Ildstedene er som store døpefonter med brennende væske av noe slag. Jeg ser opp i ansiktene på mennesker. Steinveggene er litt gylne, kanskje som sandstein eller rød granitt (Jeg har ikke peiling på stein!) og de er ikke glatte som vegger, men mer som naturlig fjellvegger med furer og stein som stikker ut. Typisk grottevegger.
Dessuten er mitt beist av dualistisk vesen lenket fast i en grotte og der er det flere avdøde slektninger av meg tilstede. Det høres søkt ut, men andre ting som har blitt vist meg i samme syn, har jeg fått bekreftelse på i ettertid.
Alt dette kan bare være, og er mest sannsynlig symbolikk. Men Lemuria har en resonans i mine vibrasjoner. Ikke så rart m.t.p. akashen, men jeg lurer litt på hva synene skulle fortelle meg. En annen ting er jo den hulen der essensen vår er lagret når vi er her, som jo er et fysisk sted på jorden. Det har aldri blitt sagt hvor, men jeg tenker det er en av Agarthas byer som vokter den. Tanken har streifet meg at det er essensen min som er flammen og at ansiktene jeg ser opp i er mine tidligere og fremtidige menneskelige uttrykk....
Det er så frustrerende for en logiker å ikke få satt fragmentene i riktig system. Og ja, jeg innrømmer at andre logikere ville føle seg støtt at jeg kaller meg selv det i et slikt innlegg i denne type forum! :lol:
Antall ord: 308
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Kaja43:
Fint å se at du stadig finner nye veier og blir så oppglødd
at du må dele med alle.
Alt dette er ikke noe nytt og kommer til de som er klare,
om du begynner å sette deg inn i ulike retninger så vil du
oppdage at alle retninger snakker om det samme.
De bruker bare ulike ord og metoder for å nå den samme
kilden og får litt ulik informasjon forde de fanger ulike energier
med hver sine erfaringer der ute.
Nei, ingenting er jo nytt. Det handler om å hente tilbake "minner" fra tidligere liv her på denne planeten og andre planeter - og andre dimensjoner. Å tune seg inn på frekvenser man har vært i før.

Det jeg reagerer på ang dine innlegg mot meg til tider er måten du ordlegger deg mot kraftplanter som har eksistert før vi har eksistert....så kraftplanter bærer på mye historie og de renser kropp og sjel på en veldig dyp måte som svært få andre teknikker og metoder er i nærheten av. Det handler om å hente tilbake minner fra slike seremonier med slike planter,som det virker som om du ikke helt husker som jeg tolker det. Når du ikke engang har erfart det i dette livet så handler det om å tune inn på riktig frekvenser ang hva disse plantene har som egenskaper. Og der har du "glemt" vesentlige ting og ser "ned" på slike metoder, som jeg vil kalle for veldig dype meditative metoder - og i tillegg renser fysiske,følelses,mentalkroppen på en unik måte.

De første sjamanlærerene fra tidenes morgen er fraktisk kraftplanter,Kaja43.....du ser ned på en av de første lærerene til sjamaner i fortiden.....som Pleiade-mennesker viste oss var veldig nyttig. Disse lærerene har gått i glemmeboken altfor lenge, men ikke på det amerikanske kontinentet og der har det blitt bevart på en flott måte og jeg har gjenaktivert minner og erfaringer med disse plantene. Noe av de sterkeste allierte til Moder Jord er disse kraftplantene. Så det virker for meg som du undervurderer dem og for deg virker det som om jeg overvurderer dem. De er lærere fra tidenes morgen - til de første sjamaner her på denne planeten. Så det handler om å hente minner - tune seg inn på riktige frekvenser ang hva de er. En har fått mye feilinformasjon om dem - feiltuning....en må vite hva man snakker om - av erfaring. :mozilla_cool:
Det er en ting jeg ikke er enig i her og det er dette med lyskropp.
Når vi jobber med temaet så opplever vi at alle mennesker har en
lyskropp, det er det mange kaller aura. Forskjellen ligger i utviklingen
av bevisstheten og hvor utviklet den er.
Du snakker om stjernemennesker og de som har sin opprinnelse på
pleiedanene. De følger en litt annen utviklingsvei enn mennesker og
kan sees energimessig noe anderledes i sin struktur, men bevissthetsnivåene
er likevel omtrent de samme.
Den største forskjellen ligger i hjertesenteret eller dybden i kjærlighetsevne.
Pleiade-mennesker eller andre er på en måte fra framtiden. De har tilgang til mye mer enn det vi kan få tilgang i dag -- men vi vil smelte sammen i fremtiden og da vil det bli andre frekvenser å være opptatt av her på Jorden for oss mennesker. Maya-kalenderbevisstheten sier meg at det vil skje en sterk frekvensendring i jordas kollektive bevissthet fra 2011-2012. Så det blir interessant å erfare hvilke endringer det blir og hvordan en vil klare å motta slike frekvenser.

Aura og lyskropp er ikke det samme,Kaja43. Det er forskjeller ute og går på frekvensnivåer. Det er ikke via vår aura vi får tilgang til det multidimensjonelle - det er å aktivere visse ting i vår bevissthet - minner fra fortiden. Og denne type skole som jeg har delt litt med ang som også eksisterte i Atlantis,Lemuria og det gamle Egypt handler om å aktivere ens lyskropp som gør at en blir mer mottakelig for det multidimensjonelle. Bruker du ord som frekvenser og multidimensjonelle?Det vil være mer vanlig i fremtiden.
De var ikke langt kommet i utviklingen av sin lyskropp i det hele tatt
Da mener jeg du tar feil.Fordi inkaene i Peru blant annet var fremtredende under Lemuria-tiden og de var vant med kontakt med det multidimensjonelle. Og de var ikke alene om det. Lemuria og Atlantis har visse likheter.

Det virker som om vi ikke er helt tunet inn på det samme ang informasjonsbank ang Jordas historie. Det er nå så. :mozilla_cool: Har du funnet ut hvor du egentlig stammer fra ang "stjernene"/andre dimensjoner?
Sist redigert av David Skywalker på 30 Nov 2007 12:10, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 786
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Hecate skrev:kaja43 :) Kan du fortelle meg om Agarthas byer er som underjordiske saler eller ser de en annen sol og himmel? Jeg er usikker på hvor mine "minner" kommer fra, men det er ihvertfall inni mørke "grotter." Jeg ser alt fra ildens ståsted, ikke at jeg blir brent, men at jeg "er" flammen. Ildstedene er som store døpefonter med brennende væske av noe slag. Jeg ser opp i ansiktene på mennesker. Steinveggene er litt gylne, kanskje som sandstein eller rød granitt (Jeg har ikke peiling på stein!) og de er ikke glatte som vegger, men mer som naturlig fjellvegger med furer og stein som stikker ut. Typisk grottevegger.
Dessuten er mitt beist av dualistisk vesen lenket fast i en grotte og der er det flere avdøde slektninger av meg tilstede. Det høres søkt ut, men andre ting som har blitt vist meg i samme syn, har jeg fått bekreftelse på i ettertid.
Alt dette kan bare være, og er mest sannsynlig symbolikk. Men Lemuria har en resonans i mine vibrasjoner. Ikke så rart m.t.p. akashen, men jeg lurer litt på hva synene skulle fortelle meg. En annen ting er jo den hulen der essensen vår er lagret når vi er her, som jo er et fysisk sted på jorden. Det har aldri blitt sagt hvor, men jeg tenker det er en av Agarthas byer som vokter den. Tanken har streifet meg at det er essensen min som er flammen og at ansiktene jeg ser opp i er mine tidligere og fremtidige menneskelige uttrykk....
Det er så frustrerende for en logiker å ikke få satt fragmentene i riktig system. Og ja, jeg innrømmer at andre logikere ville føle seg støtt at jeg kaller meg selv det i et slikt innlegg i denne type forum! :lol:
Vi har også hatt inkarnasjoner på Venus og Mars....kanskje du har sett glimt av tidligere liv derfra? Uansett - spennende minner du har der. Har du prøvd regresjon før?Mediterer du ofte? Kanskje du skal gå mer dypere i din bevissthet ang å finne ut selv? Evt reise ut til diverse kraftsteder. Mt Shasta - har inngang til Jordens indre. Så det kan være et fint sted for deg å reise.
Antall ord: 381
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links